Twój start z BUR w 2026 roku – usługa szkoleniowa
Twój start z BUR w 2026 roku – usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
- Osoby/firmy, które chcą uzyskać wpis do BUR
- Mikro, małe i średnie firmy szkoleniowe/doradcze rozwijające ofertę i chcące publikować usługi w BUR.
- Freelancerzy–trenerzy/coachowie/konsultanci, którzy planują formalizację działalności i wejście do BUR.
- Kierownicy/koordynatorzy projektów UE (EFS+, FERC, itp.) odpowiedzialni za usługi rozwojowe i rozliczalność.
- Specjaliści ds. jakości/compliance/RODO w firmach szkoleniowych
- Właściciele i menedżerowie firm doradczych poszerzający ofertę o szkolenia zgodne z wymogami PARP/operatorów.
- Biura projektów/instytucje otoczenia biznesu/NGO świadczące usługi rozwojowe dla MŚP i osób dorosłych.
- Osoby planujące rekrutować i współpracować z trenerami
- uczestnicy projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- uczestnicy projektu Nowy Start w Małopolsce z EURESEM
- uczestnicy projektu Kierunek Rozwój
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji20-03-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Twój start z BUR w 2026 roku – usługa szkoleniowa” przygotowuje do samodzielnego, zgodnego z wymogami zaplanowania, uruchomienia i rozliczenia usług w BUR poprzez analizę regulacji (w tym zmian od 2026 r.) i wybór właściwej ścieżki wpisu oraz przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z kartą szkolenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia role PARP, operatorów i dostawców w ekosystemie BUR | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje zadania poszczególnych instytucji w ekosystemie BUR | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia BUR (usługa rozwojowa, karta usługi, uczestnik, instytucja finansująca) | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia pojęcia związane z Bazą Usług Rozwojowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje Bazę Usług Rozwojowych, wykorzystując terminologię branżową | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Projektuje regulamin świadczenia usług z uwzględnieniem dofinansowań | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje fragment Regulaminu na podstawie wybranego case study | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia zgodność Regulaminu świadczenia usług z przepisami prawa bezwzględnie wiążącymi Dostawców Usług | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Konstruuje ścieżkę rekrutacji „od ogłoszenia do potwierdzenia” | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje fragment procedury rekrutacji klientów na podstawie case study | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje przykładowe klauzule umowne z uczestnikiem szkolenia mające chronić Dostawcę Usług | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Projektuje Kartę Usługi | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje fragment karty usługi na bazie briefu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje efekty uczenia się na podstawie tytułu i fragmentu programu usługi szkoleniowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 – Fundamenty BUR, ekosystem i ścieżki wpisu (11 godzin dydaktycznych, 2 przerwy po 15 minut, jedna przerwa 45 minut)
9:00–9:45 | Wprowadzenie do szkolenia (część teoretyczna)
- Cele i rezultaty 3-dniowego kursu, zasady pracy, materiały i wsparcie po szkoleniu.
- Krótka diagnoza uczestników: doświadczenie z BUR/akredytacjami, oczekiwania.
- Mapka pojęć: BUR, PARP, operatorzy, akredytacja, karta usługi, audyt.
- Omówienie harmonogramu, przerw i części praktycznych.
9:45–10:30 | Geneza i istota Bazy Usług Rozwojowych (część teoretyczna)
- Dlaczego powstał BUR i jakie problemy rynku rozwiązuje.
- Rola BUR w dystrybucji środków UE i standaryzacji jakości.
- Korzyści dla: dostawców, klientów, operatorów, regionów.
- Podstawowe definicje: dostawca, usługa rozwojowa, uczestnik, instytucja finansująca.
- Najczęstsze mity i nieporozumienia dot. BUR.
10:30–10:45 | Przerwa kawowa
10:45–12:15 | Ekosystem i finansowanie: PARP, operatorzy unijni, perspektywy UE (część teoretyczna)
- Struktura ekosystemu: PARP (rola, narzędzia, wytyczne), operatorzy regionalni.
- Źródła finansowania usług: perspektywa UE 2021–2027 (wysokopoziomowo), konkursy, modele dofinansowań.
- Mechanika dofinansowania z perspektywy dostawcy (kwalifikowalność, limity, rozliczalność).
- Obszary tematyczne preferowane w projektach (kompetencje cyfrowe, zielona transformacja itp.).
- Ryzyka finansowe i operacyjne, jak je minimalizować na starcie.
12:15–13:45 | Interfejs BUR (część praktyczna)
- Zakładanie i konfiguracja konta organizacji; profile i uprawnienia użytkowników.
- Architektura panelu: katalog usług, oceny, komunikacja, raporty.
- Dodawanie/edycja usług: pola obowiązkowe, tagowanie, widoczność, cennik.
- Zgłoszenia uczestników, listy obecności, statusy realizacji.
- Dobre praktyki UX treści oferty: tytuł, opis, efekty uczenia, grupa docelowa.
- Mini-ćwiczenie: szybkie dodanie „usługi demonstracyjnej”.
13:45–14:30 | Przerwa obiadowa
14:30–15:15 | Akty prawne regulujące działanie dostawców usług BUR (część teoretyczna)
- Ramy: regulaminy i wytyczne BUR/PARP, zasady kwalifikowalności w projektach.
- Ochrona danych (RODO) w rekrutacji i realizacji usług; podstawy prawne przetwarzania.
- Prawa autorskie do materiałów szkoleniowych (licencje, przeniesienie praw, dozwolony użytek).
- Podstawy dot. dostępności cyfrowej (np. WCAG 2.1 w materiałach i serwisie www).
- Konsekwencje naruszeń: korekty, kary, wykluczenia.
15:15–16:45 | Wpis do BUR: ścieżki, wymogi i akredytacje (w tym „z mocy prawa”) (część teoretyczna)
- Warunki wpisu, wymagane dokumenty i oświadczenia.
- Ścieżki akredytacyjne: standardowa vs. „z mocy prawa” (komu przysługuje, przykłady).
- Kryteria jakości/ potencjału: kadra, doświadczenie, referencje, procesy.
- Najczęstsze przyczyny odmów/uwag i jak ich uniknąć.
- Checklisty i wzory oświadczeń do przygotowania przed złożeniem wniosku.
16:45–17:00 | Przerwa
17:00–18:30 | Praktyczne aspekty przygotowania do procesu akredytacji (część praktyczna)
- Audyt wewnętrzny „przed-wpisowy”: dokumenty, procesy, luki.
- Portfolio dowodów: referencje, case studies, CV trenerów, programy szkoleń.
- Organizacja repozytorium dowodów i nazewnictwo plików.
- Ćwiczenie: przejście przez wymagania akredytacyjne na przykładzie fikcyjnej firmy.
- Plan działań na 2–4 tygodnie: kto, co, kiedy, mierniki gotowości.
Dzień 2 — Regulaminy i dokumentacja, archiwizacja, audyty, dostępność (11 godzin dydaktycznych, 2 przerwy po 15 minut, jedna przerwa 45 minut)
9:00–10:30 | Regulaminy i inne dokumenty firmy szkoleniowej (część praktyczna)
- Niezbędnik dokumentowy: regulamin usług, polityka jakości, polityka RODO, skargi/reklamacje.
- Klauzule obowiązkowe i rekomendowane; język zrozumiały vs. „prawniczy”.
- Jak uwzględnić dofinansowania i warunki rezygnacji/zmian terminów.
- Przykłady zapisów ryzykownych i bezpiecznych.
- Szablon regulaminu: struktura i elementy.
10:30–10:45 | Przerwa kawowa
10:45–12:15 | Standardy rekrutacji i umowy z uczestnikami (część praktyczna)
- Ścieżka rekrutacji: ogłoszenie → zgłoszenie → kwalifikacja → potwierdzenie.
- Zgody i informacje RODO w formularzach; minimalizacja danych.
- Umowa z uczestnikiem/podmiotem kierującym: elementy, załączniki, zapisy dot. dofinansowania.
- Dostosowania dla osób z niepełnosprawnościami (komunikacja, formularze, dostępność).
- Praktyki przeciwdziałania nadużyciom (fake’owe zgłoszenia, „słupy”).
12:15–13:45 | Dokumenty realizacyjne (część praktyczna)
- Listy obecności, dzienniki zajęć, programy i sylabusy, ankiety ewaluacyjne.
- Materiały szkoleniowe i licencjonowanie; wersjonowanie dokumentów.
- Dowody rezultatów: testy wiedzy, zadania praktyczne, certyfikaty/zaświadczenia.
- Ewidencja godzin i rozliczenia trenerskie.
- Kontrola spójności: to, co w karcie usługi, vs. to, co zrealizowano.
13:45–14:30 | Przerwa obiadowa
14:30–15:15 | Archiwizacja szkoleń (część praktyczna)
- Co i jak długo przechowywać (umowy, listy, ankiety, wyniki, materiały).
- Format i miejsce: papier vs. cyfrowo; kopie zapasowe; dostępność i bezpieczeństwo.
- Metadane i indeksacja: jak ułatwić szybko audyt/odszukanie dokumentu.
- Procedura niszczenia/anonimizacji po upływie okresów przechowywania.
15:15–16:45 | Audyty: przygotowanie do audytu firmy certyfikującej oraz możliwe audyty z PARP (część praktyczna)
- Rodzaje audytów: dokumentacyjny, procesowy, merytoryczny, stacjonarny/online.
- Checklista gotowości audytowej: dokumenty, próbki, ścieżki dowodowe.
- Symulacja audytu: role, pytania kontrolne, najczęstsze niezgodności.
- Działania poaudytowe: plan naprawczy, dowody wdrożenia.
- Kultura jakości: jak utrzymać „ciągłą gotowość” na audyt.
16:45–17:00 | Przerwa
17:00–18:30 | Dostępność i strona WWW — najważniejsze wymogi unijne (część praktyczna)
- Podstawy dostępności: postrzegalność, funkcjonalność, zrozumiałość, solidność.
- Wymogi dla strony WWW dostawcy i ogłoszeń o szkoleniach (m.in. dostępność treści, alternatywy dla multimediów, kontrasty, klawiaturowość).
- Dostępność materiałów szkoleniowych i formularzy (PDF/ DOC/ prezentacje).
- Minimalne dostosowania organizacyjne: miejsce szkolenia, komunikacja, e-learning.
- Miniaudyt WWW: szybkie testy i lista „quick wins”.
Dzień 3 —Trenerzy, Karta szkolenia, strategie i proces E2E (11 godzin dydaktycznych, 2 przerwy po 15 minut, jedna przerwa 45 minut)
9:00–10:30 | Trenerzy: rekrutacja, wymagania, stawki, umowy (część teoretyczna)
- Profil trenera a wymagania BUR/projektów: kompetencje, doświadczenie, dowody.
- Źródła pozyskiwania i weryfikacja (CV, referencje, lekcja próbna).
- Polityka stawek: model kalkulacji, widełki, czynniki różnicujące.
- Formy współpracy: umowa B2B, umowa o dzieło/zlecenie, kluczowe klauzule.
- Etyka i konflikty interesów; poufność i prawa do materiałów.
10:30–10:45 | Przerwa kawowa
10:45–12:15 | Trenerzy: rekrutacja, wymagania, stawki, umowy (część praktyczna)
- Analizy portfolio trenerów i decyzja
- Opracowanie briefu dla trenera i zakresu merytorycznego.
- Negocjacje stawek — scenki i kontrargumenty.
- Uzupełnianie „portfolio trenera”.
12:15–13:45 | Karta szkolenia BUR (część teoretyczna)
- Struktura karty: cele, efekty uczenia, program, metody, harmonogram, koszty.
- Powiązanie karty z wymaganiami projektowymi i dokumentacją realizacyjną.
- Przykłady dobrych i złych kart; kryteria oceny.
13:45–14:30 | Przerwa obiadowa
14:30–16:00 | Karta szkolenia BUR (część praktyczna)
- Ćwiczenie: stworzenie karty usługi na bazie briefu; praca w parach.
- Weryfikacja zgodności: check lista pól obowiązkowych, spójność opisów.
- Feedback 360°: trener, uczestnik, operator — co jest czytelne, co poprawić.
- Finalizacja: przygotowanie do publikacji i promocji.
16:00–16:45 | Proces: od przygotowania do BUR do pierwszej usługi (część praktyczna)
- Roadmapa E2E.
- Kamienie milowe, role i odpowiedzialności.
- KPI startowe: czas do pierwszej sprzedaży, NPS, frekwencja, koszt pozyskania klienta.
- Minimalny zestaw narzędzi.
16:45–17:00 | Przerwa
17:00–17:45 | Podsumowanie i Q&A (część praktyczna)
- Podsumowanie najważniejszych decyzji i „złotych zasad”.
- Otwarte pytania uczestników; parking tematów na follow-up.
- Test samooceny gotowości do działania w BUR.
17:45 – 18:30 | Walidacja
1) Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych, tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut, łącznie 33 godziny (w tym 11 godzin zajęć teoretycznych, 21 godzin zajęć praktycznych, 1 godzina walidacji)
2) Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi.
3) Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
4) Minimalne wymagania: Uczestnicy nie muszą posiadać doświadczenia w zakresie oferowania, prowadzenia i rozliczania szkoleń ze środków publicznych ani mieć wiedzy w zakresie Bazy Usług Rozwojowych.
5) Cel edukacyjny: Usługa „Twój start z BUR w 2026 roku – usługa szkoleniowa” przygotowuje do samodzielnego, zgodnego z wymogami zaplanowania, uruchomienia i rozliczenia usług w BUR poprzez analizę regulacji (w tym zmian od 2026 r.) i wybór właściwej ścieżki wpisu oraz przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z kartą szkolenia.
6) Warunki organizacyjne: Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie komunikacyjnej Google Meet. Szkolenie przewidziane jest od jednej do czterech osób.
7) Walidacja: Proces walidacji polega na wywiadzie swobodnym oraz obserwacji w warunkach symulowanych. Podczas wywiadu swobodnego Uczestnik rozmawia z osobą prowadzącą walidację na temat technik, sposobów, rozwiązań związanych z efektami uczenia się. W przypadku obserwacji w warunkach symulowanych osoba prowadząca walidację poprosi Uczestnika o przygotowanie klauzuli regulaminu lub fragmentu Karty Usługi na podstawie jasno wskazanego case study. Walidacja przebiega w terminie wskazanym w harmonogramie. Czas na walidację dla jednej osoby to 45 minut. W przypadku, gdy na szkolenie zapisze się więcej niż jedna osoba, wówczas terminy walidacji są dostępne u Dostawcy Usługi. Wynik walidacji przekazywany jest uczestnikowi od razu po walidacji. Próg zdawalności: 80%.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Wprowadzenie do szkolenia – wideokonferencja | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Geneza i istota Bazy Usług Rozwojowych – wideokonferencja | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Przerwa kawowa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Ekosystem i finansowanie: PARP, operatorzy unijni, perspektywy UE – wideokonferencja | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Interfejs BUR – współdzielenie ekranu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Przerwa obiadowa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Akty prawne regulujące działanie dostawców usług BUR – współdzielenie ekranu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Wpis do BUR: ścieżki, wymogi i akredytacje (w tym „z mocy prawa”) – współdzielenie ekranu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Przerwa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Praktyczne aspekty przygotowania do procesu akredytacji – ćwiczenia | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Regulaminy i inne dokumenty firmy szkoleniowej – współdzielenie ekranu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Przerwa kawowa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Standardy rekrutacji i umowy z uczestnikami – ćwiczenia | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Dokumenty realizacyjne – ćwiczenia | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Przerwa obiadowa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Archiwizacja szkoleń – wideokonferencja | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Audyty: przygotowanie do audytu firmy certyfikującej oraz możliwe audyty z PARP – wideokonferencja | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Przerwa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Dostępność i strona WWW — najważniejsze wymogi unijne – współdzielenie ekranu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Trenerzy: rekrutacja, wymagania, stawki, umowy (część teoretyczna) – współdzielenie ekranu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Przerwa kawowa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Trenerzy: rekrutacja, wymagania, stawki, umowy (część praktyczna) – ćwiczenia | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Karta szkolenia BUR (część teoretyczna) – współdzielenie ekranu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Przerwa obiadowa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Karta szkolenia BUR (część praktyczna) – ćwiczenia | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Proces: od przygotowania do BUR do pierwszej usługi – współdzielenie ekranu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Przerwa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Podsumowanie i Q&A – rozmowa na żywo | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 870,80 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 960,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 147,60 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Graczyk
Posiada trzy certyfikaty trenerskie potwierdzające kompetencje do prowadzenia szkoleń dla osób dorosłych, liczne certyfikaty w obszarze kompetencji menedżerskich oraz zarządzania. Jest autorem książki „Wystąpienia publiczne” oraz prelegentem zapraszanym do wystąpień i wywiadów dotyczących autoprezentacji biznesowej i praktycznego wykorzystania kompetencji miękkich w organizacjach. Współtworzył projekty rozwijające kulturę wystąpień publicznych i komunikacji, m.in. w ramach organizacji Toastmasters International.
Absolwent ZSE w Poznaniu na kierunku technik organizacji reklamy. Aktualnie studiuje na V roku prawa, pogłębiając wiedzę z zakresu prawa w biznesie. Łączy perspektywę merytoryczną trenera z podejściem procesowym i najwyższą starannością operacyjną, kładąc nacisk na zgodność, transparentność i efekt dla klienta.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów zostanie wysłany na maila każdego z uczestników szkolenia.
Lista materiałów (w formacie PDF):
- prezentacja multimedialna
- checklisty
- lista najważniejszych linków
Warunki uczestnictwa
Ukończony 18 rok życia.
Informacje dodatkowe
- Jeśli szkolenie będzie dofinansowane ze środków publicznych w co najmniej 70%, będzie zwolnione przedmiotowo z podatku VAT (podstawa prawna: par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 955 z późn. zm.)).
- Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest pozytywny wynik walidacji (próg zdawalności 80%) oraz frekwencja na minimalnym poziomie 80% czasu trwania szkolenia.
- Zawarto Umowę ramową numer RR.0716.275.2024 z WUP w Toruniu dotycząca realizacji i rozliczania Usług z wykorzystaniem bonów elektronicznych w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
- Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna – Google Meet.
2. Wymagania sprzętowe:
- komputer z aktualnym systemem (Windows 10 lub nowszy / macOS 12 lub nowszy / aktualna dystrybucja Linux),
- aktualna przeglądarka (Chrome/Edge/Firefox/Safari – co najmniej dwie ostatnie wersje),
- stabilne łącze internetowe o przepustowości min. 10 Mb/s (pobieranie) i 2 Mb/s (wysyłanie),
- sprawna kamera komputerowa i mikrofon,
- sprawne słuchawki/ głośniki.
- Okres ważności linku: od godziny zegarowej przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny zegarowej po zakończeniu szkolenia w dniu ostatnim.