Studia podyplomowe Bezpieczeństwo i Higiena Pracy i Ergonomia
Studia podyplomowe Bezpieczeństwo i Higiena Pracy i Ergonomia
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla osób posiadających wykształcenie wyższe (studia I stopnia, II stopnia lub jednolite studia magisterskie). Oferta kierowana jest w szczególności do:
- kadry zarządzającej oraz specjalistów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i higienę pracy w przedsiębiorstwach,
- pracowników służby BHP oraz osób planujących podjęcie pracy na tym stanowisku,
- wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem kwalifikacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także osób planujących związać swoją karierę z tą dziedziną.
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi240
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe „Bezpieczeństwo i Higiena Pracy oraz Ergonomia” mają na celu przekazanie wiedzy i rozwinięcie umiejętności niezbędnych do samodzielnego kierowania działami BHP, realizacji projektów oraz wdrażania zasad bezpieczeństwa w miejscu pracy. Program skierowany jest zarówno do osób już pracujących w służbie BHP, jak i do kandydatów na te stanowiska, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach prawa (Rozporządzenie Rady Ministrów z 2 listopada 2004 r.).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie aspekty bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji jako podstawy do ustanowienia systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy z wykorzystaniem zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych | Kryteria weryfikacji • Wymienia podstawowe przepisy i normy BHP obowiązujące w organizacji.• Wyjaśnia znaczenie BHP dla funkcjonowania organizacji. • Wskazuje elementy systemu zarządzania BHP. • Rozpoznaje główne zagrożenia w środowisku pracy. • Proponuje działania poprawiające bezpieczeństwo pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie efekty działalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w porównaniu z przepisami, normami, wytycznymi, wewnętrznymi kryteriami organizacji | Kryteria weryfikacji • Wymienia obowiązujące przepisy, normy i wytyczne dotyczące BHP.• Wyjaśnia znaczenie przestrzegania wymagań BHP w organizacji. • Porównuje stan faktyczny BHP z obowiązującymi regulacjami. • Wskazuje niezgodności i obszary wymagające poprawy. • Proponuje działania korygujące i doskonalące zgodne z wymaganiami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i identyfikuje zagrożenia występujące na stanowiskach pracy w organizacji oraz innych zagrożeń związanych z jej działaniami, wyrobami, usługami | Kryteria weryfikacji • Wymienia typowe zagrożenia na stanowiskach pracy w organizacji.• Rozpoznaje źródła zagrożeń związanych z procesami, wyrobami i usługami. • Klasyfikuje zagrożenia według ich rodzaju i skutków. • Ocena ryzyka związanego z zidentyfikowanymi zagrożeniami. • Wskazuje sposoby ograniczenia lub eliminacji zagrożeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie przepisy prawne i inne w odniesieniu do działań organizacji, stanowisk pracy, wyrobów i usług | Kryteria weryfikacji • Wymienia przepisy prawne i normy dotyczące działań organizacji, stanowisk pracy, wyrobów i usług.• Wyjaśnia znaczenie tych przepisów dla funkcjonowania organizacji. • Identyfikuje wymagania prawne odnoszące się do konkretnych stanowisk pracy. • Rozpoznaje wymagania dotyczące bezpieczeństwa wyrobów i usług. • Wskazuje konsekwencje nieprzestrzegania obowiązujących przepisów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie podstawowe zagadnienia z zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy | Kryteria weryfikacji • Wymienia podstawowe pojęcia i zasady zarządzania BHP.• Wyjaśnia cele i znaczenie zarządzania BHP w organizacji. • Opisuje elementy systemu zarządzania BHP. • Rozpoznaje role i obowiązki uczestników systemu BHP. • Wskazuje podstawowe metody doskonalenia systemu BHP. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie zasady kształtowania bezpiecznego, ergonomicznego i higienicznego środowiska pracy | Kryteria weryfikacji • Wymienia zasady kształtowania bezpiecznego i ergonomicznego środowiska pracy.• Wyjaśnia znaczenie ergonomii dla zdrowia i efektywności pracowników. • Rozpoznaje czynniki wpływające na higienę środowiska pracy. • Wskazuje rozwiązania techniczne i organizacyjne poprawiające warunki pracy. • Proponuje działania eliminujące lub ograniczające zagrożenia w środowisku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi dokonywać analizy wszystkich aspektów bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji jako podstawy do ustanowienia systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy | Kryteria weryfikacji • Zbiera i interpretuje dane dotyczące zagrożeń i ryzyk w miejscu pracy.• Przeprowadza ocenę ryzyka zawodowego dla różnych stanowisk i procesów. • Analizuje zgodność działań BHP z obowiązującymi przepisami i normami. • Identyfikuje obszary wymagające poprawy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. • Opracowuje wnioski i rekomendacje niezbędne do stworzenia systemu zarządzania BHP. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi ocenić efekty działalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w porównaniu z przepisami, normami, wytycznymi, wewnętrznymi kryteriami organizacji | Kryteria weryfikacji • Zbiera dane dotyczące realizacji działań BHP w organizacji.• Porównuje rzeczywiste wyniki z wymaganiami przepisów, norm i wytycznych. • Identyfikuje niezgodności między stanem faktycznym a obowiązującymi kryteriami. • Analizuje przyczyny wykrytych niezgodności. • Formułuje rekomendacje działań korygujących i usprawniających system BHP. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi samodzielnie identyfikować zagrożenia występujące na stanowiskach pracy w organizacji oraz innych zagrożeń związanych z jej działaniami, wyrobami, usługami | Kryteria weryfikacji • Samodzielnie rozpoznaje zagrożenia na różnych stanowiskach pracy.• Identyfikuje zagrożenia wynikające z procesów, wyrobów i usług organizacji. • Klasyfikuje zagrożenia według rodzaju i stopnia ryzyka. • Wykorzystuje odpowiednie metody i narzędzia do identyfikacji zagrożeń. • Dokumentuje zidentyfikowane zagrożenia i proponuje działania zapobiegawcze. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi identyfikować wymagania wynikające z przepisów prawnych i innych w odniesieniu do działań organizacji, stanowisk pracy, wyrobów i usług | Kryteria weryfikacji • Identyfikuje przepisy prawne i normy dotyczące działalności organizacji.• Rozpoznaje wymagania prawne odnoszące się do konkretnych stanowisk pracy. • Analizuje przepisy dotyczące bezpieczeństwa wyrobów i usług. • Wykorzystuje źródła informacji do aktualizacji wymagań prawnych. • Dokumentuje i interpretuje wymagania prawne w kontekście działań organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi przygotować sposoby postępowania w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy | Kryteria weryfikacji • Opracowuje procedury i instrukcje dotyczące zarządzania BHP.• Dobiera odpowiednie metody i narzędzia zarządzania BHP. • Planuje działania zapobiegawcze i korygujące w obszarze BHP. • Uwzględnia wymagania prawne i normy przy tworzeniu sposobów postępowania. • Prezentuje i uzasadnia proponowane rozwiązania w zakresie zarządzania BHP. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi kształtować bezpieczne, ergonomiczne i higieniczne środowisko pracy | Kryteria weryfikacji • Identyfikuje elementy bezpiecznego, ergonomicznego i higienicznego środowiska pracy.• Projektuje rozwiązania poprawiające ergonomię stanowisk pracy. • Wdraża środki zapobiegające zagrożeniom zdrowotnym i wypadkom. • Monitoruje warunki pracy pod kątem bezpieczeństwa i higieny. • Proponuje działania usprawniające i dostosowujące środowisko pracy do norm. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy z zakresu BHPIE oraz uznawania jej znaczenia w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz jest gotów do posiłkowania się wiedzą ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu | Kryteria weryfikacji • Krytycznie ocenia swoją wiedzę z zakresu BHPIE.• Jest otwarty na konstruktywną krytykę i rozwój kompetencji. • Rozumie znaczenie wiedzy teoretycznej i praktycznej w rozwiązywaniu problemów. • Potrafi współpracować z ekspertami w przypadku trudności. • Posługuje się wiedzą ekspertów jako wsparciem przy rozwiązywaniu złożonych problemów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Absolwent jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych w zakresie BHPIE, formułowania opinii dotyczących różnych aspektów działalności zawodowej oraz działania na rzecz środowiska społecznego i interesu publicznego | Kryteria weryfikacji • Aktywnie angażuje się w realizację zobowiązań społecznych związanych z BHPIE.• Formułuje świadome i merytoryczne opinie dotyczące działalności zawodowej. • Działa na rzecz poprawy warunków w środowisku pracy i społeczności. • Uwzględnia interes publiczny w podejmowanych działaniach. • Współpracuje z różnymi grupami w realizacji celów społecznych i zawodowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Absolwent jest gotów do odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych w zakresie BHPIE, przestrzegania etyki zawodowej, dbałości i rozwijania dorobku zawodu | Kryteria weryfikacji • Przejawia odpowiedzialność w wykonywaniu zadań zawodowych związanych z BHPIE.• Przestrzega zasad etyki zawodowej w swojej pracy. • Dba o jakość i rozwój dorobku zawodowego. • Aktywnie uczestniczy w doskonaleniu swoich kompetencji zawodowych. • Wspiera promowanie standardów i wartości zawodu w środowisku pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie aspekty bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji jako podstawy do ustanowienia systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy z wykorzystaniem zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych | Kryteria weryfikacji • Wyjaśnia podstawowe aspekty bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji.• Opisuje cele i elementy systemu zarządzania BHP. • Rozumie rolę zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych w zarządzaniu BHP. • Wskazuje, jak aspekty BHP wpływają na tworzenie systemu zarządzania. • Przedstawia przykłady zastosowania technologii ICT w systemach BHP. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i identyfikuje zagrożenia występujące na stanowiskach pracy w organizacji oraz inne zagrożenia związane z jej działaniami, wyrobami, usługami | Kryteria weryfikacji • Wymienia zagrożenia typowe dla stanowisk pracy w organizacji.• Rozpoznaje zagrożenia związane z działalnością organizacji. • Identyfikuje zagrożenia dotyczące wyrobów i usług. • Klasyfikuje zagrożenia według ich charakteru i wpływu. • Opisuje metody identyfikacji i dokumentowania zagrożeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie zasady analizy danych dotyczących wypadków przy pracy, awarii i chorób zawodowych | Kryteria weryfikacji • Wyjaśnia zasady analizy danych o wypadkach przy pracy, awariach i chorobach zawodowych.• Opisuje źródła danych dotyczących tych zdarzeń. • Rozumie metody identyfikacji przyczyn i skutków wypadków oraz awarii. • Potrafi interpretować wyniki analizy danych w kontekście BHP. • Zna znaczenie analizy danych dla zapobiegania wypadkom i chorobom zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie podstawową wiedzę z analizy przypadków wystąpienia niezgodności z wymaganiami przepisów prawnych i innych (np. stwierdzonych przez organy nadzoru nad warunkami pracy) | Kryteria weryfikacji • Wyjaśnia pojęcie niezgodności z wymaganiami przepisów prawnych i innych.• Opisuje podstawowe metody analizy przypadków niezgodności. • Rozumie rolę organów nadzoru w wykrywaniu niezgodności. • Potrafi wskazać konsekwencje stwierdzonych niezgodności dla organizacji. • Zna procedury postępowania w przypadku wykrycia niezgodności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie metody, techniki i zasady zarządzania bezpieczeństwem pracy, w tym, analizy, oceny i zarządzania ryzykiem zawodowym | Kryteria weryfikacji • Opisuje metody i techniki zarządzania bezpieczeństwem pracy.• Wyjaśnia zasady analizy i oceny ryzyka zawodowego. • Rozumie proces zarządzania ryzykiem w organizacji. • Wymienia narzędzia stosowane do identyfikacji i oceny zagrożeń. • Zna etapy wdrażania działań zapobiegawczych na podstawie oceny ryzyka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi analizować aspekty bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji jako podstawy do ustanowienia systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy z wykorzystaniem zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych | Kryteria weryfikacji • Potrafi zbierać i integrować dane dotyczące BHP z różnych źródeł.• Analizuje informacje o zagrożeniach i ryzyku zawodowym w organizacji. • Wykorzystuje zaawansowane narzędzia informacyjno-komunikacyjne do przetwarzania danych BHP. • Opracowuje rekomendacje i plany działań na podstawie analizy BHP. • Tworzy dokumentację wspierającą wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania BHP. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi samodzielnie identyfikować zagrożenia występujące na stanowiskach pracy w organizacji oraz inne zagrożenia związane z jej działaniami, wyrobami, usługami | Kryteria weryfikacji • Samodzielnie rozpoznaje zagrożenia na różnych stanowiskach pracy.• Identyfikuje zagrożenia związane z procesami i działaniami organizacji. • Wskazuje zagrożenia dotyczące wyrobów i usług oferowanych przez organizację. • Dokumentuje i klasyfikuje wykryte zagrożenia. • Proponuje działania zapobiegawcze w odpowiedzi na zidentyfikowane zagrożenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi analizować i oceniać dane dotyczące wypadków przy pracy, awarii i chorób zawodowych | Kryteria weryfikacji • Zbiera i porządkuje dane dotyczące wypadków, awarii i chorób zawodowych.• Analizuje przyczyny i okoliczności zdarzeń BHP. • Ocena ryzyka na podstawie zebranych danych. • Formułuje wnioski dotyczące zapobiegania podobnym zdarzeniom. • Przygotowuje raporty i rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi analizować przypadki wystąpienia niezgodności z wymaganiami przepisów prawnych i innych (np. stwierdzonych przez organy nadzoru nad warunkami pracy) | Kryteria weryfikacji • Analizuje dokumentację dotyczącą niezgodności z przepisami prawnymi i innymi wymaganiami.• Identyfikuje przyczyny i skutki stwierdzonych niezgodności. • Ocenia wpływ niezgodności na działalność organizacji i bezpieczeństwo pracy. • Proponuje działania korygujące i zapobiegawcze. • Sporządza raporty z analizy przypadków niezgodności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi opanować metody, techniki i zasady zarządzania bezpieczeństwem pracy, w tym, analizy, oceny i zarządzania ryzykiem zawodowym | Kryteria weryfikacji • Potrafi stosować metody zarządzania bezpieczeństwem pracy.• Umie przeprowadzać analizę ryzyka zawodowego. • Potrafi ocenić ryzyko na stanowiskach pracy. • Wie, jak planować działania zmniejszające ryzyko. • Potrafi monitorować skuteczność działań BHP i aktualizować je. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Absolwent jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy z zakresu BHPIE oraz uznawania jej znaczenia w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz jest gotów do posiłkowania się wiedzą ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu | Kryteria weryfikacji • Krytycznie ocenia własną wiedzę z zakresu BHPIE.• Uznaje znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów. • Jest otwarty na doskonalenie i rozwój kompetencji. • Korzysta z pomocy ekspertów w trudnych sytuacjach. • Współpracuje z innymi, by efektywnie rozwiązywać problemy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Absolwent jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych w zakresie BHPIE, formułowania opinii dotyczących różnych aspektów działalności zawodowej oraz działania na rzecz środowiska społecznego i interesu publicznego | Kryteria weryfikacji • Angażuje się w realizację zobowiązań społecznych związanych z BHPIE.• Formułuje opinie na temat działalności zawodowej. • Działa na rzecz poprawy warunków społecznych i zawodowych. • Uwzględnia interes publiczny w podejmowanych działaniach. • Współpracuje z różnymi grupami na rzecz społeczności i środowiska. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Absolwent jest gotów do odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych w zakresie BHPIE, przestrzegania etyki zawodowej, dbałości i rozwijania dorobku zawodu | Kryteria weryfikacji • Przejawia odpowiedzialność w wykonywaniu zadań zawodowych związanych z BHPIE.• Przestrzega zasad etyki zawodowej. • Dba o rozwój własnych kompetencji zawodowych. • Angażuje się w rozwijanie dorobku zawodu. • Promuje wysokie standardy pracy i wartości zawodowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie ogólną wiedzę z zakresu przepisów prawnych i innych w odniesieniu do działań organizacji, stanowisk pracy, wyrobów i usług | Kryteria weryfikacji • Wymienia podstawowe przepisy prawne dotyczące BHP w organizacji.• Wyjaśnia znaczenie przepisów prawnych dla stanowisk pracy. • Rozumie wymagania prawne dotyczące wyrobów i usług. • Opisuje powiązania między przepisami a działaniami organizacji. • Zna obowiązki organizacji wynikające z przepisów i innych regulacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna i rozumie podstawową wiedzę z planowania i przeprowadzania szkoleń z zakresu bezpieczeństwa pracy i ergonomii | Kryteria weryfikacji • Wyjaśnia cele szkoleń z zakresu bezpieczeństwa pracy i ergonomii.• Opisuje etapy planowania szkoleń BHP. • Zna metody prowadzenia szkoleń z bezpieczeństwa i ergonomii. • Rozumie znaczenie dostosowania treści szkoleń do odbiorców. • Wymienia sposoby oceny efektywności przeprowadzonych szkoleń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów został opracowany w odniesieniu do Polskiej Ramy Kwalifikacji (PRK), a przewidziane do osiągnięcia efekty uczenia się uwzględniają charakterystyki drugiego stopnia PRK na poziomie 7, określone w przepisach wydanych na podstawie art. 7 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji. W ramach całego toku nauki przewidziano uzyskanie 30 punktów ECTS (Europejskiego Systemu Transferu i Akumulacji Punktów).
Kadrę dydaktyczną studiów podyplomowych stanowią doświadczeni praktycy i specjaliści z zakresu inspekcji pracy, ochrony przeciwpożarowej, udzielania pierwszej pomocy oraz zarządzania bezpieczeństwem pracy w różnych sektorach gospodarki.
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń, laboratoriów, studiów przypadków (case study) oraz multimedialnych wykładów. Aktywizujący sposób prowadzenia zajęć umożliwia doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów — zarówno tych przedstawianych przez wykładowców, jak i zgłaszanych na bieżąco przez uczestników.
Program obejmuje cztery moduły tematyczne, w ramach których realizowane są poszczególne przedmioty.
Moduł podstaw zarządzania bezpieczeństwem:
- Ergonomiczna ocena maszyn, urządzeń i warunków pracy
- Niebezpieczne i szkodliwe czynniki związane z procesem i warunkami pracy
- Usprawnienie warunków pracy
- Problemy ochrony przeciwpożarowej
- Wybrane zagadnienia zarządzania bezpieczeństwem pracy
Moduł inżynierii bezpieczeństwa
- Komputerowe wspomaganie bezpieczeństwa pracy
- Postępowanie powypadkowe
- Pierwsza pomoc przedmedyczna
- Dokumentacja systemu zarządzania BHP
- Analiza przyczyn wypadków i profilaktyka
- Ocena ryzyka zawodowego
Moduł ergonomii i fizjologii pracy
- Ergonomia
- Problemy ergonomii w kształtowaniu warunków pracy
- Fizjologia pracy
- Ergonomiczne projektowanie układu człowiek - praca
Moduł pracowni projektowej
- Źródła prawa międzynarodowego z zakresu BHP
- Podstawy prawa
- Praktyczne aspekty prawa pracy
- Metodyka szkoleń i dydaktyka BHP
- Pracownia projektowa
Pierwszy zjazd inaugurujący zajęcia odbędzie się w dniach 15–16 listopada 2025 r.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 15,83 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 15,83 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zostaną przygotowane i przekazane uczestnikom indywidualnie przez prowadzących podczas zajęć.
Warunki uczestnictwa
Zasady rekrutacji
Uczestnikiem studiów podyplomowych może zostać osoba posiadająca pełną kwalifikację co najmniej na poziomie 6 PRK, uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki (ukończone studia I lub II stopnia).
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studia podyplomowe,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu w celu potwierdzenia zgodności).
Komplet dokumentów należy dostarczyć do:
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Energetyki
Politechnika Koszalińska
ul. Racławicka 15–17, 75-620 Koszalin
Budynek B, pokój 116
Osoba kontaktowa: mgr inż. Izabela Wierucka +48 94 3478 461
Informacje dodatkowe
- Zajęcia prowadzone są w jednostkach dydaktycznych trwających 45 minut.
- W harmonogramie przewidziano przerwy trwające 10–15 minut.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w harmonogramie.
- W programie studiów przewidziano 240 godzin dydaktycznych.
- Ze względu na ograniczenia w karcie usługi opublikowano tylko wybrane efekty uczenia się z programu studiów.
- Uwaga: uruchomienie studiów jest uzależnione od liczby zgłoszeń.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe