Usługa - Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych praktyk. 2-dniowe szkolenie praktyczne.

Logo Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria

4.5/5 z 621 ocen

Tytuł Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych praktyk. 2-dniowe szkolenie praktyczne.

Numer usługi 2020/06/10/8282/582152

Dostawca usług Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria

Miejsce usługi Wrocław

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

1 250,00 zł netto za osobę

1 537,50 zł brutto za osobę

78,13 zł netto za osobogodzinę

96,09 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

usługa prowadzona w formie zdalnej

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o wszystkich osobach chcących poszerzyć swoje umiejętności w zakresie motywowania pracowników oraz radzenia sobie z konfliktami na placu budowy.
W szczególności do udziału w zajęciach zapraszamy:
-właścicieli firm budowlanych
-kadrę zarządzającą odpowiedzialną za realizację przedsięwzięć budowlanych,
-kierowników budów, kierowników projektów, 
-kierowników odcinków robót, majstrów, brygadzistów, 
-inżynierów budowy, techników budowy
-wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 15
Data zakończenia rekrutacji: 28-10-2020
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Znak Jakości TGLS Quality Alliance

Ramowy program usługi

Pokaż program

 

1. BUDOWANIE AUTORYTETU – jak przewodzić zespołowi pracowników na placu budowy
-Jak skutecznie zbudować autorytet kierownika budowy wśród podwładnych.
-Dobór właściwego stylu kierowania do pracownika – jak oddziaływać na pracowników na placu budowy?
-Przykład osobisty – modelowanie odpowiednich zachowań i działań wśród podwładnych
-Co oznacza profesjonalizm w działaniach kierownika budowy?
-Jak sformułować i przekazać swoje oczekiwania wobec podwładnych, żeby osiągnąć zakładane cele?
2. MOTYWOWANIE I DYSCYPLINOWANIE – inspirujące narzędzia skutecznego kierownika
-Jak prowadzić rozmowy dyscyplinujące z pracownikami na placu budowy?
-W jaki sposób doprowadzić do przejęcia odpowiedzialności przez pracownika za wykonywane przez niego zadania i powierzone mienie?
-Jakie i jak wykorzystać sposoby motywowania pozafinansowego wobec podwładnych?
-W jakich sytuacjach koniecznie należy sięgnąć po środki dyscyplinujące pracowników, które z nich mają największą skuteczność.
-Jak podnieść wydajność pracownika, kiedy brakuje czasu i środków finansowych?
-Jak zbudować satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy?
3. KOMUNIKACJA – co robić, żeby pracownicy prawidłowo rozumieli swojego szefa
-Jak sformułować przekaz do pracownika, tak żeby został właściwie zrozumiany?
-Jakim językiem przekazywać polecenia, aby były zrozumiałe i jakich technik wpływu używać, aby skutecznie zaangażować zespół w realizację celów?
-Przekazywanie poleceń wg. reguły SMART
-Jak zareagować, kiedy pracownik podważa autorytet szefa i kwestionuje zadanie, które od niego otrzymał do wykonania?
-Jak monitorować i kontrolować wykonanie powierzonych pracownikom zadań?
-Jaki sposób nadzoru stosować, dając pewna swobodę wykonania zadania przez podwładnego?
-Procedura delegowania zadań i udzielania
4. KONFLIKTY – Przyczyny konfliktów, rodzaje i sposoby kierowania konfliktem?
-Najczęściej występujące konflikty na placu budowy, ich przyczyny.
-Czy wszystkie konflikty są złe, czyli jak wykorzystać konflikt do podniesienia efektywności pracy na budowie?
-Jak reagować, kiedy pracownik przeklina, krzyczy i rozrzuca narzędzia pracy?
-Konstruktywna krytyka – kiedy najlepiej stosować.
-Komunikowanie „zasad szefa” zespołowi pracowników w celu ograniczenia sytuacji trudnych i niepożądanych
-Jak ograniczyć „fałszywą lojalność” pracowników wobec siebie?
5. Rozwijanie, ocenianie, nagradzanie i karanie pracowników
-Sposoby na wyrażanie uznania pracownikowi za jego wkład pracy
-Instruktaż, coaching, zebranie, informacja zwrotna, nagradzanie i karanie – metody rozwoju pracowników zastosowane na placu budowy
-Kary regulaminowe i kary relacyjne – jak, kogo, za co i kiedy karać, żeby kara buła skuteczna i rozwijająca pracownika?
6. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych - wnioski końcowe.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
1. BUDOWANIE AUTORYTETU – jak przewodzić zespołowi pracowników na placu budowy? 2. MOTYWOWANIE I DYSCYPLINOWANIE – inspirujące narzędzia skutecznego kierownika
Data realizacji zajęć
03-11-2020
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
3. KOMUNIKACJA – co robić, żeby pracownicy prawidłowo rozumieli swojego szefa 4. KONFLIKTY – Przyczyny konfliktów, rodzaje i sposoby kierowania konfliktem? 5. Rozwijanie, ocenianie, nagradzanie i karanie pracowników 6. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych - wnioski końcowe.
Data realizacji zajęć
04-11-2020
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Wiedza:
- Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu zarządzania pracownikami na placu budowy
Umiejętności:
- Dzięki dyskusjom na forum grupy oraz ćwiczeniom, studiom przypadków, scenkom rodzajowym uczestnik nauczy się odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem
- nauczy się unikać najczęściej popełnianych błędów
Kompetencje społeczne
- uczestnik nauczy się identyfikować własny styl uczenia się i wybierać sposoby dalszego kształcenia, akceptować różnorodność postaw i opinii w kontaktach interpersonalnych
- uczestnik zdobędzie umiejętność samokształcenia się, zrozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz nauczy się prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu

Efekty uczenia się

Wiedza:

- Uczestnik posiada wiedzę z zakresu zarządzania pracownikami na placu budowy

Umiejętności:

- Dzięki dyskusjom na forum grupy oraz ćwiczeniom, studiom przypadków, scenkom rodzajowym uczestnik potrafi odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem

- potrafi unikać najczęściej popełnianych błędów

Kompetencje społeczne: 

- uczestnik potrafi identyfikować własny styl uczenia się i wybierać sposoby dalszego kształcenia, akceptować różnorodność postaw i opinii w kontaktach interpersonalnych

- uczestnik zdobył umiejętność samokształcenia się, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 250,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 537,50 zł
Koszt osobogodziny netto 78,13 zł
Koszt osobogodziny brutto 96,09 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Piłsudskiego 88, 50-017 Wrocław, woj. dolnośląskie

WROCŁAW Hotel Europejski*** Piłsudskiego 88 50-017 Wrocław Najczęściej szkolenia we Wrocławiu odbywają się w Hotelu Europejskim***. W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu, w którym odbędzie się szkolenie, na hotel o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy. Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami
  • Wi-fi

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata

Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich (Dyrektor Oddziału, Kierownik marketingu) oraz handlowych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera. Pracował w charakterze Trenera Regionalnego (zarządzał zespołem Trenerów Obszarowych) i Głównego specjalisty w korporacjach: TP SA., oraz Ergo Hestia. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR, przywództwa i sprzedaży. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami, negocjacji i HR. Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych. Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem i kinomanem.

Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Joanna Zasuwa

Joanna Zasuwa

email: info@szkolenia-semper.pl

tel: +48 577-177-547

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.

Inwestycja:

1250 zł netto (+23% VAT) 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:

Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)

Informacje dodatkowe

Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, 
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Ciasteczka>