"Akademia Lidera _ MASTER. Zarządzanie przedsiębiorstwem oraz zasobami ludzkimi". Rola lidera. Komunikacja w zespole. Motywowanie. Delegowanie zadań. Budowa i rozwój zespołu. Szkolenie stacjonarne.
"Akademia Lidera _ MASTER. Zarządzanie przedsiębiorstwem oraz zasobami ludzkimi". Rola lidera. Komunikacja w zespole. Motywowanie. Delegowanie zadań. Budowa i rozwój zespołu. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do obecnych i przyszłych menedżerów,
kierowników w przedsiębiorstwach oraz innych osób chcących podnieść
swoje kompetencje w zakresie bycia skutecznym liderem zespołu oraz
efektywnego zarządzania zespołem w zakresie stosowania skutecznej
komunikacji w zespole, motywowania, delegowania zadań a także
budowy i rozwoju zespołu. Szkolenie skierowane do obecnych i
przyszłych menedżerów chcących rozwinąć kompetencje w zakresie
rekrutacji i rozwoju zespołu oraz stosowania oceny pracowniczej.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji28-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie zarządzać zespołem oraz budować i rozwijaćkompetencje pracowników. Program obejmuje wiedzę praktyczną w zakresie wybranych obszarów i kompetencji lidera
zespołu. Zdobędzie wiedzę praktyką w zakresie skutecznej komunikacji w zespole, motywowania, delegowania zadań a
także rekrutacji i oceny pracowniczej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje rolę lidera wzarządzaniu zespołem | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rolę menedżera a lidera wzarządzaniu zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe zasadydziałania lidera w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Wymienia atrybuty i narzędziaskutecznego menedżera. „Siedem zasad skutecznego działania” | Kryteria weryfikacji Rozróżnia atrybuty i narzędziaskutecznego menedżera. „Siedem zasad skutecznego działania” | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Określa zasady budowaniazaufania w zespole | Kryteria weryfikacji Stosuje świadome metody budowaniazaufania w przedsiębiorstwie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Określa zasady Komunikacji wzespole. | Kryteria weryfikacji Opisuje : Opisuje czym jestKomunikacja werbalna i niewerbalna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia Kanały komunikacjistosowane w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia błędy i bariery komunikacyjnejakich należy unikać podczas komunikacji w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje typy osobowości wzespole | Kryteria weryfikacji Wymienia typy osobowości wg metodyDISC | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Diagnozuje typy osobowości członkówzespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: podejmuje trudnerozmowy z pracownikami | Kryteria weryfikacji Diagnozuje trudne rozmowy zpracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera metody komunikacyjne mającena celu rozwiązanie trudności w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje czym są rozmowydyscyplinujące | Kryteria weryfikacji Wymienia jakie są zasadyprzeprowadzania rozmowy dyscyplinującej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje zasady rekrutacjikadry. | Kryteria weryfikacji Wymienia metody rekrutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje wybrane metody rekrutacji orazcel zastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Wymienia podstawowe zasadybudowania zespołu | Kryteria weryfikacji Rozróżnia zasady budowania zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność: Rozwija pracowników | Kryteria weryfikacji Wdraża różnorodne metody mającewpływ na rozwój zespołu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wybiera działania adekwatne do danegoetapu rozwoju pracownika | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętność: Określa role zespołowe. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje czym sięcharakteryzują poszczególne role zespołowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Deleguje zadania. | Kryteria weryfikacji Planuje delegowanie zadań w zespole. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady i właściwa komunikacjęw delegowaniu zadań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje czym jest sukcesja wfirmie | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady sukcesji w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża metodymotywowania w pracy. | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe rodzaje motywacjiadekwatnie do sytuacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje systemy motywacyjne wprzedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętność: Stosuje ocenępracowników. | Kryteria weryfikacji Planuje okresowe oceny pracownicze. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje Ocenę 360. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje czym są planyrozwoju kompetencji pracowników | Kryteria weryfikacji Tworzy plany rozwoju kompetencjipracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Reaguje nasytuacje kryzysowe | Kryteria weryfikacji Trafnie ocenia pojawiające sięzagrożenia i kryzysy w zespole oraz podejmuje działania celem ich rozwiązania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie stacjonarne obejmuje 16 godzin zegarowych szkolenia.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: ćwiczenia indywidualne przy wykorzystaniu Work Booka oraz prezentacji
multimedialnej. 50% czasu szkolenia to część praktyczna i 50% część teoretyczna, każda godzina to 60 minut. Przerwy oraz walidacja
wliczają się do czasu trwania usługi.
Ilość osób w grupie wynosi 1 osoba. Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
Szkolenie skierowane jest do obecnych i przyszłych menedżerów, kierowników w przedsiębiorstwach oraz innych osób chcących
podnieść swoje kompetencje w zakresie bycia skutecznym liderem zespołu oraz efektywnego zarządzania zespołem w zakresie
stosowania skutecznej komunikacji w zespole, motywowania, delegowania zadań a także budowy i rozwoju zespołu. Szkolenie
skierowane do obecnych i przyszłych menedżerów chcących rozwinąć kompetencje w zakresie rekrutacji i rozwoju zespołu oraz
stosowania oceny pracowniczej.
Główny cel usługi: Uczestnik szkolenia zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie zarządzać zespołem oraz budować i rozwijać
kompetencje pracowników. Program obejmuje wiedzę praktyczną w zakresie wybranych obszarów i kompetencji lidera zespołu.
Zdobędzie wiedzę praktyką w zakresie skutecznej komunikacji w zespole, motywowania, delegowania zadań a także rekrutacji i oceny
pracowniczej.
W ciągu pierwszego dnia zajęć jest jedna przerwa 15 minutowa, drugiego dnia zajęć trwającego powyżej 6 godzin są przewidziane dwie
przerwy 15 minutowe. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu szkolenia.
Część I
1. Rola lidera w zarządzaniu zespołem.
2. Atrybuty i narzędzia skutecznego menedżera. „Siedem zasad skutecznego działania”
3. Siła zaufania czyli jak świadomie budować kulturę zaufania w przedsiębiorstwie.
4. Komunikacja w zespole. „Siła komunikacji”. Zasady komunikacji. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Kanały komunikacji oraz emocje
w komunikacji.
5. Bariery komunikacyjne. Błędy w komunikacji i ich negatywne skutki dla zespołu. Asertywna komunikacja.
6. Typy osobowości wg metody DISC a skuteczna komunikacja interpersonalna.
7. Zasady udzielania informacji zwrotnej FUKO.
8. Trudne rozmowy z pracownikami.
9. Rozmowy dyscyplinujące.
10. Zasady rekrutacji kadry. Metody rekrutacji. Aspekty prawne tj. RODO i podstawy prawa pracy. Jak zwalniać pracowników.
Część II
1. Zasady budowania zespołu.
2. Etapy rozwoju zespołu i pracowników.
3. Role zespołowe.
4. Delegowanie zadań. Zasady delegowania oraz skąd to wiedzieć kiedy należy zlecać więcej zadań pracownikom? Co warto delegować, a
czego nie powinno się zlecać?
5. Budowanie zaangażowania i rozwój zespołu poprzez delegowanie.
6. Sukcesja w firmie.
7. Motywowanie w pracy. Źródła motywacji. Killerzy motywacji. Systemy motywacyjne w przedsiębiorstwie.
8. Jak oceniać pracowników. Ocena 360, ocena roczna.
9. Plany rozwoju kompetencji pracowników.
10. Diagnozowanie i eliminowanie typowych dysfunkcji w zespołach, a efektywność i siła zespołu.
11.Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia udostępniona będzie prezentacja multimedialna, case study, ćwiczenia praktyczne realizowane będą przy
wykorzystaniu Bork Booka przekazanego w formie stacjonarnej uczestnikom szkolenia.
1 godzina usługi szkoleniowej to 60 min. Przerwy i walidacja wliczone są w czas usługi.
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie
zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej
w 70% ze środków publicznych.
Warunki uczestnictwa
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w zajęciach w 100% czasu usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie
teoretycznego testu wiedzy i wywiadu swobodnego na poziomie co najmniej 80%.
1 godzina rozliczeniowa = 60 minut
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych
Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi.
Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków
trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym min. w
zakresie powierzania usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym, tj. realizowanej walidacji, jest wygenerowanie z systemu raportu
umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja, czyli część usługi rozwojowej, zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez
Organizatora Usługi: Microsoft Teams.
Uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub
stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany
czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows
8(zalecany Windows 11),Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS; aktualne wersje przeglądarki np. Google
Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer.
Uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości –minimalna
prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s.
Uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Dostawca Usług udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania – link Dostawca Usługi
udostępni na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia.
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach
zajęć(ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób
ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021–2027