Studia Podyplomowe Coaching i Mentoring Organizacyjny
Studia Podyplomowe Coaching i Mentoring Organizacyjny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Absolwenci studiów licencjackich i magisterskich wszystkich kierunków, zainteresowani praktyką coachingu i mentoringu organizacyjnego, biznesowego. Mogą to być zarówno osoby rozpoczynające karierę zawodową i planujące pracę w charakterze niezależnych specjalistów, coachów, mentorów i konsultantów jak i pracujący już specjaliści HR, dyrektorzy, managerowie i pracownicy działów kadr, działów szkoleń i rozwoju, koordynatorzy projektów, kierownicy i koordynatorzy zespołów, trenerzy biznesu, coachowie, mentorzy i konsultanci chcący podnieść swoje dotychczasowe kwalifikacje, poszerzyć lub ukierunkować swoją wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników22
- Data zakończenia rekrutacji18-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi220
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia przygotowują do samodzielnego prowadzenia sesji coachingu i mentoringu biznesowego, prowadzenia pełnych procesów rozwojowych indywidualnych i zespołowych wykorzystujących metodykę coachingu, badania potrzeb rozwojowych, definiowania celów, wspierania klientów na poszczególnych etapach rozwoju aż do ewaluacji efektów rozwojowych i raportowania. Przygotowują do pracy w ramach organizacji jak i na zewnątrz poprzez z firmami w ramach prowadzonej działalnościEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwent w zakresie wiedzy zna i rozumie:Pogłębioną wiedzę o zasadach i założeniach coachingu oraz mentoringu i reguły rozróżniania i zastosowania obydwu metod Pogłębioną wiedzę o definicjach, głównych modelach i pojęciach stosowanych w praktyce coachingowej oraz mentoringowej Pogłębioną wiedzę o celach i założeniach analizy potrzeb rozwojowych w obszarze kompetencji miękkich Pogłębioną wiedzę o teoriach rozwoju kompetencji i założeniach procesu coachingowego i mentoringowego Pogłębioną wiedzę o założeniach i regułach zastosowania metod i technik facylitacyjnych przy wspieraniu rozwoju kompetencji miękkich w biznesie Pogłębioną wiedzę o modelach realizacji projektów rozwojowych w praktyce zarzadzania zasobami ludzkimi w firmach Pogłębioną wiedzę o specyfice współpracy pomiędzy zaangażowanymi w proces podmiotami: przełożonymi, koordynatorami HR, klientami i współpracownikami Podstawowe pojęcia i zasady z zakresu prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej w praktyce coacha i mentora | Kryteria weryfikacji Rozumienie specyfiki i różnic pomiędzy metodami rozwojowymi, znajomość standardów profesjonalnych, znajomość podejść, szkół i metodologii coachingu i mentoringu, znajomość regulacji etycznych i zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwenci, w zakresie umiejętności potrafią:Efektywnie komunikować się z klientami biznesowymi Diagnozować potrzeby rozwojowe swoich klientów Prowadzić profesjonalne sesje coachingu i mentoringu w biznesie Budować relacje międzyludzkie oparte na modelu partnerstwa, zaufania i szacunku Dobierać i stosować wachlarz narzędzi i technik w realizacji sesji coachingowych i mentoringowych Budować autorytet mentora niezbędny w realizacji sesji mentoringowych Formułować cele i zadania rozwojowe oraz stwarzać przestrzeń do ich realizacji dla klienta Stosować techniki motywacyjne i budować atmosferę proaktywnego działania Planować działania rozwojowe mające za zadanie efektywną realizację celów biznesowych Prowadzić ewaluację projektów rozwojowych Samodzielnie proponować rozwiązania konkretnego problemu w procesie rozwojowym i przeprowadzenia procedury podjęcia rozstrzygnięć w tym zakresie | Kryteria weryfikacji Realizacja pełnego procesu coachingowego lub mentoringowego z klientem, złożenie raportu z przeprowadzonego procesu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Absolwenci w zakresie kompetencji społecznych są gotowi do:Wypracowania i ciągłego doskonalenia kompetencji profesjonalnych Samodzielnego rozwijania osobistego stylu coachingowego i mentoringowego Stosowania zasad etyki zawodowej coacha i mentora i kierowania się kodeksami etycznymi oraz standardami przy rozstrzyganiu dylematów w pracy z klientami Pracy zespołowej i współdziałania w ramach koordynowanych projektów rozwojowych w firmach Inicjowania i organizowania procesów rozwojowych w ramach organizacji biznesowych, instytucji i innych podmiotów | Kryteria weryfikacji Realizacja superwizowanej praktyki coachingowej/ mentoringowej z klientami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia mają wyraźny profil praktyczny. Z jednej strony kształtują indywidulane kompetencje uczestników, niezbędne do pełnienia roli coacha i mentora, ale także do bycia bardziej świadomym i dojrzałym managerem, wykorzystującym coachingowy styl zarządzania oraz mentorską odpowiedzialność za rozwój innych. Z drugiej strony studia te przygotowują do wdrażania rozbudowanych programów rozwojowych, planowania i koordynowania projektów coachingu wewnętrznego i zewnętrznego oraz doskonalenia biznesu poprzez budowanie kapitału ludzkiego firmy. Kształcenie opiera się na metodach warsztatowych, praktyce stacjonarnej i teleklasach, zastosowaniu materiałów multimedialnych oraz ćwiczeniach kreatywnych. Formuła studiów zakłada jednocześnie dwustopniowy rozwój. W ramach studiów uczesnticy mają możliwość odbycia kompletnego procesu coachingu prowadzonego przez profesjonalnego coacha, a także poprowadzenia pełnego procesu coachingu lub mentoringu superwizowanego przez profesjonalistów. Absolwenci studiów otrzymują pełne wsparcie w ramach praktyki i ustawicznego doskonalenia. Organizowane są certyfikowane kursy i szkolenia dedykowane dla absolwentów oraz spotkania w ramach klubów i kół specjalistycznych. Uczestnicy mają także możliwość rejestracji w bazie coachów i mentorów, prezentująć swoją praktykę i pozostając w sieci profesjonalnych kontaktów.
Nasz model kompetencyjny opracowany został zgodnie z wytycznymi kompetencyjnymi ICF oraz Izby Coachingu, by jak najlepiej przygotować uczestników do nowej profesji.
Moduł 1 to przedmioty pozwalające zrozumieć podstawy i osadzić się w tematyce studiów. Służą budowaniu bazowej wiedzy i kompetencji, niezbędnych do profesjonalnego wykonywania zawodu. Dzięki temu będziesz mieć solidne podstawy dla kreatywności, pewności siebie i samodzielności na dalszych etapach rozwoju w roli coacha/mentora.
Moduł 2 to trenowanie umiejętności. Celem tego modułu jest przede wszystkim praktyka i rozwój różnorodnych kompetencji
Moduł 3 i 4 dotyczą specjalistycznej wiedzy i kompetencji przydatnych w biznesowym podejściu - Profesjonalny Coach w Biznesie oraz Profesjonalny Mentor w Biznesie
Uzupełnieniem powyższych umiejętności będzie wachlarz praktycznych narzędzi przekazywanych podczas zajęć na module 5, a cały rok będziemy też dbać o integracje wiedzy i głębsze zrozumienia omawianych tematów podczas warsztatów w ramach modułu 6
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Trening integracji i wprowadzenie do studiów | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Trening umiejętności słuchania i zadawania pytań | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Idea i podstawy coachingu. Struktura spotkania coachingowego | Prowadzący Łukasz Marciniak | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Budowanie relacji i kontrakty w projektach rozwojowych | Prowadzący Agnieszka Grys | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Metody badania potrzeb rozwojowych | Prowadzący Anna Leśnikowska-Jaros | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Konstruowanie wyzwań rozwojowych. Wizja i cele klienta | Prowadzący Tomasz Sławiński | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Idea i podstawy mentoringu. Struktura spotkania mentoringowego | Prowadzący Łukasz Marciniak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Metody i narzędzia mentoringu | Prowadzący Dawid Wawrzyniak | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Praca z wartościami i motywacją | Prowadzący Barbara Kędzia | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Autoprezentacja i autorytet mentora | Prowadzący Piotr Ławacz | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Zarządzanie postępami i zaangażowaniem w procesie rozwojowym | Prowadzący Edyta Bartosiewicz | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Wdrażanie mentoringu w organizacjach | Prowadzący Łukasz Marciniak | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Uważność i obecność coachingowa | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Etyka i standardy pracy | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Przygotowanie projektów | Prowadzący Łukasz Marciniak | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Przygotowanie projektów | Prowadzący Łukasz Marciniak | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Praca z przekonaniami i przełamywanie impasu | Prowadzący Joanna Sajko-Marciniak | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Coaching interwencyjny | Prowadzący Joanna Sajko-Marciniak | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Metodyka Coachingu Koaktywnego | Prowadzący Tomasz Sławiński | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 Metodyka Mentoringu Koaktywnego | Prowadzący Tomasz Sławiński | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 Executive coaching i senior mentoring | Prowadzący Łukasz Marciniak | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 Superwizja projektów | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 Coaching międzykulturowy | Prowadzący Daria Lewandowska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Trening uwalniania emocji z ciała | Prowadzący Krzysztof Konecki | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Mentoring w zastosowaniu - standardy i najlepsze praktyki | Prowadzący Tomasz Sławiński | Data realizacji zajęć 25-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Team-coaching w organizacjach | Prowadzący Michał Kubik | Data realizacji zajęć 26-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Coaching menadżerski i coachingowy styl zarządzania | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Mindset Coaching w organizacjach | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Praca z obrazem i słowem w środowisku biznesowym | Prowadzący Beata Gumińska-Wojtczak | Data realizacji zajęć 30-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Coach na rynku - budowanie własnego biznesu | Prowadzący Beata Gumińska-Wojtczak | Data realizacji zajęć 31-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Raportowanie projektów | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 13-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Raportowanie projektów | Prowadzący Sylwia Roma | Data realizacji zajęć 14-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 35,45 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 35,45 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Sajko-Marciniak
W swojej pracy wspiera także klientów biznesowych głównie w interwencjach kryzysowych, impasach oraz pracy z przekonaniami. Poza certyfikacjami coachingowymi posiada ukończone liczne kursy i szkolenia w innych dyscyplinach: w tym z Core Energetics (CCEP Terapeuta Core Energetics),Terapeuta systemowy (Szkoła Ustawień Rodzinnych Bertha Hellingera, certyfikat z Taunus-Institut für Stilles Familienstellen), Provider TRE (Certyfikat TRE® Provider), Praktyk MBSR (certyfikat Redukcji Stresu Opartej na Uważności).
Jest także trenerem - szkoleniowcem rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. W przeszłości przez wiele lat pracowała jako coach kariery, co wzbogaciło jej podejście do rozwoju osobistego i zawodowego.
Dawid Wawrzyniak
Łukasz Marciniak
Krzysztof Konecki
Pisze poezję i wykonuje kolaże. Instruktor hatha jogi.
Edyta Bartosiewicz
Pomaga osobom w kryzysie psychicznym. Uczy, jak opanować stres i emocje oraz jak odzyskać spokój w kryzysowych sytuacjach. Pokazuje, jak budować odporność psychiczną i dbać o dobry poziom energii mentalnej. Wspiera w podnoszeniu poczucia wartości i samooceny. Prowadzi spotkania indywidualne i grupowe w obszarze psychologii kryzysu, mobbingu, komunikacji w oparciu o Nonviolent Communication oraz efektywnych metod radzenia sobie z przewlekłym stresem, a także autorskie warsztaty rozwoju osobistego dla kobiet.
Jest jedynym w Łodzi coachem kryzysowym z doświadczeniem 10-letniej współpracy z zespołem biegłych psychologów sądowych w zakresie spraw rozwodowych, opiekuńczych, nieletnich i mediacji. www.edytabartosiewiczcoaching.pl
Tomasz Sławiński
Jest trenerem coachingu w Kingmakers Academy oraz wykładowcą na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Łódzkim.
Coaching to jego pasja i część kodu DNA. Wierzy, że gdybyśmy wszyscy więcej słuchali niż mówili świat byłby życzliwszym i bezpieczniejszym miejscem.
Sylwia Roma
Zafascynowana kulturą dalekiego wschodu, często podróżuje w tamte kierunki świata. Jogę i medytację praktykuje od 20 lat, odnajdując w niej wciąż coś nowego na kolejnych etapach swojego życia. Dyplomowany nauczyciel jogi BKS Iyengara. Swoje umiejętności doskonaliła m.in. w programach CoachWise Coaching Essentials™, Transforming Communication™, Family Coaching -Erickson College International
Barbara Kędzia
Anna Leśnikowska-Jaros
Piotr Ławacz
Beata Gumińska-Wojtczak
Absolwentka studiów doktoranckich w obszarze strategii biznesowych i wieloletnim wykładowca w Społecznej Akademi Nauk i na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwentka Studiów Doktoranckich na Uniwersytecie Łódzkim. Jest współautorem książki i specjalistycznych artykułów z zakresu strategii finansowych. Od kilkunastu lat pracuje jako Dyrektor Finansowy dla międzynarodowych korporacjach i pełni funkcje zarządcze. Specjalizuje się w excutive i business coaching’u, a także w temacie przywództwa przyszłości i budowaniu biznesowych strategii firm. Prowadzi treningi i coachingi w języku polskim i angielskim.
Agnieszka Grys
Daria Lewandowska
Pracuje w obszarach rozwoju osobistego, poszerzania własnej świadomości, budowania relacji z drugim człowiekiem. Jej specjalizacją jest odkrywanie naturalnych talentów, zarządzanie talentami według metodyki Instytutu Gallupa, wsparcie organizacji i zespołów we wdrażaniu metodologii mocnych stron oraz analiza raportów CliftonStrengths (Gallup). W sferze jej pasji jest także budowanie kompetencji międzykulturowych oraz poczucia własnej wartości i siły sprawczej.
Absolwentka studiów MBA oraz prestiżowego programu ministerialnego „Top 500 Innovators” na Uniwersytecie w Berkley. Pracuje i uczy się w środowisku międzynarodowym, posługując się płynnie językiem angielskim, włoskich i hiszpańskim.
Jest niezależną, certyfikowaną trenerka i coachem, a także wykładowcą uczelni wyższych, jak Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu czy Uniwersytet Ekonomiczny. Na co dzień tworzy holistyczne programy rozwojowe w obszarach komunikacji, kompetencji liderskich oraz budowania i wzmacniania pracy zespołowej.
Michał Kubik
Michał jest akredytowanym coachem ICF na poziomie PCC (Professional Certified Coach), autoryzowanym facilitatorem metody Team Diagnostic™ i – jednym z nielicznych w Polsce – certyfikowanym coachem Metody HBDI® (Herrmann Brain Dominance Instrument).
Pracuje zarówno w środowisku biznesowym i korporacyjnym, jak i w szkołach i urzędach. Jest coachem indywidualnym i zespołowym, prowadzi również warsztaty rozwojowe dla średniej i wyższej kadry menedżerskiej – realizował duże projekty dla m.in. BZ WBK, Adamed, Shell Shared Services, Pratt & Whitney. Jego specjalnością są procesy rozwojowe prowadzące do zmiany kultury organizacji – rozpowszechniania stosowania informacji zwrotnej, umiejętności uważnego słuchania, samoświadomości, inteligencji emocjonalnej i kształtowania kompetencji odwagi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci skryptów, diagramów oraz kart ćwiczeń udostępniane systematycznie przez cały okres nauki w formie elektronicznej oraz papierowej na wybranych zajęciach
Warunki uczestnictwa
- Ukończone studia magisterskie lub licencjackie
- Zainteresowanie pracą bezpośrednią z ludźmi oraz wspieraniem ich rozwoju osobistego i zawodowego
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Sale nauki i praktyki indywidualnej, biblioteka akademicka, zaplecze socjalne