Kurs - Jak wzmocnić sprzedaż i efektywność w biznesie dzięki mediom społecznościowym i AI
Kurs - Jak wzmocnić sprzedaż i efektywność w biznesie dzięki mediom społecznościowym i AI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa: właściciele firm, osoby działające biznesowo w mediach społecznościowych, każdy, kto chce rozwinąć sprzedaż online w sieci.
Szkolenie adresowane jest także dla uczestników projektu:
Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji20-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do efektywnego prowadzenia działań biznesowych w mediach społecznościowych. Kurs przygotowuje do wykorzystywania strategii marketingowych, budowania angażujących treści oraz wykorzystania narzędzi AI wspierających sprzedaż. Kurs przygotowuje do samodzielnego tworzenia postów sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę personal brandingu i jego wpływu na media społecznościowe | Kryteria weryfikacji Definiuje personal branding i stosuje go w działaniach w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje różnice pomiędzymediami społecznościowymi w kontekście sprzedaży i działań biznesowych | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady firm lub marek, które skutecznie wykorzystują różne media społecznościowe do działań biznesowych, dostosowuje swoje działania do różnych platform, aby zwiększyć efektywność sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje strategię komunikacji w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Przedstawia kluczowe filary komunikacji w social sellingu, takie jak angażowanie odbiorców, storytelling, i tworzenie wartościowych treści, tworzy podstawową strategię komunikacyjną w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy efektywne posty sprzedażowe | Kryteria weryfikacji Pisze posty, które skutecznie angażują i sprzedają, wykorzystując odpowiednią strukturę i elementy, takie jak wezwanie do działania (CTA) | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Definiuje różne sposoby tworzeniakomunikatów w mediach w zależności od celu który chce osiągnąć | Kryteria weryfikacji Dopasowuje styl i ton komunikatu do określonego celu (np. sprzedaż, budowanie zaangażowania, edukacja, wizerunek eksperta). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje różne technikinagrywania wideo | Kryteria weryfikacji Wymienia i stosuje różne techniki nagrywania wideo wykorzystywane w mediach społecznościowych (np. ujęcia statyczne, dynamiczne, zbliżenia, nagrania z ręki, użycie stabilizatora). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wykorzystuje aplikacje AIwspierające sprzedaż | Kryteria weryfikacji Porównuje funkcjonalności różnych aplikacji AI i wskazać ich mocne oraz słabe strony. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Podnosi swoje kompetencje społeczne w zakresie komunikacji i współpracy w środowisku online, w tym budowanie pozytywnych relacji z odbiorcami i kolegami oraz etyczne reagowanie na interakcje w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Opracowuje posty i materiały w mediach społecznościowych pod katem jasności komunikatu i dostosowania do odbiorców | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Konstruktywnie prowadzi rozmowy i wspólpracuje z innymi uczestnikami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 20 godzin edukacyjnych (tj. 15 godzin zegarowych)
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych: 1 godzina dydaktyczna to 45 minut.
Przerwy sa wliczone w czas szkolenia. Przewidziana jest jedna przerwa 15 minutowa na dzień szkolenia ustalana elastycznie z uczestnikami szkolenia.
Dzień 1
- Zrozumienie roli personal brandingu i jego wpływu na media społecznościowe
- Znajomość różnic między mediami społecznościowymi i ich wpływ na sprzedaż
- Umiejętność budowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- Tworzenie efektywnych postów sprzedażowych
Dzień 2
- Wykorzystanie różnych formatów w mediach społecznościowych
- Umiejętność tworzenia wideo sprzedażowego
- Znajomość narzędzi do montażu wideo Ig, CapCat, Inshot
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do wspierania sprzedaży
Walidacja
Forma walidacji:
Walidacja odbywa się zdalnie, bez udziału walidatora w trakcie szkolenia.
Metody walidacji:
Test teoretyczny:
Uczestnik przystępuje do testu wiedzy w wersji papierowej bezpośrednio po zakończeniu szkolenia. Test został przygotowanywyłącznie przez walidatora, bez jakiejkolwiek ingerencji trenera prowadzącego usługę. Test zawiera pytania, pozwalające ocenić, czy uczestnikosiągnął zakładane efekty uczenia się. Test sprawdzany jest przez walidatora, a wynik zostaje przekazany uczestnikowi po jego weryfikacji.
Analiza dowodów i deklaracji:
Uczestnik przesyła dokumentację potwierdzającą nabycie praktycznych umiejętności w formie zdjęć i nagrańwideo z wykonanych działań. Walidator dokonuje analizy przesłanych materiałów na podstawie wcześniej określonych kryteriów, bez kontaktubezpośredniego z uczestnikiem.
Potwierdzenie walidacji:
Pozytywna ocena walidacji skutkuje wydaniem zaświadczenia potwierdzającego osiągnięcie efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Personal Branding i działanie w mediach społecznościowych (rozmowa na żywo) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Jak znajomość różnic pomiędzy mediami społecznościowymi wpływa na zwiększanie efektywności sprzedażowej (współdzielenie ekranu) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Nauka budowania strategii sprzedażowej w mediach społecznościowych (ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Zbuduj strategię komunikacji w mediach społecznościowych. Filary komunikacji, o które musisz zabrać by Social Selling działał (rozmowa na żywo) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Nauka pisania postów, które sprzedają (ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Jak powinien być zbudowany post by sprzedawał (ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Jakie działania przynoszą największe efekty w mediach społecznościowych: stories / reels / posty karuzelowe / posty z jednym zdjęciem (współdzielenie ekranu) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Nauka tworzenia różnych formatów jak: rels, stores, karuzele (ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Wideo, które sprzedaje - nauka różnych formatów (ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Poznaj najważniejsze aplikacje do montowania: Ig, CapCat, Inshot (współdzielenie ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Nauka aplikacji AI, które mają wzmocnić sprzedaż (ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Matuszewicz - Pawłowska | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Waidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 166,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 166,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Matuszewicz - Pawłowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje po szkoleniu skrypt szkoleniowy, filmy, nagrania z każda techniką, która była ćwiczona, dodatkowo wsparcie poprzez wewnętrzną grupę po szkoleniową, gdzie odpowiadamy na pytania i ewentualne wątpliwości.
Kursant otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie o zdobytych kompetencjach
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
Dla uczestników korzystających z dofinansowania:
Dla zajęć stacjonarnych obowiązuje imienna lista obecności. W przypadku zajęć realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym (online) dokumentowana jest obecność za pomocą raportów z logowań. Uczestnictwo w usłudze uznaje się za zaliczone przy frekwencji wynoszącej co najmniej 80%.
Usługa realizowana w formie usługi stacjonarnej zostanie w całości zrealizowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Podstawy prawne zwolnienia z vat :
1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i d
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
Komputer z kamerą, mikrofonem i głośnikiem
System operacyjny: Windows 10 lub nowszy / macOS / Linux
Co najmniej 2 GB pamięci RAM
Stabilne łącze internetowe min. 512 kb/s
Przeglądarka internetowa, platforma Zoom