Szkolenie z projektowania stron internetowych z elementami user experience (UE) i user interface (UI).
Szkolenie z projektowania stron internetowych z elementami user experience (UE) i user interface (UI).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zainteresowanych zdobyciem lub rozwinięciem kompetencji w zakresie projektowania stron internetowych z uwzględnieniem zasad User Experience (UX) oraz User Interface (UI).
Do uczestnictwa w kursie nie jest wymagane doświadczenie w projektowaniu stron internetowych.
Usługa skierowana również do osób korzystających z dofinansowania w ramach projektu "Kierunek Rozwój" - Skill Studio sp z o.o. zawarło umowę ramową w ramach tego projektu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji01-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnego projektowania stron internetowych z uwzględnieniem zasad User Experience (UX) oraz User Interface (UI). W trakcie szkolenia uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności niezbędne do analizy potrzeb użytkowników, projektowania struktury informacji, tworzenia makiet i prototypów interfejsów oraz stosowania zasad użyteczności, dostępności i estetyki w projektowaniu stron internetowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia rolę UX i UI w procesie projektowania stron internetowych oraz w strategii produktu cyfrowego. | Kryteria weryfikacji Poprawnie definiuje pojęcia UX, UI i ich znaczenie w procesie projektowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje podstawy psychologii poznawczej i behawioralnej wykorzystywane w UX. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo wskazuje zastosowanie zasad psychologii w projektowaniu interfejsów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody badawcze UX (testy A/B, analiza danych, eyetracking, benchmarking). | Kryteria weryfikacji Rozróżnia metody badawcze i poprawnie dobiera je do problemu projektowego. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Omawia zasady architektury informacji oraz dostępności i użyteczności (WCAG 2.1/2.2). | Kryteria weryfikacji Poprawnie interpretuje podstawowe wymagania WCAG i zasady usability. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje potrzeby użytkowników i cele biznesowe produktu cyfrowego. | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje problemy użytkowników i cele projektowe. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Projektuje architekturę informacji oraz ścieżki użytkownika. | Kryteria weryfikacji Tworzy logiczną i spójną strukturę informacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Tworzy makiety i prototypy interfejsów zgodnie z zasadami UX/UI. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje projekt spełniający założenia funkcjonalne, użytecznościowe i wizualne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Stosuje zasady dostępności (WCAG) i projektowania responsywnego. | Kryteria weryfikacji Szykuje projekt uwzględniający dostępność oraz różne rozdzielczości urządzeń. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Projektuje UI z wykorzystaniem zasad koloru, typografii i kompozycji. | Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje teorie wizualne i spójność interfejsu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Przygotowuje projekt w Figma i przekazuje go do wdrożenia developerowi. | Kryteria weryfikacji Wykonuje projekt, który jest kompletny i poprawnie przygotowany do handoffu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Współpracuje w zespole projektowym, stosując techniki pracy warsztatowej. | Kryteria weryfikacji W sposób jasny i uprzejmy komunikujesię z innymi uczestnikami podczas ćwiczeń. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych. Szkolenie jest prowadzone w formie trzydniowej i obejmuje: 32 godziny dydaktyczne (24h zegarowe, w tym 30 minut walidacji)
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi rozwojowej. Harmonogram usługi może ulec nieznacznemu przesunięciu, ponieważ ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Sala szkoleniowa Skill Studio jest wyposażona w pneumatyczne biurka oraz ergonomiczne krzesła.
Sprzęt i materiały niezbędne do szkolenia zapewniane są przez organizatora szkolenia.
Dzień I (8 godzin zegarowych)
Podstawy UX, psychologia użytkownika, badania i strategia produktu
1. Wprowadzenie do UX i procesu projektowego (1 godz.) - zajęcia 1
- Rola UX w projektowaniu stron internetowych
- Proces projektowy (od problemu do rozwiązania)
- UX a cele biznesowe produktu cyfrowego
- (podstawa teoretyczna)
2. Psychologia w UX – praktyczne zastosowanie (1 godz.) - zajęcia 2
- Podstawy psychologii poznawczej i behawioralnej
- Modele mentalne użytkowników
- Heurystyki użyteczności, błędy poznawcze
- Zastosowanie psychologii w projektowaniu interfejsów
- (teoria + przykłady praktyczne)
3. Metody badawcze w UX – teoria i zastosowanie (3 godz.) - zajęcia 3
- Badania ilościowe i jakościowe – różnice i zastosowanie
- Testy A/B i multivariate testing
- Analiza danych: Google Analytics, Clarity (heatmapy, nagrania sesji)
- Eyetracking – podstawy i interpretacja wyników
- Analiza konkurencji (Competitive Benchmarking)
- (teoria + analiza przykładów)
4. Strategia produktu cyfrowego (2 godz.) - zajęcia 4
- Definiowanie problemu użytkownika i wartości produktu
- UX jako element strategii biznesowej
- Cele produktu, KPI, hipotezy projektowe
- (podstawa teoretyczna + ćwiczenia koncepcyjne)
5.Techniki współpracy warsztatowej dla projektantów (1 godz.) - zajęcia 5
- Praca warsztatowa w zespole UX/UI
- Techniki facylitacji (mapowanie problemów, generowanie pomysłów)
- Komunikacja w zespole projektowym
- (warsztat praktyczny)
DZIEŃ II (8 godzin zegarowych)
Architektura informacji, dostępność, testowanie użyteczności
1. Tworzenie koncepcji i architektury informacji (3 godz.) - zajęcia 6
- Struktura informacji i hierarchia treści
- User flow i ścieżki użytkownika
- Wireframe jako narzędzie projektowe
- (teoria + ćwiczenia praktyczne)
2. Użyteczność i dostępność cyfrowa (WCAG) (3 godz.) - zajęcia 7
- Zasady użyteczności (usability)
- Dostępność jako element UX
- Standardy WCAG 2.1 i 2.2 – omówienie i interpretacja
- Projektowanie dla różnych grup użytkowników
- (pogłębiona teoria + analiza przykładów)
3.Testowanie użyteczności serwisów i aplikacji (2 godz.) - zajęcia 8
- Rodzaje testów użyteczności
- Planowanie i przeprowadzanie testów
- Analiza wyników i formułowanie rekomendacji
- (praktyczne ćwiczenia testowe)
Dzień III (8 godzin zegarowych)
UI, design systemy, interakcje i projektowanie responsywne
- Podstawy UI i design systemy (2 godz.) - zajęcia 9
- Rola UI w doświadczeniu użytkownika
- Elementy design systemu
- Spójność wizualna i skalowalność projektu
- (podstawa teoretyczna)
- Teorie wizualne w projektowaniu interfejsów (2 godz.) - zajęcia 10
- Kolor: modele, psychologia, dostępność
- Typografia: systemy typograficzne i czytelność
- Siatki modularne i kompozycja dużych interfejsów
- (teoria + analiza dobrych praktyk)
- Interakcje i mikrointerakcje (2 godz.) - zajęcia 11
- Projektowanie interakcji użytkownika
- Mikrointerakcje i ich wpływ na UX
- Przykłady zastosowań w interfejsach
- (teoria + ćwiczenia koncepcyjne)
- Projektowanie responsywne i praca narzędziowa (1,5 godz.) - zajęcia 12
- Projektowanie dla mobile, tablet, desktop
- Responsywność i adaptacyjność interfejsów
- Praca w Figma
- Podstawy pracy z WordPressem
- Przekazywanie projektu do developera (handoff)
- (praktyka)
WALIDACJA (czas walidacji 30 minut wlicza się w czas szkolenia) - zajęcia nr 13
Forma walidacji:
Walidacja odbywa się zdalnie, bez udziału walidatora w trakcie szkolenia.
Metody walidacji:
- Test teoretyczny: Uczestnik przystępuje do testu wiedzy w wersji papierowej bezpośrednio po zakończeniu szkolenia. Test został przygotowany wyłącznie przez walidatora, bez jakiejkolwiek ingerencji trenera prowadzącego usługę. Test zawiera pytania, pozwalające ocenić, czy uczestnik osiągnął zakładane efekty uczenia się. Test sprawdzany jest przez walidatora, a wynik zostaje przekazany uczestnikowi po jego weryfikacji.
- Analiza dowodów i deklaracji: Uczestnik przesyła dokumentację potwierdzającą nabycie praktycznych umiejętności w formie zdjęć i nagrań wideo z wykonanych działań. Walidator dokonuje analizy przesłanych materiałów na podstawie wcześniej określonych kryteriów, bez kontaktu bezpośredniego z uczestnikiem.
Potwierdzenie walidacji:
Pozytywna ocena walidacji skutkuje wydaniem zaświadczenia potwierdzającego osiągnięcie efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do UX i procesu projektowego (według programu) | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Psychologia w UX – praktyczne zastosowanie (według programu) | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Metody badawcze w UX – teoria i zastosowanie | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Strategia produktu cyfrowego (według planu) | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Techniki współpracy warsztatowej dla projektantów (według planu) | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Tworzenie koncepcji i architektury informacji | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Użyteczność i dostępność cyfrowa (WCAG) | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Testowanie użyteczności serwisów i aplikacji | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Podstawy UI i design systemy | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Teorie wizualne w projektowaniu interfejsów | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Interakcje i mikrointerakcje | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Projektowanie responsywne i praca narzędziowa | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący Podamy wkrótce! | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 840,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 840,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Podamy wkrótce!
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje na szkoleniu skrypt szkoleniowy zawierający tematykę omawianą na szkoleniu i dostęp do prezentacji multimedialnej. Na koniec szkolenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Dla uczestników korzystających z dofinansowania:
- Dla zajęć stacjonarnych obowiązuje imienna lista obecności. W przypadku zajęć realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym (online) dokumentowana jest obecność za pomocą raportów z logowań. Uczestnictwo w usłudze uznaje się za zaliczone przy frekwencji wynoszącej co najmniej 80% lub według regulaminu Operatora.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz
warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Klauzula dostępności:
Usługa może zostać dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przed
rozpoczęciem realizacji, organizator zapewni odpowiednie rozwiązania umożliwiające pełny udział w szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- duży parking przed budynkiem