English for Travel Agents – Kurs języka angielskiego dla pracowników biur podróży na poziomie B1 - 50 godzin w formie zdalnej
English for Travel Agents – Kurs języka angielskiego dla pracowników biur podróży na poziomie B1 - 50 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z pracą w biurze podróży.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs „English for Travel Agents – B1” ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych w kontekście branży turystycznej. Uczestnicy nauczą się specjalistycznego słownictwa oraz poznają średniozaawansowane zagadnienia gramatyczne oraz funkcje językowe. Kurs przygotowuje do swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w środowisku zawodowym na poziomie średniozaawansowanym, z naciskiem na kontekst branży turystycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous: opis bieżących działań, przeszłych wydarzeń i rutynowych procedur (np. obsługa rezerwacji, przygotowanie ofert, prowadzenie check-in).• Present Perfect and Past Simple: opis doświadczeń i osiągnięć mających wpływ na teraźniejszość (np. liczba obsłużonych klientów, zrealizowane wycieczki) oraz przeszłych wydarzeń (np. zakończone rezerwacje). • The Future: formy czasu przyszłego do planowania wycieczek, prognozowania frekwencji czy przewidywania warunków pogodowych. • Modal Verbs: wyrażanie zaleceń, obowiązków i możliwości w obsłudze klientów (np. You should confirm the booking in advance). • Present and Past Ability: opis umiejętności i zdolności w przeszłości i teraźniejszości (np. I can arrange tours efficiently). | Kryteria weryfikacji • Present Simple/Continuous, Past Simple/Continuous: Uczeń tworzy opisy codziennych zadań, bieżących projektów oraz zakończonych zdarzeń, używając różnych czasów gramatycznych• Present Perfect/Past Simple: Uczeń tworzy zdania opisujące doświadczenia i zakończone zdarzenia, stosując odpowiednie czasy gramatyczne • The Future: Uczeń tworzy plany i prognozy używając różnych form czasu przyszłego • Modal Verbs: Uczeń stosuje cz.modalne w różnych kontekstach zawodowych, wyrażając zalecenia, możliwości i obowiązki • Present/Past Ability: Uczeń opisuje swoje umiejętności i zdolności w przeszłości i teraźniejszości, używając odpowiednich struktur gramatycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Comparatives and Superlatives: ocena ofert turystycznych i hoteli (np. This hotel is more comfortable than the last one).• Real Conditions: zdania warunkowe opisujące realne sytuacje (np. If the client books early, we will offer a discount). • Present Perfect Simple vs. Continuous: rozróżnienie zakończonych działań i trwających procesów (np. We have booked five tours this week / We have been assisting clients all morning). • Articles: poprawne stosowanie rodzajników w opisach ofert i usług. • Quantifiers: określanie ilości i liczebności (np. many bookings, a few cancellations). • Hypothetical Conditional: Past: zdania warunkowe opisujące hipotetyczne scenariusze i ich konsekwencje (np. If we had confirmed earlier, the client would have been satisfied). | Kryteria weryfikacji • Comparatives/Superlatives: Uczeń tworzy zdania porównawcze i superlatywne w kontekście zawodowym, oceniając usługi i produkty bankowe• Real Conditions: Uczeń tworzy zdania warunkowe opisujące realne scenariusze i ich konsekwencje • Present Perfect Simple vs. Continuous: Uczeń opisuje zakończone działania i trwające projekty, używając obu form czasów • Articles: Uczeń stosuje rodzajniki w opisach zadań i procedur, zwiększając precyzję językową • Quantifiers: Uczeń używa kwantyfikatorów do precyzyjnego określania ilości i liczebności w dokumentach bankowych • Hypothetical Conditional: Past: Uczeń tworzy zdania warunkowe przeszłe do opisywania hipotetycznych scenariuszy i ich konsekwencji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń rozróżnia i stosuje słownictwo związane z usługami biur podróży, w tym terminy takie jak package holiday, itinerary, booking confirmation.• Uczeń definiuje i charakteryzuje pojęcia związane z zakwaterowaniem turystycznym, korzystając z odpowiedniego słownictwa, takiego jak single room, full board, resort. • Uczeń definiuje i charakteryzuje różne rodzaje transportu w turystyce oraz warunki z nim związane, używając słownictwa takiego jak direct flight, layover, shuttle bus. • Uczeń analizuje i ocenia procedury związane z rezerwacjami i ich zmianami, stosując terminy takie jak cancellation, refund, no-show. • Uczeń ocenia i wyjaśnia zalety i wady różnych form usług turystycznych, stosując słownictwo takie jak guided tour, city break, last-minute offer. | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje pojęcia i procesy w turystyce, używając terminów takich jak package holiday, itinerary, booking confirmation.• definiuje i opisuje zagadnienia związane z zakwaterowaniem, tworząc opisy i wyjaśniając terminy takie jak single room, full board, resort. • opisuje i wyjaśnia warunki różnych rodzajów transportu turystycznego, używając terminów takich jak direct flight, layover, shuttle bus. • analizuje i ocenia procedury związane z anulowaniem i zmianą rezerwacji, stosując terminy takie jak cancellation, refund, no-show. • ocenia i wyjaśnia zalety i wady różnych usług turystycznych, używając słownictwa takiego jak guided tour, city break, last-minute offer. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń charakteryzuje i ocenia obowiązki związane z obsługą klienta w biurze podróży, używając terminów takich jak customer service, travel insurance, complaint.• Uczeń opisuje i wyjaśnia zasady współpracy agentów turystycznych z touroperatorami i partnerami, używając terminów takich jak commission, travel agency contract, partnership. • Uczeń opisuje i analizuje podstawowe prawa i obowiązki klienta w turystyce, stosując terminy takie jak terms and conditions, liability, consumer rights. • Uczeń charakteryzuje i opisuje rodzaje atrakcji turystycznych oraz elementy oferty, używając słownictwa takiego jak sightseeing, excursion, cultural heritage site. • Uczeń przygotowuje i prowadzi krótkie prezentacje turystyczne, stosując odpowiednie zwroty i słownictwo, oraz angażuje odbiorców poprzez interaktywny dialog. | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje obowiązki w obsłudze klienta, tworząc opisy i wyjaśniając terminy takie jak customer service, travel insurance, complaint.• opisuje zasady współpracy między agentami turystycznymi a kontrahentami, stosując terminy takie jak commission, travel agency contract, partnership. • charakteryzuje prawa i obowiązki klienta, tworząc opisy i wyjaśniając terminy takie jak terms and conditions, liability, consumer rights. • opisuje rodzaje atrakcji turystycznych, stosując słownictwo takie jak sightseeing, excursion, cultural heritage site. • przygotowuje i prowadzi krótkie prezentacje turystyczne, stosując odpowiednie zwroty i słownictwo oraz angażując odbiorców poprzez interaktywny dialog. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uwaga: Jest to Karta Usługi opracowana dla poziomu B1. Jesteśmy w stanie zrealizować szkolenie również na poziomie A2 oraz B2. Możemy też po wcześniejszym ustaleniu przygotować program do szkoleń specjalistycznych również z innych dziedzin oraz ofertę szkoleń indywidualnych. Jeśli są Państwo zainteresowani, prosimy o kontakt mailowy: magda@coludziepowiedza.co
Szkolenie jest skierowane do:
- Agentów biur podróży posiadających już podstawową znajomość języka angielskiego (min. poziom B1).
- Pracowników biur turystycznych obsługujących klientów zagranicznych, którzy chcą poszerzyć słownictwo i poprawić płynność w sytuacjach zawodowych.
- Osób pracujących w działach rezerwacji, sprzedaży wycieczek, obsługi klienta i transportu, które muszą prowadzić rozmowy, negocjacje i korespondencję w języku angielskim.
- Menedżerów i koordynatorów turystycznych odpowiedzialnych za kontakty z międzynarodowymi kontrahentami.
- Osób przygotowujących się do pracy w branży turystycznej w środowisku anglojęzycznym na poziomie średniozaawansowanym.
Ramowy Program Usługi
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Cultural Differences
- Mnemocards – quick mamorization flashcards
- Vocabulary: address, appointment, confrontational, ensure, eye contact, pay attention, personal space, prefer, surname, timeline, violate
- Function: Giving an explanation
Unit 2: GRAMMAR – Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous
Unit 3: Travel Packages
- Vocabulary: accommodation, air-only, all-inclusive, deluxe, entrance fee, explore, full board, half board, itinerary, set menu
- Function: Asking about differences
Unit 4: GRAMMAR – Present Perfect vs. Past Simple
Unit 5: Giving Directions
- Vocabulary: across, around the block, clock, corner, downtown, head, keep going, line, reach, intersection, right, turn
- Function: Describing location
Unit 6: Getting To and From the Airport
- Vocabulary: bellhop, curbside, driver, free of charge, front desk clerk, ground transportation, luggage, schedule, shuttle, taxi, transfer
- Function: Asking for a favor
Unit 7: GRAMMAR – Future forms (will, going to, present continuous for future)
Unit 8: Talking About the Weather
- Vocabulary: beachgoer, clear, cloud cover, cloudy, forecaster, get some sun, heat wave, high, low, predict, record temperature, stormy, sunny
- Function: Expressing regret
Unit 9: Intentional Travel
- Vocabulary: abroad, customs, customs agent, declare, departure tax, expire, inspect, international, passport, prohibited, stamp, valid, visa
- Function: Stating requirements
Unit 10: GRAMMAR – Modal verbs (must, have to, should, may, might)
Unit 11: Airport Security
- Vocabulary: advisory, cordoned off, marked, metal detector, regulation, restricted area, security camera, security checkpoint, security guard, travel companion, unattended luggage, X-ray machine
- Function: Reporting a problem
Unit 12: Airplane Procedures
- Vocabulary: cabin, call button, co-pilot, electronic device, fasten, flight attendant, hand luggage, in-flight, navigator, overhead compartment, pilot, refreshments, safety procedure, seatbelt
- Function: Offering choices
Unit 13: GRAMMAR – Comparatives and superlatives
Unit 14: Travel Delays
- Vocabulary: due to, engine, flight board, flight delay, further notice, landing gear, mechanical problem, missed flight, on time, patient, representative, runway
- Function: Expressing disbelief
Unit 15: Where’s My Baggage?
- Vocabulary: baggage office, claim form, damaged baggage, in transit, luggage status, misplaced, missing, notify, property, recover, specially, tracking system
- Function: Giving reassurance
Unit 16: GRAMMAR – Expressing ability (present & past: can, could, was able to)
Unit 17: Explaining the Bill
- Vocabulary: charter flight, gratuity, guided tour, landmark, luxury, massage parlor, overcharge, place of interest, premium, settle the bill, spa, tip, upscale, walking tour
- Function: Pointing out a mistake
Unit 18: Negotiating Prices
- Vocabulary: bargain, bargain-hunter, customary, good deal, half price, limit, make a deal, make an offer, market, negotiate, porcelain, shopper’s paradise, used to
- Function: Declining an offer
Unit 19: GRAMMAR – Real conditions (if + present → will)
Unit 20: Locating Help
- Vocabulary: clinic, dial, embassy, emergency number, fill a prescription, in case of emergency, injured, legal, pharmacy, police report, police station, treatment
- Function: Making a suggestion
Unit 21: Emergency!
- Vocabulary: decompression, emergency landing, emergency slide, floating device, oxygen, oxygen mask, seat cushion, severe, turbulence
- Function: Discussing risk
Unit 22: Talking About Symptoms
- Vocabulary: advisory, chill, cold, continent, fever, flu, headache, nausea, outbreak, quarantine station, rash, sudden, symptom, tropical, vomiting
- Function: Describing symptoms
Unit 23: GRAMMAR – Hypothetical conditionals (past: If + had … would have …)
Unit 24: Travel Scenarios – Integrated Practice
- Mixed role-plays with previously learned vocabulary and functions (airport, hotel, excursions, medical emergencies, complaints, negotiations)
- Function: Consolidating skills
Unit 25: Revision + Final Test
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: magda@coludziepowiedza.co
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 98,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.