Kurs fotografii cyfrowej od podstaw z obróbką zdjęć - tryb indywidualny
Kurs fotografii cyfrowej od podstaw z obróbką zdjęć - tryb indywidualny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Grupa docelowa usługi
Kurs adresowany jest do każdego, kto dopiero rozpoczyna przygodę z fotografią, ale również dla osób, mających już za sobą pewne doświadczenia, zazwyczaj nieświadomego fotografowania. Program zaczyna się od podstawowych zagadnień, począwszy od obsługi funkcji aparatów, poprzez balans bieli, kompozycję, ekspozycję...
Szkolenie jest skierowane do:
- Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność w social media i pozyskać nowych klientów.
- Specjalistów ds. marketingu i osób odpowiedzialnych za promocję firmy w social media.
- Przedsiębiorców w branży usługowej, takich jak fryzjerzy, barberzy, kosmetolodzy, trenerzy personalni, którzy chcą skutecznie promować swoje usługi online.
- Osób, które planują rozpocząć działalność online i chcą budować swoją obecność w mediach społecznościowych od podstaw.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-12-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do praktycznego opanowania fotografii w ramach różnych dziedzin fotograficznych. Kursant nauczy się świadomie używać ustawień aparatu, właściwie je komponować, wykonywać zdjęcia z fotografii portretowej, makro, w trudnych warunkach oświetleniowych, czy reportażowe. Ukończenie tego szkolenia daje duże obycie fotograficzne pozwalające na kreatywną pracę fotograficzną w wielu dziedzinach fotografii. Nabytą wiedzę i umiejętności kursant będzie potrafił wykorzystać w praktyce.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Rozróżnia kluczowe parametry ekspozycji (czas, przesłona, ISO) i ich wzajemne zależności oraz definiuje tryby pracy aparatu. Charakteryzuje zasady kompozycji obrazu fotograficznego oraz rozpoznaje ich wpływ na dynamikę i czytelność zdjęcia. Definiuje funkcje i przeznaczenie podstawowego wyposażenia studia fotograficznego oraz charakteryzuje metody pracy z różnymi kluczami oświetleniowymi (middle-key, high-key, low-key). Rozróżnia podstawowe moduły programu Adobe Lightroom oraz definiuje funkcje narzędzi do importu, organizacji i eksportu zdjęć. Charakteryzuje procesy edycji zdjęcia w module Develop oraz rozróżnia zastosowanie kluczowych narzędzi do modyfikacji tonacji i koloru. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia definicje trybów P, S (Tv), A (Av), M. Uczestnik identyfikuje wpływ zmiany jednego parametru (np. przesłony) na pozostałe w celu utrzymania stałej ekspozycji. Uczestnik definiuje pojęcia głębi ostrości i balansu bieli. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje na schemacie zasadę złotego podziału i zasady właściwego kadrowania. Uczestnik charakteryzuje różnice między kadrem pionowym a poziomym i rozróżnia zastosowanie planów w fotografii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje funkcje akcesoriów studyjnych (softbox, blenda, strumienica). Uczestnik charakteryzuje różnice między oświetleniem middle-, high- i low-key oraz rozpoznaje prawidłowy schemat ich ustawienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia funkcje modułów Library i Develop. Uczestnik definiuje formaty zapisu (RAW vs. JPG) i charakteryzuje różnice między nimi. Uczestnik wymienia istotne parametry pliku eksportowanego (przestrzeń kolorystyczna, wyostrzenie pod druk/ekran). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje działanie narzędzi Ekspozycja, Kontrast, Krzywe oraz ich wpływ na tonację. Uczestnik definiuje pojęcie tonowania oraz rozróżnia metody usuwania szumów (kolorowych vs. monochromatycznych). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Interpretuje dane z aparatu w celu świadomego wyboru właściwego trybu ekspozycji do określonych warunków oświetleniowych. Wybiera optymalne ustawienia sprzętu i technikę kompozycyjną dla fotografii w skrajnych warunkach (np. makrofotografia, noc). Planuje oświetlenie w studio dla modela zgodnie z wybranym kluczem (middle, high, low) i przewiduje efekty modelowania światła. Wykonuje w programie Lightroom operacje związane z szybkim wywołaniem, organizacją i przygotowaniem zdjęć do eksportu. Stosuje narzędzia korekty lokalnej (filtry gradacyjne, pędzel) oraz klonowania/redukcji skaz w celu cyfrowej obróbki i retuszu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje na schemacie (symulacji) prawidłowe ustawienia ekspozycji (czas/przesłona/ISO) dla długich czasów naświetlania. Uczestnik interpretuje odczyt światłomierza i wskazuje prawidłową korektę ekspozycji w trybach preselekcyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje optymalne ustawienia przesłony i głębi ostrości dla uzyskania efektu makrofotografii. Uczestnik wybiera odpowiednie parametry (np. wysokie ISO vs. długi czas) do fotografii w bardzo słabym świetle. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje prawidłowe ustawienie lamp i modyfikatorów (np. blenda do likwidacji cieni) w scenie z modelem. Uczestnik planuje użycie modyfikatorów (np. plastra miodu, softboxa) dla uzyskania określonego kontrastu oświetlenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia i wskazuje kroki do hurtowego wywoływania zdjęć (synchronizacja ustawień). Uczestnik wskazuje prawidłowe ustawienia przestrzeni kolorystycznej (np. sRGB, Adobe RGB) do eksportu pod druk. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje właściwy sposób użycia pędzla i filtrów gradacyjnych do selektywnego rozjaśniania/ściemniania fragmentów zdjęcia. Uczestnik rozpoznaje funkcję narzędzi Klonowanie i Redukcja skaz. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Przestrzega zasad etyki i prawa autorskiego w fotografii oraz ocenia jakość estetyczną i techniczną własnych i cudzych prac. Współpracuje w ramach zespołu w kontekście realizacji sesji fotograficznej. (Dotyczy pracy z modelem/asystentem). | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje informacje o autorze i prawach autorskich, które należy zawrzeć w metadanych pliku (podczas importu/eksportu). Uczestnik ocenia krytycznie błędy techniczne (np. szumy, nieostre krawędzie) na podstawie parametrów zdjęcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje podział ról i komunikację niezbędną do efektywnej pracy z modelem i asystentami przy sesji studyjnej (organizacja oświetlenia, kierowanie modelem). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Zapewniamy dostęp do pakietu programów Adobe.
PROGRAM Z PODZIAŁEM NA ZAJĘCIA:
Obsługa aparatu.
- pomiar światła
- odczyt danych z aparatu
- tryby pracy: Automatyczny, Preselekcja czasu, Preselekcja przesłony, Manual
- pomiar ostrości
- głębia ostrości - czyli jak zdecydować, kto będzie głównym bohaterem zdjęcia?
- balans bieli
- format zapisu zdjęć – RAW czy JPG
- parametry sprzętu – jakie są istotne
Kompozycja obrazu fotograficznego.
- powtórka pracy na trybach manualnych
- złoty podział
- właściwe kadrowanie
- jak zdynamizować zdjęcie, a jak uspokoić?
- kadr pionowy czy poziomy? Kiedy który?
- plany w fotografii
- jak nie zaśmiecać obrazu?
Wyjście plenerowe, fotografia nocna, w warunkach polowych.
Praca w skrajnie niesprzyjających warunkach, długie czasy, przy bardzo słabym oświetleniu, z niewielką ilością światła. Także fotografia architektury, wstęp do "eksperymentalnych" form fotograficznych – praca z czasem i światłem.
Makrofotografia
Rodzaje i możliwości sprzętu, rola głębi ostrości, co i kiedy fotografować, światło w makrofotografii. Jak fotografować, czyli granice wyobraźni.
Studio od A do Z – praca z modelem
- Prezentacja wyposażenia studia i omówienie jego działania:
- lampy błyskowe/światła ciągłego: parametry, właściwości, obsługa
- akcesoria do lamp: modelowanie światła
- wyposażenie dodatkowe studia (softboxy, blendy itp.)
- Metody pracy z oświetleniem (wykonywanie zdjęć w poszczególnych metodach):
- middle-key - średni klucz
- high-key - wysoki klucz
- low-key - niski klucz
- Praca ze światłem z modelką
- zmiękczanie światła (softboxy, parasolki)
- likwidacja cieni przy różnych ustawieniach modela (blenda, ustawienie lamp - proporcje błysku użytych lamp, zmiękczacze)
- modelowanie światła (czasza, strumienica, plaster miodu)
- zdjęcia w kontrze
- operowanie kontrastem oświetlenia
OBRÓBKA ZDJĘĆ w ADOBE LIGHTROOM
Lightroom – witamy w programie
- interfejs obsługi programu
- krótka prezentacja poszczególnych części programu
- library (biblioteka)
- develope (wywołanie)
- slideshow (pokaz slajdów)
- print (drukowanie)
- web (sieć www)
Z aparatu do programu - prezentacja możliwości pobierania i składania zdjęć w wybranych folderach
- od designu do funkcjonalności - omówienie rozplanowania przycisków oraz okien w części library (biblioteka)
- importowanie zdjęć - ćwiczenia wgrywania zdjęć
- sposoby importu
- organizacja katalogów
- praca bezpośrednia z plikami: przydawanie słów kluczowych, informacji o autorze, prawach autorskich itd.
- przeglądanie zdjęć, miniaturki, podgląd, informacje o wykonanym zdjęciu
Szybkie wywołanie w bibliotece - czyli jak przygotować zdjęcie w kilka minut
- wywołujemy jedno zdjęcie
- wywołujemy kilka, kilkanaście zdjęć na raz! - sposoby szybkiego wywołania
- wywoływanie zdjęć hurtowo
Wywołanie zdjęcia - DEVELOP - podstawy
- navigator, zbliżenia, suwaczki, guziczki, analiza zdjęcia - czyli kuchnia cyfrowej ciemni
- funkcje automatycznego wywoływania
- wywoływanie zdjęcia - ćwiczenia na wybranym przykładzie
- kolorystyka balansu bieli
- kiedy jaki ustawiać, auto, jak na zdjęciu (as shot), żarowe, słoneczne, w cieniu i inne
- jak zrobić wybrany balans bieli (custom white balance)
- jak dobierać balans bieli do pejzażu, a jak do portretu
- modyfikacje zdjęcia:
- ekspozycja
- wyciąganie szczegółów z czerni, oraz bieli
- kontrast czerni
- jasność, kontrast ogólny
- nasycenie koloru, jaskrawość
- wygrubienie
- porównywanie zdjęć: oryginał, nowe zdjęcie
- kadrowanie zdjęcia, podgląd przed i po wykadrowaniu, formaty zdjęć - labowe, własne, jak zrobić kwadrat, itp.
- wyrównywanie horyzontu zdjęcia
Eksport zdjęcia
- okienko eksportu zdjęcia funkcje i układ
- miejsce zapisu, nazywanie nowych plików
- pokazanie możliwości powiększania zdjęć słabej jakości, przygotowanie wielkiego formatu do wydruku
- dodatkowe informacje do umieszczenia w zdjęciu
- przestrzenie kolorystyczne w zdjęciach
- eksportowanie z wyostrzeniem pod: wydruk, ekran monitora itd.
- Wywoływanie zdjęcia - ćwiczenia na wybranym przykładziekolorystyka balansu bieli
- kiedy jaki ustawiać, auto, jak na zdjęciu (as shot), żarowe, słoneczne, w cieniu i inne
- jak zrobić wybrany balans bieli (custom white balance)
- jak dobierać balans bieli do pejzażu, a jak do portretu
Modyfikacje zdjęcia
- ekspozycja
- wyciąganie szczegółów z czerni, oraz bieli
- kontrast czerni
- jasność, kontrast ogólny
- nasycenie koloru, jaskrawość
- wygrubienie
Krzywe
Zarządzanie kolorami, niebo bardziej niebieskie, oczy bardziej zielone, itd.
Kolor: nasycenie, barwa, jasność ? czyli jak z oliwki zrobić kanarkowy, kolor w pejzażu i portrecie
Czerń i biel w fotografii cyfrowej,
- sposoby wykonywania zdjęć czarno-białych z kolorowych
- kolory w czerni i bieli
Kolorowe filtry, czyli tonowanie zdjęć
- techniki tonorozdzielcze w fotografii cyfrowej czarnobiałej
- kolorowanie zdjęć kolorowych
- kolorowanie zdjęć w cieniach i światłach, balans cieni i świateł
Ostrość
- co to jest ostrość w zdjęciu, które jest cyfrowym plikiem?
- jak wyostrzać zdjęcia już ostre, jak nieostre i słabej jakości, jak wyostrzać zdjęcia z wysokim iso
- ostrość na krawędziach i dużych fragmentach zdjęcia
- manipulacja ostrością: moc wyostrzenia, grubość wyostrzenia, zasięg wyostrzenia, ochrona partii obrazu nie wymagających ostrzenia
Szumy
- co to są szumy - charakterystyka: ilość, ostrość, kolorystyka
- wygładzanie szumów kolorowych, monochromatycznych
- siła wygładzania, odzyskiwanie detali zbyt wygładzonych
Winietowanie i efekty specjalne, czyli co w najświeższej fotograficznej trawie piszczy
- jak usuwać winietę
- jak dorabiać winietę
- jak modyfikować dla własnych celów, symulacje możliwości, ramki itd.
Kanały kolorystyczne, czyli dlaczego na moich zdjęciach jest zbyt dużo ciepłych tonów itd.
Usuwanie czerwonych oczu
Klonowanie oraz redukcja skaz, znaków, pieprzyków
- wielkość i zasięg działania pędzla
Filtry gradacyjne
- możliwości filtrów: rozjaśnianie, ściemnianie, wyostrzanie, zwiększanie/zmniejszanie nasycenia kolorów, wygładzanie, itp.
- programowanie filtrów
- nadawanie kierunku, ostrości gradacji, oraz zasięgu filtrów
- zmiana i modyfikacja założonych filtrów
Pędzel - punktowy filtr
- rozmiar pędzla, ostrość końcówki, siła działania
- możliwości pędzla: rozjaśnianie, ściemnianie, wyostrzanie, zwiększanie/zmniejszanie nasycenia kolorów, wygładzanie, itp.
- programowanie pędzli
- zmiana i modyfikacja założonych filtrów za pomocą pędzla
Szablony: hurtowe wywoływanie zdjęć
- wykorzystywanie szablonów producenta
- tworzenie szablonów na podstawie obrobionego zdjęcia
- zachowywanie, eksportowanie szablonów
- import szablonów z internetu
Zajęcia teoretyczne: 12h lekcyjnych/9h zegarowych
Zajęcia praktyczne: 28h lekcyjnych/21h zegarowych
Ogólna liczba godzin: 40h lekcyjnych/30h zegarowych
Usługa realizowana w formule godzin dydaktycznych 45 min. Przerwy i walidacja wliczają się w czas trwania usługi. Uczestnikowi przysługuje przerwa na każde 4 godzin – 15 minut. Przerwa realizowana jest na prośbę uczestnika.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Obsługa aparatu | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Kompozycja | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Makrofotografia | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Plener nocny | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Fotografia studyjna cz.1 | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przerwa | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Fotografia studyjna cz.1 ciąg dalszy | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Fotografia studyjna cz.2 z modelem/modelką | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Przerwa | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Fotografia studyjna cz.2 z modelem/modelką ciąg dalszy | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Obróbka zdjęć w Adobe Lightroom cz.1 | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Obróbka zdjęć w Adobe Lightroom cz.1 ciąg dalszy | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Obróbka zdjęć w Adobe Lightroom cz.2 | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Przerwa | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Obróbka zdjęć w Adobe Lightroom cz.2 ciąg dalszy | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Obróbka zdjęć w Adobe Lightroom cz.3 | Prowadzący Marcin Kurasz | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kacper Bijoś
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi
Specjalizacja:
Fotografia analogowa i techniki szlachetne, fotografia dokumentalna, konceptualna
Parę słów od siebie:
W mojej twórczości inspiruje mnie miejsce, z którego pochodzę, region, historia, zwyczaje. Szukam intrygujących sytuacji - faktur, detali i płaszczyzn. W ciągu ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi, aktywnie działa w branży zbierając i rozwijając swoje doświadczenie zawodowe oraz podnosząc swoje kwalifikacje.
Marcin Kurasz
Kamil Jurczyński
Technik fotografii
Specjalizacja:
Portret charakterystyczny, fotografia modowa, reportażowa i ślubna. Grafika rastrowa - Photoshop oraz Lightroom
Prowadzi zajęcia:
Kurs ogólny fotografii cyfrowej, warsztaty tematyczne
Mikołaj Nowosad
W ciągu ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi, aktywnie działa w branży zbierając i rozwijając swoje doświadczenie zawodowe oraz podnosząc swoje kwalifikacje.
Jakub Fedak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość dostosowania terminów. W celu uzyskania informacji o dofinansowaniu, prosimy o kontakt z wybranym operatorem. Materiały dydaktyczne wysyłane do kursantów drogą elektroniczną.
Usługa może zostać zwolniona z podatku VAT dla uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagany jest dostęp do komputera ze stabilnym łączem internetowym, zainstalowane oprogramowanie Adobe Lightroom oraz dostęp do mikrofonu oraz głośników, by móc porozumiewać się z instruktorem w trakcie zajęć. Zajęcia będą odbywały się za pomocą platformy google meets.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- kącik kawowy