Szkolenie Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, motywacja do pracy, work-life balance – dobrostan psychiczny i skuteczne radzenie sobie ze stresem (usługa zdalna w czasie rzeczywistym)
Szkolenie Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, motywacja do pracy, work-life balance – dobrostan psychiczny i skuteczne radzenie sobie ze stresem (usługa zdalna w czasie rzeczywistym)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych powyżej 18 r.ż., które:
- mieszka lub pracuje lub uczy się w jednym z poniższych powiatów: m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot, gdański, kartuski, pucki, wejherowski, nowodworski;
- z własnej inicjatywy chce podnieść kompetencje lub uzyskać nowe kwalifikacje;
- prowadzą działalność gospodarczą na własny rachunek w jednym z poniższych powiatów: m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot, gdański, kartuski, pucki, wejherowski, nowodworski.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji26-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, motywacja do pracy, work-life balance – dobrostan psychiczny i skuteczne radzenie sobie ze stresem" przygotowuje uczestnika do rozpoznawania i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, zarządzania stresem, budowania motywacji wewnętrznej oraz dbania o dobrostan psychiczny i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym poprzez wykorzystanie odpowiednich technik, narzędzi i strategii wspierających zdrowie psychiczne i efektywność w pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się rozpoznaje wczesne sygnały wypalenia zawodowego | Kryteria weryfikacji wymienia objawy wypalenia zawodowego na poziomie emocjonalnym, fizycznym, poznawczym i społecznym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia fazy wypalenia zawodowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia czynniki ryzyka wypalenia zawodowego występujące w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dokonuje autodiagnozy poziomu stresu i wypalenia przy użyciu dostępnych narzędzi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wykorzystuje narzędzia radzenia sobie ze stresem | Kryteria weryfikacji wymienia techniki relaksacyjne i regulacji emocji (oddechowe, mindfulness, trening autogenny). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ideentyfikuje reakcje na stres | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji odróżnia stres konstruktywny od destrukcyjnego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy i wdraża osobisty plan przeciwdziałania stresowi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje zasady work-life balance | Kryteria weryfikacji wymienia wewnętrzne źródła motywacji i potrafi je wzmacniać w codziennej pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje koncepcję work-life balance i stosuje ją w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia podstawy dbania o regenerację fizyczną i emocjonalną (sen, odżywianie, odpoczynek) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia sposoby wzmocnienia swojej odporności psychicznej (resilience) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia zestaw codziennych praktyk dobrostanu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie indywidualnego Plan Dobrostanu Psychicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia techniki i narzędzia dobrostanu psychicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, motywacja do pracy, work-life balance – dobrostan psychiczny i skuteczne radzenie sobie ze stresem" przygotowuje uczestnika do rozpoznawania i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, zarządzania stresem, budowania motywacji wewnętrznej oraz dbania o dobrostan psychiczny i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym poprzez wykorzystanie odpowiednich technik, narzędzi i strategii wspierających zdrowie psychiczne i efektywność w pracy.
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych powyżej 18 r.ż., które:
- mieszka lub pracuje lub uczy się w jednym z poniższych powiatów: m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot, gdański, kartuski, pucki, wejherowski, nowodworski;
- z własnej inicjatywy chce podnieść kompetencje lub uzyskać nowe kwalifikacje;
- prowadzą działalność gospodarczą na własny rachunek w jednym z poniższych powiatów: m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot, gdański, kartuski, pucki, wejherowski, nowodworski.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej.
Szkolenie zaplanowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Podczas szkolenia stosowane będą metody aktywizacyjne uczestników: czat z uczestnikiem, dyskusje panelowe, studium przypadku, burza mózgów, breakout rooms.
Program szkolenia
🔹 Dzień 1: Zrozumieć wypalenie zawodowe i dobrostan psychiczny - 27.01.2026 Małgorzata Borowska
1.1. Wprowadzenie i cele szkolenia WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Zasady współpracy, integracja
- Oczekiwania uczestników, kontrakt grupowy
1.2. Czym jest wypalenie zawodowe? WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Definicje WHO i podejście psychologiczne
- Fazy wypalenia (według Freudenbergera i Maslach)
- Czynniki ryzyka w środowisku pracy
1.3. Jak rozpoznać symptomy u siebie i innych? WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Objawy emocjonalne, poznawcze, fizyczne, behawioralne
- Studium przypadku (analiza w grupach)
1.4. Pojęcie dobrostanu psychicznego (well-being) WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Modele: PERMA (Seligman), dobrostan eudajmonistyczny vs hedonistyczny
- Rola emocji pozytywnych i negatywnych
1.5. Testy autodiagnozy WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Kwestionariusz MBI (Maslach Burnout Inventory)
- Kwestionariusz poczucia koherencji SOC-29
- Omówienie wyników
🔹 Dzień 2: Motywacja i poczucie sensu w pracy - 28.01.2026 Małgorzata Bukowska-Selwon
2.1. Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Różnice, pułapki nagród zewnętrznych
- Teoria samodeterminacji (Deci & Ryan) – autonomia, kompetencje, relacje
2.2. Jak odzyskać sens i satysfakcję z pracy? WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Model Ikigai – praktyczne zastosowanie
- Praca z wartościami (ćwiczenie: Mapa Wartości)
- Kiedy zmiana pracy to realne rozwiązanie?
2.3. Czynniki budujące motywację długofalową WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Feedback i docenianie
- Celowość działań a zaangażowanie
- Mikrozmiany w codziennej pracy
2.4. Ćwiczenia warsztatowe: WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- „Moje źródła energii” – indywidualna mapa
- „Wartości w działaniu” – praca z kartami coachingowymi
🔹 Dzień 3: Zarządzanie stresem – praktyczne techniki i strategie - 10.02.2026 Małgorzata Borowska
3.1. Mechanizmy powstawania stresu WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Model stresu Lazarusa – ocena pierwotna i wtórna
- Praca w trybie przetrwania – konsekwencje dla mózgu i ciała
3.2. Rodzaje stresu i ich konsekwencje WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Eustres vs dystres
- Przewlekły stres – wpływ na układ nerwowy i odporność
3.3. Techniki redukcji stresu (część praktyczna): WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Ćwiczenia oddechowe (4-7-8, box breathing)
- Techniki uważności (mindfulness, skanowanie ciała)
- Trening autogenny Schultza
- Technika STOP i RAIN w emocjach
3.4. Strategie długofalowe: WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Odporność psychiczna (resilience)
- „Stresory wpływu” – rozpoznawanie tego, na co mam wpływ
- Tworzenie osobistego „narzędziownika antystresowego”
🔹 Dzień 4: Work-life balance i zarządzanie energią - 11.02.2026 Małgorzata Bukowska-Selwon
4.1. Czym jest równowaga między pracą a życiem prywatnym? WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Mity vs rzeczywistość work-life balance
- Granice ról: pracownik, rodzic, partner, ja
4.2. Zarządzanie czasem vs zarządzanie energią WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Model 4 źródeł energii (Tony Schwartz)
- Matryca Eisenhowera – co naprawdę ważne?
4.3. Asertywność jako element higieny psychicznej WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Komunikaty typu JA
- Odrzucanie zadań bez poczucia winy
- Praca z przekonaniami („muszę”, „powinienem”)
4.4. Tworzenie codziennych rytuałów i mikroprzerw WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Zasada 90/20
- Technika Pomodoro
- „Zamknięcie dnia pracy” – mentalne i praktyczne
🔹 Dzień 5: Dobrostan w praktyce – styl życia i regeneracja - 24.02.2026 Małgorzata Borowska
5.1. Co wspiera regenerację i zdrowie psychiczne? WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Sen, dieta, aktywność – naukowe podstawy
- Psychologia pozytywna – wdzięczność, optymizm, relacje
5.2. Regeneracja emocjonalna i poznawcza WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Techniki odciążania umysłu (pisanie ekspresywne, dziennik emocji)
- „Mentalna higiena” – jak nie zabierać pracy do domu?
5.3. Jak zadbać o siebie w pracy? WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Mikroodpoczynki w trakcie dnia
- Strefy regeneracji – jak stworzyć je w biurze lub w domu?
5.4. Ćwiczenia: WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- „Koło regeneracji” – diagnoza i plan działania
- „Mapa relacji wspierających”
- Trening wdzięczności i pozytywnego skupienia
🔹 Dzień 6: Podsumowanie, integracja, plan działania - 25.02.2026 Małgorzata Bukowska-Selwon
6.1. Przegląd najważniejszych wniosków z 5 dni WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Praca w małych grupach – „3 rzeczy, które zabieram ze sobą”
- Dyskusja: co było najtrudniejsze/najbardziej odkrywcze?
6.2. Superwizja i analiza przypadków WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Praca z realnymi sytuacjami uczestników
- Konsultacje i wsparcie trenerskie
6.3. Indywidualny plan dobrostanu (IPD) WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Cele na najbliższe 3 miesiące
- Plan mikrozmian
- Zasady samowspółczucia i elastyczności
6.4. Ewaluacja i zakończenie szkolenia WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Sesja pytań i rekomendacji
Test wiedzy - walidacja
Walidacja usługi odbędzie się 25 lutego 2026 roku w godz. 15:15 - 15:30 i będzie polegała na przeprowadzeniu testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie. Test został opracowany przez trenerów prowadzących, w oparciu o zamierzone efekty usługi. Test zostanie przesłany do uczestnika w dniu walidacji na indywidualny adres mailowy uczestnika, w którym zostanie udostępniony link do testu.
Wyniki testu będą automatycznie udostępnione uczestnikowi w momencie zakończenia testu. Każde pytanie ma przypisaną jedną poprawną odpowiedź. Po zakończeniu testu wynik jest generowany automatycznie w formie punktowej.
Informacje dodatkowe:
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut.
- Szkolenie trwa 48 godzin dydaktycznych.
- Szkolenie zaplanowane jest bez przerw w harmonogramie.
- Szkolenie zwolnione z VAT: Podstawa zwolnienia z VAT: par. 3. ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Zrozumieć wypalenie zawodowe i dobrostan psychiczny. Wprowadzenie i cele szkolenia. Czym jest wypalenie zawodowe? | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Jak rozpoznać symptomy u siebie i innych? | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Pojęcie dobrostanu psychicznego (well-being) | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 Testy autodiagnozy | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Motywacja i poczucie sensu w pracy. Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna. | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 Jak odzyskać sens i satysfakcję z pracy? | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Czynniki budujące motywację długofalową | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 Ćwiczenia warsztatowe. | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Zarządzanie stresem – praktyczne techniki i strategie. Mechanizmy powstawania stresu | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 Rodzaje stresu i ich konsekwencje | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 Techniki redukcji stresu (część praktyczna) | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 Strategie długofalowe | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Work-life balance i zarządzanie energią. Czym jest równowaga między pracą a życiem prywatnym? | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 Zarządzanie czasem vs zarządzanie energią | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 Asertywność jako element higieny psychicznej | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 Tworzenie codziennych rytuałów i mikroprzerw | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 Dobrostan w praktyce – styl życia i regeneracja. Co wspiera regenerację i zdrowie psychiczne? | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 Regeneracja emocjonalna i poznawcza | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Jak zadbać o siebie w pracy? | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 Ćwiczenia | Prowadzący Małgorzata Borowska | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Podsumowanie, integracja, plan działania. Przegląd najważniejszych wniosków z 5 dni | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 Superwizja i analiza przypadków | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Indywidualny plan dobrostanu (IPD). Ewaluacja i zakończenie szkolenia | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Bukowska-Selwon
1. Realizacji szkoleń z zakresu budowania różnorodnych relacji biznesowych opartych na biznesie B2B oraz biznesie opartym na wewnętrznej strukturze organizacji i przedsiębiorczości oraz w obszarach transformacji cyfrowej organizacji i wynikającego z tego procesu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
2. Specjalizacja w budowaniu wewnętrznych motywatorów sprzedawcy jako źródło potencjału niezbędne w procesie sprzedaży.
3. Dokonywaniu audytu szkoleniowego, które są bazą do procesu ciągłego rozwoju.
4. Szkoleniach z zakresu komunikacji wewnętrznej jako niezbędnego elementu dla rozwoju organizacji.
5. Szkolenia z zakresu obsługi klienta w punktach handlowych.
6. Szkolenia z zakresu zarządzania zespołami rozproszonymi, zarządzania produktem, usługą.
Posiada 120 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ciągu ostatnich 5 lat.
Małgorzata Borowska
Umiejętności w zarządzaniu – motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników oraz procesami w firmie, ocena okresowa, delegowanie zadań, informacja zwrotna, tworzenie modeli biznesowych, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości, inne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, budowanie strategii marki.
Umiejętności osobiste – sprawne zarządzanie sobą i swoją pracą, zdolność do motywowania samego siebie, kreatywność, autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych, efektywne wyznaczanie celów, planowanie własnej ścieżki rozwoju. Certyfikowany konsultant testu odporności psychicznej MTQ48.
Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów, work-life balance, wypalenie zawodowe.
Umiejętności rozwoju organizacji – tworzenie misji, wizji i strategii rozwoju organizacji, określenie planów rozwojowych, tworzenie systemów komunikacji wewnątrz organizacji oraz systemów motywacyjnych, tworzenie ścieżek zaszeregowań oraz matryc kompetencji z wykorzystaniem narzędzi transformacji cyfrowej i gospodarki cyfrowej, wykorzystanie narzędzi cyfrowych w firmie, wdrażaniu nowych modeli i form organizacji pracy.
Posiada 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w danej tematyce w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi zostaną przesłane do uczestnika po zakończeniu usługi:
- materiały szkoleniowe
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa i walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Na 3 dni przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 3 dni przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.