Cyfrowy Lejek Sprzedażowy i Zielone Procesy: efektywna komunikacja i automatyzacja z wykorzystaniem AI - Usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Cyfrowy Lejek Sprzedażowy i Zielone Procesy: efektywna komunikacja i automatyzacja z wykorzystaniem AI - Usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkoleniem mogą być zainteresowani w szczególności:
- Specjaliści i menedżerowie ds. employer brandingu (EB) – chcący usprawnić komunikację cyfrową i automatyzować kontakt z odbiorcami.
- Specjaliści ds. HR – wykorzystujący narzędzia online w rekrutacji i komunikacji z kandydatami.
- Specjaliści ds. komunikacji i PR – tworzący spójne komunikaty i procesy digital.
- Osoby zaangażowane w kampanie wizerunkowe – pracujące z lejkami i kampaniami online.
- Menedżerowie i liderzy zespołów – chcący wdrażać efektywne, zautomatyzowane procesy komunikacji.
- Urzędnicy i przedstawiciele partii politycznych – odpowiedzialni za skuteczną komunikację cyfrową.
- Specjaliści ds. sprzedaży – chcący uporządkować kontakt z klientem i wdrożyć automatyzację.
- Osoby prowadzące JDG – budujące komunikację marki i proces pozyskiwania klientów.
- Osoby prywatne – rozwijające markę osobistą lub działania online.
- Uczestnicy projektów rozwojowych – chcący zdobyć praktyczne kompetencje cyfrowe.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności projektowania i wdrażania skutecznych lejków sprzedażowych oraz automatyzacji procesów komunikacji z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i sztucznej inteligencji. Uczestnicy nauczą się analizować ścieżkę klienta, tworzyć spójne komunikaty marketingowe, projektować webinary, sekwencje mailingowe oraz chatboty, a także wdrażać rozwiązania ograniczające liczbę powtarzalnych zadań i zwiększające efektywność działań online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna etapy lejka sprzedażowego i Customer Journey | Kryteria weryfikacji – potrafi wymienić i opisać poszczególne etapy (poznaj–polub–zaufaj–spróbuj–kup)– rozumie zależności między etapami i ich wpływ na decyzje klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady tworzenia komunikatów 3C. | Kryteria weryfikacji – identyfikuje elementy Ciekawość–Konkret–CTA– wskazuje, które treści wspierają konwersję | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawy automatyzacji (mailing, chatboty, ManyChat). | Kryteria weryfikacji – opisuje działanie sekwencji mailowych– wskazuje funkcje ManyChat PRO | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zaprojektować prosty lejek sprzedażowy. | Kryteria weryfikacji – przygotowuje lejek 5-elementowy (magnes → zapis → zaufanie → oferta → follow-up)– eliminuje zbędne elementy ścieżki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi stworzyć mapę Customer Journey. | Kryteria weryfikacji – przygotowuje mapę działań klienta– identyfikuje punkty krytyczne i możliwości automatyzacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi przygotować reklamę lub post według modelu 3C. | Kryteria weryfikacji – tworzy komunikat z elementami 3C– dopasowuje treść do etapu lejka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zaprojektować strukturę webinaru. | Kryteria weryfikacji – tworzy strukturę: historia → wiedza → zaproszenie– dopasowuje formę webinaru do celu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi stworzyć podstawowy chatbot w ManyChat. | Kryteria weryfikacji – przygotowuje flow „Zapisz się na webinar”– testuje i koryguje działanie chatbota | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi tworzyć treści przy użyciu AI (posty, maile, reklamy). | Kryteria weryfikacji – stosuje odpowiednie prompty– generuje treści zgodne z etapami lejka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zaplanować wdrożenie działań digital i automatyzacji. | Kryteria weryfikacji – tworzy 3-etapowy plan wdrożenia– wskazuje priorytety zmian | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi identyfikować usprawnienia w procesach i proponować rozwiązania. | Kryteria weryfikacji – wskazuje obszary do optymalizacji– proponuje konkretne usprawnienia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
- Wprowadzenie do szkolenia i zielonych kompetencji
- Cele szkolenia i zasady pracy.
- Rola cyfryzacji, automatyzacji i AI w ograniczaniu zużycia zasobów.
- Koncepcja lejka sprzedażowego
- Etapy procesu decyzyjnego: świadomość–emocje–refleksja–działanie.
- Identyfikacja zbędnych działań w procesie sprzedażowym.
- Customer Journey – część 1
- Analiza 5 etapów ścieżki klienta: poznaj → polub → zaufaj → spróbuj → kup.
- Customer Journey – część 2
- Tworzenie mapy podróży klienta.
- Skracanie ścieżki klienta w modelu lean.
- Laddering – analiza potrzeb i wartości klienta
- Drabinka Atrybut–Konsekwencja–Wartość.
- Precyzowanie komunikatów w oparciu o wartości.
- Projektowanie prostego lejka sprzedażowego – część 1
- 5 kroków lejka: magnes → zapis → zaufanie → oferta → follow-up.
- Projektowanie prostego lejka – część 2
- Warsztat: projektowanie własnego procesu i eliminacja zbędnych działań.
- Reklamy i komunikaty 3C – część 1
- Zasada Ciekawość → Konkret → Call to action.
- Tworzenie postów, nagłówków i krótkich treści.
- Reklamy i komunikaty 3C – część
- Analiza treści uczestników.
- Optymalizacja i redukowanie liczby iteracji.
Dzień 2
- Webinary i spotkania online – część 1
- Struktura webinaru: historia → wiedza → zaproszenie.
- Webinary – część 2
- Projektowanie webinaru jako ekologicznej alternatywy spotkań stacjonarnych.
- Mailing i automatyczna komunikacja – część 1
- Sekwencja 3-mailowa: powitanie → historia → oferta.
- Mailing – część 2
- Automatyzacja mailingu i redukcja działań powtarzalnych.
- ManyChat – wprowadzenie
- Automatyzacja powitań, zapisów i potwierdzeń.
- ManyChat – tworzenie chatbota – część 1
- Budowa flow „Zapisz się na webinar”.
- ManyChat – część 2
- Testowanie i optymalizacja chatbota.
- AI w pisaniu treści
- Praca z promptami.
- Tworzenie reklam, postów i maili z wykorzystaniem AI.
- Plan wdrożeniowy „Zielone Procesy”
- Indywidualny plan wdrożeniowy.
- Uporządkowanie procesów digital i automatyzacji.
Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, obserwacja w warunkach symulowanych
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut.
W ciągu dnia zostały uwzględnione 4 przerwy o łącznie długości 120 minut które nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Usługa jest dostępna dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką lejków sprzedażowych, bez konieczności posiadania wcześniejszej wiedzy czy doświadczenia w tym zakresie.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się przed komisją dwuosobową i obejmuje trzy części:
- Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie
- Obserwacji uczestnika w warunkach symulowanych
Podział godzin:
Teoria: 7 h dydaktycznych = 5 godzin 15 minut czasu zegarowego
Praktyka: 9 h dydaktycznych = 6 godzin 45 minut czasu zegarowego
Przerwy: 240 minut = 4 godzin czasu zegarowego
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Otwarcie szkolenia i wprowadzenie do zielonych kompetencji.Cele szkolenia, zasady pracy, rola cyfryzacji, automatyzacji i AI w redukowaniu zużycia zasobów. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Moduł 1. Wprowadzenie do koncepcji lejka. Analiza decyzji zakupowych, model świadomość–emocje–refleksja–działanie, identyfikacja zbędnych działań. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Moduł 2. Customer Journey – część 1. Omówienie 5 etapów ścieżki klienta: poznaj → polub → zaufaj → spróbuj → kup. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Moduł 2. Customer Journey – część 2. Tworzenie mapy podróży klienta w parach; skracanie ścieżki klienta w modelu lean. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Moduł 3. Laddering – potrzeby i wartości klienta. Drabinka Atrybut–Konsekwencja–Wartość i zasady precyzyjnej komunikacji. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Moduł 4. Projektowanie prostego lejka – część 1. 5 kroków lejka: magnes → zapis → zaufanie → oferta → follow-up. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Moduł 4. Projektowanie prostego lejka – część 2. Warsztat: projekt własnego procesu, eliminacja zbędnych działań. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Moduł 5. Reklamy i komunikaty 3C – część 1. Zasada Ciekawość → Konkret → Call to action; tworzenie postów, nagłówków i story. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Moduł 5. Reklamy i komunikaty 3C – część 2. Feedback i optymalizacja treści - podniesienie jakości i ograniczenie liczby iteracji. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Moduł 6. Webinary i spotkania online – część 1. Struktura webinaru: historia → wiedza → zaproszenie. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Moduł 6. Webinary – część 2. Webinar jako ekologiczna alternatywa spotkań stacjonarnych: ograniczenie transportu i papieru. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Moduł 7. Mailing i automatyczna komunikacja – część 1. Sekwencja 3-mailowa: powitanie → historia → oferta. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Moduł 7. Mailing – część 2. Automatyzacja mailingu jako oszczędność powtarzalnych działań. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:40 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Moduł 8. ManyChat – wprowadzenie. Powitanie, zapis, potwierdzenie; podstawy automatyzacji. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Moduł 8. ManyChat – tworzenie chatbota „Zapisz się na webinar” – część 1. Budowanie flow i podstawowych automatyzacji. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Moduł 8. ManyChat – część 2. Testowanie i optymalizacja; chatbot jako eliminacja powtarzalnych zadań. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Moduł 9. AI w pisaniu treści. Prompty, reklamy, maile, treści – minimalizacja liczby iteracji i uporządkowanie procesów. | Prowadzący Anna Oszajca | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja (Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, obserwacja w warunkach symulowanych) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 612,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 288,28 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 234,38 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Oszajca
Współpracowała z takimi markami jak Wella Group, Alior Bank, Grupa Żywiec, Panek CS, Cyfrowy Polsat, Asbiro Investors. BNI London, Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie – projekt Narodowego Banku Polskiego oraz Politechnika Łódzka – projekt Santander.
Certyfikowany trener Instytutu NAO London, trenerka Heksagon Group, absolwentka fakultetu Uniwersytetu w Cambridge oraz kierunków Marketing & PR, Sztuka Współczesna – wiedza i rynek.
Anna tworzy strategie marek w social media. Pokazuje jak wydobyć indywidualny charakter oraz kreować pozytywny wizerunek firm i osób. Uczy jak tworzyć treści w internecie, skalować i automatyzować działania marketingowe, by budować relacje z odbiorcami zdobywając ich zaufanie i lojalność.
Jeśli czujesz, że Twój biznes potrzebuje medialnego boosta, a Ty sam masz dość obaw i ograniczeń, które dławią Cię, gdy masz się zaprezentować światu – Anna, jest tym człowiekiem, który pomoże przejść Ci medialną transformację i ze swobodą wyrazić siebie, wykorzystując marketing online w swoim biznesie. Doświadczenie zawodowe szkoleniowca zostało zdobyte nie wcześniej niż 5 lta przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W czasie szkolenia uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się przed komisją dwuosobową i składa się z części teoretycznej (test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie) oraz części praktycznej, obejmującej obserwację w warunkach symulowanych.
Możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być osobą pełnoletnią, zatrudnioną w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie (MŚP) lub dorosłą osobą chcącą podnieść kompetencje z własnej inicjatywy. Wymagana jest podstawowa znajomość obsługi komputera, internetu i mediów społecznościowych. Uczestnik powinien posiadać laptop lub komputer z internetem, dostęp do kont Facebook/Instagram lub strony www (mogą być konta testowe) oraz możliwość korzystania z narzędzi używanych w szkoleniu, takich jak ManyChat (PRO lub trial), narzędzie do webinarów (np. Microsoft Teams lub przeglądarka obsługująca link), ChatGPT lub inny model AI. Wymagane jest uczestnictwo w minimum 80% czasu szkolenia oraz zdanie testu wiedzy na poziomie co najmniej 80%. Uczestnik podpisuje listę obecności każdego dnia. W przypadku dofinansowania obowiązują dodatkowe wymagania operatora. Spełnienie warunków jest konieczne do otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest jedynie komputer lub inne urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
- Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym (zdalnym) za pomocą platformy Microsoft Teams
- Minimalne wymagania sprzętowe - laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci internet (dokładne wymagania techniczne sprzętu: Minimalne wymagania sprzętowe dla Microsoft Teams obejmują procesor 1,1 GHz (lub szybszy, 2-rdzeniowy), 4 GB pamięci RAM, 3 GB wolnego miejsca na dysku oraz ekran o rozdzielczości co najmniej (1024x768).
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 mb/s.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom - link otworzyć można w przeglądarce, jest również możliwość otworzenia go w aplikacji Microsoft Teams.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - w czasie rzeczywistym.