Kurs life coachingu w oparciu o standardy i kompetencje ICF
Kurs life coachingu w oparciu o standardy i kompetencje ICF
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Kurs wspiera zrównoważony rozwój poprzez podnoszenie kompetencji psychospołecznych i przywódczych, które mają kluczowe znaczenie dla dobrostanu społecznego i ekonomicznego. Uczestnicy uczą się tworzenia zdrowych, bezpiecznych i etycznych środowisk, komunikacji opartej na szacunku, profilaktyki wypalenia zawodowego, zarządzania emocjami i stresem. Wiedza i umiejętności zdobyte na kursie pozytywnie wpływają na jakość życia i pracy uczestników oraz na społeczności i organizacje, w których funkcjonują — zgodnie z zasadą „dobro człowieka, ekonomii i środowiska w równowadze”. Usługa kierowana jest do osób dorosłych (25–55 lat), które znajdują się w sytuacji życiowej lub zawodowej wymagającej zmiany, podjęcia ważnych decyzji lub wzmocnienia kompetencji zawodowych i osobistych. Osoby aktywne zawodowo, które: doświadczają wypalenia, braku satysfakcji lub kryzysu sensu pracy, stoją przed wyborem nowej ścieżki kariery lub zmiany zawodu, chcą poprawić efektywność
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji08-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia rozmów coachingowych w oparciu o profesjonalne standardy, etykę. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat struktury i etapów rozmowy coachingowej, rozwiną umiejętności aktywnego słuchania, zadawania pytań. Dzięki udziałowi w usłudze uczestnicy wzmocnią swoje kompetencje psychospołeczne. Coaching wspiera zrównoważony rozwój poprzez podnoszenie kompetencji psychospołecznych i przywódczych, które zapobiegają wypaleniu, wspierają dobrostan.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystywać narzędzia i techniki coachingowe, np. zadawanie pytań pobudzających refleksję, używanie metafor czy technik wizualizacji | Kryteria weryfikacji Prezentacja struktury rozmowy opartej na modelach coachingowych (np. GROW, Diltsa) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosować 11 kompetencji coachingowych rekomendowanych przez ICF | Kryteria weryfikacji Analiza praktyczna przy użyciu kompetencji ICF, np. w symulacjach – ocena sposobu słuchania, zadawania pytań, utrzymania relacji w czasie sesji coachingowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi rozpoznawać i nazywać swoje talenty z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi diagnostycznych (np. TOP 5 Talentów Gallupa) oraz rozwijać je w zgodzie z zasadą zrównoważonego rozwoju — budując własny potencjał w sposób etyczny, odpowiedzialny i sprzyjający długofalowemu dobrostanowi osobistemu i zawodowemu. | Kryteria weryfikacji Prezentacja wyników testu TOP 5 Talentów Gallupa – uczestnik formułuje plan, jak te talenty będą wykorzystane. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik zna etapy i strukturę rozmowy coachingowej. | Kryteria weryfikacji poprawnie opisuje kolejne etapy rozmowy coachingowej w ćwiczeniu pisemnym lub ustnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wspierać klienta w wyznaczaniu realnych celów w duchu zrównoważonego rozwoju — tak, aby planowane działania uwzględniały możliwości, zasoby i dobrostan klienta, były osiągalne bez nadmiernej presji i prowadziły do trwałych zmian korzystnych dla jego życia osobistego, zawodowego oraz otoczenia społecznego. | Kryteria weryfikacji formułuje cel zgodny z kryteriami SMART we współpracy z partnerem ćwiczenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wspiera klienta w określaniu tempa pracy, które nie prowadzi do przeciążenia lub nadmiernej presji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęSzkoła Coachingu Edukacyjnego Szkoła Coachingu Edukacyjnego akredytowana przez International Association of Coaching Institutes w Berlinie
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoSzkoła Coachingu Edukacyjnego akredytowana przez International Association of Coaching Institutes w Berlinie
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
90 godzin szkoleniowych, w tym 72 godziny praktycznych ćwiczeń oraz sesji coachingowych między uczestnikami. A 18 godzin to wiedza przekazywana w postaci miniwykładu lub prezentacji.
Czas trwania godziny usługi rozwojowej to 45 minut plus przerwy kawowe oraz obiadowa.
HARMONOGRAM KURSU
Dzień 1 – Wprowadzenie do coachingu i integracja grupy
- Wprowadzenie do zajęć i metody coachingu.
- Integracja grupy oraz omówienie najważniejszych założeń kursu.
- Wymogi procesu akredytacji.
- Podstawy psychologii: struktura osobowości człowieka, świadomość i podświadomość.
Dzień 2 – Podstawy pracy coachingowej
- Model Diltsa – coaching wielopoziomowy jako narzędzie pracy ze świadomością i podświadomością.
- Organizacja przestrzeni do rozmowy coachingowej.
- Wyznaczanie celów – kompetencje, metody i narzędzia coachingowe.
- Budowanie relacji coachingowej w rodzinie, z partnerem i dziećmi – tworzenie bezpiecznego i wspierającego środowiska.
Dzień 3 – Umiejętność obecności i komunikacja
- Rozwijanie umiejętności bycia obecnym i świadomego skupienia na rozmówcy.
- Mechanizmy obronne EGO: projekcja, cień, przeniesienie i przeciwprzeniesienie.
- Efektywna komunikacja interpersonalna – blokady, toksyny w komunikacji, budowanie porozumienia.
- Język hipnotyczny Miltona Ericksona – zastosowanie w coachingowych rozmowach.
Dzień 4 – Komunikacja i emocje
- Zarządzanie emocjami w komunikacji.
- Tworzenie wpływowych pytań – eksploracja głębokich informacji.
- Praca z metaforą oraz narzędziami metaforycznymi.
- Rozwijanie ciekawości i zadawanie mocnych pytań.
Dzień 5 – Struktura rozmowy coachingowej
- Model GROW – struktura rozmów coachingowych.
- Rozwój 8 kompetencji coachingowych według ICF.
- Zadawanie zadań domowych oraz wyzwań dla klientów.
- Asertywny komunikat JA, a agresja i uległość.
Dzień 6 – Inteligencja emocjonalna
- Zarządzanie emocjami w oparciu o model 5 kompetencji Daniela Golemana.
- Praca z emocjami – techniki i narzędzia do identyfikacji i przetwarzania emocji.
- Technika pozycji percepcyjnych w rozwiązywaniu problemów.
- Jak słuchać swojego ciała? Co do nam mówi ciało i jak wykorzystać to w pracy rozwojowej ze sobą i klientem?
Dzień 7 – Ciało w coachingu i praca z konfliktami
- Centra emocjonalne w ciele i ich wpływ na proces coachingowy.
- Konflikty wartości i potrzeb – identyfikacja i rozwiązywanie.
- Narzędzia i techniki wspierające rozwiązywanie konfliktów.
- Wartości jako motywatory – budowanie hierarchii wartości.
Dzień 8 – Coaching wartości
- Narzędzia do pracy z wartościami: wdrażanie wartości, rozwiązywanie konfliktów wartości.
- Mentorzy wartości i rozwijanie świadomości własnych przekonań.
- Model rozmowy EI COACH – coaching wartości.
- Powstawanie przekonań w dzieciństwie i ich wpływ na życie dorosłe.
Dzień 9 – Coaching przekonań
- Arkusze odkrywania i zmiany przekonań.
- Techniki pomostowania przekonań.
- Neutralizacja gremlinów – wewnętrznych, lękliwych głosów.
- Superwizja grupowa – analiza dotychczasowych rozmów coachingowych.
Dzień 10 – Integracja i podsumowanie
- Symulacje rozmów coachingowych w parach i trójkach.
- Feedback 360° – rozwój kompetencji poprzez informację zwrotną.
- Plan dalszego rozwoju indywidualnego – coaching kariery własnej.
- Ewaluacja kursu, omówienie procesu uczenia i wręczenie certyfikatów.
Walidacja końcowa będzie przeprowadzona poprzez:
1. Ocenę wiedzy teoretycznej
– test, pytania otwarte, mini-esej itp.
2. Ocenę umiejętności praktycznych
– demonstracja coachingu, symulacja sesji
3. Ocenę kompetencji społecznych i postaw
– np. feedback mentora/ewaluatora oraz autorefleksja
4. Weryfikację dokumentów rozwojowych
– dziennik sesji coachingowych, ocena własnych kompetencji, lista przeprowadzonych sesji.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 70 Wprowadzenie do coachingu -współdzielenie ekranu | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 70 Czym jest coaching – definicje, założenia, różnice względem innych form wsparcia - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 70 Podstawy psychologii: struktura osobowości człowieka, świadomość i podświadomość-współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 70 Wymogi procesu certyfikacji- współdzielenie ekranu. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 70 Model Diltsa – coaching wielopoziomowy jako narzędzie pracy ze świadomością i podświadomością-współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 70 Wyznaczanie celów – kompetencje, metody i narzędzia coachingowe - ćwiczenia. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 70 Wyznaczanie celów – kompetencje, metody i narzędzia coachingowe - ćwiczenia. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 70 Budowanie relacji coachingowej w rodzinie, z partnerem i dziećmi – tworzenie bezpiecznego i wspierającego środowiska - rozmowa na żywo, ćwiczenia. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 70 Rozwijanie umiejętności bycia obecnym i świadomego skupienia na rozmówcy - rozmowa na żywo, ćwiczenia. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 70 Mechanizmy obronne EGO: projekcja, cień, przeniesienie i przeciwprzeniesienie-współdzielenie ekranu, | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 70 Efektywna komunikacja interpersonalna – blokady, toksyny w komunikacji, budowanie porozumienia.rozmowa na żywo, ćwiczenia. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 70 Język hipnotyczny Miltona Ericksona – zastosowanie w coachingowych rozmowach-współdzielenie ekranu, | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 70 Zarządzanie emocjami w komunikacji-współdzielenie ekranu. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 70 Tworzenie wpływowych pytań – eksploracja głębokich informacji-ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 70 Praca z metaforą oraz narzędziami metaforycznymi-ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 70 Rozwijanie ciekawości i zadawanie mocnych pytań-ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 70 Ciało w coachingu i praca z konfliktami -współdzielenie ekranu. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 70 Wartości jako motywatory – budowanie hierarchii wartości-współdzielenie ekranu. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 70 Centra emocjonalne w ciele i ich wpływ na proces coachingowy-współdzielenie ekranu. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 70 Sesje coachingowe sesje demonstracyjne - ćwiczenia. Sesje. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 70 Narzędzia do pracy z wartościami: wdrażanie wartości, rozwiązywanie konfliktów wartości - ćwiczenia. Sesje. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 70 Mentorzy wartości i rozwijanie świadomości własnych przekonań -współdzielenie ekranu. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 70 Model rozmowy EI COACH – coaching wartości -ćwiczenia. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 70 Powstawanie przekonań w dzieciństwie i ich wpływ na życie dorosłe-ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 70 Model GROW – struktura rozmów coachingowych -ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 70 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 70 Rozwój 8 kompetencji coachingowych według ICF-ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 70 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 70 Zadawanie zadań domowych oraz wyzwań dla klientów-ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 70 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 70 Asertywny komunikat JA, a agresja i uległość-ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 70 Zarządzanie emocjami w oparciu o model 5 kompetencji Daniela Golemana - prezentacja. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 70 Praca z emocjami – techniki i narzędzia do identyfikacji i przetwarzania emocjićwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 70 Technika pozycji percepcyjnych w rozwiązywaniu problemów -ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 70 Jak słuchać swojego ciała? Co do nam mówi ciało i jak wykorzystać to w pracy rozwojowej ze sobą i klientem? ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 70 Coaching przekonań ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 70 Superwizja grupowa – analiza dotychczasowych rozmów coachingowych. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 70 Sesje coachingowe w parach - ćwiczenia, rozmowa na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 70 Sesje coachingowe zaliczeniowe - rozmowy na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 70 Sesje coachingowe zaliczeniowe- rozmowy na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 70 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 70 Sesje coachingowe zaliczeniowe- rozmowy na żywo. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 70 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 70 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 70 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 70 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 67,78 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 67,78 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 1 000,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 1 000,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 1 500,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Lilianna Kupaj
Dorota Konieczna Herdzik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje kompletny pakiet materiałów edukacyjnych, który wspiera proces uczenia się oraz umożliwia dalszy rozwój po zakończeniu kursu.
W skład materiałów wchodzą:
- Podręcznik uczestnika (drukowany lub PDF)
- zawierający opisy modeli coachingowych (Dilts, 6 filarów, 5 dysfunkcji zespołów),
- wprowadzenia teoretyczne do każdego bloku tematycznego,
- zestaw narzędzi coachingowych z instrukcją zastosowania.
- Karty ćwiczeń i arkusze pracy
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe do każdego modułu,
- karty do pracy z emocjami, przekonaniami, celami i wartościami.
- Zeszyt refleksji własnej
- przestrzeń na zapisy z procesów własnych, wglądy i autorefleksje,
- dedykowane pytania coachingowe do pracy między modułami.
- Dostęp do platformy online
- materiały wideo z nagranych sesji demo ,
- prezentacje ze slajdami z każdego dnia,
- dodatkowe artykuły, nagrania, medytacje prowadzone.
- Zaświadczenie ukończenia kursu.
- Międzynarodowy certyfikat imienny, z oznaczeniem liczby godzin szkoleniowych i zakresu merytorycznego.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
- Ukończone 21 lat.
- Obowiązek uczestnictwa w minimum 80% zajęć
- Co najmniej średnie wykształcenie, preferowane wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub 3 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych
- Motywacja do pracy rozwojowej oraz gotowość do udziału w intensywnym procesie edukacyjnym i praktycznym.
- Sposób potwierdzania frekwencji na szkoleniu lista obecności oraz zdjęcia ekranu zoom.
- Czas trwania godziny usługi rozwojowej to 45 minut plus przerwy kawowe oraz obiadowa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne realizacji usługi:
Szkolenie prowadzone jest w trybie zdalnym z wykorzystaniem platformy Zoom, która umożliwia interaktywną pracę w grupach (m.in. w pokojach podziału, na tablicy interaktywnej oraz poprzez czat).
Wymagania dla uczestników:
- komputer, laptop lub tablet z dostępem do stabilnego Internetu (min. 5 Mb/s),
- kamera i mikrofon – niezbędne do aktywnego udziału w ćwiczeniach coachingowych,
- słuchawki – zalecane dla komfortu i jakości dźwięku,
- aktualna wersja aplikacji Zoom lub przeglądarki internetowej.
Materiały dydaktyczne: uczestnicy otrzymują wszystkie materiały w formie elektronicznej (prezentacje, karty pracy, ćwiczenia, testy).
Wsparcie techniczne: organizator zapewnia instrukcję logowania i korzystania z platformy oraz bieżącą pomoc techniczną w razie problemów.
Bezpieczeństwo: każde spotkanie zabezpieczone jest indywidualnym linkiem i hasłem dostępu. W przypadku nagrań – dostęp do nich mają wyłącznie uczestnicy kursu w okresie jego trwania.
Zwolnienie VAT ze względu na rodzaj prowadzonej działalności (art. 43 ust 1 ustawy o VAT)