Usługa - Pracownik HR kurs certyfikowany VCC

Logo Akademia Bliżej Natalia Kurzawa

4.8/5 z 227 ocen

Tytuł Pracownik HR kurs certyfikowany VCC

Numer usługi 2020/08/10/11147/608433

Dostawca usług Akademia Bliżej Natalia Kurzawa

Miejsce usługi Białystok

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

6 600,00 zł netto za osobę

6 600,00 zł brutto za osobę

110,00 zł netto za osobogodzinę

110,00 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

usługa prowadzona w formie zdalnej

Grupa docelowa usługi:

Moduł skierowany jest do managerów, pracowników działów personalnych, osób chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie HR-u.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 10
Data zakończenia rekrutacji: 16-10-2020
Liczba godzin usługi: 60
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna

Ramowy program usługi

Pokaż program
  1. Wprowadzenie do tematu HR-u.
  2. Omówienie podstawowych pojęć i definicji.
  3. Rozwój kariery zawodowej pracowników, a korzyści dla przedsiębiorstwa.
  4. Tworzenie opisów stanowisk pracy.
  5. Definicja i model kompetencji zawodowych. Dyspozycje wpływające na rozwój kompetencji zawodowych.
  6. Klasyfikacja kompetencji.
  7. Rola, zastosowanie i wdrażanie modelu kompetencji.
  8. Psychologiczne aspekty wdrażania modelu kompetencji.
  9. Model kompetencji a narzędzia HRM.
  10. Budowa modelu kompetencji.
  11. Procedura tworzenia opisu kompetencji.
  12. Testy kompetencyjne.
  13. Trzy główne źródła rozwoju zawodowego.
  14. Potencjał rozwojowy, a bieżące kompetencje pracowników.
  15. Stosowanie zasad komunikacji interpersonalnej w pracy z ludźmi.
  16. Komunikacja niewerbalna – sztuka autoprezentacji. Komunikacja werbalna.
  17. Uważne słuchanie.
  18. Mowa ciała a wizerunek.
  19. Sztuka autoprezentacji.
  20. Definicja NLP.
  21. Słowa mają magiczną moc – język perswazji.
  22. Kotwice w NLP.
  23. Rapport.
  24. Definicja oceny pracowników.
  25. Trudności z wdrożeniem systemu ocen okresowych. Rodzaje metod oceny pracowników w przedsiębiorstwie.
  26. Wpływ na efektywność systemu ocen.
  27. Błędy w ocenie.
  28. Rozmowa oceniająca a stres.
  29. Zasady sporządzania regulaminu ocen okresowych.
  30. Potrzeby a motywacja.
  31. Teoria Herzberga.
  32. Teoria MC Gregora.
  33. Teoria oczekiwań Vrooma.
  34. System motywacyjny.
  35. Finansowe i pozapłacowe elementy motywowania.
  36. Kompetencje w procesie wartościowania pracy.
  37. Cel wynagradzania pracowników i szeregowania stanowisk.
  38. Szeregowanie stanowisk.
  39. Powiązanie wynagradzania z efektywnością pracy. Model kompetencyjny, jako środek uprzystępniania pracownikom zasad wartościowania i szeregowania stanowisk.
  40. Pozostałe zagadnienia, istotne podczas opracowywania struktury płac i szeregowania stanowisk.

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Kurs certyfikowany VCC Pracownik HR obejmuje zajęcia wykładowe oraz ćwiczenia w zakresie umiejętnego zarządzania zasobami ludzkimi w aspekcie pracy działu HR. Podczas kursu uczestnicy zaznajamiają się definicjami, modelami, jak i teoriami niezbędnymi w umiejętnej pracy z ludźmi. Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu opisywania stanowisk pracy, wdrażania modeli kompetencyjnych w przedsiębiorstwie, komunikacji interpersonalnej, ocen pracowników, systemu motywacyjnego.

Efekty uczenia się

Po ukończeniu kursu uczestnik będzie posiadał wysokie umiejętności interpersonalne i zarządcze, poparte obszerną wiedzą i umiejętnościami z obszaru HR. Pracownik HR powinien:

  • tworzyć opisy stanowisk pracy,
  • skutecznie wykorzystywać środki komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • kontrolować przebieg rozmowy,
  • aktywnie słuchać pracownika,
  • zastosować w praktyce wykorzystywać narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi,
  • nawiązać trwałe relacje z pracownikami,
  • rozpoznać słabe i mocne strony pracownika,
  • określać definicje kompetencji,
  • określać kompetencje w zależności od danego stanowiska,
  • określać definicje organizacyjne i stanowiskowe,
  • wyznaczać kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa,
  • pracować w zakresie budowy modeli kompetencji w oparciu o kulturę organizacyjną,
  • określać strukturę kompetencyjną,
  • posiadać podstawową wiedzę w zakresie programowania neurolingwistycznego,
  • wdrażać system ocen okresowych,
  • znać rodzaje metod oceny pracowników,
  • definiować motywację i potrafić zaspokajać potrzeby pracowników,
  • znać różne teorie motywacyjne,
  • potrafić zastosować pozapłacowe elementy motywowania,
  • potrafić wartościować stanowiska pracy.
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Czy usługa pozwala na zdobycie innych kwalifikacji?

Uznawane kwalifikacje

Warunki uznania kwalifikacji

Pytanie 1: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawiera opis efektów uczenia się?

Tak-wydany dokument zawiera opis efektów uczenia się

Pytanie 2: Czy procesy kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji?

Tak-proces kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności kształcenia.

Pytanie 3: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji jest rozpoznawalny i uznawalny w danej branży/sektorze, tzn. czy otrzymał pozytywne rekomendacje od:

Pytanie 3.1: co najmniej 5 pracodawców danej branży/ sektorów lub

Tak-certyfikat VCC jest rozpoznawalny i uznany w branży

Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację Fundacja VCC
Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BUR Nie
Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego Fundacja VCC
Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BUR Tak
Podstawa prawna dla Podmiotów/kategorii Podmiotów uprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 6 600,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 6 600,00 zł
Koszt osobogodziny netto 110,00 zł
Koszt osobogodziny brutto 110,00 zł
w tym koszt walidacji netto brak wartości
w tym koszt walidacji brutto brak wartości
w tym koszt certyfikowania netto brak wartości
w tym koszt certyfikowania brutto brak wartości

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Aleja Józefa Piłsudskiego 25 Białystok, woj. podlaskie

Szkolenie odbywa się za pomocą aplikacji ZOOM. Minimalne wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2GB pamięci RAM ( lun 4-rdzeniowy) System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10) Mac wersja 10.13, Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla,Firefox Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki,( ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Brak wyników.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Natalia Kurzawa

Natalia Kurzawa

email: szkolenia.blizej@wp.pl

tel: (+48) 530 697 250

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

- Podręcznik Pracownik HR

- materiały szkoleniowe,testy rekrutacyjne

Ciasteczka>