Usługa - E-marketing

Logo Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera

4.5/5 z 55 ocen

Tytuł E-marketing

Numer usługi 2020/08/06/20269/607441

Dostawca usług Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera

Miejsce usługi Kraków

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

5 400,00 zł netto za osobę

5 400,00 zł brutto za osobę

26,47 zł netto za osobogodzinę

26,47 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 2 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Studia w szczególności polecane są:

-specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-marketingu, tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji oraz sprzedaży tradycyjnej,

-kierownikom projektów (PM) w obszarze online,

-osobom pracującym na stanowiskach związanych z e-marketingiem chcących zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności,

-juniorom e-marketingu (dla nich zaplanowane są zajęcia wyrównujące poziom wiedzy tak aby bez problemu pracowali na zajęciach z osobami bardziej zaawansowanymi),

-pracownikom i właścicielom firm chcącym wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem i potrzebującym nabrania samodzielności w prowadzeniu działań e-marketingowych.

-Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 24
Data zakończenia rekrutacji: 17-10-2020
Liczba godzin usługi: 204
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Ustawa z dnia 27 lipca 2005 r - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2012 poz. 572 z pozn. zm). Statut Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera z siedzibą w Krakowie
Zakres uprawnień: Studia podyplomowe

Ramowy program usługi

Pokaż program

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W INTERNECIE

Blok obejmujący podstawowe kwestie związane z e-marketingiem oraz zarządzaniem promocją w internecie. BIG DATA, Marketing Strategy, Marketing Inteligence – to tylko niektóre z tematów jakie zostaną poruszone. W programie:

Rynek reklamy internetowej oraz najnowsze trendy w e-marketingu

Strategia komunikacji marki, czyli warsztaty z formułowania i tworzenia strategii marketingu internetowego

Planowanie strategiczne i realizacja projektów internetowych

Internet jako źródło danych

Psychologia konsumenta i big data

Promocja i rozwój startup'ów

Multichannel i Omnichannel

SERWISY WEBOWE - RODZAJE, ARCHITEKTURA, PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE

Celem bloku jest przygotowane uczestnika studiów do w pełni samodzielnej analizy strony internetowej (aplikacji webowej i / lub sklepu internetowego) oraz wdrożenie zakładanych zmian. Studenci dowiedzą się jaki narzędziami i metodami dokonywać testów i analiz, a także nauczą się podstaw programowania. W programie:

Budowanie stron i aplikacji mobilnych

Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia

Testy A/B oraz badania user experience serwisu internetowego

E-commerce - projektowanie, towarowanie, i automatyzacja działań

PODSTAWOWE METODY I NARZĘDZIA E-MARKETINGU

Blok mający na celu nauczenie studentów pracy z podstawowymi w dzisiejszych czasach metodami i narzędziami e-marketingu. Zaprezentowanych zostanie szereg aplikacji m.in. Sotrender, Brand24, SEMSTORM, SearchMetrics czy Buzzsumo. W niniejszym bloku zostanie także w pełni omówione autorskie rozwiązanie opiekuna studiów do samodzielnej diagnozy działań e-marketingowych. W programie:

Reklama displayowa

Narzędzie E-marketing self diagnostics (Samodzielna diagnostyka działań e-marketingowych)

Konkurowanie i budowanie wartości poprzez content marketing i copywriting

Google Adwords (z przygotowaniem do egzaminu Google)

E-mail marketing

Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

ZAAWANSOWANE METODY I NARZĘDZIA MARKETINGU W SIECI

Celem bloku jest zapoznanie studentów z zaawansowanymi metodami i narzędziami e-marketingu. To właśnie w tym bloku zostaną omówione zaawansowane metody targetowania. W programie:

Programy lojalnościowe i afiliacyjne

Reklama RTB (programmatic buying)

Gry w marketingu

Mobile marketing

Narzędzia do automatyzacji marketingu - lead nurturing, lead generation, scoring klientów

YouTube - marketing i monitoring

Social Media Marketing - trendy, kanały, efektywność i narzędzia

WARSZTAT PRAWNY

Blok poruszający obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej. W programie:

Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej

KONSULTACJE

Konsultacje prowadzone będą w trybie blended learning, przygotują studentów do opracowania pracy końcowej – strategii promocyjnej dla swojego własnego projektu:

swojej firmy lub

firmy, w której pracują lub

swojego StartUp'u lub

swojego hobbystycznego projektu

Jest też możliwość pracy nad projektem dla dowolnie wybranej fundacji (w przypadku gdy Student nie chce lub nie może realizować prac dla indywidualnie wskazanego projektu).

Spotkania z promotorem (opiekunem merytorycznym) będą realizowane przez cały rok.

 

Czas trwania: dwa semestry

Dni zajęć sobota, niedziela w weekendy wskazane w harmonogramie w godz. 9:15-16:30

Łączna ilość godzin: 204

Zajęcia na studiach prowadzone są w formie ćwiczeń, warsztatów, case study oraz wykładów. Wykładowcami studiów podyplomowych są praktycy.

Punkty ECTS 30

 

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Celem studiów E-marketing jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

Duży nacisk kładziony jest na zapoznanie Słuchaczy z konkretnymi narzędziami i możliwości ich zastosowania w konkretnych realiach biznesowych. Studenci poznają ponad 120 narzędzi dedykowanych działaniom e-marketingowym.

Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać własne kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów. A przede wszystkim Studenci skupiają się na własnych projektach (zarówno na zajęciach jak i podczas regularnych spotkań z opiekunem).

Efekty uczenia się

Efekty kształcenia dla studiów podyplomowych

WIEDZA

Ma pogłębioną wiedzę o metodach i narzędziach gromadzenia i wykorzystania danych marketingowych

Ma pogłębioną wiedzę na temat najnowszych trendów i narzędzi marketingowych

Ma pogłębioną wiedzę na temat najnowszych narzędzi monitoringu social media oraz metodach ich wykorzystania

Ma pogłębioną wiedzę na temat współpracy marketingowej z influencerami i partnerami zewnętrznymi

Ma pogłębioną wiedzę na temat najnowszych narzędzi i technik projektowania użytecznych i dochodowych serwisów internetowych

Ma pogłębioną wiedzę na temat obszarów prawa związanych z wykorzystaniem nowych technologii w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony własności przemysłowej, ochrony danych osobowych i prawa autorskiego

UMIEJĘTNOŚCI

Potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną do szczegółowego opisu i praktycznego analizowania zbieranych danych marketingowych w procesie tworzenia kampanii marketingowych

Posiada umiejętności umożliwiające interpretację aktualnych procesów zachodzących w Internecie i działanie w sposób przedsiębiorczy

Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności

Posiada umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy do odpowiedniego prowadzenia kampanii w social media

Ma pogłębioną wiedzę na temat współpracy marketingowej z influencerami i partnerami zewnętrznymi

Posiada umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy optymalizować działania i procesy biznesowe, w tym optymalizację stron i generowanie na niej ruchu

Potrafi dokonać analizy serwisu internetowy (kod html, treść, struktura), a także wykorzystać tą wiedzę do przedstawienia wytycznych związanych z optymalizacją

Potrafi przeprowadzić badania użyteczności wykorzystując zróżnicowane narzędzia analityczne dostępne na rynku

Posiada umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy na temat prawa do odpowiedniego prowadzenia działań marketingowych w sieci

Potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji zadania

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

Pełni funkcję inicjatora różnego rodzaju przedsięwzięć oraz myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy

Potrafi współpracować w grupie

 

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 5 400,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 5 400,00 zł
Koszt osobogodziny netto 26,47 zł
Koszt osobogodziny brutto 26,47 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

al. Jana Pawła II 39 A, 31-864 Kraków, woj. małopolskie

Zajęcia odbywają się w budynku przy al. J. Pawła II 39 A, w Krakowie.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Paweł Loedl

Paweł Loedl

Public Relations
strategy director - VML Poland
od czerwca 2013
wykładowca - Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
od lutego 2011
wykładowca - Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
od maja 2010 - strategy director
Pride&Glory Interactive
czerwiec 2010 - czerwiec 2013
Account Executive -
Imago Public Relations
styczeń 2008 - maj 2010
Wyższe,
Politologia specjalizacja- Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Dydaktyk od 2010 r.

Zdjęcie Szymon Lisowski

Szymon Lisowski

Specjalizuje się w w social media marketingu i Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w w social media marketingu i Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów.

Doświadczenie zdobywał pracując po stronie klienta oraz jako freelancer prowadząc kanały społecznościowe oraz kampanie reklamowe dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C, m.in. w branżach: travel, IT, edukacja, media i rozrywka oraz e-commerce. Jego zadaniem była także budowa i rozwój strategii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Od blisko 5 lat pracuje w Socjomanii jako trener i konsultant.

Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński, HPE, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, RMF24, Capgemini, Saint-Gobain i wielu innych. Współpracował także z instytucjami rządowymi, NGO, agencjami, globalnymi korporacjami jak i przedstawicielami sektora MŚP.

Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egz

Zdjęcie Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

Reklama, Marketing afiliacyjny, CSS, Digital Marketing, E-commerce, E-mail marketing,
Facebook, Google Adwords, Google Analytics, Google Webmaster Tools, HTML, Architektura
informacji, Badanie słów kluczowych, Strony docelowe, Budowanie linków, Marketing Mobilny,
Marketing internetowy, Organic Search, PHP, PPC, SEM, SEO, Social Marketing, Social Media,
Social Media Marketing, Uzytecznosc, User Experience, Projektowanie interfejsu uzytkownika,
Marketing wirusowy, Web Analytics, Web Design, Web Development, audyt seo, Pozycjonowanie
stron, Optymalizacja konwersji, Reklama, Strategia marketingowa, Marketing internetowy,
Komunikacja Marketingowa, Planowanie mediów, AdWords - Reklama, Reklama Online, Google
AdSense, Budowanie linków, Certyfikat Google Adwords, Szkolenia marketingowe, Szkolenia
AdWords, Szkolenia Analytics
od 10.2014 Wyższa Szkoła Europejska
Wykładowca
Wykłady z Google AdWords oraz Google Analytcs na studiach
podyplomowych E-marketing.
od 02.2014 Akademia Google Partners
Certyfikowany Trener Google AdWords
Prowadzi certyfikowane szkolenia z AdWords.
od 03.2012 Uniwersytet Jagiellonski
Wykładowca

Uniwersytet Jagiellonski w Krakowie
Elektroniczne Przetwarzanie Informacji
studia magisterskie
Stale w branży e-marketingowej od 2004 roku

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Anna Kłodzińska-Oleksy

Anna Kłodzińska-Oleksy

email: aoleksy@wse.krakow.pl

tel: 126832468

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Zajęcia prowadzą pracownicy dydaktyczni Uczelni oraz specjaliści z praktycznym doświadczeniem spoza środowiska akademickiego: Karolina Majewska, Paweł Loedl, Łukasz Majewski, Martyna Tarnawska, Anna Żurek, Paulina Wiktorska, Anna Żurek, Łukasz Suchy, Agata Nowak, Mateusz Czech, Paweł Sala, Magdalena Daniłoś, Małgorzata Sapeta, Kamil Kardaś, Agnieszka Grzesiek, Dawid Maj, Michał Dziekoński, Bartłomiej Piechota, Łukasz Dębski, Mateusz Czech, Maciej Budzich.

Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie usług z wykorzystaniem elekstronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu "Kierunek Kariera Zawodowa".

Ciasteczka>