Szkolenie: AI w pracy menedżera – delegowanie, analizy, decyzje
Szkolenie: AI w pracy menedżera – delegowanie, analizy, decyzje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób zarządzających zespołami, projektami lub procesami, które chcą wykorzystywać sztuczną inteligencję do usprawniania codziennej pracy, w szczególności:
Uczestnicy powinni posiadać:
- Podstawowe doświadczenie w pracy menedżerskiej – praca z zespołem, zadaniami, procesami lub projektami.
- Podstawowe umiejętności pracy z narzędziami biurowymi (np. e-mail, Excel, Teams/Slack, dokumenty online).
- Gotowość do pracy na przykładach i symulacjach oraz otwartość na nowe technologie.
-----------------------------------------
- Szkolenie przeznaczone jest również dla uczestników projektu Kierunek Rozwój realizowany przez WUP w Toruniu.
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery sezon 1
- Usługa skierowana również dla uczestników projektu " Zachodniopomorskie bony szkoleniowe"
- Oraz dla uczestników projektów dofinansowanych w całej Polsce
- Szkolenie skierowane jest zarówno do osób indywidualnych, jak i pracodawców i ich pracowników
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-04-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do przygotowania menedżerów do świadomego i efektywnego wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji w analizie danych, podejmowaniu decyzji, delegowaniu zadań oraz automatyzacji procesów, z uwzględnieniem zasad etyki i bezpieczeństwa, tak aby zwiększać efektywność pracy zespołów i jakości procesów zarządczychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia podstawowe pojęcia i zastosowania AI w pracy menedżera | Kryteria weryfikacji Identyfikuje poprawną definicję sztucznej inteligencji oraz jej główne typy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Klasyfikuje narzędzia AI do odpowiednich kategorii zastosowań menedżerskich (analiza, delegowanie, automatyzacja) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia obszary pracy menedżera, w których AI może być użyte jako wsparcie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje możliwości wykorzystania AI w analizie danych i raportowaniu | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje funkcje AI służące do analizowania danych (np. wykrywanie trendów, prognozy, podsumowania) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe narzędzia AI do określonych typów analiz i raportów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Interpretuje przykładowe wyniki analiz generowanych przez AI (wykresy, trendy, podsumowania tekstowe) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje, w jaki sposób AI wspiera proces podejmowania decyzji | Kryteria weryfikacji Analizuje przykłady scenariuszy „co jeśli” przygotowanych przez system AI | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Ocenia ograniczenia AI w procesie decyzyjnym (bias, błędy, brak kontekstu) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia decyzje, które mogą być delegowane na AI, od tych, które wymagają oceny menedżera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje zastosowanie AI w delegowaniu zadań i planowaniu pracy zespołu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje funkcje systemów AI wspierające delegowanie i monitorowanie zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje niezbędne dane wejściowe potrzebne do wygenerowania harmonogramu lub listy zadań przez AI | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Klasyfikuje przykłady automatycznych powiadomień i przypomnień generowanych przez narzędzia AI | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia zasady etyki, bezpieczeństwa i ryzyka w korzystaniu z AI w zarządzaniu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje typowe ryzyka związane z wykorzystaniem AI (np. ujawnienie danych, halucynacje, obciążenia algorytmiczne) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia zasady odpowiedzialnego użycia AI (minimalizacja danych, weryfikacja wyników, transparentność) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Ocena praktycznych przykładów wdrożeń AI pod kątem zgodności z zasadami etycznymi i bezpieczeństwa | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakres tematyczny usługi. Uczestnik nie musi spełniać dodatkowych wymagań dot. poziomu zaawansowania.
Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Harmonogram usługi może ulec nieznacznemu przesunięciu, ponieważ ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Zajęcia zostaną przeprowadzone przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jego wiedzy i doświadczeń.
Szkolenie będzie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym za pomocą platformy ClickMeeting, co umożliwia aktywny udział uczestników w warsztatach i ćwiczeniach grupowych.
Szkolenie realizowane jest przez platformę umożliwiającą:
- udostępnianie ekranu,
- czat, komunikację audio-wideo,
- współdzielenie materiałów i plików,
- interaktywną prezentację kodu i analiz danych.
Każdy uczestnik pracuje indywidualnie na swoim komputerze z bieżącym wsparciem trenera.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Przed dokonaniem zapisu i złożeniem karty uczestnictwa do Operatora, zachęcamy do kontaktowania się z nami telefonicznie, SMS-em lub e-mailem pod adresem/numerem wskazanym w zakładce „Kontakt”.
Pozwoli to potwierdzić dostępność miejsca w grupie szkoleniowej oraz rozwiać ewentualne wątpliwości.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Program szkolenia:
16h dydaktycznych ( 5h teoria, 10h praktyka, 1h walidacja )
Moduł 1: Wprowadzenie do AI w pracy menedżera (1 h)
- Teoria: czym jest AI, narzędzia wspomagające pracę menedżera
- Dyskusja: oczekiwania menedżerów, przykłady zastosowań AI
Moduł 2: AI w analizach danych i raportowaniu (2 h)
- Teoria: jak AI może przetwarzać dane, prognozować trendy, tworzyć raporty
- Praktyka: przykłady narzędzi (ChatGPT, Bard, Excel z AI, Tableau z AI)
- Ćwiczenie: generowanie szybkich raportów i analiz
Moduł 3: AI w podejmowaniu decyzji (2h)
- Teoria: wspomaganie decyzji, scenariusze „co jeśli”, analizy predykcyjne
- Praktyka: symulacje decyzji z wykorzystaniem AI
- Dyskusja: ograniczenia i ryzyka decyzji podejmowanych wspólnie z AI
Moduł 4: Delegowanie zadań wspierane przez AI (2 h)
- Teoria: jak AI może wspierać menedżera w przypisywaniu zadań, priorytetyzacji i śledzeniu postępów
- Praktyka: tworzenie list zadań, harmonogramów i automatycznych przypomnień
- Ćwiczenie: planowanie tygodnia zespołu z wykorzystaniem narzędzi AI
Moduł 5: Automatyzacja rutynowych procesów (2 h)
- Teoria: procesy, które AI może wspierać lub przejąć (np. raporty, podsumowania spotkań, analiza e-maili)
- Praktyka: konfiguracja narzędzi AI do automatyzacji konkretnych zadań
- Case study: przykłady efektywnej automatyzacji w firmach
Moduł 6: Etyka, ryzyka i bezpieczeństwo AI (2 h teoria)
- Zasady odpowiedzialnego użycia AI w zarządzaniu
- Ryzyka: dane wrażliwe, błędy AI, bias
- Najlepsze praktyki wdrażania AI w firmie
Moduł 7: Warsztat praktyczny – AI w działaniu (4 h)
- Uczestnicy tworzą plan zarządzania zespołem lub projektem z wykorzystaniem AI
- Analiza danych, generowanie rekomendacji i planowanie decyzji
- Symulacja delegowania zadań i monitorowania postępów
Walidacja 1h
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja w formacie pdf dla uczestnika po zakończonym kursie.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem zdobycia certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do Egzaminu . Na egzamin uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu oraz jest w koszt usługi.
Wymagana jest obecność min 80% lub zgodna ze wskazaniami Operatora. Obecność na usłudze weryfikowana będzie na podstawie raportu logowań wygenerowanego z platformy.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej w dniu zakończenia rekrutacji.
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”. W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt przed zapisem na usługę!
Informacje dodatkowe
- Zapis BUR nie jest jednoznaczny z zarezerwowaniem miejsca. W celu potwierdzenia miejsca prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny/sms lub mailowy na adres/numer wskazany w zakładce " kontakt"
- zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek Rozwój
- zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- zawarto umowę z WUP w Szczecinie w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- usługi dedykowane również uczestnikom innych programów dofinansowań
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Sprzęt uczestnika:
- komputer lub laptop z systemem operacyjnym Windows 10 / 11, macOS lub Linux,
- procesorem co najmniej Intel i5 / Ryzen 5 lub równoważnym,
- pamięcią RAM: minimum 8 GB (zalecane 16 GB dla płynnej pracy z dużymi zbiorami danych),
- wolną przestrzenią dyskową: minimum 10 GB,
- stabilne łącze internetowe (min. 10 Mbps) – w przypadku zajęć zdalnych,
- aktualna przeglądarką internetową (Chrome, Edge, Firefox),
Obowiązkowe:
- Kamera:Uczestnik powinien posiadać działającą kamerę (wbudowaną w laptop/komputer lub zewnętrzną). Kamera umożliwia aktywny udział w sesjach, prezentację ćwiczeń grupowych oraz interakcję z prowadzącym.
- Mikrofon: Niezbędny jest sprawny mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny, np. w zestawie słuchawkowym).Umożliwia zadawanie pytań, udział w dyskusjach i ćwiczeniach grupowych.
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem, aby zredukować echo i poprawić jakość dźwięku.
2. Oprogramowanie:
Nie jest wymagane wcześniejsze przygotowanie środowiska programistycznego. Wszystkie niezbędne programy, dane i narzędzia zostaną przekazane przez trenera w trakcie trwania szkolenia.
3. Łącze internetowe:
- Minimum 10 Mbps download / 5 Mbps upload
- Stabilne połączenie bez dużych przerw i opóźnień
4. Środowisko pracy:
- Ciche miejsce do pracy i nauki
- Dostęp do powierzchni roboczej umożliwiającej komfortowe używanie komputera
- Możliwość dzielenia ekranu w trakcie sesji praktycznych i konsultacji
5. Środowisko szkoleniowe
Szkolenie realizowane jest przez platformę umożliwiającą:
- udostępnianie ekranu,
- czat, komunikację audio-wideo,
- współdzielenie materiałów i plików,
- interaktywną prezentację kodu i analiz danych.
Każdy uczestnik pracuje indywidualnie na swoim komputerze z bieżącym wsparciem trenera.