Kurs Grafika 3D Blender - tryb indywidualny
Kurs Grafika 3D Blender - tryb indywidualny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które chcą nabyć kompetencje w zakresie tworzenia grafiki 3D za pomocą programu Blender
Szkolenie jest skierowane do:
- Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność w social media i pozyskać nowych klientów.
- Specjalistów ds. marketingu i osób odpowiedzialnych za promocję firmy w social media.
- Przedsiębiorców w branży usługowej, takich jak fryzjerzy, barberzy, kosmetolodzy, trenerzy personalni, którzy chcą skutecznie promować swoje usługi online.
- Osób, które planują rozpocząć działalność online i chcą budować swoją obecność w mediach społecznościowych od podstaw.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do praktycznego zastosowania możliwości programu Blender w celu tworzenia grafiki 3D.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza – charakteryzuje funkcje niezbędnych narzędzi w programie. | Kryteria weryfikacji Definiuje istotne funkcje programu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności – dobiera właściwe funkcje programu do potrzebnej zmiany. | Kryteria weryfikacji Odpowiednio dokonuje niezbędnej zmiany w obrabianym zdjęciu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne – ustala sobie cele i priorytety działania | Kryteria weryfikacji Każdemu działaniu przypisuje priorytet, aby uzyskać założony cel. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cz.1-3
PANEL A – podstawowe koncepty 3D
- Zrozumienie przestrzeni 3D – teoria
- Modelowanie i geometria 3D (analogia do Photoshopa – piksel)
- Geometria oparta na krzywych (patch-based) (analogia do Illustratora – wektor)
- Tekstury i Materiały
- Renderowanie
Cz.4-6
PANEL B – wstęp do Blendera – teoria i pierwsze ćwiczenia
- Omówienie interface’u (panele, taby, paski narzędzi, viewport, linia czasu)
- Preferencje – dostosowanie programu
- Viewport (tryby wyświetlania obiektów) i nawigacja; single i quad view
- Manipulowanie obiektami (zaznaczanie, pozycja, rotacja, skala) i związane z tym skróty
- klawiszowe
- Tworzenie hierarchii obiektów
- Dodawanie kolorów i tekstur
- Dodawanie świateł i kamer
- Renderowanie
Cz. 7-10
PANEL C – BLENDER
- Wstęp do omawianych rozdziałów, pliki robocze do ćwiczeń, instalacja Blendera
- Interface
- Zaznaczanie i podstawowa modyfikacja obiektów
- Modelowanie
- Modelowanie złożone
- Organizowanie sceny
- Przypisywanie materiałów
- Dodawanie tekstur
- Praca ze światłem / oświetlanie sceny
- Kamery i renderowanie
- Podstawy animacji
- Renderowanie przy pomocy Cycles
- Jeśli zostanie czas – inne funkcje Blendera (cząsteczki, dynamika, compositing), podstawy kompozycji, kolorów, przykłady scen, źródła pomysłów, etc.
Usługa realizowana w formule godzin dydaktycznych 45 min. Przerwy i walidacja wliczają się w czas trwania usługi. Uczestnikowi przysługuje przerwa na każde 4 godzin – 15 minut. Przerwa realizowana jest na prośbę uczestnika.
Warunki organizacyjne:
- Zajęcia prowadzone są indywidualnie, co pozwala na indywidualne podejście do uczestnika.
- Uczestnik będzie miał zapewniony dostęp do pakietu Adobe.
- Uczestnik będzie miał dostęp do profesjonalnego sprzętu studyjnego na potrzeby zajęć praktycznych.
Liczba godzin w podziale na zajęcia:
- teoretyczne - 3 godz. lekc.
- praktyczne - 37 godz. lekc.
Sposób organizacji walidacji:
- Walidacja zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Grafika 3D i Blender cz.1 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Grafika 3D i Blender cz.2 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Grafika 3D i Blender cz.3 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Grafika 3D i Blender cz.4 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Grafika 3D i Blender cz.5 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Grafika 3D i Blender cz.6 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Grafika 3D i Blender cz.7 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Grafika 3D i Blender cz.8 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Grafika 3D i Blender cz.9 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Grafika 3D i Blender cz.10 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Olgierd Jaskulski | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 162,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wiktor Kania
Wykonywanie wizualizacji wnętrz / produktów oraz tworzenie dokumentacji (pomiary, fotografie itd.), Wykonywanie animacji i grafik marketingowych, Prowadzenie szkoleń w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych:-druk 3D,-grafika i projektowanie 3D,-podstawy fotografii,-obsługa aparatu i oprzyrządowania,-podstawy montażu filmu, Wyszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań (software / hardware)
Uniwersytet Śląski- Cieszyn
Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej.
Specjalizacja: dźwięk w grach.
WSTi- Katowice
Grafika 3D
Olgierd Jaskulski
Specjalizacja - Modelowanie 3D, Wizualizacje 3D, Grafika 2D
Prowadzi zajęcia:Modelowanie 3D oraz tworzenie wizualizacji, Obróbka grafiki 2D oraz przygotowanie plików do druku
W ciągu ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi, aktywnie działa w branży zbierając i rozwijając swoje doświadczenie zawodowe oraz podnosząc swoje kwalifikacje.
Parę słów od siebie:
Absolwent School of Form, katedry wzornictwa Uniwersytetu SWPS, na specjalizacji Industrial Design. W trakcie studiów pracował na uczelni jako asystent w pracowni prototypowania. Już na studiach rozpoczynał współpracę z dużymi markami. Obecnie jako projektant marki VOX odpowiada za projekty w segmencie drzwi oraz mebli. Uczestniczy w procesach projektowych działu rozwoju, rozwijając szerokie spektrum produktów firmy. Zdobywa doświadczenie pracując metodyką, w której nacisk kładzie się na pracę zespołową. Inspiruje go rzemiosło, fascynują procesy produkcyjne. W pracy projektowej łączy podejście humanistyczne z wiedzą o technologii. Projekty zaczyna od analizy wiedzy o człowieku, badania jego potrzeb oraz stylu życia. Liczy się dla niego dbałość o detale, jakość oraz funkcjonalność.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
filmy instruktażowe po każdych zajęciach
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość indywidualnego dostosowania terminów zajęć. W celu uzyskania informacji odnośnie dofinansowania, prosimy o kontakt z wybranym przez siebie operatorem.
filmy instruktażowe przesyłane po każdych zajęciach
Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie zostanie wykonany poprzez platformę Google - formularze Google.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizujemy za pośrednictwem platformy Google Meet.
Wymagania sprzętowe:
- przeglądarka internetowa Chrome lub Firefox;
- dobrej jakości mikrofon lub słuchawki, a także posiadanie kamery;
- aby efektywnie uczestniczyć w zajęciach, które obejmują obróbkę zdjęć w programach Adobe, niezbędne jest wcześniejsze zainstalowanie wymaganego oprogramowania na własnym urządzeniu;
- komputer stacjonarny/laptop:Procesor: Intel i7 / AMD Ryzen 7 lub lepszy (minimum i5 / Ryzen 5);
- RAM: Minimum 16 GB, zalecane 32 GB;
- karta graficzna: Minimum 4 GB VRAM, zalecane 8 GB VRAM lub więcej;
- dyski: Koniecznie SSD na system i projekty (najlepiej dwa SSD, w tym jeden NVMe);
- system operacyjny: Aktualny Windows 10/11 lub macOS 12+.
Łącze Internetowe
- Pobieranie (download): Minimum 10 Mb/s.
- Wysyłanie (upload): Minimum 5 Mb/s.
- Stabilność: Zalecane połączenie kablowe (Ethernet).