Warsztaty: Talenty w Twoim zespole
Warsztaty: Talenty w Twoim zespole
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie wspiera rozwój świadomości indywidualnych mocnych stron członków zespołu, pokazuje, jak różnorodność talentów wpływa na efektywną współpracę i realizację wspólnych celów. Uczestnicy uczą się wykorzystywać swoje talenty w działaniu i komunikacji zespołowej oraz tworzyć indywidualne i grupowe plany rozwoju w oparciu o metodologię Gallupa.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje talenty własne i członków zespołu w modelu Gallupa | Kryteria weryfikacji - klasyfikuje talenty według 34 cech modelu Gallupa,- przypisuje talenty do odpowiednich domen (wykonawcza, wpływu, budowania relacji, myślenia strategicznego), - charakteryzuje dominujące talenty własne i członków zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje wpływ talentów na styl pracy i komunikacji w zespole | Kryteria weryfikacji - porównuje style pracy wynikające z różnych talentów,- uzasadnia wpływ konkretnych talentów na sposób komunikacji, - ocenia potencjalne obszary synergii i konfliktów w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik odróżnia dojrzałe i niedojrzałe formy wykorzystania talentów | Kryteria weryfikacji - definiuje cechy dojrzałego i niedojrzałego wykorzystania talentów,- rozróżnia przykłady konstruktywnego i destrukcyjnego działania talentów, - wskazuje sposoby wspierania rozwoju talentów w kierunku dojrzałości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje wiedzę o talentach do budowania współpracy i efektywności zespołu | Kryteria weryfikacji - projektuje działania wspierające współpracę w oparciu o talenty,- dobiera zadania zespołowe zgodnie z mocnymi stronami członków, - uzasadnia wybór strategii komunikacyjnej w zespole na podstawie talentów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy mapę talentów zespołu i identyfikuje mocne strony grupy | Kryteria weryfikacji - opracowuje graficzną mapę talentów zespołu,- identyfikuje dominujące domeny talentów w grupie, - charakteryzuje mocne strony zespołu wynikające z rozkładu talentów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przed spotkaniem stacjonarnym każdy uczestnik wypełni test online badający talenty Gallupa Cliftonstrengths TOP5
CZĘŚĆ 1: Zrozumieć i docenić nasze talenty
KONCEPCJA MOCNYCH STRON: koncentracja na mocnych stronach i potencjale (zamiast na niedostatkach i brakach), co to daje w zarządzaniu, przykłady z biznesu.
ZROZUMIENIE ZNACZENIA INDYWIDUALNYCH TALENTÓW: jak talenty przejawiają się w naszej pracy, wzajemne zrozumienie i docenienie dominujących talentów członków zespołu .
BLASKI I CIENIE TALENTÓW: ćwiczenie Talent Bingo: refleksja nad stopniem rozwinięcia poszczególnych talentów, kiedy dany talent pomaga osiągać cele,
a kiedy utrudnia współpracę i dlaczego.
GRA ZESPOŁOWA: doświadczenie talentów w działaniu, w kontekście zespołowej realizacji projektu: jak nawykowo działam, jak reagują na mnie inni, jak realizuję cele dzięki moim talentom, co wnoszę do zespołu.
CZĘŚĆ 2: Zrozumieć i docenić współpracę w naszym zespole
FILOZOFIA SIŁ ZESPOŁU: zespół „w pełni” wg Gallupa, czyli poznanie czterech sił w zespole: „wykonywanie”, „myślenie”, „wywieranie wpływu” i „budowanie relacji”.
DOCENIAJĄCA INFORMACJA ZWROTNA: „Pamiętam Twój sukces, gdy…”
lub
THE BEST OF US: stworzenie mapy talentów zespołu – co wnoszę? czego potrzebuję żeby efektywnie działać w zespole?
INDYWIDUALNY ACTION PLAN: analiza wskazówek rozwojowych Gallupa,
Jak rozwijać moje talenty w kontekście aktualnych zadań naszego zespołu oraz w kontekście mojej dalszej ścieżki zawodowej.
Podczas szkolenia są przewidziane przerwy kawowe oraz obiadowe.
Szkolenie przewiduje pracę w grupach 2-4 osobowych.
Grupy docelowe:
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców
Szkolenie jest prowadzone w trybie pełnych godzin zegarowych.
Szkolenie podzielone jest na zajęcia teoretyczne(3 h) oraz praktyczne(4 h).
Przerwy kawowe oraz obiadowe są wliczone w czas trwania szkolenia łącznie 1 h:
Przerwa obiadowa/Lunch 30 h
Przerwa kawowa 15 min
Walidacja: Obserwacja w warunkach symulacyjnych 10 minut
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 KONCEPCJA MOCNYCH STRON | Prowadzący TOMASZ KOSOREK | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący AGNIESZKA SZYMAŃSKA | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 ZROZUMIENIE ZNACZENIA INDYWIDUALNYCH TALENTÓW, BLASKI I CIENIE TALENTÓW | Prowadzący Agnieszka Wrona | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa obiadowa | Prowadzący ANNA MOLENADA | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 GRA ZESPOŁOWA | Prowadzący TOMASZ KOSOREK | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wrona | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 FILOZOFIA SIŁ ZESPOŁU, DOCENIAJĄCA INFORMACJA ZWROTNA, INDYWIDUALNY ACTION PLAN | Prowadzący ANNA MOLENADA | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 460,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 307,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
TOMASZ KOSOREK
Jako absolwent psychologii klinicznej w warszawskiej SWPS, wspiera zarówno indywidualne osoby, jak i różnorodne zespoły w lepszym zrozumieniu siebie i innych, a także w skuteczniejszym realizowaniu swoich potrzeb i osiąganiu celów. Z chęcią łączy perspektywy indywidualne i grupowe, dbając o inkluzywność i odkrywanie niedocenianych potencjałów. Wieloletnie doświadczenie trenerskie wzbogacił kilka lat temu o praktykę mediatorską.
Przez ponad dziesięć lat pracował na antenie Polskiego Radia, realizując swoje marzenie o wieczornych rozmowach ze słuchaczami. Później wspierał rozwój zespołu studia CD Projekt RED, kierując wewnętrznym działem szkoleń.
Jest współautorem książki „Skąd się biorą dorośli?” oraz twórcą projektów kilkunastu ogrodów.
W psychologicznym modelu „wielkiej piątki” otwartość na doświadczenie jest cechą odpowiedzialną za ciekawość poznawczą, poszukiwanie i pozytywne ocenianie doświadczeń życiowych. Tomek uzyskuje na tej skali bardzo wysoki wynik.
AGNIESZKA SZYMAŃSKA
Orędowniczka psychologii pozytywnej i wykorzystywania mocnych stron do poprawy jakości pracy i życia. Specjalizuje się w szkoleniach
i warsztatach z zakresu komunikacji, talentów Gallupa, budowania relacji z Klientem, motywacji i zarządzania emocjami, zarządzania zmianą oraz radzenia sobie ze stresem. Posiada certyfikację do stosowania testu MTQ48 – badanie odporności psychicznej.
Agnieszka prowadziła warsztaty I jest odpowiedzialna za procesy wdrożeniowe oparte o talenty Gallupa zarówno dla zespołów jak i dla managerów I całych organizacji, takich firm jak: Accenture, KPMG, Gaspol, Netguru, Unilever, Sandoz, Samsung, BNP Paribas Leasing i innych.
Agnieszka Wrona
Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizacja Psychologia organizacji, certyfikowana Trenerka, absolwentka rocznego kurs trenerskiego "Trener" Metrum Warsztaty
i Doradztwo Psychologiczne oraz kursu zaawansowanych umiejętności trenerskich "Train the trainer" Nowe Motywacje. Certyfikowany coach metodyki CoachWise akredytowanej przez ICF, partnerka Competence Game, konsultantka Extended DISC na poziomie indywidualnym i zespołowym, korzysta także z metodologii Team Coaching International ™.
Pasjonatka Gallup StrengthsFinder® i rozwoju opartego na mocnych stronach. Prowadzi warsztaty i konsultacje z zakresu talentów Gallupa, komunikacji i asertywności, zarządzania zmianą, efektywności osobistej i zarządzania sobą w czasie.
Współpracowała min. z Accenture, Axa, Castorama, BNP Paribas, IKEA, Kimball Electronics, Mercedes, Polpharma, Reckitt Benckiser, Samsung, Unilever, Volkswagen Group Polska.
ANNA MOLENADA
Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi, zdobyte między innymi w pracy z Avon Cosmetics Polska, gdzie przez ponad 10 lat pracowała projektując i prowadząc szkolenia sprzedażowe, wdrażając projekty szkoleniowe, rozwojowe i coachingowe oraz prowadząc cykle szkoleniowe typu webcast/webinar. Wcześniej pracowała także w TNT Express (obecnie FedEX). Specjalizuje się w tematyce związanej z motywacją i efektywną komunikacją, ma duże doświadczenie także w obszarach zarządzania priorytetami oraz wdrażania zmian.
Absolwentka między innymi kierunku studiów podyplomowych Poradnictwo i pomoc psychologiczna na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkoły trenerów Stowarzyszenia Konsulatów i Trenerów Zarządzania MATRIK, certyfikowana nauczycielka metod redukcji stresu w oparciu o uważność, dla dzieci i dorosłych,(Mindfulness Based Stress Reduction, Polski Instytut Mindfulness oraz Academy for Mindful Teaching). Głęboko wierzy w możliwość skutecznego wpływania na jakość swojego życia, dlatego nie tylko prowadzi kursy redukcji stresu oraz wplata te metody do szkoleń, aby wspierać motywację uczestników do akceptowania zmian oraz podejmowania działań zwiększających komfort i satysfakcję z prowadzonego życia, ale codziennie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zeszyt uczestnika z teorią, narzędziami i ćwiczeniami praktycznymi
Indywidualny raport z badania TOP5 Cliftonstrengths
Matryca talentów w zespole
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi