Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Klucz do efektywności i harmonii w pracy
Możliwość dofinansowania
Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Klucz do efektywności i harmonii w pracy
Numer usługi 2025/08/12/135453/2936741
2 460,00 PLN
brutto
2 000,00 PLNnetto
307,50 PLNbrutto/h
250,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy działów HR
- pracownicy, którzy chcą lepiej radzić sobie z presją zawodową i emocjami
- menedżerowie pragnący wspierać swoich pracowników w budowaniu zdrowej atmosfery w miejscu pracy
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami to intensywny warsztat, który łączy wiedzę psychologiczną z praktycznymi technikami radzenia sobie z presją i napięciem zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Poznasz tu mechanizmy powstawania stresu, nauczysz się rozpoznawać własne stresory i emocje oraz stosować sprawdzone metody relaksacyjne. Uczestnicy zdobywają narzędzia do skutecznego zarządzania stresem, poprawy komunikacji oraz budowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie mechanizmów stresu oraz jego wpływu na ciało i umysł | Kryteria weryfikacji uczestnik wyjaśnia, czym jest stres oraz jakie są jego skutki zdrowotne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje własne stresory | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opanowanie technik mindfulness dla redukcji stresu | Kryteria weryfikacji uczestnik wykonuje praktyczne ćwiczenia mindfulness, np. „skanowanie ciała” | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozwój inteligencji emocjonalnej i umiejętności regulacji emocji | Kryteria weryfikacji uczestnik rozpoznaje i nazywa swoje emocje oraz stosuje empatyczne reakcje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uczestnik prezentuje strategie regulacji emocji w sytuacji stresowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Budowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym (work–life balance) | Kryteria weryfikacji uczestnik wskazuje konkretne granice między sferą zawodową i prywatną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik opracowuje indywidualny plan work–life balance | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Opanowanie technik oddechowych i relaksacyjnych | Kryteria weryfikacji uczestnik praktykuje metody takie jak oddech przeponowy czy „box breathing” | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uczestnik charakteryzuje wpływ technik oddechowych na obniżenie poziomu stresu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzenie indywidualnej strategii zarządzania stresem i emocjami | Kryteria weryfikacji uczestnik formułuje własną strategię zarządzania stresem i emocjami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uczestnik przedstawia strategię oraz uzasadnia wybór konkretnych elementów w ramach planu | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Definicja stresu i wpływ na zdrowie: Jak stres oddziałuje na ciało i umysł, rozpoznawanie własnych stresorów.
- Mindfulness: Praktyczne techniki uważności, takie jak „skanowanie ciała” i uważne jedzenie.
- Inteligencja emocjonalna: Rozpoznawanie emocji, budowanie empatii i regulowanie reakcji emocjonalnych.
- Work-life balance: Ustalanie priorytetów i tworzenie zdrowych granic między pracą a życiem osobistym.
- Techniki oddechowe: Proste metody relaksacyjne, takie jak oddech przeponowy czy „Box breathing”.
- Plan działania: Tworzenie indywidualnych strategii zarządzania stresem i emocjami.
* Podany harmonogram i kolejność omawianych tematów są wyłącznie orientacyjne; w trakcie szkolenia mogą ulec zmianie w zależności od poziomu zaawansowania uczestników i dynamiki grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 9
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Definicja stresu i wpływ na zdrowie — Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Mindfulness: Praktyczne techniki uważności — Dyskusja na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Inteligencja emocjonalna — Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Work-life balance — Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Techniki oddechowe i metody relaksacyjne — Ćwiczenia, dyskusja na żywo | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Plan działania: Tworzenie indywidualnych strategii zarządzania stresem i emocjami — Ćwiczenie (symulacja), dyskusja na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 460,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 307,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Agnieszka Kaczor
Agnieszka reprezentuje unikalne w Polsce połączenie najwyższych kompetencji Agile (PSM III) z głęboką wiedzą o dynamice ludzkiej i systemach organizacyjnych. Jako certyfikowana psychoterapeutka (Gestalt, ISTDP) i HR Business Partner, wnosi do transformacji Agile wymiar, którego często brakuje w tradycyjnych podejściach — zrozumienie fundamentalnych czynników ludzkich i systemowych, które decydują o trwałości zmian.
Ponad 15 lat doświadczenia w transformacjach Agile w organizacjach takich jak Nationale-Nederlanden, Roche, T‑Mobile, Citi czy Cisco. Od pozycji Business Analyst, przez Test Manager, po Agile Coach — przeszła pełną ścieżkę rozwoju, rozumiejąc wyzwania na każdym poziomie organizacji. Wcześniejsze doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zapewniły jej wyjątkowe zrozumienie czym jest skupienie na kliencie i dostarczanie wartości.
Zarówno w modelu Watefall, jak i w zwinnych metodach Agile, Agnieszka stawia duży nacisk na komunikację i pracę z zespołami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafi doskonale dostosować się do napotkanej sytuacji, co prowadzi do widocznych postępów organizacji przywiązanych do dotychczasowych procesów i praktyk.
Ponad 15 lat doświadczenia w transformacjach Agile w organizacjach takich jak Nationale-Nederlanden, Roche, T‑Mobile, Citi czy Cisco. Od pozycji Business Analyst, przez Test Manager, po Agile Coach — przeszła pełną ścieżkę rozwoju, rozumiejąc wyzwania na każdym poziomie organizacji. Wcześniejsze doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zapewniły jej wyjątkowe zrozumienie czym jest skupienie na kliencie i dostarczanie wartości.
Zarówno w modelu Watefall, jak i w zwinnych metodach Agile, Agnieszka stawia duży nacisk na komunikację i pracę z zespołami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafi doskonale dostosować się do napotkanej sytuacji, co prowadzi do widocznych postępów organizacji przywiązanych do dotychczasowych procesów i praktyk.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały szkoleniowe (drukowane na szkoleniu stacjonarnym, elektroniczne na szkoleniu online)
- Elegancki dyplom ukończenia szkolenia
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W celu udziału w szkoleniach online konieczne jest spełnienie minimalnych wymagań sprzętowych i odpowiednie łącze internetowe.
- Komputer z połączeniem internetowym
- Głośniki i mikrofon lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem
- Kamera internetowa
Podczas wydarzeń live takich jak szkolenia i webinary korzystamy z platformy Zoom i wirtualnej tablicy Mural.
Przed dołączeniem do spotkania należy ściągnąć oprogramowanie klienta Zoom.us i przetestować jego działanie.
UWAGA:
W przypadku braku możliwości instalacji desktopowej wersji Zooma do spotkania można też dołączyć przez przeglądarkę.
Kontakt
Kontakt
Kinga Szniak
E-mail
info@qagile.pl
Telefon
(+48) 513 701 073