Unico Rozwój: Komunikacja w biznesie – szkolenie oparte na modelu DiSC
Unico Rozwój: Komunikacja w biznesie – szkolenie oparte na modelu DiSC
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób aktywnych zawodowo, które chcą rozwijać kompetencje komunikacyjne w środowisku pracy. W szczególności do pracowników zespołów, specjalistów obsługi klienta, liderów i menedżerów, osób współpracujących z klientami o różnych stylach osobowości. Oferta jest także odpowiednia dla osób przygotowujących się do pełnienia funkcji wymagających zaawansowanej komunikacji interpersonalnej, a także dla osób zainteresowanych samorozwojem w obszarze relacji międzyludzkich.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji18-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego i świadomego stosowania modelu DiSC w codziennej komunikacji zawodowej. Usługa szkoleniowa prowadzi do praktycznego wykorzystania narzędzi skutecznej, etycznej i empatycznej komunikacji interpersonalnej w relacjach z klientami i współpracownikami, a także umożliwia planowanie rozwoju własnych kompetencji społecznych w oparciu o wyniki testu DiSC.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje style komunikacji w modelu DiSC | Kryteria weryfikacji – rozróżnia cztery style komunikacyjne według modelu DiSC, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji – przypisuje odpowiednie cechy i zachowania do każdego stylu, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji – analizuje własny styl na podstawie testu DiSC | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Dostosowuje sposób komunikacji do stylu rozmówcy | Kryteria weryfikacji – interpretuje preferencje komunikacyjne odbiorcy na podstawie obserwacji, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji – formułuje komunikat zgodny z identyfikowanym stylem DiSC, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji – wybiera odpowiedni ton, język i formę przekazu | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady konstruktywnego feedbacku z uwzględnieniem stylu rozmówcy | Kryteria weryfikacji – formułuje informację zwrotną według modelu wspierającego relację, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji – dostosowuje język motywacji i uznania do stylu DiSC, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji – reaguje na feedback zgodnie z zasadami komunikacji empatycznej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Tworzy osobisty plan rozwoju kompetencji komunikacyjnych | Kryteria weryfikacji – określa obszary do rozwoju na podstawie wyników testu DiSC, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji – formułuje cele SMART w obszarze komunikacji, | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji – przygotowuje plan wdrożenia działań w praktyce zawodowej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Zrozumienie siebie i różnorodności
Moduł 1 – Wprowadzenie do zielonych kompetencji w komunikacji
- rola kompetencji społecznych w budowaniu zrównoważonego biznesu
- odpowiedzialność, etyka i świadomość w komunikacji
- ćwiczenia rozwijające empatię i uważność w rozmowie
Moduł 2 – Model DiSC – zrozum różnorodność
- cztery style zachowań: Dominance, Influence, Steadiness, Conscientiousness
- test DiSC i analiza
- zrozumienie własnych mocnych stron i potencjalnych wyzwań komunikacyjnych
Dzień 2: Styl komunikacji w praktyce
Moduł 3 – Styl komunikacji w praktyce
- rozpoznawanie stylów rozmówców
- dostosowanie komunikatu, tonu i formy przekazu
- symulacje sytuacji biznesowych w czterech stylach DiSC
Dzień 3: Współpraca i komunikacja z klientem i w zespole
Moduł 4 – DiSC w pracy z klientem i w zespole – budowanie zaufania i współpracy
- strategie współpracy między różnymi stylami
- rozwiązywanie konfliktów i mediacja komunikacyjna
- ćwiczenia: „Trudna rozmowa w duchu DiSC”
Moduł 5 – Feedback i motywacja w czterech stylach
- konstruktywna informacja zwrotna
- język motywacji i uznania w zależności od stylu
Dzień 4: Plan wdrożenia – komunikacja w praktyce zawodowej
Moduł 6 – Plan wdrożenia – komunikacja w praktyce zawodowej
- tworzenie osobistego planu rozwoju
- komunikacja z klientem i zespołem w oparciu o DiSC
- podsumowanie
Walidacja efektów uczenia się
---
- Szkolenie prowadzone jest w grupach od 2 do 10 osób.
- Minimalna ilość uczestników potrzebna do realizacji usługi: 2 osoby
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Część praktyczna jest wykonywana na żywych modelkach pod okiem doświadczonego eksperta. Minimalna liczba modelek: 1.
- Usługa realizowana jest w 26 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Metoda weryfikacji obecności Uczestnika: eksport raportu logowań aplikacji Zoom.
- Zajęcia praktyczne: 6 godzin dydaktycznych / zajęcia teoretyczne: 20 godzin dydaktycznych
- Przerwy nie wliczają się do godzin usługi.
- Podany termin szkolenia ma charakter orientacyjny. Po zebraniu minimalnej liczby uczestników (2 osoby) termin zostanie uzgodniony, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb grupy.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Dzień 1. Moduł 1. Wprowadzenie do zielonych kompetencji w komunikacji (teoria/praktyka) | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Dzień 1. Przerwa | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Dzień 1. Moduł 2. Model DiSC – zrozum różnorodność (teoria/praktyka) | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Dzień 2. Moduł 3. Styl komunikacji w praktyce (teoria) | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Dzień 2. Przerwa | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Dzień 2. Moduł 3. Styl komunikacji w praktyce (praktyka) | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Dzień 3. Moduł 4. DiSC w pracy z klientem i w zespole – budowanie zaufania i współpracy (teoria/praktyka) | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Dzień 3. Przerwa | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Dzień 3. Moduł 5. Feedback i motywacja w czterech stylach (teoria/praktyka) | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Dzień 4. Moduł 6. Plan wdrożenia – komunikacja w praktyce zawodowej (praktyka) | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Dzień 4. Przerwa | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Dzień 4. Moduł 6. Plan wdrożenia – komunikacja w praktyce zawodowej (teoria) | Prowadzący Karolina Kubiak | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Dzień 3. Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,77 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,77 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Kubiak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe przygotowane przez Unico Sp. z o.o.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem realizacji szkolenia jest zebranie minimum 2 osób.
Termin szkolenia: Podany termin szkolenia ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie. Po zebraniu minimalnej liczby uczestników termin zostanie uzgodniony, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb grupy.
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji. Bez wstępnej informacji nie dajemy gwarancji miejsca na usłudze.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku: Zwolnienie z podatku VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity: Dz.U. z 2025 r. poz. 832).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa
- Platforma Zoom (https://zoom.us/)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji
- Komputer, laptop lub tablet z dostępem do internetu.
- Procesor: Minimalnie jednordzeniowy 1 GHz, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (np. Intel i3/i5/i7 lub AMD ekwiwalent).
- Pamięć RAM: Minimalnie 2 GB, zalecane 4 GB lub więcej.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik
- Minimalna prędkość łącza: 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- System operacyjny: Windows 7 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy, Linux, iOS, Android.
- Zainstalowana aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania, ale dostęp do aplikacji Zoom może poprawić jakość połączenia.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu online
- Link jest ważny do momentu zakończenia spotkania lub webinaru.
Zalecane parametry łącza internetowego
- Łącze internetowe o minimalnej przepustowości 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Dla grupowych połączeń wideo zalecane 1,0 Mb/s dla wideo wysokiej jakości i do 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Udostępnianie ekranu bez miniaturki wideo wymaga 50–75 kb/s, z miniaturką 50–150 kb/s. Audio VoIP: 60–80 kb/s, Zoom Phone: 60–100 kb/s.