Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1.1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, ZACHODNIOPOMORSKIE BONY SZKOLENIOWE
Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1.1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, ZACHODNIOPOMORSKIE BONY SZKOLENIOWE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Identyfikatory projektówZachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Kursy językowe w naszej Uczelni są przeznaczone dla osób chcących nauczyć się języka lub podnieść swój dotychczasowy poziom znajomości języka obcego. Naszą ofertę z założenia kierujemy do osób dorosłych, pracujących i studentów.
Usługa kierowana do uczestników projektu "Zachodniopomorskie bony szkoleniowe" realizowanego przez WUP w Szczecinie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie A1.1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM" przygotowuje Uczestnika do:- posługiwania się podstawowymi treściami i środkami językowymi w zakresie tematów z życia codziennego w procesie komunikacji w języku hiszpańskim;
- działań językowych, takich jak rozumienie mowy i języka pisanego, mówienia, pisania i czytania, na podstawowym poziomie języka hiszpańskiego;
- samodzielnej nauki języka hiszpańskiego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ SŁUCHANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym zrozumienie komunikatów ustnych na tematy mu bliskie i znane, jeśli rozmówcy mówią powoli i wyraźnie. | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa dotyczące prezentacji / autoprezentacji, prostej rozmowy na temat narodowości, zawodu, miejscazamieszkania i pracy, ceny, godziny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym rozumienie prostych komunikatów w formie pisemnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa potrzebne do przeczytania i zrozumienia prostego tekstu z życia codziennego, np:opisu/prezentacji, ogłoszenia, plakatu, katalogu, formularza, tablicy informacyjnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa potrzebne do przeczytania i zrozumienia krótkiego i prostego tekstu takiego jak np. życzenia okolicznościowe, wiadomość e-mail, wiadomość sms. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ MÓWIENIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym przeprowadzenie prostej rozmowy, pod warunkiem że rozmówca mówi wolno, wyraźnie i wspomaga wypowiedź uczestnika. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wita się, przestawia siebie i rodzinę, żegna się, wyraża prośbę i podziękowanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik zadaje pytanie i odpowiada na pytanie dotyczące znanych tematów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik w prosty sposób opowiada i wyraża opinie na tematy związane z życiem codziennym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik bierze udział w prostej, krótkiej rozmowie (np. podczas umawiania się, zamawiania czegoś). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ PISANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym mu stworzenie krótkiej wypowiedzi pisemnej składającej się z prostych zdań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje prostymi zdaniami swoją rodzinę, otoczenie i zainteresowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik wypełnia formularz z danymi osobowymi, notuje krótką informację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nr | Temat spotkania | Cele | Treści | Ćwiczenia |
1 | Wprowadzenie | Poznanie kursu, podstawowe zwroty grzecznościowe | Powitania, przedstawianie się, pytania „Jak się masz?”, liczby 1–20 | Dialogi powitalne, ćwiczenia wymowy, gry w parach |
2 | Alfabet i liczby | Nauka alfabetu i liczb 21–50 | Alfabet hiszpański, proste wyrazy, liczby | Dyktando, liczenie przedmiotów, krótkie prezentacje |
3 | Rodzina i osoby | Opis członków rodziny, zaimki osobowe | Członkowie rodziny, „on/ona/oni”, przymiotniki opisowe | Opisywanie rodziny, mini-dialogi |
4 | Dni tygodnia, miesiące i czas | Mówić o czasie i datach | Dni tygodnia, miesiące, pory dnia, pytania „Kiedy?”, „O której godzinie?” | Tworzenie kalendarzy, pytania o datę |
5 | Zakupy i liczby większe | Porozumiewanie się w sklepie | Liczby 51–100, produkty, ceny | Dialog w sklepie, odczytywanie cen, zamawianie produktów |
6 | Jedzenie i napoje | Opisywanie ulubionych potraw i napojów | Jedzenie, napoje, czasowniki „lubić/nie lubić” | Tworzenie menu, rozmowy o preferencjach |
7 | Miasto i transport | Poruszanie się po mieście | Miejsca w mieście, środki transportu, kierunki | Opisywanie drogi, krótkie rozmowy o podróży |
8 | Czas wolny | Mówienie o hobby i aktywnościach | Hobby, sport, muzyka, filmy | Prezentacja hobby, pytania i odpowiedzi |
9 | Pogoda i pory roku | Opisywanie pogody i sezonów | Pory roku, warunki pogodowe, przymiotniki | Tworzenie prognozy pogody, dialogi |
10 | Czasowniki regularne (-ar) | Odmiana czasowników w czasie teraźniejszym | hablar, estudiar, trabajar | Tworzenie zdań, mini-dialogi, opisy dnia |
11 | Czasowniki regularne (-er, -ir) | Odmiana czasowników w czasie teraźniejszym | comer, beber, vivir | Ćwiczenia w parach, opisywanie codziennych czynności |
12 | Pytania i przeczenia | Tworzenie prostych pytań i negacji | Cómo, qué, dónde, no + czasownik | Zadawanie pytań partnerowi, odpowiadanie |
13 | Opisy osób i rzeczy | Opisywanie wyglądu, charakteru i przedmiotów | Przymiotniki, rzeczowniki, porównania proste | Opisywanie zdjęć, tworzenie zdań |
14 | Codzienna rutyna i plany | Opisywanie rutyny i planów na dzień | Czasowniki codziennych czynności, wyrażenia czasu | Prezentacja dnia, mini-dialogi |
15 | Powtórzenie modułów 1–3 | Utrwalenie słownictwa i gramatyki | Wszystkie dotychczasowe tematy | Gry językowe, quizy, krótkie dialogi |
16 | Dom i mieszkanie | Opisywanie domu, czynności domowe | Pokoje, meble, czynności domowe | Opis mieszkania, dialog o zakupie mebli |
17 | Zdrowie i samopoczucie | Podstawowe zwroty u lekarza | Części ciała, dolegliwości | Symulacja wizyty u lekarza, pytania i odpowiedzi |
18 | Święta i tradycje | Mówienie o świętach | Najważniejsze hiszpańskie i międzynarodowe święta | Rozmowy o świętach, krótkie opisy tradycji |
19 | Zakupy – odzież | Porozumiewanie się w sklepie odzieżowym | Części garderoby, rozmiary, kolory, przymiotniki | Dialog w sklepie, opisy ubrań |
20 | Restauracja i zamawianie jedzenia | Składanie zamówienia w restauracji | Zwroty w restauracji, menu | Mini-scenki, odczytywanie menu |
21 | Telefon i komunikacja | Proste rozmowy telefoniczne | Numery, umawianie spotkań | Symulacja rozmowy telefonicznej |
22 | Podróże i wakacje | Opisywanie wakacji i rezerwacji | Destynacje, transport, rezerwacje | Opis planów wakacyjnych, dialog w biurze podróży |
23 | Powtórzenie i przygotowanie do testu | Utrwalenie materiału | Wszystkie dotychczasowe tematy | Quizy, dialogi, krótkie prezentacje |
24 | Symulacja testu | Ćwiczenie form testowych | Wszystkie kompetencje | Próba pytań z testu, poprawa błędów |
25 | Test końcowy | Sprawdzenie kompetencji A1.1 | Słuchanie, czytanie, pisanie, mówienie | Test końcowy, ocena, informacja zwrotna |
Typ zajęć | Godziny | Procent | ||
Teoria | 22–25h | 44–50% | ||
Praktyka | 25–28h | 50–56% |
WARUNKI ORGANIZACYJNE DO PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
- usługa jest kursem indywidualnym, zatem maksymalną liczba uczestników to jedna osoba.
- usługa jest prowadzona w trybie zdalnym, warunki techniczne wymienione są w dalszej części karty usługi.
USŁUGA JEST REALIZOWANA W GODZINACH DYDAKTYCZNYCH.
Sposób sprawdzania efektów nauczania
- testy leksykalno -gramatyczne po zakończonej jednostce
- test końcowy
- reagowanie językowe (sprawności produktywne) z analizą językową
- symulacje językowe w trakcie trwania cyklu zajęć
Harmonogram usługi jest ustalany z uczestnikiem usługi w celu dostosowania go do jego możliwości czasowych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Fabio Giuseppe Osorio Pinzon
W 2006 roku uzyskał certyfikat dwujęzyczności w Bilingual Programme Student w Pereirze w Kolumbii. Doświadczenie nabyte nie więcej niż 5 lat przed rozpoczęciem usługi: Przeprowadzenie ponad 400 h dydaktycznych zajęć z języka hiszpańskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych) lub umieszczane na wirtualnym dysku google.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy o naukę z Usługodawcą.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Instytucja szkoleniowa podpisała umowę z WUP w Szczecinie na realizację usług w ramach projektu "Zachodniopomorskie bony szkoleniowe".
Usługa zwolniona z VAT na podstawie: Ustawa z dnia 11.03.2004 o podatku od towaru i usług z późniejszymi zmianami: Art. 43 ust.1 pkt 26
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Przy teście stosuje się następującą skalę ocen:
OCENA | PRZEDZIAŁ PROCENTOWY |
bardzo dobry | od 92% do 100% |
dobry plus | od 82% do 91% |
dobry | od 72% do 81% |
dostateczny plus | od 62% do 71% |
dostateczny | od 51% do 61% |
niedostateczny | poniżej 51% |
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) Rodzaj platformy - Microsoft Teams (na życzenie uczestników usługa może być prowadzona na innego rodzaju platformie)
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
Najważniejsze wymagania sprzętowe dla aplikacji Teams instalowanej na komputerze typu PC .
System Windows
Procesor taktowanie minimum 1.6 GHz , 2 rdzenie,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa,
Karta grafiki system operacyjny Windows: akceleracja sprzętowa grafiki wymaga
DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10
(lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update),
System operacyjny Windows 10, Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server
2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga:
zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i
dostępnych poprawek zabezpieczeń,
Środowisko .NET wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego,
Połaczenia wideo Kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- efekty wideo w tle wymagają systemu Windows 10 lub procesora z
zestawem instrukcji AVX2,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room wymaga Bluetooth LE, który wymaga
włączenia Bluetooth na urządzeniu klienckim, a w przypadku klientów
Windows wymaga również 64-bitowego klienta Teams. Ta funkcja nie
jest dostępna na 32-bitowych klientach usługi Teams,
System macOS
Komponent Wymagania
Procesor procesor Intel Core Duo,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 1,5GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1280x800 lub wyższa,
System operacyjny jedna z trzech najnowszych wersji systemu macOS,
Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie macOS,
System Linux
Komponent Wymagania
Procesor 1,6 GHz (lub wyższy) (32-bitowy lub 64-bitowy), 2 rdzenie,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa,
Grafika 128 MB pamięci graficznej,
System operacyjny Dystrybucja Linuksa z możliwością instalacji DEB lub RPM,
Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie Linux,
Obsługiwane dystrybucje Linuksa Ubuntu 18.04 LTS, 20.04 LTS, Fedora 30 Worksta0on, RHEL 8
Worksta0on, CentOS 8
Obsługiwane środowisko pulpitu GNOME, KDE
Obsługiwany serwer wyświetlania X11
- Mikrofon
- Kamera
- Głośniki
c) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
d) Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.