AUTOPREZENTACJA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE Kreuj swój wizerunek. Buduj relacje. Mów tak, żeby słuchali.
AUTOPREZENTACJA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE Kreuj swój wizerunek. Buduj relacje. Mów tak, żeby słuchali.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w swojej pracy zawodowej występują publicznie lub prezentują treści przed innymi – zarówno w zespole, jak i przed klientami czy partnerami biznesowymi. To propozycja dla tych, którzy chcą rozwijać umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji, budowania profesjonalnego wizerunku oraz przekonywania do swoich argumentów. Uczestnicy poznają techniki radzenia sobie ze stresem, angażowania odbiorców i odpowiadania na trudne pytania czy zastrzeżenia, co pozwoli im występować pewniej i skuteczniej w różnych sytuacjach zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji23-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik pozna zasady autoprezentacji i skutecznych wystąpień publicznych, rozumie rolę głosu, mowy ciała i struktury w przekazie, zna techniki radzenia sobie ze stresem i tremą.Uczestnik samodzielnie przygotuje i poprowadzi spójne wystąpienie, wykorzystuje głos, gesty i mimikę, by wzmocnić przekaz. Samodzielnie radzi sobie ze stresem i reaguje na trudne pytania, angażuje odbiorców i dostosowuje styl komunikacji. Buduje relacje z publicznością oparte na szacunku, świadomie pełni rolę mówcy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje zasady skutecznej autoprezentacji i wystąpień publicznych w codziennych sytuacjach. | Kryteria weryfikacji Przygotuje i przeprowadzi krótkie, treściwe wystąpienie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje stres, trema i jak je kontrolować w praktyce. | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki radzenia sobie z tremą i napięciem – nawet w nieprzewidzianych sytuacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Testuje jak budować pierwsze wrażenie i utrzymać uwagę odbiorcy. | Kryteria weryfikacji Buduje relację i „most” porozumienia z audytorium. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje komunikat do odbiorcy – w pracy, sprzedaży, czy prywatnej rozmowie. | Kryteria weryfikacji Formułuje jasne komunikaty i argumenty, które przekonują. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta mikrofonu i kamery, by wizerunek był spójny i profesjonalny. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje mikrofon i kamerę w taki sposób, by prezentacja była naturalna i angażująca. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Używa mowy ciała, tonu głosu i pauzy, by wzmocnić przekaz. | Kryteria weryfikacji Posługuje się gestami, głosem i przestrzenią podczas wystąpień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1· Świadome i pewne występowanie w różnych sytuacjach.
2· Panowanie nad stresem i tremą.
3· Nawiązywanie kontaktu z odbiorcą od pierwszych sekund.
4· Jasne i przekonujące przekazywanie myśli.
5· Wykorzystanie mowy ciała, tonu głosu i pauzy.
6· Radzenie sobie w trudnych sytuacjach i improwizacja.
7· Spójne budowanie wizerunku.
8· Praca z mikrofonem i kamerą.
9· Tworzenie mostu porozumienia w każdej relacji.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Świadome i pewne występowanie w różnych sytuacjach. | Prowadzący ANDRZEJ DĄBKOWSKI | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Panowanie nad stresem i tremą. | Prowadzący ANDRZEJ DĄBKOWSKI | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Przerwa obiadowa | Prowadzący ANDRZEJ DĄBKOWSKI | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Nawiązywanie kontaktu z odbiorcą od pierwszych sekund. | Prowadzący ANDRZEJ DĄBKOWSKI | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Jasne i przekonujące przekazywanie myśli. | Prowadzący ANDRZEJ DĄBKOWSKI | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Wykorzystanie mowy ciała, tonu głosu i pauzy. | Prowadzący RENATA POLAK-GARDAŚ | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Radzenie sobie w trudnych sytuacjach i improwizacja. | Prowadzący RENATA POLAK-GARDAŚ | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Spójne budowanie wizerunku. | Prowadzący RENATA POLAK-GARDAŚ | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Przerwa obiadowa | Prowadzący RENATA POLAK-GARDAŚ | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Praca z mikrofonem i kamerą. | Prowadzący RENATA POLAK-GARDAŚ | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Tworzenie mostu porozumienia w każdej relacji. | Prowadzący RENATA POLAK-GARDAŚ | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
RENATA POLAK-GARDAŚ
Mówi językiem zrozumiałym i bliskim człowiekowi. Nie boi się emocji, śmiechu ani trudnych pytań. Potrafi stworzyć przestrzeń, w której uczestnicy czują się bezpiecznie, aby otwarcie rozmawiać o tym, co naprawdę ważne.
Posiada doświadczenie w pracy w różnych kulturach i językach. Pracowała w Grupie Żywiec, uczyła w polskiej szkole, prowadziła własną działalność w Polsce i Australii. Była tłumaczką na Cyprze, a w Australii pracowała z dziećmi i młodzieżą z różnych kręgów kulturowych. Prowadziła także działalność handlową, co uświadomiło jej, że indywidualne podejście do człowieka to jedno – ale podejście z uwzględnieniem jego kultury to zupełnie inny poziom relacji.
Dziś tę wiedzę i doświadczenie przekłada na praktyczne szkolenia, ucząc jak budować autentyczne relacje, występować publicznie i skutecznie komunikować się w biznesie.
Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, wystąpień publicznych, dobrostanu, AI oraz KPA.
Jako mistrzyni przemawiania (Toastmasters 2024) i trenerka, zawsze łączy teorię z praktyką – tak, aby każdy uczestnik mógł od razu wdrożyć nowe umiejętności w codzienne życie i pracę.
ANDRZEJ DĄBKOWSKI
Jako pedagog rozumie, że proces uczenia to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim inspirowanie do zmiany postaw i budowania pewności siebie. W pracy trenerskiej łączy praktyczne narzędzia z prawdziwymi historiami z życia – zarówno ze świata biznesu, jak i sportów ekstremalnych.
Jako mediator potrafi odnaleźć most porozumienia nawet tam, gdzie wydaje się, że wszystko legło w gruzach. Uczestnicy jego szkoleń wychodzą z gotowymi narzędziami do wykorzystania w życiu zawodowym i prywatnym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników: notatnik, długopis, materiały szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
Podczas szkolenia organizowane są krótkie przerwy kawowe w zależności od potrzeb.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).