5/5 z 452 ocen
Numer usługi 2021/01/14/43889/904231
Dostawca usług Rozwój Organizacji Aleksandra Suchowiejko
Miejsce usługi Katowice
Dostępność Usługa otwarta
Status usługi opublikowana
2 700,00 zł netto za osobę
2 700,00 zł brutto za osobę
207,69 zł netto za osobogodzinę
207,69 zł brutto za osobogodzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla osób indywidualnych wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników |
Grupa docelowa usługi: |
Wychowawcy przedszkolni, opiekunowie w żłobku, osoby pracujące z dziećmi, właściciele placówek edukacyjnych, specjaliści i terapeuci. |
Minimalna liczba uczestników: | 1 |
Maksymalna liczba uczestników: | 20 |
Data zakończenia rekrutacji: | 09-04-2021 |
Liczba godzin usługi: | 13 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna |
Ramowy program usługi
Pokaż programProgram szkolenia
Dzień 1
Przedstawienie się uczestników i trenera. Ustalenie zasad i
przedstawienie celów szkoleniowych, zbudowanie relacji.
Asertywność vs elastyczność - wstęp, definicja, wyjaśnienia,
najnowsze badania i literatura.
Quiz, Dyskusja.
Nastawienie na rozwój a nastawienie na trwałość „Nowa psychologia
sukcesu” Carol Dweck w kontekście wychowywania dzieci – test
nastawienia, mini-wykład. Wygenerowanie konkretnych przykładów i
sytuacji, w których wspieramy nastawienie na rozwój.
Zmiana nastawienia jako zaplanowany proces.
Ćwiczenie, którego celem jest nabycie świadomości własnych postaw
i ograniczeń, uświadomienie wpływu na dzieci poprzez zachowania i
sposób komunikacji.
Scenki – przekazywanie informacji zwrotnej w trójkach.
Ustalenie stosowanych barier w komunikacji, słów, których należy
unikać.
Ustalenie zasad wspierającej i budującej poczucie wartości u dzieci
komunikacji.
Jak z reguły reagujemy na krytykę? Dlaczego?
Jakie są tego konsekwencje?
Czym miałby się charakteryzować dobry sposób na radzenie sobie z
krytyką?
Prezentacja sposobów radzenia sobie z krytyką z przykładami.
Zebranie sytuacji, w których ktoś nas krytykował, dobranie sposobów
radzenia sobie z krytyką.
Dzień 2
Motywacja wewnątrz i zewnątrz sterowna. Wpływanie na
wytrwałość, znajdowanie pasji i samozadowolenie z działania.
Doświadczanie vs wyniki, skupienie na procesie, nie na efektach.
Docenianie vs chwalenie. Różnice i przykłady, zrozumienie wpływu
chwalenia na poczucie wartości u dzieci oraz na uzależnienie od
oceny innych. Zmiana nawykowego sposobu chwalenia na modelowe
docenianie wspierające poczucie wartości i pomagające dzieciom w
dokonywaniu samooceny.
Zamiana chwalenia na zadawanie pytań pełnych ciekawości.
Zestaw narzędzi komunikacyjnych wspierający dziecięcy rozwój i
budujący postawę asertywną, wpływający na wzrost poczucia własnej
wartości.
Stworzenie planu postępowania, zmiany nawykowych,
niekorzystnych zachowań oraz wdrożenia nowo poznanych metod i
narzędzi.
Ćwiczenia poznanych narzędzi w konkretnych przykładach.
Podsumowanie, rozdanie certyfikatów.
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć Przedstawienie się uczestników i trenera. Ustalenie zasad i przedstawienie celów szkoleniowych, zbudowanie relacji | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Asertywność vs elastyczność - wstęp, definicja, wyjaśnienia, najnowsze badania i literatura. Quiz, dyskusja. | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć Przerwa | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć Nastawienie na rozwój a nastawienie na trwałość "Nowa Psychologia Sukcesu" Carol Dweck w kontekście wychowywania dzieci - test nastawienia. | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć Wygenerowanie konkretnych przykładów i sytuacji, w których wspieramy nastawienie na rozwój. | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć Przerwa obiadowa | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć Ćwiczenie, którego celem jest nabycie świadomości własnych postaw i ograniczeń, uświadomienie wpływu na dzieci poprzez zachowania i sposób komunikacji. | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Scenki - przekazywanie informacji zwrotnej w trójkach. Ustalenie stosowanych barier w komunikacji, słów, których należy unikać. | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć Ustalenie zasad wspierającej i budującej poczucie wartości u dzieci komunikacji. | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć Prezentacja sposobów radzenia sobie z krytyką z przykładami. Zebranie sytuacji, w których ktoś nas krytykował, dobranie sposobów radzenia sobie z krytyką | Data realizacji zajęć 10-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Motywacja wewnątrz i zewnątrz sterowna. Wpływanie na wytrwałość, znajdowanie pasji i samozadowolenie z działania. Doświadczanie vs wyniki, skupienie na procesie, nie na efektach | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Przerwa | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć Docenianie vs chwalenie. Różnice i przykłady, zrozumienie wpływu chwalenia na poczucie własnej wartości u dzieci oraz na uzależnienie od oceny innych | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć Zmiana nawykowego sposobu chwalenia na modelowe docenianie wspierające poczucie wartości i pomagające dzieciom w dokonywaniu samooceny. | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Zestaw narzędzi komunikacyjnych wspierających dziecięcy rozwój i budujących postawę asertywną, wpływających na wzrost poczucia własnej wartości. | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć Przerwa obiadowa | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć Stworzenie planu postępowania, zmiany nawykowych niekorzystnych zachowań oraz wdrożenia nowo poznanych metod i narzędzi. | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć Ćwiczenia poznanych narzędzi w konkretnych przykładach. | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć Podsumowanie, rozdanie certyfikatów. | Data realizacji zajęć 11-04-2021 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Główny cel usługi
PokażCel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych z zakresu asertywnych zachowań, wzmacniania, budowania i wspierania dzieci w zakresie ich własnego budowania wysokiego poczucia wartości i samozadowolenia, wzmacniania motywacji wewnątrz sterownej oraz nastawienia na rozwój.
Efekty uczenia się
- widzi różnice między asertywnością a elastycznością
- wpiera nastawienie na rozwój dziecka
- zna metody Carol Dweck
- potrafi radzenić sobie z krytyką
- zna pojęcia i zastosowanie motywacji wewnętrznej i zewnętrznej
- zna różnice między docenianiem a chwaleniem
- używa narzędzi komunikacyjnych wspierających dziecięcy rozwój i budujących postawę asertywną, wpływających na wzrost poczucia własnej wartości
- potrafi zmienić nastawienie
- dokonuje zmiany nawykowego sposobu chwalenia na modelowe docenianie wspierające poczucie wartości i pomagające dzieciom w dokonywaniu samooceny
- jest świadomy własnych postaw i ograniczeń
- potrafi uświadomić wpływ na dzieci poprzez zachowania i sposób komunikacji
- zna oraz ustala stosowane bariery w komunikacji, słów, których należy unikać
- ustala zasady wspierającej i budującej poczucie wartości u dzieci komunikacji.
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeBrak wyników. |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt przypadający na 1 uczestnika netto | 2 700,00 zł |
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 2 700,00 zł |
Koszt osobogodziny netto | 207,69 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 207,69 zł |
Adres realizacji usługi
Pokaż adresul. 3 Maja 36, 40-225 Katowice, woj. śląskie
sala Brain Up
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
![]() |
Jagoda Gajda
Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim o kierunku Business coaching I szkolenia rozwojowe oraz Szkołę Trenerów Biznesu MODERATOR. |
![]() |
Aleksandra Suchowiejko
Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania, komunikacji i rozwoju osobistego. |
Kontakt
Pokaż
![]() |
Aleksandra Suchowiejko email: aleksandra.suchowiejko@gmail.com tel: (+48) 609 614 977 |
Informacje dodatkowe
Pokaż szczegółyWarunki uczestnictwa
Ciąg dalszy cel edukacyjny:
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie znał wpływ wychowania na zachowania w trudnych sytuacjach, będzie znał narzędzia z zakresu zachowań asertywnych, będzie posiadał wiedzę psychologiczną na temat budowania poczucia wartości u dzieci poprzez odpowiednią postawę, zachowania i komunikaty wysyłane do dzieci oraz będzie wiedział, co to jest motywacja wewnętrzna i jak ją wzmacniać u dzieci.
Uczestnik będzie potrafił zastosować poznane narzędzia z zakresu zachowań asertywnych w praktyce i pracy z dziećmi, będzie potrafił dawać przykład takich zachowań dzieciom poprzez swoje własne postępowanie. Uczestnik będzie posiadał umiejętność właściwego postępowania i komunikowania się z dziećmi, dzięki czemu będzie potrafił wzmacniać i wspierać poczucie wartości u dzieci, a także będzie potrafił wpływać na motywację wewnętrzną
Informacje dodatkowe
Ciąg dalszy cel edukacyjny:
Uczestnik zrozumie jak nasza własna postawa i zachowania wpływają na to, jak mały człowiek będzie radził sobie w trudnych sytuacjach w przyszłości, zrozumie jak ogromny wpływ ma na to, jak dziecko w przyszłości będzie odbierało krytykę i informacje zwrotne oraz jak sposób traktowania dzieci wpływa na ich poczucie wartości.
Uczestnik nabędzie kompetencję społeczną jaką jest asertywność. Uczestnik nabędzie kompetencję komunikowania się w sposób wzmacniający poczucie wartości. Uczestnik nabędzie kompetencję społeczną jaką jest docenianie.