XXX Szkoła Tutorów (tutoring, Tutor, Tutorka)
XXX Szkoła Tutorów (tutoring, Tutor, Tutorka)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla: nauczycieli szkolnych, wykładowców akademickich, edukatorów, pedagogów, trenerów
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-03-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pełnienia roli tutora . Zakres szkolenia obejmuje:• teoretyczne podstawy i założenia tutoringu
• praktyczne narzędzia z obszaru tutoringu rozwojowego i naukowego
• ćwiczenie podstawowych kompetencji tutorskich, takich jak radzenie sobie z zakłóceniami, udzielanie informacji zwrotnej i planowanie procesu tutorskiego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się W wyniku uczestnictwa w szkoleniu uczestnik posiądzie wiedzę teoretyczną o tutoringu oraz edukacji spersonalizowanej. Pozna i przećwiczy narzędzia tutoringu rozwojowego oraz naukowego. Nauczy się planować proces tutoringowy. Zdobędzie podstawową wiedzę umożliwiającą rozpoczęcie procesu wdrażania tutoringu oraz będzie miał możliwość wspólnej dyskusji z innymi uczestnikami i wymiany doświadczeń. | Kryteria weryfikacji Formą sprawdzenia wiedzy teoretycznej jest test z pytaniami otwartymi i wyborem odpowiedzi.Obecność na zajęciach Aktywne uczestnictwo | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1 zjazd (online): 07-08.03.2026 – Zjazd 1. (9:00 – 15:30), Zajęcia obejmują przerwę 30 minut/ dzień. Łącznie 8h dydaktycznych na dzień szkolenia. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego.
2 zjazd (online): 28-29.03.2026 Zjazd 2. (9:00 – 15:30), Zajęcia obejmują przerwę 30 minut/ dzień. Łącznie 8h dydaktycznych na dzień szkolenia. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego
3 zjazd (online): 18-19.04 2026 – Zjazd 3. (9:00 – 15:30), Zajęcia obejmują przerwę 30 minut/ dzień. Łącznie 8h dydaktycznych na dzień szkolenia. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego
4 zjazd (online): 09-10.05.2026 – Zjazd 4. (9:00 – 15:30), Zajęcia obejmują przerwę 30 minut/ dzień. Łącznie 8h dydaktycznych na dzień szkolenia. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego
W celu uzyskania szczegółowego programu szkolenia prosimy o kontakt:
Dawid Makówka – Specjalista ds. Szkoleń i Programów Otwartych
+48 799 336 113
dawid.makowka@cw.edu.pl
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 45,31 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 45,31 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Klaudia Bączyk-Lesiuk
Posiada szereg certyfikatów, które wspierają jej działalność edukacyjną i coachingową. Są to m.in. Everything DISC, Professional Scrum Master I, Prince 2 Foundation in Project Management, AgilePM Foundation, Facilitation Foundation, Design Thinking Facilitator i Moderator, CCA Core Coach Accreditation (Grupa SET) oraz Certyfikowany Trener Gry Podróż Bohatera®.
Barbara Habrych
Posiada certyfikaty coacha metody Action Learning, konsultantki odporności psychicznej metody MTQ PLUS, konsultantki DISC D3.
Barbara jest pedagożką, trenerką biznesu i edukacji, tutorką i superwizorką tutorów. Specjalizuje się w tematyce uczenia się oraz rozwijania kompetencji i talentów.
Wieloletnie doświadczenie biznesowe we wspieraniu rozwoju menedżerów i pracowników, od 2018 roku wykorzystuje do realizacji swojej misji: przeniesienia najlepszych praktyk w zakresie uczenia się z biznesu do edukacji.
Z pasją pomaga rozwijać talenty i osiągać cele indywidualne młodzieży i studentom (m.in. Uniwersytet Dolnośląski, WSB Merito, Uniwersytet SWPS, Wyższa Szkoła Prawa) korzystając z metod edukacji spersonalizowanej: tutoring, mentoring, doradztwo zawodowe, konsultacje kariery. Wspiera także rozwój ich kompetencji społecznych (kompetencje przyszłości, GreenComp) podczas zajęć grupowych wykorzystując metody aktywizujące, w tym nauczanie problemowe (PBL), partycypacyjne, elementy neurodydaktyki.
Wspiera nauczycieli wszystkich etapów edukacji – od przedszkola do uniwersytetu – w doskonaleniu ich metod dydaktycznych, pomagając im e
Maria Libiszewska
trenerka, tutora, mentorka, coach
Z wykształcenia psycholog i pedagog. Absolwentka Szkoły Tutorów, Szkoły Mentorów, Szkoły Coachingu Work-Life Balance, Szkoły dla Rodziców i Wychowańców, specjalistycznych kursów pracy metodami aktywnymi, Nonviolent Communication, Parenting by Connection, Design Thinking i szkoleń z zakresu zarządzania projektami (PMBoK/PMI, Professional Scrum Master).
Przeprowadziła ponad 1500 godzin szkoleń dla szkół, firm i organizacji w całej Polsce. Projektuje procesy rozwojowe i szkolenia z zakresu kompetencji przywódczych i kompetencji miękkich. Na co dzień w roli HR Biznes Partnera wdraża zmiany, które pozwalają ludziom i organizacjom rozwijać potencjał, realizować cele i tworzyć nową jakość w kulturze pracy. Potrafi budować efektywne zespoły, identyfikować i rozwiązywać problemy. Tworzy innym warunki sprzyjające kreatywnemu szukaniu rozwiązań i projektowaniu innowacyjnych narzędzi i metod pracy z ludźmi.
Bartosz Fingas
Doktorat z filozofii obronił na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej ukończył filozofię i historię w ramach Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Wrocławskim. Swoje umiejętności szkoleniowe rozwijał w Szkole Trenerów Biznesu i Administracji przy Instytucie Zarządzania przez Wartości WSFiZ oraz pod okiem doświadczonych mentorów, których miał szczęście posiadać w pracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkoła Tutorów jest wyjątkowym, 64-godzinnym programem rozwojowym dla osób związanych z edukacją, który kończy się otrzymaniem Certyfikatu Tutora I stopnia. Zajęcia stanowią szansę na odnowienie relacji mistrz – uczeń, efektywny rozwój talentów i potencjału uczniów oraz podniesienie prestiżu szkoły. Uczymy, w jaki sposób skutecznie prowadzić tutoring z uczniami oraz jak umiejętnie dokonać jego wdrożenia w środowisku dydaktycznym. Program szczególnie dedykujemy nauczycielom pracującym indywidualnie z uczniami lub posiadającym taki zamiar.
1 zjazd (online): 07-08.03.2026 – Zjazd 1. (9:00 – 15:30), Zajęcia obejmują przerwę 30 minut/ dzień. Łącznie 8h dydaktycznych na dzień szkolenia. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego.
2 zjazd (online): 28-29.03.2026 Zjazd 2. (9:00 – 15:30), Zajęcia obejmują przerwę 30 minut/ dzień. Łącznie 8h dydaktycznych na dzień szkolenia. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego
3 zjazd (online): 18-19.04 2026 – Zjazd 3. (9:00 – 15:30), Zajęcia obejmują przerwę 30 minut/ dzień. Łącznie 8h dydaktycznych na dzień szkolenia. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego
4 zjazd (online): 09-10.05.2026 – Zjazd 4. (9:00 – 15:30), Zajęcia obejmują przerwę 30 minut/ dzień. Łącznie 8h dydaktycznych na dzień szkolenia. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowe
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Środki i narzędzia dydaktyczne potrzebne podczas zajęć:
- Komputery (stacjonarne lub laptopy)
- Dostęp do Internetu
(w przypadku zjazdów zdalnych szkolenia)