Usługa - MARKETING I PR DLA STARTUPÓW

Logo Warto Szkolić Sp. z o.o. Sp. K.

4.9/5 z 6602 ocen

Tytuł MARKETING I PR DLA STARTUPÓW

Numer usługi 2019/12/13/22655/503777

Dostawca usług Warto Szkolić Sp. z o.o. Sp. K.

Miejsce usługi Toruń

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi zawieszona

PLN

2 500,00 zł netto za osobę

3 075,00 zł brutto za osobę

156,25 zł netto za osobogodzinę

192,19 zł brutto za osobogodzinę

Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

 

Osoby planujące otworzyć własną działalność/firmę.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 12
Data zakończenia rekrutacji: 17-02-2020
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

 Warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest zebranie grupy min. 4 osobowej

 

Moduł I Po co startupowi strategia marketingowa i budowanie wizerunku​

Moduł II Podstawowe pojęcia, które należy znać:

  • 1.     Czym jest Lean Startup 

                2.     Growth Hacking

                3.     Design Thinking

 

Moduł III Jak ustalić strategię marketingową

 

  •     1.     analiza rynku, zasobów, kompetencji 

                    2.     segmentacja klientów

                    3.      Konkurencja - co robi i czego mogę się od niej nauczyć

                    4.     określenie oferty

                    5.     wybór strategii

                    6.     procesy wdrażania strategii

                    7.     analiza rezultatów strategii

 

Moduł IV Jak planować działania PR z małym budżetem?

  •   1.     Nowe media – jak się odnaleźć w zmieniającej się rzeczywistości

                    2.     Custom publishing, blogi, serwisy – własne centrum informacyjne

                    3.     Jak dotrzeć do dziennikarzy

                    4.     Jak dobrze wybrać media

                    5.     Tworzenie skutecznej informacji prasowej

                    6.     Dystrybucja treści

                    7.     Nowoczesny PR – czym się charakteryzuje

 

Moduł V  Co składa się na wizerunek startupu​

Moduł VI Współpraca z blogerami, vlogerami i influencerami​

Moduł VII ​Storytelling

     1.     Historie, które sprzedają

                2.     Historie, które poruszyły świat

                3.     Mit założycielski w startupie

                4.     Zasady budowania historii

                5.     Storytelling w budowaniu marki startupu

                6.     Jak przedstawić wartości firmy w opowieści

                7.     Storytelling w mediach społecznościowych

 

    Moduł VIII  Elevator Pitch - zasady tworzenia najlepszej „mowy windowej”

 Moduł IX   WWW - jakie informacje powinny się znaleźć

Moduł X   copywriting - jak pisać, by czytali i kupowali

 

  • 1.      Zasady pisania tekstów w internecie - jak pisać, żeby zrozumieli
  • 2.      Język korzyści - czym jest i kiedy go stosować
  • 3.      Rodzaje treści w internecie - wywiady, poradniki, prezentacje, faq, teksty informacyjne, infografiki, video itd.zasady pisania do internetu
  • 4.      Struktura tekstów w serwisie internetowym


 

    Moduł XI  Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych

 

                1.     budowanie świadomości marki 

                2.     wybór kanałów społecznościowych 

                3.     sprzedaż usług

                4.     zasady działań w różnych kanałach społecznościowych

 

    Moduł XII  Analiza działań w internecie

 

                1.     monitoring internetu

                2.     analizowanie statystyk

 

 

Przy dofinansowaniu w wysokości co najmniej 70% szkolenie zostaje zwolnione z podatku VAT (na podstawie§3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736)).

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Uczestnicy podczas szkolenia:
W zakresie wiedzy:
- Poznają narzędzia, które pozwolą im monitorować i analizować wyniki swojej pracy.
- Poznają etapy stworzenia strategii marketingowej dopasowanej do potrzeb startupów.
W zakresie umiejętności:
- Nauczą się planować działania public relations,
- Nauczą się współpracować z mediami, blogerami i influencerami
W zakresie kompetencji:
- Będą potrafili wykorzystać elementy storytellingu do budowania własnego wizerunku,
- Będą potrafili wykorzystać elementy storytellingu do tworzenia ofert sprzedażowych.

Efekty uczenia się

Uczestnicy podczas szkolenia:
W zakresie wiedzy:
- Poznają narzędzia, które pozwolą im monitorować i analizować wyniki swojej pracy.
- Poznają etapy stworzenia strategii marketingowej dopasowanej do potrzeb startupów.
W zakresie umiejętności:
- Nauczą się planować działania public relations,
- Nauczą się współpracować z mediami, blogerami i influencerami
W zakresie kompetencji: 
- Będą potrafili wykorzystać elementy storytellingu do budowania własnego wizerunku,
- Będą potrafili wykorzystać elementy storytellingu do tworzenia ofert sprzedażowych.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 2 500,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 075,00 zł
Koszt osobogodziny netto 156,25 zł
Koszt osobogodziny brutto 192,19 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Toruń, 87-101 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie

Szkolenie może odbyć się w siedzibie firmy lub innym wybranym miejscu

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Katarzyna Zych

Katarzyna Zych

Wystąpienia publiczne, prezentacja, rozwój osobisty
Jako trener, zrealizowała ponad 10 000 h szkoleniowych oraz doradczych. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej – udowadnia, że biznes może być dobry, a to,co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+. Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca – praktyk zajęcia z obszaru komunikacji interpersonalnej.
Absolwentka podyplomowych studiów „Akademia Trenera” Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu; licencjat z zakresu Public Relations, wizerunku firmy i instytucji, projektowania komunikacji – absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu; mgr socjologii – absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku socjologia, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog. Od ponad 9 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej i kompetencji miękkich. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię – liczy się to, w jaki sposób działają

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Pracownik Wartoszkolić

Pracownik Wartoszkolić

email: bur@wartoszkolic.pl

tel: 883773963

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest, zebranie grupy min. 4 osobowej

Ciasteczka>