Usługa - Transformacja cyfrowa i dostosowanie modelu biznesowego do nowych warunków rynkowych.

Logo ENGAVE SPÓŁKA AKCYJNA

0/5

Tytuł Transformacja cyfrowa i dostosowanie modelu biznesowego do nowych warunków rynkowych.

Numer usługi 2020/11/09/117683/844975

Dostawca usług ENGAVE SPÓŁKA AKCYJNA

Miejsce usługi Warszawa

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

Identyfikator projektu Covid-19 / Finanse

PLN

32 000,00 zł netto

39 360,00 zł brutto

355,56 zł netto za godzinę

437,33 zł brutto za godzinę

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

usługa prowadzona w formie zdalnej

Grupa docelowa usługi:

Usługa jest dedykowana dla przedsiebiorców zatrudnijących powyżej 20 osób, mierzących się z wyzwaniem tranformacji cyfrowej i ucyfrowienia biznesu oraz sytuacji  związanej z COVID zmiany modelu biznesowego. Zmiana modelu biznesowego jest podytkowana warunkami rynkowymi oraz  chcą budować długofalowe relacje z klientami. Przedsiębiorcy wykazują następujące potrzeby:

  • są świadome nadchodzących zmian cyfrowych,
  • chcą zintegrować swoje procesy sprzedaży i zoptymalizować jej kierunki,
  • chcą wprowadzać innowacje do procesu sprzedaży,
  • zależy im na długofalowym rozwoju,
  • chcą budować długofalowe relacje z klientami,
  • reagują na potrzeby rynku,
  • widzą potrzebę digitalizacji – automatyzacji procesów sprzedażowych w swojej firmie,
  • dostrzegają silną konkurencję na rynku, na którym funkcjonują,
  • dostrzegają utratę klientów i spadek obrotów,
  • zostają zmuszeni przez swoich dostawców lub odbiorców,
  • optymalizować koszty bieżącej działalności. 
Data zakończenia rekrutacji: 15-10-2021
Liczba godzin usługi: 90
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat PN-EN ISO/IEC 17021-1:2015-09 - w zakresie usług doradczych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Lp.

Nazwa Etapu

Harmonogram 

1.

Klient

1A

Definicja Klienta

Dzien 1 (8H)

1B.

Mapa doświadczeń Klienta

Dzień 2 (8H) 

1C.

Mapa decyzji

Dzień 3 (8H) 

1D.

Ścieżka Klienta

Dzień 4 (8H) 

2.

Analiza przedsiębiorstwa

Dzień  5-6  (16H) 

2A.

Mapa Kontekstu (klimatu biznesowego)

Dzień 7 (8H) 

2B.

Model Biznesowy (AS IS)

Dzień 8 (8H) 

2C.

Model Biznesowy (TO BE)

Dzień 9-10 (16H) 

3C.

Przygotowanie narzędzi IT pod wybrany model biznesowy

Dzień 10 (10H)

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Klient: Definicja Klienta
Data realizacji zajęć
07-12-2020
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Mapa doświadczeń Klienta
Data realizacji zajęć
08-12-2020
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Mapa decyzji
Data realizacji zajęć
22-12-2020
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Ścieżka Klienta
Data realizacji zajęć
18-01-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Analiza przedsiębiorstwa
Data realizacji zajęć
19-01-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Analiza przedsiębiorstwa
Data realizacji zajęć
20-01-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Mapa Kontekstu (klimatu biznesowego)
Data realizacji zajęć
02-02-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Model Biznesowy (AS IS)
Data realizacji zajęć
04-02-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Model Biznesowy (TO BE)
Data realizacji zajęć
15-02-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Model Biznesowy (TO BE)
Data realizacji zajęć
16-02-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Przygotowanie narzędzi IT pod wybrany model biznesowy
Data realizacji zajęć
18-02-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
10:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Wygrywający Model Biznesowy to dedykowana usługa warsztatowo – doradcza dla kadry kierowniczej i menedżerów wyższego szczebla, mająca na celu zaprojektowanie nowoczesnego modelu biznesowego przedsiębiorstwie. Zmienne środowisko biznesowe wymaga od firm innowacyjnych rozwiązań, by móc konkurować na rynku oraz dostarczać klientom coraz bardziej dopasowane do ich potrzeb wartościowe usługi i produkty.

Efekty uczenia się

Co zyskuje Klient oraz jakie efekty uczenia osiaga. 

  • Stworzenie elastycznego i nowoczesnego modelu biznesowego pomoże długofalowo rozwijać biznes i poprawiać wyniki finansowe. Model będzie oparty o system wartości dostarczany do klientów połączony z rozwiązaniami cyfrowymi wykorzystywanymi zarówno w sprzedaży, dystrybucji czy komunikacji.
  • Identyfikacja mocnych stron obecnego modelu biznesowego i zrozumienie wartości organizacji i jej produktów jakie wnosi do relacji z klientem.
  • Zrozumienie unikalności modeli biznesowych konkurencji i systemu wartości jaki daje klientom.
  • Rekomendacje rozwiązań technologicznych, które zwiększą przewagę konkurencyjną maksymalizując wartość przedsiębiorstwa na rynku jednocześnie podnosząc wartość modelu biznesowego dla klientów.
  • Wdrożenie nowych technologii do łączenia i współpracy w całym łańcuchu wartości przedsiębiorstwa.

    Efektem uczenia się będzie zdobycie wiedzy w obszarze trandów w modelu biznesowym oraz przygotowanie road mapy dotyczącej obszarów zmiany modelu biznesowego Przedsiębiorstwa mają pełną świadomość konieczności jej przeprowadzenia, choćby ze względu na uzyskiwane efekty, m.in. efektywność kosztową, wzrost konkurencyjności czy innowacyjność. 

  • Trend 1: Profesjonalizacja sprzedaży doradczej 

    Trend 2: Budowanie autentycznych relacji 

    Trend 3: Cyfryzacja procesu sprzedaży 

    Trend 4: Systemowe łączenie się dostawców z klientami 

    Trend 5: Współpraca z Partnerami w różnych obszrach biznesowych 

    Trend 6: Nowe kanały komunikacji w sprzedaży 

    Trend 7: Najważniejszy "Klient" i odpowidanie na jego potrzeby 

    Trend 8: Upowszechnienie analityki w obsłudze klienta 

Brak wyników.
Koszt usługi netto 32 000,00 zł
Koszt usługi brutto 39 360,00 zł
Koszt godziny netto 355,56 zł
Koszt godziny brutto 437,33 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Czarodzieja 16, 03-116 Warszawa, woj. mazowieckie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Monika Ledzion

Monika Ledzion

Od 2005 roku związana ze środowiskiem startupowym i finansowaniem transformacji sektora MŚP. Ostatnie lata pracy zawodowej poświęca doradztwu w zakresie finansowania inwestycji ze środków publicznych i prywatnych oraz ocenie inwestycyjnej projektów. Od 2014 Ekspert w Komisji Europejskiej. Ekspert ds. zarządzania i monitorowania projektów realizowanych przez zespoły projektowe i przedsiębiorców. Prowadzi doradztwo dla firm w obszarach analizy rynku, budowania strategii biznesowej i komunikacji z rynkiem, rozwój produktu i usługi, biznes development, poszukiwania kapitału oraz finansowania inwestycji, tworzenia społeczności oraz współpracy z Partnerami. Oferuje doradztwo dla firm w obszarach rozwoju oferty produkt/usługa i strategii biznesowej, współpracy z otoczeniem rynkowym i Partnerami, komunikacji i marketingu, doradztwo w obszarze cyfryzacji i automatyzacji procesów sprzedażowych i komunikacji.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Katarzyna Potoczny

Katarzyna Potoczny

email: katarzyna.potoczny@engave.pl

tel: (+48) 733 014 645

Ciasteczka>