Warsztaty: JA JAKO MANAGER - Zarządzanie zespołem w oparciu o mocne strony
Warsztaty: JA JAKO MANAGER - Zarządzanie zespołem w oparciu o mocne strony
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do Menagerów średniego i wyższego szczebla
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do świadomego wykorzystywania własnych talentów menedżerskich, rozwijania mocnych stron, budowania kultury zaufania oraz doceniania różnorodności jako fundamentu skutecznego i zaangażowanego zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje swoje talenty Gallupa oraz ich wpływ na styl zarządzania. | Kryteria weryfikacji - definiuje swoje dominujące talenty według metodologii Gallupa,- uzasadnia wpływ wybranych talentów na podejmowanie decyzji i styl komunikacji, - analizuje zależność między talentami a sposobem delegowania zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje mocne strony w podejmowaniu decyzji i komunikacji z zespołem | Kryteria weryfikacji - projektuje sposób komunikacji zespołowej uwzględniający swoje mocne strony,- planuje działania decyzyjne w oparciu o indywidualne talenty, - ocenia skuteczność komunikacji w kontekście zespołowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia cztery domeny talentów Gallupa i określa ich znaczenie w pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji - klasyfikuje talenty według domen: wykonawczej, wpływu, relacji i strategicznego myślenia,- charakteryzuje rolę każdej domeny w funkcjonowaniu zespołu, - uzasadnia znaczenie różnorodności talentów w realizacji celów zespołowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik udziela konstruktywnego i doceniającego feedbacku pracownikom | Kryteria weryfikacji - formułuje komunikat zwrotny zgodny z zasadami konstruktywnego feedbacku,- stosuje techniki doceniania w komunikacji z pracownikami, - ocenia wpływ informacji zwrotnej na motywację zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje ograniczenia wynikające z talentów i zarządza nimi w praktyce | Kryteria weryfikacji - identyfikuje obszary ryzyka związane z dominującymi talentami,- projektuje działania minimalizujące wpływ ograniczeń na pracę zespołu, - monitoruje efekty wdrożonych rozwiązań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje działania rozwojowe w oparciu o swoje mocne strony | Kryteria weryfikacji - opracowuje indywidualny plan rozwoju zawodowego,- dobiera działania rozwojowe zgodne z dominującymi talentami, - uzasadnia wybór metod i narzędzi wspierających rozwój | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przed spotkaniem stacjonarnym każdy uczestnik wypełni test online badający talenty Gallupa Cliftonstrengths TOP5
Spotkanie:
JA JAKO MANAGER (8H)
ZROZUMIEĆ I DOCENIĆ SWOJE MOCNE STRONY
- Filozofia pracy na mocnych stronach, historia i metoda badania, co ono mierzy i jak to się może przydać w biznesie, dane ze świata
- Poznanie nawzajem swoich talentów
- Z którego talentu chciał*bym być znany/a jako manager i dlaczego.
GRA SZKOLENIOWA - Talenty w działaniu,
- Poznanie czterech sił w zespole: „wykonywanie”, „myślenie strategiczne”, „wywieranie wpływu”, „budowanie relacji”.
- Ćwiczenie feedbacku doceniającego
JA W ROLI MANAGERA
- Czy istnieje idealna konfiguracja talentów managerskich –wyniki badań Gallupa
- Talenty jako filtry managerskie: Ciemne strony talentów, czyli o niebezpieczeństwach nieproduktywnego wykorzystania dominujących u siebie cech w zarządzaniu ludźmi. Jak rozwijać talent w mocną stronę, jak zarządzić słabościami – dynamiczne ćwiczenie „bingo talentów”.
Mój indywidualny ACTION PLAN,
- Analiza wskazówek do rozwoju talentu. Jakiego talentu użyję i w jaki sposób w moim najbliższym wyzwaniu managerskim?
Podczas szkolenia są przewidziane przerwy kawowe oraz obiadowe.
Szkolenie przewiduje pracę w grupach 2-4 osobowych.
Grupy docelowe:
Szkolenie skierowane jest do Menagerów średniego i wyższego szczebla
Szkolenie jest prowadzone w trybie pełnych godzin zegarowych.
Szkolenie podzielone jest na zajęcia teoretyczne(3 h) oraz praktyczne(4 h).
Przerwy kawowe oraz obiadowe są wliczone w czas trwania szkolenia łącznie 1 h:
Przerwa obiadowa/Lunch 30 h
Przerwa kawowa 15 min
Walidacja: Obserwacja w warunkach symulacyjnych 10 minut
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 ZROZUMIEĆ I DOCENIĆ SWOJE MOCNE STRONY | Prowadzący TOMASZ KOSOREK | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wrona | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 GRA SZKOLENIOWA - Talenty w działaniu | Prowadzący AGNIESZKA SZYMAŃSKA | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Wrona | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wrona | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 JA W ROLI MANAGERA | Prowadzący ANNA MOLENADA | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Mój indywidualny ACTION PLAN | Prowadzący Agnieszka Wrona | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 460,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 307,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
TOMASZ KOSOREK
Jako absolwent psychologii klinicznej w warszawskiej SWPS, wspiera zarówno indywidualne osoby, jak i różnorodne zespoły w lepszym zrozumieniu siebie i innych, a także w skuteczniejszym realizowaniu swoich potrzeb i osiąganiu celów. Z chęcią łączy perspektywy indywidualne i grupowe, dbając o inkluzywność i odkrywanie niedocenianych potencjałów. Wieloletnie doświadczenie trenerskie wzbogacił kilka lat temu o praktykę mediatorską.
Przez ponad dziesięć lat pracował na antenie Polskiego Radia, realizując swoje marzenie o wieczornych rozmowach ze słuchaczami. Później wspierał rozwój zespołu studia CD Projekt RED, kierując wewnętrznym działem szkoleń.
Jest współautorem książki „Skąd się biorą dorośli?” oraz twórcą projektów kilkunastu ogrodów.
W psychologicznym modelu „wielkiej piątki” otwartość na doświadczenie jest cechą odpowiedzialną za ciekawość poznawczą, poszukiwanie i pozytywne ocenianie doświadczeń życiowych. Tomek uzyskuje na tej skali bardzo wysoki wynik.
AGNIESZKA SZYMAŃSKA
Orędowniczka psychologii pozytywnej i wykorzystywania mocnych stron do poprawy jakości pracy i życia. Specjalizuje się w szkoleniach
i warsztatach z zakresu komunikacji, talentów Gallupa, budowania relacji z Klientem, motywacji i zarządzania emocjami, zarządzania zmianą oraz radzenia sobie ze stresem. Posiada certyfikację do stosowania testu MTQ48 – badanie odporności psychicznej.
Agnieszka prowadziła warsztaty I jest odpowiedzialna za procesy wdrożeniowe oparte o talenty Gallupa zarówno dla zespołów jak i dla managerów I całych organizacji, takich firm jak: Accenture, KPMG, Gaspol, Netguru, Unilever, Sandoz, Samsung, BNP Paribas Leasing i innych.
Agnieszka Wrona
Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizacja Psychologia organizacji, certyfikowana Trenerka, absolwentka rocznego kurs trenerskiego "Trener" Metrum Warsztaty
i Doradztwo Psychologiczne oraz kursu zaawansowanych umiejętności trenerskich "Train the trainer" Nowe Motywacje. Certyfikowany coach metodyki CoachWise akredytowanej przez ICF, partnerka Competence Game, konsultantka Extended DISC na poziomie indywidualnym i zespołowym, korzysta także z metodologii Team Coaching International ™.
Pasjonatka Gallup StrengthsFinder® i rozwoju opartego na mocnych stronach. Prowadzi warsztaty i konsultacje z zakresu talentów Gallupa, komunikacji i asertywności, zarządzania zmianą, efektywności osobistej i zarządzania sobą w czasie.
Współpracowała min. z Accenture, Axa, Castorama, BNP Paribas, IKEA, Kimball Electronics, Mercedes, Polpharma, Reckitt Benckiser, Samsung, Unilever, Volkswagen Group Polska.
ANNA MOLENADA
Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi, zdobyte między innymi w pracy z Avon Cosmetics Polska, gdzie przez ponad 10 lat pracowała projektując i prowadząc szkolenia sprzedażowe, wdrażając projekty szkoleniowe, rozwojowe i coachingowe oraz prowadząc cykle szkoleniowe typu webcast/webinar. Wcześniej pracowała także w TNT Express (obecnie FedEX). Specjalizuje się w tematyce związanej z motywacją i efektywną komunikacją, ma duże doświadczenie także w obszarach zarządzania priorytetami oraz wdrażania zmian.
Absolwentka między innymi kierunku studiów podyplomowych Poradnictwo i pomoc psychologiczna na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkoły trenerów Stowarzyszenia Konsulatów i Trenerów Zarządzania MATRIK, certyfikowana nauczycielka metod redukcji stresu w oparciu o uważność, dla dzieci i dorosłych,(Mindfulness Based Stress Reduction, Polski Instytut Mindfulness oraz Academy for Mindful Teaching). Głęboko wierzy w możliwość skutecznego wpływania na jakość swojego życia, dlatego nie tylko prowadzi kursy redukcji stresu oraz wplata te metody do szkoleń, aby wspierać motywację uczestników do akceptowania zmian oraz podejmowania działań zwiększających komfort i satysfakcję z prowadzonego życia, ale codziennie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zeszyt uczestnika z teorią, narzędziami i praktycznymi ćwiczeniami.
Indywidualny raport z badania TOP5 Cliftonstrengths
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi