Grupowy wakacyjny intensywny kurs języka angielskiego na poziomie Elementary - semestr I (Kierunek-Rozwój) - pon. / śr. Bydgoszcz.
Grupowy wakacyjny intensywny kurs języka angielskiego na poziomie Elementary - semestr I (Kierunek-Rozwój) - pon. / śr. Bydgoszcz.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Osoby kwalifikujące się na kurs języka angielskiego na poziom Elementary. Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników14
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do wykorzystywania języka angielskiego w zakresie sprawności czytania, pisania,słuchania oraz mówienia na poziomie Elementary.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie Elementary w formie ustnej i pisemnej w kontekście życia codziennego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia zwroty i często używane wyrażenia dotyczące życia codziennego (np. bardzo podstawowe informacje dotyczące życia osobistego, rodziny, zakupów, otoczenia i pracy) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w prosty sposób w codziennych sytuacjach, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na znane mu tematy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje w prostu sposób swoje pochodzenie oraz sprawy dotyczące potrzeb życia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia zasady gramatyczne w zakresie objętym programem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa adresowana jest dla osób kwalifikujących się na kurs języka angielskiego na poziom Elementary. Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój. Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut (łącznie 40 godzin lekcyjnych). Usługodawca nie przewidział przerw w usłudze szkoleniowej.
Usługa rozwojowa realizowana jest w siedzibie szkoły językowej wyposażonej w odpowiednie zaplecze dydaktyczne i socjalne, zapewniające uczestnikom komfortowe warunki nauki. Obiekt posiada 6 przestronnych, nowoczesnych sal dydaktycznych o powierzchni umożliwiającej prowadzenie zajęć grupowych oraz indywidualnych. Każda sala jest wyposażona w:
- stoły i krzesła dostosowane do liczby uczestników i charakteru zajęć,
- telewizor o przekątnej 65 cali umożliwiający prezentację materiałów multimedialnych,
- laptop dla trenera z dostępem do Internetu, oprogramowaniem biurowym i prezentacyjnym,
- dostęp do bezprzewodowej sieci Wi-Fi o odpowiedniej przepustowości,
- odpowiednie oświetlenie, ogrzewanie i wentylację.
Na terenie obiektu znajdują się:
- 2 toalety dla uczestników utrzymane w należytym stanie sanitarnym,
- kuchnia z możliwością przygotowania gorących napojów (kawa, herbata) oraz zakupu drobnych przekąsek (np. wafelki, ciastka),
- poczekalnia / strefa relaksu dla uczestników oczekujących na zajęcia,
- pomieszczenie dla kadry dydaktycznej wyposażone w sprzęt biurowy i dostęp do Internetu.
Obiekt jest w pełni dostosowany do prowadzenia usług rozwojowych w zakresie szkoleń językowych, zapewniając:
- komfortowe warunki pracy dla uczestników i trenerów,
- bezpieczeństwo oraz higienę zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- dostęp do sprzętu i technologii niezbędnych do realizacji zajęć w formie stacjonarnej.
Pomieszczenia są regularnie sprzątane, utrzymywane w czystości i poddawane okresowej konserwacji technicznej. Wszystkie elementy wyposażenia pozostają w pełnej sprawności i gotowości do użycia podczas świadczenia usługi rozwojowej.
Usługa rozwojowa kończy się walidacją efektów uczenia się, do której każdy z uczestników kursu zobowiązany jest przystąpić. Sposób organizacji walidacji: test i wywiad.
PROGRAM:
Zajęcia teoretyczne: 13 godzin dydaktycznych
Zajęcia praktyczne: 27 godzin dydaktycznych
I. Zaimki:
- Osobowe: I, you, he, she, it, we, you, they
- Dzierżawcze: my, your, his, her, its, our, their
- Dopełnieniowe: me, you, him, her, it, us, them
II. Czasy gramatyczne:
- Present Simple: użycie, pytania, przeczenia
- Present Continuous: użycie, pytania, przeczenia
- Porównanie użycia: kiedy stosować Present Simple, a kiedy Present Continuous
III. Czasowniki:
- Tryb rozkazujący: let’s...
- Modalne mówiące o umiejętnościach: can/can’t
- Czasowniki odrzeczownikowe: np. enjoy + ing
IV. Przyimki:
- Czasu: at, in, on
- Miejsca: at, in, to, on, under
V. Pozostałe zagadnienia:
- Rzeczowniki w liczbie pojedynczej i mnogiej: np. book → books
- Kolejność wyrazów w pytaniach: np. What time is it?
- Pozycja przysłówków i wyrażeń częstotliwości: np. always, usually, twice a week
- Wyrażanie uczuć: np. I’m happy, I’m tired
VI. Leksyka:
- Dni tygodnia: Monday, Tuesday, Wednesday
- Liczby 0-100: ten, eleven, twelve
- Kolory: black, yellow, pink
- Kraje i narodowości: Poland, Germany, France
- Uczucia: angry, bored, happy, sad, tired
- Praca: job, work, a police officer, a vet
- Rodzina: mother, father, sister, brother
- Życie codzienne: wake up, get up, brush teeth, have dinner
- Miesiące: January, February, March, April
- Pogoda: sunny, rainy, cloudy, windy
- Muzyka: concert, violin, lyrics, singer
VII. Rozmówki:
- Zakwaterowanie w hotelu: rezerwacja pokoju, pytania o udogodnienia
- Kupowanie kawy: zamawianie napoju, pytania o preferencje
- Kupowanie ubrań: rozmiary, kolory, ceny
- Wywiad na podstawie kwestionariusza: zadawanie pytań osobistych
VIII. Pisanie:
- Pisanie e-maili: powitanie, zakończenie, prośby
- Tworzenie zdań i akapitów: spójność, logiczna struktura
- Składanie aplikacji o wizę: wymagane informacje, formalny język
- Krótki opis swojej osoby: imię, wiek, zainteresowania
- Tworzenie posta na media społecznościowe: krótkie komunikaty, emotikony
IX. Czytanie:
- Krótkie artykuły: tematy związane z życiem codziennym
- Krótkie historie: proste opowiadania
- Kwestionariusz: odpowiadanie na pytania dotyczące tekstu
X. Słuchanie:
- Rozumienie krótkich wypowiedzi: rozróżnianie pytań na podstawowe tematy
- Rozumienie kontekstu: identyfikacja emocji, miejsc, osób
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Zaimki osobowe, dni tygodnia, liczby 0–20, przedstawianie siebie. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 22-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Zaimki dzierżawcze i dopełnieniowe, rodzina, uczucia, krótkie dialogi. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 24-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Present Simple, praca i życie codzienne, opis rutyny, krótkie teksty. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 29-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Present Continuous, czynności w trakcie dnia, opisy zdjęć, dialogi. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 01-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Porównanie Present Simple i Continuous, pogoda, teksty mieszane. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 06-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Tryb rozkazujący i can/can’t, hobby i umiejętności, dialogi i notatki. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 08-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Czasowniki odrzeczownikowe, liczba mnoga rzeczowników, muzyka, hobby. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 13-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Przyimki miejsca i czasu, miejsca w mieście, opisy lokalizacji, dialogi. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 15-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Kolejność wyrazów w pytaniach, przysłówki częstotliwości, rutyna dnia. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 20-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Wyrażanie uczuć i emocji, krótkie dialogi, czytanie prostych historii. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 22-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Zakwaterowanie w hotelu, kupowanie kawy, symulacje dialogów, słuchanie. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 27-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Kupowanie ubrań, wywiad z kwestionariusza, opis osób, krótki e-mail. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 29-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Pisanie e-maili i postów, czytanie krótkich tekstów, tworzenie akapitów. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 03-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Powtórzenie materiału, ćwiczenia testowe, dialogi, przygotowanie do walidacji. | Prowadzący Paula Kaszyńska | Data realizacji zajęć 05-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja efektów: test teoretyczny i wywiad ustrukturyzowany | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 560,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 560,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 64,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 64,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paula Kaszyńska
Paula Kaszyńska jest magistrem lingwistyki stosowanej (język angielski i niemiecki) z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyła również studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego, co potwierdza jej kwalifikacje do nauczania języków obcych.
Od 2018 roku prowadzi zajęcia języka angielskiego w przedszkolach i szkołach podstawowych, posiadając ponad 7-letnie doświadczenie w nauczaniu dzieci i młodzieży. W pracy dydaktycznej wykorzystuje nowoczesne, komunikacyjne metody nauczania, łącząc je z elementami zabawy i kreatywności. Dzięki temu uczestnicy kursów rozwijają swoje kompetencje językowe w sposób naturalny, angażujący i dopasowany do ich wieku oraz poziomu zaawansowania.
Prowadzone przez nią zajęcia kładą nacisk na rozwijanie umiejętności komunikacyjnych, poprawną wymowę i rozumienie ze słuchu. Paula Kaszyńska tworzy autorskie materiały dydaktyczne — w tym gry, piosenki i ćwiczenia interaktywne — które wspierają proces nauki i utrwalanie wiedzy w sposób atrakcyjny dla uczestników.
Cechuje ją bardzo dobra organizacja pracy, cierpliwość, empatia oraz umiejętność skutecznego przekazywania wiedzy. Posiada biegłą znajomość języka angielskiego na poziomie C2 oraz dobrą znajomość języka niemieckiego (B1).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wykaz materiałów:
1) Podręcznik + ćw. English File Elementary wyd. V wydawnictwo OXFORD
Materiały uzupełniające:
1) Platforma Oxford Learnes Bookshelf, Oxford Online Practice
2) Aplikacja na telefon do fiszek i zagadnień leksykalnych oraz testów wiedzy np. Kahoot, Quizlet, test-english.com
3) Materiały autorskie przygotowywane przez osobę prowadzącą usługę
4) Formularz egzaminacyjny
Warunki uczestnictwa
1. Wykonanie testu poziomującego (pre-test) na stronie British School:
https://www.britishschool.pl/test/
2. Zawarcie umowy z British School Anna Racinowska
3. Posiadanie przez Uczestnika wskazanego przez Usługodawcę kompletu podręczników (podr. + ćw.) - dodatkowa opłata
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi