Event Manager w branży HoReCa
Event Manager w branży HoReCa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo jest kurs Event Manager?
✅Pracowników korporacji, restauracji oraz hoteli odpowiedzialnych za event marketing i organizację wydarzeń firmowych, którzy chcą znać zasady organizacji eventów, przygotowywać briefy, skutecznie współpracować z agencjami lub samodzielnie prowadzić projekty eventowe.
✅Pracowników agencji eventowych, marketerów i freelancerów – osób, które samodzielnie realizują projekty eventowe i chcą to robić skuteczniej oraz poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania wydarzeń, pracy z dostawcami czy tworzenia ofert.
✅Początkujących, którzy marzą o ciekawej pracy w agencji eventowej lub własnej firmie tego typu, ale również dla doświadczonych, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę, zyskać nowych klientów oraz realizować jeszcze ciekawsze projekty.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy kursu dowiedzą się:- Jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne
- Zapoznają się z najnowszymi trendami organizacji imprez
- Wykształcą umiejętność planowania oraz realizacji eventu
- Dowiedzą się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie branży eventowejUmiejętności organizacyjne Komunikacja | Kryteria weryfikacji Test | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Test 10 pytań. Aby uzyskać kwalifikację należy uzyskać 7 punktów z 10. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Uczestnicy kursu dowiedzą się:- Jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne
- Zapoznają się z najnowszymi trendami organizacji imprez
- Wykształcą umiejętność planowania oraz realizacji eventu
- Dowiedzą się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom
Efekt usługi
Otrzymasz oficjalny certyfikat
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zarządzanie projektem eventowym
- wprowadzenie do zagadnień branżowych,
- poznanie czym jest event marketing,
- podejście strategiczne i operacyjne,
- schematy zachowań w trakcie eventów – potrzeby klienta.
2. Budżet eventu
- operatywne zarządzanie kosztami – tworzenie kosztorysu,
- tematy finansowe – sztuka negocjacji,
- polityka wynagrodzeń za event,
- aspekty księgowe.
3. Mierzenie efektywności i eventu
- podsumowanie projektu i weryfikacja jego efektywności,
- tworzenie koncepcji imprezy i prezentacja jej efektów.
4. Podstawy prawne a organizacja imprez
- ustawa o usługach turystycznych – kto może je organizować,
- wykorzystywanie i przetwarzanie danych – ochrona danych osobowych,
- prawo autorskie i współpraca z ZAiKS, STOART, ZPAV, SAWP,
- wykorzystywanie wizerunku uczestników wydarzeń,
- ochrona kreatywnej koncepcji na etapie przetargu.
5. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych
- budowanie dynamiki wydarzeń,
- jak prawidłowo wybrać, zaplanować i wdrożyć akcję promocyjną.
6. Zarządzanie eventami pod kątem umowy
- umowy eventowe – korzyści i ryzyko,
- ubezpieczenia wymagane w branży eventowej,
- rodzaje ryzyka w zależności od eventów,
- sytuacje kryzysowe w trakcie wydarzenia – jak sobie z nimi radzić?
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | ||||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 999,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 812,20 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 142,71 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 116,03 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Szołtys
Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Brno University of Technology w Brnie.
Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ).
Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani.
Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****.
Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi.
W latach 2010 – 2022 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- ksiażka w formie elektornicznej "Sprzedaż w hotelu by Łukasz Szołty"
- materiały szkoleniowe
- skrypty szkoleniowe
- plansze i plakaty szkoleniowe
- rozpiski szkolenia
- certyfikaty i dyplomy uczestnictwa w szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału w szkoleniu oraz opłącenie udziału w szkoleniu.
Szczegóły dotyczące szkolenia na
www.restconsulting.pl
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia obejmuje :
- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )
- materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz elektronicznej
- posiłek podczas szkolenia ( dwu daniowy obiad )
- kawa / herbata podczas szkolenia
- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia
Warunki techniczne
Warunki techniczne
POŁĄCZENIE PRZEZ PLATFORMĘ TEAMS
Adres
Adres
ul. Anastazego Wika-Czarnowskiego 2a
Gdańsk
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi