Project Manager Academy Master (PRINCE2 Foundation, CAPM®; AgilePM&Scrum Foundation) (S_51368; S_49148; S_51369)
Project Manager Academy Master (PRINCE2 Foundation, CAPM®; AgilePM&Scrum Foundation) (S_51368; S_49148; S_51369)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
- Wszystkie osoby, które prowadzą projekty (niezależnie od branży i tematyki)
- Członkowie komitetów sterujących projektów, czy zespołów projektowych
- Osoby aspirujące do roli Kierownika Projektu, które chcą zdobyć kluczowe dla roli certyfikacje zarządzania projektami: AgilePM®; PRINCE2®, CAPM®
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem Project Manager Academy Master jest zapoznanie uczestnika z międzynarodowymi standardami prowadzenia projektów wg AgilePM®; PRINCE2®, PMI® , a także dostarczenie mu odpowiednich umiejętności, by był gotowy do stosowania metodyk w prowadzonych działaniach projektowych. Szkolenie realizowane jest w trzech częściach, rozdzielnie dla każdej z metodyk .W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje również możliwość podejścia do egzaminu AgilePM® Foundation; PRINCE2®Foundation.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się PRINCE2: Charakteryzuje kluczowe elementy podejścia PRINCE2 | Kryteria weryfikacji Identyfikuje 5 kluczowych elementów PRINCE2 (ludzie, pryncypia, praktyki, procesy i kontekst projektu), które ściśle współpracują ze sobą w trakcie realizacji projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PRINCE2: Charakteryzuje kluczowe praktyki podejścia PRINCE2 | Kryteria weryfikacji Identyfikuje 7 kluczowych praktyk podejścia PRINCE2 (uzasadnienie biznesowe, organizowanie, plany, jakość, ryzyko, zagadnienia oraz postępy). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PRINCE2: Charakteryzuje kluczowe procesy podejścia PRINCE2 | Kryteria weryfikacji Identyfikuje 7 procesów zarządczych w podejściu PRINCE2 (uruchamianie projektu, ukierunkowywanie projektu, inicjowanie projektu, zarządzanie granicą etapu, kontrolowanie etapu, dostarczanie produktów praz zamykanie projektu). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PRINCE2: Planuje prace w projekcie | Kryteria weryfikacji Tworzy plan projektu i plany etapów z wykorzystaniem pryncypiów PRINCE2 (koncentruj się na produktach, zarządzaj z wykorzystaniem etapów i zarządzaj z wykorzystaniem tolerancji). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PRINCE2: Organizuje zespół projektowy | Kryteria weryfikacji Tworzy strukturę zespołu zarządzania projektem obejmującą interesy biznesu, użytkownika i dostawcy. Wprowadza 4 poziomy organizacyjne i 8 ról. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PRINCE2: Mierzy postępy w realizacji projektu | Kryteria weryfikacji Ustanawia mechanizmy monitorowania i porównywania faktycznych osiągnięć z planowanymi, dostarcza prognozę dotyczącą celów projektu i jego ciągłej zasadności, kontroluje wszelkie odchylenia powodujące sytuację nadzwyczajną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PRINCE2: Współdziała w zespołami w projekcie | Kryteria weryfikacji Ustanawia kulturę, która motywuje ludzi w projekcie. Przewodzi skutecznej zmianie, któa jest wprowadzana przez projekt, przewodzi skutecznym zespołom projektowym oraz zapewnia komunikację w projekcie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się AgilePM: Charakteryzuje filozofię oraz stosowanie pryncypiów AgilePM | Kryteria weryfikacji Odróżnia podejście Agile od tradycyjnych metod zarządzania projektami, definiuje kluczowe elementy filozofii i pryncypia AgilePM. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się AgilePM: Charakteryzuje strukturę zespołu zarządzania projektem zwinnym | Kryteria weryfikacji Opisuje odpowiedzialności wszystkich ról na poziomie projektu (AgilePM) oraz zespołu dostarczania (Scrum). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się AgilePM: Charakteryzuje kluczowe techniki AgilePM wykorzystywane w projekcie zwinnym | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje kluczowe elementy technik AgilePM wykorzystywanych w zwinnych projektach (Stosowanie Timeboxów, Priorytetyzację MoSCoW, Warsztaty Facylitowane, Modelowanie oraz Rozwój Iteracyjny). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się AgilePM: Stosuje proces zarządzania zwinnym projektem i produkty zarządcze AgilePM | Kryteria weryfikacji Opisuje przeznaczenie 6 faz procesu AgilePM, dostosowuje proces i produkty zarządcze AgilePM do środowiska projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się AgilePM: Szacuje i priorytetyzuje pracę w projekcie zwinnym | Kryteria weryfikacji Identyfikuje ryzyka związane z brakiem przestrzegania w projekcie zwinnym pryncypiów AgilePM oraz stosuje Kwestionariusz Podejścia do Projektu do identyfikacji ryzyk związnych z wyborem metody AgilePM do zarządzania projektem zwinnnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się AgilePM: Zarządza ryzykiem w projekcie zwinnym | Kryteria weryfikacji Identyfikuje ryzyka związane z brakiem przestrzegania w projekcie zwinnym pryncypiów AgilePM oraz stosuje Kwestionariusz Podejścia do Projektu do identyfikacji ryzyk związnych z wyborem metody AgilePM do zarządzania projektem zwinnnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się AgilePM: Planuje projekt zwinny | Kryteria weryfikacji Stosuje podejście dające dużą autonomię zespołom zwinnym, tworzy Plan Dostarczania oraz Plan Timeboxa, opisuje techniki kontroli postępu prac (tablice Kanban oraz wykresy Burn) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CAPM: Charakteryzuje różne cykle życia i procesy projektu. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia czym jest projekt, program, portfel oraz bieżąca działalność operacyjna. Rozróżnia podejście predykcyjne i adaptacyjne. Rozróżnia problemy, ryzyka, założenia i ograniczenia w projekcie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CAPM: Charakteryzuje role w zarządzaniu projektami | Kryteria weryfikacji Identyfikuje role i obowiązki kierownika projektu, sponsora oraz zespołu projektowego. Wyjaśnia różnice między przywództwem a zarządzaniem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CAPM: Charakteryzuje dwa modele PMBOK (predykcyjny i adaptacyjny) | Kryteria weryfikacji Identyfikuje elementy modelu predykcyjnego (6 edycja PMBOK) opartego o 5 grup procesów i 10 obszarów wiedzy. Identyfikuje elementy modelu adaptacyjnego (7 edycja PMBOK) opartego o 8 domen wydajności projektu oraz 12 pryncypiów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CAPM: Planuje w projekcie | Kryteria weryfikacji Tworzy harmonogram zarządzania projektem z zastosowaniem metody ścieżki krytycznej i struktury podziału pracy (WBS). Uwzględnia ryzyko w projekcie i stosuje odpowiednie rezerwy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CAPM: Stosuje podejście predykcyjne do zarządzania projektem | Kryteria weryfikacji Porównuje zalety i wady projektów adaptacyjnych i predykcyjnych opartych na planowaniu. Określa przydatność podejścia predykcyjnego do zarządzania projektem. Określa, jak dokumentować mechanizmy kontroli projektu w takich projektach oraz identyfikuje artefakty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CAPM: Stosuje podejście adaptacyjne do zarządzania projektem | Kryteria weryfikacji Określa przydatność podejść adaptacyjnych do zarządzania projektem. Identyfikuje zasoby procesów organizacyjnych i czynniki środowiskowe organizacji, które ułatwiają stosowanie podejść adaptacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CAPM: Angażuje interesariuszy w prace projektowe | Kryteria weryfikacji Określa sposób prowadzenia komunikacji z interesariuszami. Rekomenduje najodpowiedniejsze kanały i narzędzia komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program PRINCE2® edycja 7 Foundation 3 dni :
- Przegląd PRINCE2® edycja 7
- Ludzie
- Organizowanie
- Przygotowanie projektu i inicjowanie projektu
- Uzasadnienie biznesowe
- Plany
- Jakość
- Ryzyko
- Sterowanie etapem i zarządzanie dostarczaniem produktów
- Zarządzanie końcem etapu
- Zagadnienia
- Postępy
- Zamykanie projektu
- Zarządzanie strategiczne projektem
- Walidacja efektów uczenia - analiza pre i post testów
Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień - 15% szkolenia.
Obowiązkowy pakiet egzaminacyjny PRINCE2® Foundation wydanie 7 obejmuje:
- Oficjalne materiały szkoleniowe PeopleCert Learner Kit w wersji elektronicznej
- Oficjalny eBook „PRINCE2® Skuteczne zarządzanie projektami edycja 7”,
- Voucher na egzamin,
- Usługę On-Line Proctor umożliwiającą zdawanie egzaminu zdalnie.
Ramowy program szkolenia Agile PM Foundation wydanie 3 & Scrum Essentials 3 dni:
I dzień – Scrum Essentials
- Wprowadzenie do Agile i Scrum (Manifest Agile; 12 pryncypiów Agile)
- Zespół Scrum i wartości (Role i odpowiedzialności: Właściciela Produktu, Scrum Mastera i deweloperów; Kompetencje w zespole; Samozarządzanie i współpraca; 5 wartości Scrum: Zaangażowanie, Skupienie, Otwartość, Szacunek, Odwaga)
- Backlog Produktu (Cel Produktu; Organizacja Backlogu; Epiki i Historyjki Użytkownika; Format zapisu wymagań; Definicja Ukończenia)
- Sprint i planowanie Sprintu (Cel Sprintu, Backlog Sprintu; Planowanie Sprintu)
- Praca w Sprincie (Daily Scrum; Tworzenie Przyrostu Produktu)
- Przegląd Sprintu i Retrospektywa (Kluczowe elementy tych wydarzeń; Odpowiedzialność ról Scrum)
- Doskonalenie Backlogu Produktu (Uszczegóławianie, szacowanie i porządkowanie elementów Backlogu; Różne techniki szacowania: Planning Poker; Lean Thinking)
- Empiryzm i Lean Thinking (Trzy filary empiryzmu w Scrumie: Przejrzystość, Inspekcja i Adaptacja)
- Podsumowanie dnia
2 i 3 dzień – AgilePM® v3
- Wprowadzenie do Agile: (Co to jest podejście zwinne? Jakie są rodzaje podejść zwinnych? Które wybrać dla konkretnego projektu?)
- Podstawy AgilePM®: (Ograniczenia projektu w podejściu tradycyjnym i zwinnym; Filozofia AgilePM®; Przegląd ośmiu pryncypiów AgilePM®)
- Role w zespole zarządzania projektem: (Struktura ról i ich zakresy odpowiedzialności; Role poziomu projektu, zespołu realizacyjnego i role wspierające; Dostosowanie struktury zarządczej do kontekstu realizacji projektu)
- Współpraca i komunikacja (5 wartości Scrum, budowanie kompetencji w zespole, transparentność, inspekcja i adaptacja)
- Procesy i produkty: (Środowisko zarządcze projektu zwinnego; Przegląd typowych faz projektu AgilePM® oraz produktów zarządczych z nimi związanych)
- Praca w wymaganiami w projekcie: (Historyjki Użytkownika i epiki; Backlog Rozwiązania, Backlog Produktu i Backlog Sprintu)
- Szacowanie i priorytetyzacja pracy (Różne techniki szacowania i priorytetyzacji wymagań – w tym MoSCoW)
- Planowanie projektów zwinnych: (Planowanie w cyklu życia projektu oparte o rezultaty: planowanie projektu, transzy, Sprintu oraz fazy Wdrożenia;
- Ład w projekcie i zarządzanie ryzykiem (Zapewnienie zgodności projektu z regulacjami, zgodność finansowa; Dostosowanie metodyki do kontekstu projektu: Kwestionariusz Podejścia do Projektu; Zarządzanie ryzykiem w projekcie)
- Zarządzanie projektem Agile: (Style zarządzania; Cechy zarządzania projektem w podejściu zwinnym; Kluczowe rekomendacje)
- Sesja egzaminacyjna dla osób przystępujących do egzaminu
- Walidacja efektów uczenia - analiza pre i post testów
Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne ułatwiające zrozumienie omawianych zagadnień.
Uczestnik w cenie szkolenia otrzymuje akredytowane materiały oraz możliwość podejścia do egzaminu Agile PM Foundation wydanie 3 ostatniego dnia szkolenia.
Ramowy progam Certified Associate in Project Management (CAPM)® Exam Prep 3 dni:
- Wprowadzenie do szkolenia
- Podstawy zarządzania projektami – podstawowe pojęcia, role, procesy.
- Zarządzanie integracją w projekcie.
- Zarządzanie zakresem w projekcie.
- Zarządzanie harmonogramem.
- Zarządzanie kosztami.
- Zarządzanie jakością.
- Zarządzanie zasobami.
- Zarządzanie komunikacją.
- Zarządzanie ryzykiem.
- Zarządzanie zamówieniami.
- Zarządzanie interesariuszami
- Wskazówki – Jak zdać egzamin?
- Walidacja efektów uczenia - analiza pre i post testów
Uczestnicy szkolenia otrzymują dostęp do zestawu materiałów autorstwa RMC Learning Solution(i.e. Rity Mulcahy) wspomagającego przygotowanie do egzaminu, w tym: książkę CAPM® Exam Prep, PM FASTrack™ – środowisko symulujące test CAPM, Fiszki „Hot Topics” – materiał pomocniczy do nauki, wprowadzający e-Learning autorstwa RMC Learning Solution.
Szkolenie nie obejmuje egzaminu CAPM®, który uczestnik wykupuje indywidualnie na stronie PMI.
Po zakończonych blokach następować będzie walidacja cząstkowych efektów kształcenia w oparciu o przygotowane pre i post testy. Na zakończenie całości usługi przygotowane zostanie finalna analiza przyrostu kompetencji uczestnika- wyniki przesyłane są nie później niż 5 dni roboczych po zakończeniu usługi, w zależności od liczby uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 55 PRINCE2: Wprowadzenie: Omówienie zakresu szkolenia i procedur PeopleCert, Wprowadzenie do PRINCE2; PRE TEST | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 55 PRINCE2: Przegląd PRINCE2® edycja 7 - Moduł 2 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 55 PRINCE2: Ludzie - Moduł 3 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 55 PRINCE2: Organizowanie - Moduł 4 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 02:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 55 PRINCE2: Przygotowanie projektu - Moduł 5 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 55 PRINCE2: Inicjowanie projektu | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 55 PRINCE2: Kluczowe elementy 1-go dnia i Przygotowanie projektu | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 55 PRINCE2: Uzasadnienie biznesowe - Moduł 6 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 01:05 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 55 PRINCE2: Plany - Moduł 7 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 55 PRINCE2: Jakość - Moduł 8 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 55 PRINCE2: Ryzyko - Moduł 9 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 01:55 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 55 PRINCE2: Sterowanie etapem i zarządzanie dostarczaniem produktów - Moduł 10 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 55 PRINCE2: Zarządzanie końcem etapu - Moduł 11 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 55 PRINCE2: Zagadnienia - Moduł 12 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 55 PRINCE2: Postępy - Moduł 13 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 55 PRINCE2: Zamykanie projektu - Moduł 14 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 55 PRINCE2: Zarządzanie strategiczne - Moduł 15 | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 55 PRINCE2: Podsumowanie szkolenia: przypomnienie istotnych kwestii egzaminacyjnych; POST TEST | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 55 CAPM: Wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 55 CAPM: Rozdział 1 - Praktyczne wskazówki jak przygotować się do egzaminu | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 55 CAPM: Rozdział 2 - Podstawy zarządzania projektami: pojęcia, role, procesy | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 55 CAPM: Rozdział 3 - Procesy zarządzania projektami | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 55 CAPM: Rozdział 4 - Rozpoczynanie projektu (część 1 i 2) | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 03:25 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 55 CAPM: Rozdział 6 - Prowadzenie zespołu | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 55 CAPM: Rozdział 7 - Zarządzanie komunikacją | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:40 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 55 CAPM: Rozdział 8 - Zarządzanie interesariuszami | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 55 CAPM: Rozdział 9 - Zarządzanie ryzykiem | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 55 CAPM: Rozdział 10: Zarządzanie jakością | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 55 CAPM: Rozdział 11&12: Odpowiedzialność i podejście predykcyjne | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 55 CAPM: Rozdział 13 - Zarządzanie integracją w projekcie | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 55 CAPM: Rozdział 14 - Zarządzanie zakresem w projekcie | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 55 CAPM: Rozdział 15 - Zarządzanie harmonogramem | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 55 CAPM: Rozdział 16 - Zarządzanie kosztami | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 01:05 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 55 CAPM: Rozdział 17 - Zarządzanie zasobami | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 55 CAPM: Rozdział 18 - Zarządzanie zamówieniami | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 55 CAPM: Rozdział 19 - Zrozumienie podejść zwinnych | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 55 CAPM: Rozdział 20 - Procesy projektów zwinnych | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 55 CAPM: Rozdział 21-23 - Podejścia adaptacyjne; Realizacja wyników projektu; Wskazówki – jak zdać egzamin | Prowadzący Robert Maślanek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 55 AgilePM: Wprowadzenie: Omówienie celu i zakresu szkolenia oraz zasad przystępowania do egzaminu; PRE TEST | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 55 AgilePM: Wprowadzenie do Scrum i Agile | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 55 AgilePM: Zespół Scrum i jego wartości; Backlog Produktu | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 55 AgilePM: Sprint i Planowanie Sprintu; Praca w Sprincie | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 55 AgilePM: Przegląd i Retrospektywa Sprintu; Doskonalenie i szacowanie Backlogu Produktu | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 55 AgilePM: Empiryzm i Lean Thinking; Podsumowanie dnia | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 55 AgilePM: Wprowadzenie i Kluczowe koncepcje AgilePM | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 55 AgilePM: Przegląd Scrum; Podstawy AgilePM | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 55 AgilePM: Ludzie i interakcje | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 55 AgilePM: Współpraca i Komunikacja | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 55 AgilePM: Ramy cyklu życia projektu | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 55 AgilePM: Wymagania, szacowanie i priorytetyzacji MoSCoW | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:35 | Liczba godzin 01:55 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 55 AgilePM: Planowanie i kontrola; Zarządzanie ryzykiem | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:35 | Godzina zakończenia 13:25 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 55 AgilePM: Ład, zgodność i artefakty projektowe AgilePM | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:05 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 55 AgilePM: Powtórzenie głównych zagadnień Agile PM | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 55 AgilePM: Podsumowanie i sesja egzaminacyjna | Prowadzący Dorota Pec | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 55 Finalna walidacja efektów kształcenia - przyrost kompetencji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 507,90 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 730,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 139,82 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 113,68 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Pec
Robert Maślanek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje do szkolenia PRINCE2®Fundation
W cenie szkolenia i obowiązkowego pakietu uczestnik otrzymuje:
- Materiał przedkursowy
- Oficjalne materiały szkoleniowe PeopleCert Learner Kit w wersji elektronicznej,
- Oficjalny eBook "PRINCE2® Skuteczne zarządzanie projektami edycja 7"
- Voucher na egzamin PRINCE2®Fundation
- Usługę On-Line Proctor umożliwiającą zdawanie egzaminu zdalnie.
- Możliwość miesięcznej subskrypcji usługi MyAXELOS z zasobami PRINCE2; wymagana jest rejestracja na portalu MyAXELOS i podanie nr kandydata z certyfikatu
Informacje do szkolenia AgilePM® Foundation v3 & Scrum Essentials z egzaminem
W cenie szkolenia uczestnik otrzymuje
- Materiał przed kursem
- Komplet akredytowanych materiałów szkoleniowych
- Przykładowe pytania egzaminacyjne wraz z wyjaśnieniami
- Możliwość do podejścia do egzaminu ostatniego dnia szkolenia
Istnieje możliwość dodatkowego zakupu:
- Oficjalnej książki „AgilePM® – Agile Project Management Reference Book v3” w formie elektronicznej lub papierowej
Informacje do szkolenia CAPM Exam Prep:
Uczestnik w ramach obowiązkowego pakietu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych RMC Learning Solution(i.e. Rity Mulcahy), w tym:
- książki CAPM® Exam Prep,
- PM FASTrack™ – środowiska symulującego test CAPM,
- Wprowadzającego e-Learningu autorstwa RMC Learning Solution.
Dostęp do materiałów: 12 miesięcy.
Linki do wydarzeń objętych szkoleniem:
https://academy.asseco.pl/szkolenie/prince2-foundation-edycja-7/?sform=zdalna
https://academy.asseco.pl/szkolenie/agilepm-foundation-v3-scrum-essentials/?sform=zdalna
https://academy.asseco.pl/szkolenie/certified-associate-in-project-management-capm-exam-prep-course/
Warunki uczestnictwa
Do wszystkich szkoleń:
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w związku z czym udział w szkoleniu wymaga dostępu do komputera z dostępem do Internetu, mikrofonem i kamerą w celu komunikacji z uczestnikami szkolenia i trenerem, udziału w ćwiczeniach i prezentacjach.
W zakresie szkolenia CAPM® Exam Prep:
Wymagania wstępne
- Znajomość metodyki PMBOK® Guide w najnowszej wersji
- Posiadanie doświadczenia w zarządzaniu projektami. Do przystąpienia do egzaminu niezbędne jest posiadanie udokumentowanych 23 godzin formalnej edukacji w obszarze zarządzania projektami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B.1.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane każdego dnia w godzinach 09:00-16:00 lub 09:00-17:00 wg harmonogramu. Trener przerwy szkoleniowe podczas sesji uzgadnia z uczestnikami indywidualnie. Każdego dnia przewidziana jest jedna 30 minutowa przerwa i dwie max 15 minutowe.
UWAGA! Dla usług z dofinansowaniem powyżej 70% istnieje możliwość wystawienia faktury ZW VAT. Prosimy o kontakt z Biurem Asseco Academy academy@assecods.pl . Natomiast w przypadku dofinansowania usługi poniżej 70% ze środków publicznych, usługa nie jest zwolniona z podatku VAT. Należy wówczas doliczyć do usługi szkoleniowej należny VAT w wysokości 23%.
Na potrzeby Usługodawcy, jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia usługa zdalna może być rejestrowana.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej na żywo za pośrednictwem aplikacji Webex Meeting. Aby wziąć udział, konieczne jest posiadanie urządzenia takiego jak komputer stacjonarny, laptop wyposażonego w stabilne połączenie internetowe oraz mikrofon i kamerę. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość przetestowania swojego sprzętu podczas sesji próbnej, aby upewnić się, że połączenie internetowe, mikrofon i kamera/słuchawki działają poprawnie.
Minimalne wymagania sprzętowo – systemowe: -Komputer PC z systemem Windows 7 lub nowszym, Max OX 10.13 lub nowszym. Istnieje możliwość korzystania z innych systemów, w tym Linux. Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem: https://help.webex.com/en-us/nki3xrq/Webex-Meetings-Suite-SystemRequirements. -Przeglądarka internetowa (zalecamy korzystanie z Chrome lub Firefox). -Karta LAN: min. 100 MBPS lub stabilne połączenie WiFi (zalecamy połączenie do sieci „kablem”). Nie dopuszcza się udziału w szkoleniu za pośrednictwem łączy GSM/LTE. Zalecane pasmo, to przynajmniej 2 MBps (download i upload). W przypadku spadku przepustowości łącza poniżej 1,2 MBps należy liczyć się z istotnym obniżeniem jakości połączenia. -Mikrofon i głośniki (zalecamy korzystanie z zestawu typu headset). -Kamera internetowa.
Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma na podany adres email link do platformy, gdzie odbędzie się szkolenie. Uczestnictwo w szkoleniu umożliwia aktywne uczestnictwo w zajęciach, w tym komunikację z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami. Umożliwia to wymianę doświadczeń oraz aktywny kontakt zarówno z grupą, jak i prowadzącym. Dodatkowo, uczestnicy mają dostęp do funkcji czatu online, co jeszcze bardziej ułatwia interakcję.