Sales Hunter – nowoczesna sprzedaż w czasach kryzysu
Sales Hunter – nowoczesna sprzedaż w czasach kryzysu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach związanych z obsługą klienta i sprzedażą, zajmujący się sprzedażą produktów i usług, dosprzedażą oraz obsługą posprzedażową klienta. Pracownicy z minimum 1 miesięcznym stażem na wskazanym stanowisku, którzy posiadają luki kompetencyjne w zakresie sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji15-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Sales Hunter – nowoczesna sprzedaż w czasach kryzysu" przygotowuje do samodzielnych procesów sprzedażowych takich jak umawiania spotkań, prezentacji oferty, zamykania sprzedaży i zbijania obiekcji z uwzględnieniem aktualnej sytuacji ekonomicznej i nowych "inflacyjnych" obiekcji klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia 4 poziomy wiary | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia 4 poziomy odpowiedzialności | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje najlepszych sprzedawców | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kontroluje swoje nastawienie do codziennych zadań | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia etapy rozwoju pracownika | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wykorzystuje wiedzę na temat najlepszych sprzedawców w codziennej pracy | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje i wykorzystuje w pracy schemat powstawania efektów | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia rodzaje przekonań | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Nadzoruje i analizuje swoje przekonania | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kontroluje swoje przekonania | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje założenia Cold Callingu | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje Avatar Klienta | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kontroluje i zbija obiekcje Klientów | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje skuteczny skrypt rozmowy | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kontroluje swoje rozmowy handlowe | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje lejek sprzedaży | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Modeluje zachowania najlepszych handlowców u siebie | Kryteria weryfikacji Na podstawie aktywności uczestnikapodczas ćwiczeń, warsztatów, ocenionej podczas obserwacji przez trenera prowadzącego szkolenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych
Program szkolenia
Sales Hunter – nowoczesna sprzedaż w czasach kryzysu – specjalistyczne szkolenie obejmuje przepracowanie programu w oparciu o przykłady z branży w której działają nasi Klienci
Każdy moduł jest precyzyjnie dopasowany do branży w których działa Klient, tak by maksymalnie zwiększyć efektywność kształcenia. Skupiamy się głównie na przykładach dla sprzedaży telefonicznej.
Dzień 1
- Etapy rozwoju pracownika - na którym etapie są Twoi pracownicy, jak to wpływa na ich motywację i jak to zmienić? przykłady dla aktualnej sytuacji ekonomicznej
- Jak budować pozytywne nastawienie? - sposoby trwałej zmiany wewnętrznego nastawienia do pracy i życia w nowej rzeczywistości
- Charakterystyka najlepszych handlowców - czym wyróżniają się najlepsi handlowcy w każdej branży i jak zmodelować ich zachowania u siebie
- 4 poziomy wiary - w co potrzebujesz uwierzyć, żeby skutecznie sprzedawać?
- 4 poziomy odpowiedzialności - dlaczego jedni winią innych, a drudzy biorą odpowiedzialność za swoje efekty na siebie i dzięki temu wygrywają?
- Schemat powstawania efektów - skąd się biorą Twoje wyniki w pracy, domu i życiu? przykłady dla nowej sytuacji ekonomicznej
- Rodzaje przekonań - skąd się biorą, jak wpływają na życie?
- Analiza swoich przekonań - w co wierzysz na temat sprzedaży, pieniędzy i samego siebie i jak to wpływa na Twoje życie?
- 24 krople do dyspozycji każdego dnia - jak sprawić by zarabiać 10x więcej za godzinę, niż do tej pory?
- Praca na prowizji i za czas - różne sposoby zarabiania pieniędzy, które charakteryzują najlepszych ludzi w branży
- Termostat finansowy - czym jest i jak go zwiększyć?
- Wyznaczanie celów finansowych i sprzedażowych - ile chcesz zarabiać i ile musisz sprzedać by to osiągnąć?
- Sesja life coaching - w jaki sposób dokładnie osiągnąć to, czego się w życiu chce?
Dzień 2
- Co to jest sprzedaż - pomaganie, misja, podnoszenie jakości życia i jak to wdrożyć do swojego życia
- Kim jest współczesny sprzedawca - jak dziś należy sprzedawać?
- Powody zakupowe klientów - jak je odkryć i zaspokoić?
- Jacy są najlepsi sprzedawcy? - charakterystyka 20% najlepszych ludzi z branży, co robią w ciągu dnia, że są najlepsi?
- Stwórz siebie jako sprzedawca - tworzenie własnego portretu wymarzonego siebie w roli handlowca (5 cech + działania)
- 4 kroki do sprzedaży - o czym wiedzą najlepsze firmy i jak to stosują w procesie handlowym?
- Lejek sprzedaży - Jak poprawić efekty na różnych etapach lejka sprzedaży za pomocą drobnych zmian w swoich rozmowach handlowych? (przykłady dla aktualnej sytuacji ekonomicznej)
- Ogólne założenia Cold Callingu - o czym należy pamiętać i co robić, by klienci przez telefon nie rzucali słuchawkami? (z przykładami obieji inflacyjnych)
- Tworzenie avatara klienta - kim jest Twój klient i jak powinieneś z nim rozmawiać by mu sprzedać? (przykłady dla nowej sytuacji ekonomicznej)
- Tworzenie skryptu rozmowy - opracowanie konkretnego schematu rozmowy telefonicznej, który będzie działał w rozmowach handlowych z uwzględnieniem galopujące inflacji i sytuacji ekonomicznej
- Odpowiedzi na najpopularniejsze obiekcje w Twojej branży - jak reagować na sytuacje gdy klienci stawiają opór zakupowy
- Skuteczne techniki zamknięcia sprzedaży w Twojej branży - jak skutecznie zamykać sprzedaż
Metoda walidacji: test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, osobą odpowiedzialną za weryfikacje testów jest Adrian Świercz
Usługa jest realizowana przy wykorzystaniu licencji: Licencja SaaS na okres 24 m-cy, Profesjonalnej Platformy Edukacyjnej e-LEA Enterprise dofinansowanej w ramach projektu „Nowa perspektywa dla BUR” nr FERS.01.03-IP.09-0019/23.
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 690,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 205,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 166,67 PLN |
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Przewidziane jest udostępnienie materiału VOD o nazwie "23 Strategie wybitnych sprzedawców" na platformie szkoleniowej akademia.saleup.pl w pierwszym dniu szkolenia dla wszystkich uczestników na indywidualnych kontach. Udostępnienie materiału ma na celu utrwalenie i rozbudowanie wiedzy zdobytej podczas dwóch pierwszych dni szkolenia.
W trakcie szkolenia (dzień 2) zostanie również wypracowany unikalny skrypt rozmowy
Przerwy są zaplanowane wg harmonogramu ale mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb uczestników szkolenia. Przerwy nie są wliczone w czas szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymogi techniczne dla uczestników usługi
- Do korzystania z Usługi Profesjonalnej Platformy Edukacyjnej e-LEA konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne
- urządzenie Klienta lub Użytkownika Końcowego. Klient zawrze identyczne lub bardziej restrykcyjne wymagania techniczne dla Użytkownika Końcowego
- Platformy Klienckiej.
- System operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS 10.12 lub nowszy.
- Pamięć operacyjna: co najmniej 4 GB, optymalnie 8 GB i więcej; w przypadku komputerów z systemem Windows 8 lub nowszym zaleca się minimum 8 GB
- RAM.
- Urządzenia peryferyjne lub wbudowane: słuchawki i mikrofon (lub głośniki i mikrofon), kamera internetowa – wymagane do udziału w wykładach LIVE.
- Ekran: rozdzielczość co najmniej 1280x768.
- Miejsce na dysku: 20 MB wolnego miejsca.
- Internet: stabilne łącze o parametrach:
- • pobieranie powyżej 512 kbps (jakość SD),
- • pobieranie powyżej 2 Mbps (jakość HD),
- • pobieranie i wysyłanie powyżej 10 Mbps (jakość Full HD, udział w wydarzeniach online),
- • opóźnienie do 40 ms.
- Rekomendowane parametry internetu: pobieranie i wysyłanie od 30 Mbps, opóźnienie do 40 ms.
- Przeglądarka: aktualna wersja Chrome, Safari, Firefox lub Edge z obsługą plików audio i wideo.
- Adres e-mail: aktywny adres e-mail uczestnika.
- Urządzenia mobilne: aplikacja e-LEA pobrana z Google Play (Android) lub App Store (iOS).
- Karta graficzna: opcjonalna, zwiększa płynność i wydajność przy dużej liczbie grafik i filmów.
- Karta dźwiękowa: opcjonalna; w przypadku jej braku dźwięk odtwarzany jest przez urządzenia peryferyjne lub wbudowane.
- Usługa Profesjonalnej Platformy Edukacyjnej e-LEA jest świadczona w modelu SaaS (Software as a Service), co oznacza, że oprogramowanie platformy jest
- instalowane i utrzymywane w całości w ramach infrastruktury e-LEA oraz udostępniane Klientowi online.
- Klient w trakcie, przed i po okresie użytkowania nie nabywa jakichkolwiek praw do oprogramowania Platformy.