4.8/5 z 24 ocen
Numer usługi 2020/11/25/10957/860909
Dostawca usług Instytut Kognitywistyki M. Bennewicz i Wspólnicy Spółka Jawna
Miejsce usługi Marki
Dostępność Usługa otwarta
Status usługi opublikowana
2 300,00 zł netto za osobę
2 300,00 zł brutto za osobę
58,97 zł netto za osobogodzinę
58,97 zł brutto za osobogodzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla osób indywidualnych wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników usługa prowadzona w formie zdalnej |
Grupa docelowa usługi: |
Właściciele firm, menedżerowie, liderzy, trenerzy wewnętrzni, samodzielni pracownicy, freelancerzy, coache, psycholodzy, pracownicy HR i działów szkoleń. Szkolenie jest skonstruowane tak aby zdobyte kompetencje mogli zastosować: · Menedżerowie różnych szczebli · Aktywni i początkujący trenerzy rozwoju osobistego, tutorzy, coachowie i trenerzy biznesowi · Doradcy i konsultanci · Pracownicy działów personalnych, szkoleniowych oraz inne osoby zarządzające potencjałem ludzkim · Nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy, socjolodzy, specjaliści od resocjalizacji oraz osoby wykonujące zawody pokrewne · Osoby zainteresowane rozwojem osobistym · Studenci i absolwenci kierunków humanistycznych · Osoby zawodowo zajmujące się pomaganiem i wspieraniem rozwoju · Pasjonaci rozwoju osobistego i kreatywności w działaniu |
Minimalna liczba uczestników: | 1 |
Maksymalna liczba uczestników: | 15 |
Data zakończenia rekrutacji: | 05-01-2021 |
Liczba godzin usługi: | 39 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | Znak Jakości TGLS Quality Alliance |
Ramowy program usługi
Pokaż programProgram First Degree jest realizowany modułowo.
Moduł pierwszy – First Degree
Czas trwania: moduły 4 godzinne, łącznie 39 godzin w 10 spotkaniach. Zajęcia odbywają się na platformie Zoom.
Cykl First Degree kończy egzamin teoretyczny w formie testu wielokrotnego wyboru.
Szkolenie Mentor Kognitywny - First Degree jest szkoleniem warsztatowym na poziomie podstawowym, może zostać rozwinięty podczas kursu na poziomie zaawansowanym - Second Degree.
Program kursu łącznie zawiera 39 h szkoleniowych. Dodatkowo każdy uczestnik objęty będzie sesją online superwizji grupowej. Superwizja maj na celu pogłębienie, omówienie umiejętności i technik mentoringowych w odniesieniu do równolegle prowadzonej praktyki mentoringowej przez Uczestników. Wszystkie moduły kursu online będą nagrywane i mogą być odsłuchane przez uczestników w dowolnym momencie online. Zadaniem superwizji jest także przekazanie Uczestnikom wskazówek rozwojowych w odniesieniu do przeprowadzonej sesji mentoringowej.
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć Moduł 1. Mentoring na tle innych dyscyplin edukacyjnych i rozwojowych? | Data realizacji zajęć 08-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć Moduł 2. Zasady pracy w mentoringu. | Data realizacji zajęć 09-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć Moduł 3. Błędne koło komunikacji i znaczenie świadomego dystansu wobec usłyszanych komunikatów. | Data realizacji zajęć 10-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć Moduł 4. Znaczenie trafnej i dostosowanej komunikacji interpersonalnej w mentoringu | Data realizacji zajęć 15-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć Moduł 5. Komunikat mentoringowy i stop klatka – jako metoda skutecznego porozumiewania się z mentee | Data realizacji zajęć 16-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć Moduł 6. Wyznaczenie celów w mentoringu | Data realizacji zajęć 17-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć Superwizja grupowa | Data realizacji zajęć 22-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć Moduł 7. Jak wyznaczać etapy projektu w oparciu o model CEWWKA | Data realizacji zajęć 29-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć Modul 8. Praca z dylematem, czyli jak dokonywać użytecznych wyborów spośród rozważanych opcji? (sytuacja, w której klient waha się co do wyboru konkretnej opcji w rozważanej sprawie) | Data realizacji zajęć 30-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć Moduł 9. Jak ustalać priorytety oraz dynamikę zmiany w konkretnej sytuacji lub projekcie | Data realizacji zajęć 31-01-2021 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Główny cel usługi
PokażCel edukacyjny
Zdobycie kompetencji mentora, rozwijanie kompetencji społecznych poprzez budowanie własnej etycznej postawy zawodowej; uzyskanie wiedzy i umiejętności samodzielnego tworzenia programów mentoringowych oraz skutecznego kreowania i ewaluowania projektów mentoring; praktyczne stosowanie technik, metod i narzędzi służących skutecznemu motywowaniu, mobilizowaniu i kierowaniu treningiem klienta w zakresie rozwijania jego kompetencji oraz kwalifikacji.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu szkolenia podstawowego Uczestnik ma następujące kompetencje, wiedzę i umiejętności:
•Adekwatnego dobierania metody edukacyjnej do potrzeb klienta (mentee)
•Stosowania charakterystycznej dla mentoringu komunikacji interpersonalnej
•Zarządzania relacją mentoringową przy pomocy feedbacku, pytań oraz dostoswanych technik, zadań i ćwiczeń
•Wyznaczania celów, efektów i określania wyników podejmowanych projektów
•Budowania projektów mentoringowych i zarządzania sesjami
•Pracy z dylematami mentee oraz schematami postępowania (wzorcami)
•Ustalania ram projektów w kategoriach korzyści i potrzeb możliwych do uzyskania
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeBrak wyników. |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt przypadający na 1 uczestnika netto | 2 300,00 zł |
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 2 300,00 zł |
Koszt osobogodziny netto | 58,97 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 58,97 zł |
Adres realizacji usługi
Pokaż adresul. Długa 66A, 05-270 Marki, woj. mazowieckie
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
![]() |
Maciej Bennewicz
Założyciel Instytutu Kognitywistyki, kształci zawodowych coachów, mentorów i tutorów. Menedżer, coach, pisarz, socjolog. Twórca programu coachingowego akredytowanego European Quality Award przez European Mentoring and Coaching Council realizowanego w Bennewicz Instytut Kognitywistyki. Twórca programu mentoringowego kształcącego zawodowych mentorów zgodnie z kodem etycznym EMCC. Coach superwizor akredytowany przez Izbę Coachingu. Prowadził zajęcia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, na Uniwersytecie Warszawskim, na Akademii Leona Koźmińskiego, w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie i wielu innych uczelniach polskich. W latach 2009 - 2012 był prezesem EMCC Poland (European Mentoring and Coaching Council). Realizował i koordynował projekty szkoleniowe dla instytucji państwowych i rządowych, prowadził szkolenia i sesje coachingowe dla firm działających w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, wydawniczej, farmaceutycznej, paliwowej, spożywczej. Współtwórca i prowadzący cykl programów edukacyjnych dla młodzieży pt. "Ja", emitowanych w TVP-1 w latach 97-99. Twórca i koordynator programu edukacji dla dorosłych "Animacje", realizowanego w Ośrodku "Komorów" w latach 93-97. Psychoterapeuta indywidualny i grupowy w latach 1989 – 2000. Autor 19 książek z dziedziny coachingu, mentoringu, rozwoju osobistego i psychologii integralnej, m.in: podręcznika „Coaching i mentoring w praktyce”, |
![]() |
Anna Stanisława Prelewicz
Dyrektor programowa Instytutu Kognitywistyki, wykładowca, trener kognitywny, mentor, coach. Ukończyła Uniwersytet Wrocławski na Wydziale Prawa i Administracji, Szkołę Trenerów Biznesu oraz Szkołę Coachów w Grupie TROP, studia podyplomowe w Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Rozwój Regionalny. Dodatkowo w ramach fakultetów coachingowych w Norman Benett Academy ukończyła: szkolenie z wykorzystania języka transu w life coachingu oraz certyfikowany kurs z art coachingu i gier coachingowych. Pracuje jako coach i trener dzieląc swoją pasję pomiędzy pracę z różnymi grupami a indywidualne sesje coachingowe poparte standardami akredytacyjnymi Instytutu Kognitywistyki. Prowadzi zajęcia procesowo podążając za grupą oraz ich potrzebami. W swojej pracy korzysta z różnych metod dostosowanych do poziomu i potrzeb konkretnych uczestników i narzędzi mających na celu wzmocnienie rozwoju indywidualnego. Preferuje pracę z metaforą, zwiększając zaangażowanie, swobodę, otwartość, spontaniczność i pomysłowość uczestników. Psychologia, rozwój osobisty, edukacja oraz metody pracy z umysłem to jej największa pasja. |
Kontakt
Pokaż
![]() |
Anna Prelewicz email: a.prelewicz@instytutbennewicz.pl tel: (+48) 667 951 750 |
Informacje dodatkowe
Pokaż szczegółyInformacje dodatkowe
Usługa prowadzona na platformie ZOOM (licencja komercyjna)
Dostęp do platformy za pośrednictwem linku aktywacyjnego bez konieczności rejestracji
Platforma ZOOM ma możliwość nagrywania telekonferencji.Platfora ZOOM posiada szyfrowanie SSL.Użytkownicy mogą korzystać z urządzeń mobilnych. Uczestnicy, którzy nie zgadzają się na wykorzystanie ich wizerunku mają możliwość uczestniczenia w telekonferencji na wyłączonej kamerce.
materiały wykorzystywane w czasie uslugi szkolenia
materiały edukacyjne w wersji elektronicznej po usłudze