PEWNA SIEBIE: Od Samoakceptacji do Odważnego Życia w Obfitości
PEWNA SIEBIE: Od Samoakceptacji do Odważnego Życia w Obfitości
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Warsztat przeznaczony jest dla kobiet, które:
- chcą wzmocnić pewność siebie i poczucie własnej wartości w życiu osobistym i zawodowym,
- pragną nauczyć się stawiać granice, mówić „nie” bez poczucia winy i komunikować się asertywnie,
- stoją przed nowymi wyzwaniami zawodowymi lub osobistymi i chcą wejść w nie z większą odwagą,
- odczuwają blokady wewnętrzne, nadmierny perfekcjonizm lub krytykę wewnętrzną i chcą się od nich uwolnić,
- chcą odkryć i rozwijać swoje kompetencje, talenty i mocne strony,
- potrzebują praktycznych narzędzi do budowania pewności siebie w relacjach i działaniach,
- szukają wspierającej, kameralnej grupy kobiet oraz bezpiecznej przestrzeni do pracy nad sobą.
Warsztat jest szczególnie polecany dla kobiet pracujących w środowiskach wymagających wysokiego poziomu komunikacji, odwagi i samodzielności (m.in. menedżerki, liderki zespołów, specjalistki, freelanserki, przedsiębiorczynie), ale nie jest ograniczony do żadnej branży.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji05-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestniczek w wiedzę, umiejętności i postawyniezbędne do budowania trwałej pewności siebie poprzez rozwój samoświadomości,
kształtowanie wspierającego wewnętrznego dialogu, umiejętność stawiania granic i
wyrażania swoich potrzeb, wzmacnianie kompetencji i niezależności, świadome zarządzanie
relacjami, konstruktywne reagowanie na krytykę i porażki, spójny wizerunek oraz realizację
celów w zgodzie z wartościami, sprzyjającą niezależności finansowej i życiu w obfi
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje swoje mocne isłabe strony oraz akceptuje je | Kryteria weryfikacji Wymienia min. 3 mocne i 3słabe strony i określa sposoby ich wykorzystania lub rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje techniki asertywnegowyrażania potrzeb i opinii | Kryteria weryfikacji Formułuje komunikatasertywny w oparciu o podany scenariusz | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia kompromis odrezygnacji z siebie | Kryteria weryfikacji Poprawnie klasyfikuje min. 3przykłady sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi wskazać swojeosiągnięcia i planować rozwój kompetencji | Kryteria weryfikacji Tworzy listę min. 5 osiągnięć iokreśla kolejne kroki rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje cechywspierających i toksycznych relacji | Kryteria weryfikacji Wymienia min. 3 cechy relacjiwspierających i min. 3 toksycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi wyznaczać cele | Kryteria weryfikacji Tworzy min. 2 cele w modelu SMART | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 – Sobota (10:00–18:00)
Temat przewodni: „Ja i moja wewnętrzna siła”
Moduł 1: Postrzeganie siebie i samoakceptacja (10:00–11:30)
● Rozpoznawanie i akceptowanie swoich mocnych i słabych stron.
● Wewnętrzny dialog i jego wpływ na poczucie wartości.
● Presja kulturowa i społeczna dotycząca wyglądu.
● Ćwiczenie: „Lustro wewnętrzne” – praca z afirmacjami i przekonaniami.
Moduł 2: Granice i asertywność (11:30–13:15)
● Mówienie „nie” bez poczucia winy.
● Wyrażanie potrzeb i opinii w pracy, relacjach i rodzinie.
● Kompromis vs. rezygnacja z siebie.
● Ćwiczenie: scenki asertywności w parach.
Przerwa obiadowa 13:15–13:45
Moduł 3: Rozwój kompetencji i samodzielność (13:45–15:15)
● Budowanie pewności siebie przez nowe umiejętności.
● Świadomość i docenianie osiągnięć.
● Niezależność finansowa i decyzyjna – fundament wolności.
● Ćwiczenie: „Mapa moich kompetencji i celów rozwojowych”.
Moduł 4: Relacje i wpływ otoczenia (15:15–18:00)
● Jak otoczenie wpływa na poczucie wartości.
● Rozpoznawanie i unikanie toksycznych relacji.
● Budowanie sieci wsparcia: przyjaciółki, mentorki, grupy rozwoju.
● Ćwiczenie: „Mój krąg wsparcia”.
Dzień 2 – Niedziela (9:00–17:00)
Temat przewodni: „Pewność siebie w działaniu i relacjach”
Moduł 5: Radzenie sobie z krytyką i porażką (9:00–10:30)
● Oddzielanie konstruktywnej krytyki od hejtu.
● Porażki jako lekcje, nie dowody niedoskonałości.
● Budowanie odporności na ocenę innych.
● Ćwiczenie: „Przekierowanie narracji”.
Moduł 6: Wizerunek i mowa ciała (10:30–12:00)
● Jak postawa, gesty i ton głosu wpływają na odbiór.
● Spójność między tym, co czujesz, a tym, co pokazujesz.
● Ćwiczenie przed kamerą: świadoma mowa ciała.
Przerwa obiadowa 12:00–12:30
Moduł 7: Wewnętrzna motywacja, cele i obfitość (12:30–14:45)
● Działanie z poczuciem sensu, a nie dla spełnienia oczekiwań innych.
● Wyznaczanie i realizowanie celów w zgodzie z wartościami.
● Obfitość i niezależność finansowa – jak tworzyć przestrzeń na dobrobyt.
● Ćwiczenie: „Mój 90-dniowy plan działania”.
Moduł 8: Integracja i plan wdrożenia (14:45–16:15)
● Podsumowanie całego procesu.
● Tworzenie osobistego „Manifestu Pewnej Siebie”.
● Krąg zamykający – dzielenie się wnioskami i zobowiązaniami.
Moduł 9: Walidacja - test teoretyczny (16:15 - 17:00)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł 1: Postrzeganie siebie i samoakceptacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 2: Granice i asertywność | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 3: Rozwój kompetencji i samodzielność | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł 5: Radzenie sobie z krytyką i porażką | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 6: Wizerunek i mowa ciała | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 7: Wewnętrzna motywacja, cele i obfitość | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł 8: Integracja i plan wdrożenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Moduł 4: Relacje i wpływ otoczenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 93,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 93,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie ma charakter intensywnego, interaktywnego warsztatu online. Oprócz krótkich wprowadzeń teoretycznych, program opiera się na:
● Praktycznych ćwiczeniach z narzędziami STRUCTOGRAM® 1 i 2.
● Dynamicznych dyskusjach grupowych i wymianie doświadczeń.
● Symulacjach i odgrywaniu ról opartych na realnych sytuacjach uczestników.
● Analizie case studies z obszaru komunikacji i relacji.
● Sesjach Q&A z Trenerką.
● Indywidualnej pracy nad własnym planem rozwoju osobistego i budowania relacji.
Podstawa zwolnienia z VAT - art.43 ust. 1 pkt 29 ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma szkolenia: Online, na żywo, z interaktywnym udziałem Trenerki.
Platforma: Profesjonalna platforma wideokonferencyjna (np. Zoom), zapewniająca stabilność i komfort komunikacji.
Minimalne wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2GB pamięci RAM ( lun 4-rdzeniowy)
System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10) Mac wersja 10.13,
Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla,Firefox
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps
kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki,(ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line.