Intensywny kurs języka angielskiego B1 - 83-godzinny; mała grupa (wt/czw 18:00-20:15)
Intensywny kurs języka angielskiego B1 - 83-godzinny; mała grupa (wt/czw 18:00-20:15)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówNowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób dorosłych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających wiedzę z języka ogólnego na poziomie A2 (opisanym wg CEFR), chcących pogłębić swoją wiedzę na poziomie B1.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji14-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi83
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka obcego i kończy się uzyskaniem zaświadczenia o osiągnięciu efektów uczenia.Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim, w zakresie gramatyki, słownictwa i fonologii, w stopniu adekwatnym dla poziomu B1 według CEFR, zgodnie z opisanymi poniżej Efektami Uczenia się.
Szkolenie na poziomie B1 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom A2.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:W zakresie wiedzy uczestnik przyswaja, systematyzuje i rozumie zagadnienia z zakresu gramatyki, leksyki oraz fonologii języka angielskiego na poziomie B1, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie umiejętności uczestnik identyfikuje główne wątki w jasnych i standardowych wypowiedziach dotyczących znanych mu tematów, takich jak szkoła czy czas wolny. Reaguje odpowiednio w większości sytuacji komunikacyjnych, które mogą wystąpić podczas podróży w regionach posługujących się danym językiem, oraz rozwiązuje typowe problemy związane z interakcjami w tych sytuacjach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej na poziomie B1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych uczestnik inicjuje działania wspierające dalszy rozwój kompetencji językowych, nawiązuje i utrzymuje komunikację interpersonalną w języku angielskim na poziomie średniozaawansowanym oraz rozpoznaje i analizuje różnice między kulturą rodzimą a anglosaską. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 83 godziny lekcyjne (62:15 godzin zegarowych), zgodnie z harmonogramem szkolenia.
W ramach jednostki lekcyjnej - wskazanej w harmonogramie - nie przewiduje się przerw.
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikatywną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: czytanie, mówienie, słuchanie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Słuchanie
Potrafię zrozumieć główne myśli zawarte w jasnej, sformułowanej w standardowej odmianie języka wypowiedzi na znane mi tematy, typowe dla domu, szkoły, czasu wolnego itd. Potrafię zrozumieć główne wątki wielu programów radiowych i telewizyjnych traktujących o sprawach bieżących lub o sprawach interesujących mnie prywatnie lub zawodowo – wtedy, kiedy te informacje są podawane stosunkowo wolno i wyraźnie.
Czytanie
Rozumiem teksty składające się głównie ze słów najczęściej występujących, dotyczących życia codziennego lub zawodowego. Rozumiem opisy wydarzeń, uczuć i pragnień zawarte w prywatnej korespondencji.
Mówienie
Potrafię sobie radzić w większości sytuacji, w których można się znaleźć w czasie podróży po kraju lub regionie, gdzie mówi się danym językiem. Potrafię - bez uprzedniego przygotowania – włączać się do rozmów na znane mi tematy prywatne lub dotyczące życia codziennego (np. rodziny, zainteresowań, pracy, podróżowania i wydarzeń bieżących). Potrafię łączyć wyrażenia w prosty sposób, by opisywać przeżycia i zdarzenia, a także swoje marzenia, nadzieje i ambicje. Potrafię krótko uzasadniać i objaśniać własne poglądy i plany. Potrafię relacjonować wydarzenia i opowiadać przebieg akcji książek czy filmów, opisując własne reakcje i wrażenia.
Pisanie
Potrafię pisać proste teksty na znane mi lub związane z moimi zainteresowaniami tematy. Potrafię pisać prywatne listy, opisując swoje przeżycia i wrażenia.
Ramowy program szkolenia:
Moduł 1: Introductions and Personal Information (Unit 1)
- Tematyka i słownictwo: Wprowadzenie, dane osobowe, zainteresowania
- Gramatyka: Present Simple vs. Present Continuous, question forms
- Funkcje językowe: Przedstawianie się, opowiadanie o sobie, rozmowa o zainteresowaniach
Moduł 2: Family and Relationships (Unit 2)
- Tematyka i słownictwo: Rodzina, relacje międzyludzkie, przyjaźnie
- Gramatyka: Past Simple, regular and irregular verbs, time expressions
- Funkcje językowe: Opisywanie relacji rodzinnych, rozmowa o przeszłości
Moduł 3: Daily Life and Routines (Unit 3)
- Tematyka i słownictwo: Codzienne czynności, nawyki, hobby
- Gramatyka: Adverbs of frequency, Present Simple for routines
- Funkcje językowe: Opowiadanie o dniach tygodnia i codziennych nawykach, pytania o preferencje
Moduł 4: Food and Eating Out (Unit 4)
- Tematyka i słownictwo: Jedzenie, restauracje, przepisy kulinarne
- Gramatyka: Countable and uncountable nouns, some / any, much / many
- Funkcje językowe: Zamawianie jedzenia, opisywanie potraw, preferencje kulinarne
Moduł 5: Free Time and Hobbies (Unit 5)
- Tematyka i słownictwo: Czas wolny, sport, rozrywki
- Gramatyka: Present Continuous for future arrangements, verb + -ing
- Funkcje językowe: Planowanie czasu wolnego, opisywanie hobby i zainteresowań
Moduł 6: Travel and Holidays (Unit 6)
- Tematyka i słownictwo: Podróże, wakacje, środki transportu
- Gramatyka: Comparatives and superlatives, past continuous
- Funkcje językowe: Opisywanie miejsc, planowanie wyjazdów, rozmowa o podróżach
Moduł 7: Shopping and Money (Unit 7)
- Tematyka i słownictwo: Zakupy, ceny, finanse
- Gramatyka: Quantifiers (too much, too many, enough), modal verbs for necessity and advice
- Funkcje językowe: Pytanie o ceny, wyrażanie opinii o produktach, rozmowa o potrzebach i zakupach
Moduł 8: Health and Fitness (Unit 8)
- Tematyka i słownictwo: Zdrowie, samopoczucie, styl życia
- Gramatyka: Present Perfect, for and since
- Funkcje językowe: Opisywanie zdrowia, rozmowa o nawykach zdrowotnych, udzielanie i przyjmowanie porad
Moduł 9: Technology and Communication (Unit 9)
- Tematyka i słownictwo: Technologia, internet, komunikacja
- Gramatyka: First conditional, future forms (will, going to)
- Funkcje językowe: Opisywanie przyszłych wydarzeń i przewidywań, rozmowa o technologii i jej wpływie
Moduł 10: Life Events and Celebrations (Unit 10)
- Tematyka i słownictwo: Wydarzenia życiowe, święta, ceremonie
- Gramatyka: Second conditional, might / may for possibility
- Funkcje językowe: Rozmowa o wydarzeniach życiowych, wyrażanie możliwości i przypuszczeń
Walidacja końcowa: Podsumowanie kursu i test B1
- Cel: Sprawdzenie umiejętności językowych uczestników
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie A2 (opisanego wg CEFR).
Szkolenie na poziomie B1 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom A2.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Introductions and Personal Information 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Introductions and Personal Information 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Family and Relationships 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Family and Relationships 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Family and Relationships 3 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Daily Life and Routines 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Daily Life and Routines 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Daily Life and Routines 3 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Food and Eating Out 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Food and Eating Out 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Food and Eating Out 3 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Free Time and Hobbies 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Free Time and Hobbies 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Free Time and Hobbies 3 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Travel and Holidays 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Travel and Holidays 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Travel and Holidays 3 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Shopping and Money 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Shopping and Money 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Health and Fitness 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Health and Fitness 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 31-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Technology and Communication 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 02-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Technology and Communication 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 07-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Life Events and Celebrations 1 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Life Events and Celebrations 2 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 14-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Life Events and Celebrations 3 | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Podsumowanie kursu | Prowadzący Julia Chernova | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 980,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 980,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 60,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 60,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Julia Chernova
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik. Koszt materiałów własnych oraz podręcznik wliczony w cenę kursu. Wydawnictwo Oxford University Press.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line (https://axonsystem.edu.pl/testy/) lub w siedzibie szkoły.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Axon System na realizację szkolenia oraz rozliczanie szkolenia bonami.
3. Przystąpienie do walidacji.
4. Zgodnie z regulaminem Projektu - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I - Uczestnik zobowiązany jest do obecnosci na zajeciach w wymiarze minimum 80%, w innym wypadku pokrywa koszty usługi sam.
Informacje dodatkowe
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi