Usługa - Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian w 2019/2020 roku - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Logo Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria

4.5/5 z 618 ocen

Tytuł Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian w 2019/2020 roku - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Numer usługi 2019/08/09/8282/440951

Dostawca usług Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria

Miejsce usługi Warszawa

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi zrealizowana

PLN

1 250,00 zł netto za osobę

1 537,50 zł brutto za osobę

78,13 zł netto za osobogodzinę

96,09 zł brutto za osobogodzinę

Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają pracę w księgowości lub dla tych, które miały już styczność z rachunkowością (np. studia, duża przerwa w pracy w księgowości), ale planują zaktualizować swoją wiedzę.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 15
Data zakończenia rekrutacji: 25-02-2020
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Znak Jakości TGLS Quality Alliance

Ramowy program usługi

Pokaż program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|


I. PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI
-Podstawowe pojęcia związane z rachunkowością
-Podstawowe zasady rachunkowości
-Podstawowe zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych (język, waluta, dekrety, dowody księgowe)
-Konto księgowe jako podstawowe narzędzie ewidencji księgowej (zasada podwójnego zapisu, rodzaje kont)
-Podstawowe okresy (terminy) w rachunkowości
II. SKŁADNIKI MAJĄTKU PRZEDSIĘBIORSTWA I ŹRÓDŁA ICH POCHODZENIA
-Klasyfikacja i podział aktywów
-Klasyfikacja i podział pasywów
-Kluczowe kwestie dotyczące zasad sporządzania bilansu i prezentacji aktywów i pasywów
-Ewidencjonowanie operacji gospodarczych
III. PRZYCHODY I KOSZTY W PRZEDSIĘBIORSTWIE 
-Klasyfikacja i sposób ujmowania przychodów
-Klasyfikacja i sposób ujmowania kosztów
-Układ rodzajowy i układ kalkulacyjny kosztów
IV. ŚRODKI TRWAŁE, WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE 
-Pojęcie środków trwałych w rachunkowości i prawie podatkowym
-Klasyfikacja Środków Trwałych
-Wartość początkowa środków trwałych – cena nabycia i koszt wytworzenia
-Metody amortyzacji środków trwałych 
-Ulepszenie i remont środków trwałych
-Wycena bilansowa środków trwałych
-Wartości niematerialne i prawne
V. MAJĄTEK OBROTOWY ORAZ KAPITAŁY WŁASNE I OBCE (ZOBOWIĄZANIA) 
-Zapasy – rodzaje i ewidencja
-Kapitał własny i jego elementy
-Zobowiązania długoterminowe
-Zobowiązania krótkoterminowe

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
I. PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI II. SKŁADNIKI MAJĄTKU PRZEDSIĘBIORSTWA I ŹRÓDŁA ICH POCHODZENIA III. PRZYCHODY I KOSZTY W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Data realizacji zajęć
03-03-2020
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
IV. ŚRODKI TRWAŁE, WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE V. MAJĄTEK OBROTOWY ORAZ KAPITAŁY WŁASNE I OBCE (ZOBOWIĄZANIA)
Data realizacji zajęć
04-03-2020
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Wiedza:
- Uczestnik zdobędzie podstawową, fundamentalną wiedzę z zakresu rachunkowości
Umiejętności:
- Dzięki dyskusjom na forum grupy oraz ćwiczeniom, studiom przypadków, scenkom rodzajowym uczestnik nauczy się odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem
Kompetencje społeczne :
- uczestnik nauczy się Identyfikować własny styl uczenia się i wybierać sposoby dalszego kształcenia, akceptować różnorodność postaw i opinii w kontaktach interpersonalnych
- uczestnik zdobędzie umiejętność samokształcenia się, zrozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz nauczy się prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.

Efekty uczenia się

Wiedza:

- Uczestnik posiada podstawową, fundamentalną wiedzę z zakresu rachunkowości

Umiejętności:

- Dzięki dyskusjom na forum grupy oraz ćwiczeniom, studiom przypadków, scenkom rodzajowym uczestnik potrafi odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem

Kompetencje społeczne : 

- uczestnik umie Identyfikować własny styl uczenia się i wybierać sposoby dalszego kształcenia, akceptować różnorodność postaw i opinii w kontaktach interpersonalnych

- uczestnik posiadł umiejętność samokształcenia się, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 250,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 537,50 zł
Koszt osobogodziny netto 78,13 zł
Koszt osobogodziny brutto 96,09 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

al. Aleje Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, woj. mazowieckie

WARSZAWA Centrum konferencyjne Golden Floor Plaza Aleje Jerozolimskie 123A 02-017 Warszawa Najczęściej szkolenia w Warszawie odbywają się w Centrum konferencyjnym Golden Floor przy Al. Jerozolimskich 123A. W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu, w którym odbędzie się szkolenie, na hotel o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy. Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Katarzyna Poterucha

Katarzyna Poterucha

Jest specjalistą z zakresu analizy finansowej, zewnętrznych źródeł finansowania działalności, rachunkowości i finansów.
Trener-praktyk, ekonomista, analityk finansowy, księgowa. Od lat prowadzi szkolenia z zakresu finansów i księgowości (m.in. „Środki trwałe na gruncie polskiego i międzynarodowego prawa bilansowego”, „Inwentaryzacja roczna”, „Dostosowanie polityki rachunkowości w związku z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE”, „Zasady i sposoby prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej dla projektów finansowanych ze środków UE”, „Poprawność sporządzania dokumentów rozliczających operacje zw. z dofinansowaniem ze środków UE”, „Sprawozdawczość finansowa”). Przeprowadziła również wiele szkoleń w formie zamkniętej dla takich instytucji jak m.in.: ARiMR, IPN, Sąd Okręgowy w Warszawie, jednostki wojskowe. Jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Wykształcenie wyższe
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarach finansów, księgowości i analizy finansowej poparte wieloma dyplomami i certyfikatami (m. in. dyplom ukończenia Studiów Podyplomowych w zakresie „Rachunkowość” i „Rachunkowość zarządcza i controlling”, certyfikat ukończenia kursu zawodowego na Główną Księgową). Pracowała w Podkarpackiej Akademii Przedsiębiorczości w Rzeszowie w projekcie wspierania ekonomii społecznej na Podkarpaciu w charakterze Trenera i Doradcy Kluczowego z obszaru finansowo-księgowego. Jest również autorką książek – poradników: „Zamknięcie roku 2018, otwarcie roku 2019”

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Joanna Zasuwa

Joanna Zasuwa

email: info@szkolenia-semper.pl

tel: +48 577-177-547

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Inwestycja:
1250.00zł netto (+23% VAT) 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)

Informacje dodatkowe

-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia

Ciasteczka>