Usługa - Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży - szkolenie ZAMKNIĘTE (dla firm) - termin do ustalenia

Logo HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.

4.4/5 z 244 ocen

Tytuł Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży - szkolenie ZAMKNIĘTE (dla firm) - termin do ustalenia

Numer usługi 2020/06/03/10142/577941

Dostawca usług HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.

Miejsce usługi Wrocław

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

1 000,00 zł netto za osobę

1 230,00 zł brutto za osobę

62,50 zł netto za osobogodzinę

76,88 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.

Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych

Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 12
Data zakończenia rekrutacji: 27-04-2021
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Wybrane moduły lub ich części możliwe do zastosowania w programie szkolenia w wersji podstawowej lub rozszerzonej w zależności od wyników badania potrzeb i przekazanych informacji odnośnie celów szkolenia, a także priorytetów w rozwoju poszczególnych kompetencji według organizacji. 

W ciągu jednego dnia szkoleniowego zazwyczaj realizujemy 4-5 modułów szkoleniowych.

PROGRAM:

OPÓR  A OBIEKCJE

  • kiedy mamy do czynienia z oporem, a kiedy z obiekcją?
  • metody pokonywania oporu
  • wyjaśnianie obiekcji

TECHNIKI  POKONYWANIA  OBIEKCJI

ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

REGUŁA 6 W SPRZEDAŻY

ROZPOZNAWANIE  MOMENTÓW  FINALIZACYJNYCH – SYGNAŁY  ZAKUPU

  • odczytywanie sygnałów werbalnych po stronie klienta
  • odczytywanie sygnałów niewerbalnych po stronie klienta

REAGOWANIE NA BŁĘDNE REAKCJE KLIENTÓW

  • odczytywanie niepokojących sygnałów werbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
  • odczytywanie niepokojących sygnałów niewerbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji

4  BŁĘDY  W  FINALIZACJI  TRANSAKCJI

  • zbyt wczesna próba finalizacji
  • niedostrzeganie sygnałów zakupu  (przegapienie bezpośredniej chęci kupna)
  • traktowanie pytań klienta jako zastrzeżeń
  • traktowanie obiekcji klienta jako braku zainteresowania ofertą, niechęci do kupna.

TECHNIKI ZAMYKANIA  SPRZEDAŻY

W trakcie szkoleń:

  • pracujemy na konkretnych przykładach dotyczących sprzedaży i negocjacji w sprzedaży usług energetycznych. Praca na realnych sytuacjach pozwoli uczestnikom zastosować zmiany w rozmowach z pracownikami już następnego dnia po szkoleniu.

  • w trakcie warsztatów i burz mózgów wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) często ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
  • pokażemy konkretne techniki wraz z zestawem zwrotów, które pomogą kontrolować rozmowy z pracownikami oraz ułatwią szybką i skuteczną reakcję na niespodziewane sytuacje - szkolenia prowadzą praktycy
  • żadnej zbędnej teorii - wykłady i ćwiczenia poprowadzą wyłącznie praktycy, którzy z sukcesem szkolą menedżerów z całej Polski i Europy
  • żadnych prezentacji marketingowych - 100% merytoryki i wartości dla naszych uczestników
  • możliwość przeprowadzenia indywidualnych konsultacji z Trenerem po szkoleniu - odpowiemy na każde pytanie, którego być może nie zdążą uczestnicy zadać w czasie warsztatu

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
Data realizacji zajęć
04-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
Data realizacji zajęć
05-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestników do prowadzenia profesjonalnych rozmów z klientami zakończonymi sukcesem. Pomaga ukształtować aktywną postawę pro-sprzedażową.

Efekty uczenia się

  • ukształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej
  • techniki budowania relacji z klientem i „wywoływanie” potrzeb zakupowych u klienta
  • pogłębienie wiedzy z zakresu technik zamykania/finalizacji rozmowy sprzedażowej
  • nabycie umiejętności z zakresu radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmowy sprzedażowej
  • udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem rozmową sprzedażową
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 000,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 230,00 zł
Koszt osobogodziny netto 62,50 zł
Koszt osobogodziny brutto 76,88 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Anyżowa 13/15, 50-002 Wrocław, woj. dolnośląskie

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Jacek Łabuński

Jacek Łabuński

Trener Biznesu
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń biznesowych związanych
z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, komunikacji, zarządzania i rozwoju osobistego.
W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej
40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania. Ponadto posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych, IT, FMCG i innych,
w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził ok. 15 000 rozmów handlowych i negocjacji, ponad 10 000 godzin szkoleń i coachingu.
Posiada wyższe wykształcenie na kierunkach psychosocjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja samorządowa.
Autor artykułów na temat zarządzania, sprzedaży i efektywności pracy.
Doświadczenie Trenera w projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze zarządzania personelem i sprzedaży B2C:
Apple APR Coach Program - szkolenie i coaching kierowników salonów i handlowców w autoryzowanych salonach Apple (18 salonów na terenie całego kraju, łącznie 120 osób), w zakresie miękkich i twardych kompetencji menedżerskich
i obsługi klienta, budowanie synergii w zespole. Szkolenia przygotowujące do audytów Mystery Shoper’a, projektowanie programów wdrażania nowych pracowników i nowych standardów pracy.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Anna Zielińska

Anna Zielińska

email: info@hillway.pl

tel: (+48) 22 2502 282

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia otwartego lub szkolenia zamkniętego.

W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI, CO NAJMNIEJ 70% USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.

http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/

TRENER PROWADZĄCY:

Szkolenie otwarte prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.

SZKOLENIE OTWARTE HILLWAY

Zobacz Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/

Informacje dodatkowe

Cechą szkolenia HILLWAY jest interaktywność, którą uzyskujemy dzięki nowoczesnym metodom aktywizacji uczestników podczas warsztatów. W trakcie szkolenia. Trener porusza wraz z uczestnikami kwestie dotyczące wyzwań  w ich codziennej pracy.

Cena nie zawiera: (koszty po stronie Zleceniodawcy) – logistyka szkolenia

  • zapewnienie wyposażonej sali szkoleniowej
  • przerw kawowych oraz lunchu dla uczestników szkolenia i Trenera,
  • zakwaterowanie i wyżywienie Trenera podczas szkolenia i na dzień przed szkoleniem 

Uczestnicy otrzymują bogaty liczący ok. 40-60 stron Materiał szkoleniowy wraz z notatnikiem oraz w trakcie szkolenia hand-outy np. testy szkoleniowe, ćwiczenia. 

Dodatkowo 14 dni po szkoleniu mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

Ciasteczka>