Manager jakości w branży medycznej - studia podyplomowe zdalne w czasie rzeczywistym
Manager jakości w branży medycznej - studia podyplomowe zdalne w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe "Manager jakości w branży medycznej" skierowane są do osób pracujących lub planujących pracę w sektorze ochrony zdrowia, które chcą zdobyć specjalistyczną wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania jakością. Grupa docelowa obejmuje kadrę kierowniczą placówek medycznych, personel medyczny zainteresowany rozwojem menedżerskim, pracowników działów jakości, a także osoby związane z branżą farmaceutyczną i produkcją wyrobów medycznych. Program przygotowuje do pełnienia funkcji menedżera ds. jakości oraz skutecznego wdrażania i nadzorowania systemów zarządzania jakością w jednostkach medycznych.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji16-03-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi161
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym studiów podyplomowych "Manager jakości w branży medycznej" jest przygotowanie słuchaczy do profesjonalnego zarządzania jakością w jednostkach ochrony zdrowia poprzez przekazanie specjalistycznej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu systemów zarządzania jakością, standardów akredytacyjnych, norm ISO, przepisów prawa medycznego oraz narzędzi doskonalenia procesów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAcharakteryzuje zasady zarządzania procesami i systemami jakości w ochronie zdrowia, w tym wymagania norm ISO 9001, ISO 27001, ISO 13485 | Kryteria weryfikacji - opisuje główne założenia i cele systemów zarządzania jakością w ochronie zdrowia, wskazując ich znaczenie dla bezpieczeństwa pacjenta, skuteczności działania organizacji oraz zgodności z regulacjami prawnymi- identyfikuje i omawia kluczowe wymagania norm ISO 9001, ISO 27001 i ISO 13485, wskazując podobieństwa i różnice między nimi oraz ich zastosowanie w praktyce medycznej i produkcji wyrobów medycznych - analizuje strukturę i elementy systemu zarządzania jakością, w tym podejście procesowe, zarządzanie ryzykiem, politykę jakości, audyty wewnętrzne, działania korygujące i zapobiegawcze - wskazuje praktyczne przykłady wdrażania i funkcjonowania systemów jakości w placówkach medycznych lub przedsiębiorstwach działających w branży medycznej - wykazuje umiejętność interpretowania zapisów norm ISO oraz ich odniesienia do konkretnych procesów organizacyjnych i procedur w ochronie zdrowia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZAposiada wiedzę na temat Lean Management, Agile i Continuous Improvement w kontekście organizacji medycznych | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZAokreśla metody i narzędzia visual management oraz Quick Response Quality Control w analizie i rozwiązywaniu problemów | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZAcharakteryzuje podstawy cyberbezpieczeństwa i higieny informacji w branży medycznej | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZAposiada wiedzę na temat mechanizmów zarządzania zmianą i innowacjami w ochronie zdrowia | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZAokreśla zasady planowania finansowego i analizy inwestycji, w tym ROI, OEE i ich wpływ na wyniki organizacji | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIprojektuje, wdraża i doskonali systemy jakości w organizacjach medycznych | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIprzeprowadza audyt wewnętrzny zgodnie z wymaganiami ISO i przygotować organizację do audytów zewnętrznych | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIidentyfikuje i eliminuje nieefektywności, wdraża Lean/Agile projekty poprawiające jakość usług medycznych | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIstosuje metody analizy ryzyka i zarządzania bezpieczeństwem informacji w ochronie zdrowia | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIwykorzystuje nowoczesne narzędzia IT i AI w obszarze jakości i raportowania danych | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIskutecznie zarządza zespołami interdyscyplinarnymi, prowadzi spotkania i komunikuje cele operacyjne | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIprzygotowuje i prezentuje analizy finansowe i raporty projektowe w sposób czytelny i przekonujący | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEbuduje i rozwija kulturę doskonałości operacyjnej w organizacji medycznej | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEwspiera rozwój zespołu poprzez coaching, mentoring i konstruktywny feedback | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEpodejmuje decyzje dotyczące jakości, bezpieczeństwa pacjenta i innowacji w ochronie zdrowia | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEzachowuje zasady etyki i odpowiedzialności społecznej | Kryteria weryfikacji . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ilość godzin w programie: 160h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 minut zegarowych) + 1h zegarowa walidacji.
Uczestnik studiów zobowiązany jest do utrzymania co najmniej 80% frekwencji w zajęciach dydaktycznych w ciągu całego toku studiów.
Frekwencja jest weryfikowana na podstawie rejestrów logowań do platformy edukacyjnej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 37,27 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 37,27 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ryszard Budniok
Od 2004 roku związany z przemysłem motoryzacyjnym, przeszedł drogę od inżyniera jakości do stanowisk eksperckich i kierowniczych. Trener, konsultant i wykładowca akademicki, aktywnie dzielący się wiedzą podczas szkoleń, konferencji i kongresów.
Posiada aktualne doświadczenie zdobyte w ciągu 5 lat i nadal.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
.
Warunki uczestnictwa
.
Informacje dodatkowe
.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
.