Akademia Przywództwa – nowoczesne kompetencje lidera w dynamicznym środowisku pracy (10 sesji)
Akademia Przywództwa – nowoczesne kompetencje lidera w dynamicznym środowisku pracy (10 sesji)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do osób pełniących role liderskie i zarządcze, w tym: menedżerów, kierowników zespołów, HR Business Partnerów, trenerów wewnętrznych oraz osób odpowiedzialnych za kulturę organizacyjną w organizacjach. Uczestnikami mogą być również osoby przygotowujące się do pełnienia ról liderskich w dynamicznych i złożonych środowiskach pracy. Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli firm i instytucji współpracujących z sektorem przemysłowym, edukacyjnym, publicznym i usługowym, w szczególności z obszaru Zagłębia Miedziowego. Nie są wymagane wcześniejsze kompetencje psychologiczne – kluczowa jest otwartość na rozwój oraz gotowość do refleksji nad własnym stylem przywództwa.
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji10-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńProwadzenie szkoleń i kursów w zakresie i obszarach objętych zgodami na prowadzenie kierunków studiów wyższych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do samodzielnego skutecznego pełnienia roli lidera poprzez rozwój kompetencji przywódczych, zarządzania zespołem, budowania zaangażowania i bezpieczeństwa psychologicznego oraz świadomego zarządzania sobą, stresem i zmianą w dynamicznym środowisku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Sesja 1 Uczestnik buduje samoświadomość liderską – rozpoznaje swoje wartości, motywatory i przekonania wpływające na styl zarządzania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje swoje wartości i motywatory, potrafi stworzyć własny profil kompetencyjny lidera | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Sesja 2 Uczestnik rozumie wpływ osobowości i stylów zachowań na relacje i skuteczność zespołową; identyfikuje elementy trudnych zachowań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyniki raportu PERSO i rozpoznaje swój styl zachowania w kontekście pracy zespołowej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Sesja 3 Uczestnik potrafi identyfikować i przeformułowywać ograniczające przekonania, rozwijając wspierający mindset lidera. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje własne przekonania i potrafi przeformułować te ograniczające w konstruktywne. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Sesja 4 Uczestnik potrafi świadomie zarządzać własną energią, stresem i czasem, korzystając z indywidualnych strategii wzmacniających dobrostan i efektywność. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje indywidualne źródła stresu, planuje strategie zarządzania energią w czterech obszarach (ciało, emocje, umysł, duch), wdraża techniki zarządzania czasem i koncentracją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Sesja 5 Uczestnik rozumie mechanizmy stresu i buduje odporność psychiczną swoją i zespołu, korzystając z wyników diagnozy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyniki MTQPlus i proponuje działania wzmacniające odporność psychiczną u siebie i w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Sesja 6 Uczestnik rozwija inteligencję emocjonalną i potrafi tworzyć środowisko psychologicznego bezpieczeństwa w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje emocje w sytuacjach zawodowych i potrafi stworzyć środowisko wspierające bezpieczeństwo psychologiczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Sesja 7 Uczestnik rozpoznaje i rozwija swój styl przywództwa, potrafi dopasować styl do sytuacji i poziomu zespołu, opierając się na samoświadomości i diagnozie psychometrycznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik interpretuje wynik diagnozy testu psychometrycznego przywództwa, opisuje swój styl w kontekście modelu sytuacyjnego, dopasowuje działania do poziomu dojrzałości zespołu. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Sesja 8 Uczestnik stosuje techniki budowania zaangażowania i udzielania informacji zwrotnej w duchu autentycznej komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować czynniki wpływające na zaangażowanie i zastosować model informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Sesja 9 Uczestnik rozumie znaczenie różnorodności pokoleniowej i kultury organizacyjnej, proponuje działania integrujące. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy diagnozę kultury organizacyjnej i proponuje działania integrujące zespoły międzypokoleniowe. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Sesja 10 Uczestnik integruje zdobytą wiedzę i narzędzia, prezentując indywidualny model przywództwa i efekty wdrożeń. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podsumowuje swój proces rozwoju i prezentuje efekty wdrożeń zrealizowanych w środowisku pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi – Akademia Przywództwa
Szkolenie obejmuje 10 sesji rozwojowych po 6 godzin zegarowych, realizowanych w formie warsztatów, ćwiczeń, pracy własnej oraz analiz wyników psychometrycznych. Program prowadzony jest w formule stacjonarnej lub hybrydowej. Każda sesja kończy się zadaniem wdrożeniowym i dokumentowana jest w Dzienniku Transformacji Lidera.
Sesja 1: Wprowadzenie i samoświadomość lidera
Wprowadzenie do Akademii Przywództwa
Kompetencje lidera w zmiennym świecie
Przerwa organizacyjna
Samoświadomość i wartości w pracy lidera
Motywatory zawodowe (kotwice kariery)
Analiza SWOT lidera
Sesja 2: Osobowość lidera i styl zachowań
Osobowość, temperament i charakter
Raport PERSO i interpretacja wyników
Przerwa organizacyjna
Trudna osobowość i zachowania toksyczne
Budowanie samoświadomości i stylu zarządzania
Sesja 3: Mindset i przekonania lidera
Przekonania, stereotypy i ich wpływ na zachowania
Raport MINDSET – analiza i rozwój postaw
Przerwa organizacyjna
Growth vs Fixed Mindset
Transformacja ograniczających przekonań
Sesja 4: Zarządzanie czasem, uwagą i energią
Zarządzanie czasem i priorytetami
Attention management jako warunek produktywności
Przerwa organizacyjna
Zarządzanie energią osobistą (4 wymiary)
Równowaga work-life, prokrastynacja, rytuały
Sesja 5: Zarządzanie stresem i odporność psychiczna
Mechanizmy stresu i reakcje biologiczne
Raport MTQPlus – diagnoza odporności
Przerwa organizacyjna
Techniki przeciwdziałania wypaleniu
Pierwsza pomoc psychiczna w zespole
Sesja 6: Inteligencja emocjonalna i bezpieczeństwo psychologiczne
Model Golemana i Solveya
Rozwijanie kompetencji IE u lidera
Przerwa organizacyjna
Diagnoza bezpieczeństwa psychologicznego
Tworzenie kultury zaufania w zespole
Sesja 7: Style przywództwa i model sytuacyjny
Style przywództwa i ich dopasowanie do sytuacji
Raport ILM72 – analiza stylu
Przerwa organizacyjna
Model Hersey’a i Blancharda
Przywództwo w kryzysie i przeciwdziałanie wypaleniu
Sesja 8: Budowanie zaangażowania i relacji w zespole
Czynniki zaangażowania i motywacji
Emocje w miejscu pracy – lider jako katalizator
Przerwa organizacyjna
Informacja zwrotna – model radykalnej szczerości
Zarządzanie konfliktem i kultura szacunku
Sesja 9: Praca z zespołem międzypokoleniowym i kultura organizacyjna
Współpraca z pokoleniami Y i Z
Różnorodność jako siła zespołu
Przerwa organizacyjna
Trzy poziomy kultury organizacyjnej (E. Schein)
Kultura wspólnoty i geniusz zespołu
Sesja 10: Podsumowanie, wdrożenia i certyfikacja
Przegląd Dzienników Transformacji Lidera
Wymiana doświadczeń i prezentacja wdrożeń
Przerwa organizacyjna
Indywidualna informacja zwrotna
Certyfikacja i zakończenie programu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 61 Sesja 1: Wprowadzenie i samoświadomość lidera | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 61 Wprowadzenie do Akademii Przywództwa | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 61 Kompetencje lidera w zmiennym świecie | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 61 Samoświadomość i wartości w pracy lidera | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 61 Motywatory zawodowe (kotwice kariery) | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 61 Analiza SWOT lidera | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 61 Sesja 2: Osobowość lidera i styl zachowań | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 61 Osobowość, temperament i charakter | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 61 Raport PERSO i interpretacja wyników | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 61 Trudna osobowość i zachowania toksyczne | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 61 Budowanie samoświadomości i stylu zarządzania | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 61 Sesja 3: Mindset i przekonania lidera | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 61 Przekonania, stereotypy i ich wpływ na zachowania | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 61 Raport MINDSET – analiza i rozwój postaw | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 61 Growth vs Fixed Mindset | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 61 Transformacja ograniczających przekonań | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 61 Sesja 4: Zarządzanie czasem, uwagą i energią | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 61 Zarządzanie czasem i priorytetami | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 61 Attention management jako warunek produktywności | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 61 Zarządzanie energią osobistą (4 wymiary) | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 61 Równowaga work-life, prokrastynacja, rytuały | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 61 Sesja 5: Zarządzanie stresem i odporność psychiczna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 61 Mechanizmy stresu i reakcje biologiczne | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 61 Raport MTQPlus – diagnoza odporności | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 61 Techniki przeciwdziałania wypaleniu | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 61 Pierwsza pomoc psychiczna w zespole | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 61 Sesja 6: Inteligencja emocjonalna i bezpieczeństwo psychologiczne | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 61 Model Golemana i Solveya | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 61 Rozwijanie kompetencji IE u lidera | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 61 Diagnoza bezpieczeństwa psychologicznego | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 61 Tworzenie kultury zaufania w zespole | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 61 Sesja 7: Style przywództwa i model sytuacyjny | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 61 Style przywództwa i ich dopasowanie do sytuacji | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 61 Raport ILM72 – analiza stylu | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 61 Model Hersey’a i Blancharda | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 61 Przywództwo w kryzysie i przeciwdziałanie wypaleniu | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 61 Sesja 8: Budowanie zaangażowania i relacji w zespole | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 61 Czynniki zaangażowania i motywacji | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 61 Emocje w miejscu pracy – lider jako katalizator | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 61 Informacja zwrotna – model radykalnej szczerości | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 61 Zarządzanie konfliktem i kultura szacunku | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 61 Sesja 9: Praca z zespołem międzypokoleniowym i kultura organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 61 Współpraca z pokoleniami Y i Z | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 61 Różnorodność jako siła zespołu | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 61 Trzy poziomy kultury organizacyjnej (E. Schein) | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 61 Kultura wspólnoty i geniusz zespołu | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 61 Sesja 10: Podsumowanie, wdrożenia i certyfikacja | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 04-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 61 Przegląd Dzienników Transformacji Lidera | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 04-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 61 Wymiana doświadczeń i prezentacja wdrożeń | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 04-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 61 Przerwa organizacyjna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 04-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 61 Indywidualna informacja zwrotna | Prowadzący Adam Jeske | Data realizacji zajęć 04-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 61 Certyfikacja i zakończenie programu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 141,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 141,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adam Jeske
Specjalizacja: Przywództwo, Kultura organizacyjna, Praca zespołowa, Zarządzanie sobą,
Odporność psychiczna
Menedżer z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w kierowaniu organizacjami
biznesowymi w branży nowych technologii. Ekspert w zakresie przywództwa i rozwoju
organizacyjnego, z bogatym doświadczeniem w kształceniu liderów i menedżerów.
Specjalizuje się w budowaniu skutecznych zespołów, zarządzaniu energią i odpornością
psychiczną oraz tworzenia kultury organizacyjnej zaangażowania i współodpowiedzialności.
Twórca programu rozwoju przywództwa „Lider jak WODA”, który łączy zarządzanie czasem,
uwagą i stresem z głębokim podejściem do świadomego i empatycznego przywództwa.
Absolwent wielu szkoleń, miedzy innymi w ICAN Institute: „The Strategic Leadership
Academy”, a także prestiżowej Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Menedżerskiego
prowadzonych przez firmę „Moderator” z Wrocławia.
Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej RdB.Expert, wspierającej liderów i organizacje w
budowaniu efektywnych strategii zarządzania i rozwoju
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma następujące materiały:
- Dziennik Transformacji Lidera – personalna dokumentacja rozwoju, zawierająca ćwiczenia, refleksje i plany wdrożeniowe dla każdej sesji.
- Zestaw dedykowanych workbooków – materiały do pracy własnej, powiązane z tematyką sesji (m.in. wartości, osobowość, przekonania, stres, styl przywództwa).
- Dostęp do profesjonalnych narzędzi psychometrycznych:
- PERSO (osobowość i styl zachowań),
- MINDSET (przekonania i potencjał rozwoju),
- MTQPlus (odporność psychiczna),
- ILM72 (styl przywództwa).
- Kwestionariusze i testy rozwojowe – np. test stylów przywództwa, analiza motywatorów, test trudnego charakteru, test samoświadomości.
- Checklisty wdrożeniowe i arkusze planowania działań – narzędzia pomagające przenieść wiedzę ze szkolenia do codziennej praktyki lidera.
- Rekomendowana literatura – lista źródeł, artykułów i materiałów inspiracyjnych (m.in. HBR, TED, MITSloan).
- Dodatkowe materiały cyfrowe – prezentacje, pliki PDF, ćwiczenia w wersji elektronicznej (dostępne online).
- Dostęp do szkolenia bonusowego – „Generatywna AI w pracy lidera” (ChatGPT, Fireflies, prompt engineering, analiza danych itp.).
- Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z raportami psychometrycznymi.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest:
- gotowość do pracy nad własnym stylem przywództwa i otwartość na autorefleksję,
- wypełnienie testów psychometrycznych przed wybranymi sesjami (PERSO, MINDSET, MTQPlus, ILM72),
- uczestnictwo w min. 80% czasu szkolenia (warunek uzyskania certyfikatu),
- dostęp do komputera lub smartfona z dostępem do Internetu – w celu korzystania z materiałów cyfrowych,
- akceptacja zasad pracy grupowej (poufność, zaufanie, wzajemny szacunek),
- uzupełnienie Dziennika Transformacji Lidera – jako dokumentu rozwoju własnego,
- mile widziane: doświadczenie w pracy zespołowej, zarządzaniu projektami lub pełnieniu funkcji kierowniczych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe:
- Szkolenie kończy się prezentacją indywidualnego modelu przywództwa oraz wręczeniem certyfikatu ukończenia Akademii Przywództwa.
- Każdy uczestnik otrzymuje cztery raporty psychometryczne: PERSO, MINDSET, MTQPlus i ILM72.
- W ramach programu uczestnik zrealizuje indywidualny plan wdrożenia oraz opracuje Dziennik Transformacji Lidera – dokument rozwoju kompetencji przywódczych.
- Uczestnicy mają dostęp do konsultacji z trenerem między sesjami (forma online/asynchroniczna).
- Szkolenie prowadzone jest zgodnie ze standardami jakości edukacji dorosłych oraz z wykorzystaniem metod aktywizujących i pracy warsztatowej.
- Zajęcia odbywają się w przestrzeni edukacyjnej PANS w Głogowie – wyposażonej w sprzęt multimedialny i strefę pracy kreatywnej.
- Program może być modyfikowany w niewielkim zakresie w zależności od potrzeb grupy.
Adres
Adres
Uczestnikom zapewniony zostanie komfort fizyczny (ergonomiczne krzesła, klimatyzacja, dostęp do zaplecza sanitarnego i socjalnego) oraz możliwość korzystania z infrastruktury uczelni (bufet, biblioteka, strefy relaksu). Budynek jest w pełni przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami.
Istnieje możliwość bezpłatnego zaparkowania w pobliżu uczelni. Uczestnicy otrzymają komplet materiałów dydaktycznych oraz dostęp do narzędzi online wspierających proces rozwoju.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Sale szkoleniowe do treningów grupowych, sale do treningów indywidualnych.