Diagnoza kliniczna ADOS 2. SZKOLENIE KWALIFIKACYJNE z międzynarodowym trenerem ADOS-2: Małgorzatą Jutrzenką. Protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu.
Diagnoza kliniczna ADOS 2. SZKOLENIE KWALIFIKACYJNE z międzynarodowym trenerem ADOS-2: Małgorzatą Jutrzenką. Protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Osoby z tytułem:
- magistra z psychologii,
- magistra pedagogiki,
- magistra pedagogiki specjalnej,
- magistra kierunków pośrednich zamierzających diagnozować osoby w spektrum autyzmu,
- lekarza, również w trakcie specjalizacji;
- magistra, które posiadają doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju
oraz:
- logopeda,
- neurologopeda,
- oligofrenopedagog,
- tyflopedagog,
- surdopedagog,
- terapueta.
Usługa adresowana również do Uczestników projektu "Kierunek - Rozwój".
Skany dokumentujące posiadane wykształcenie (tytuł magistra) należy wysłać na adres mailowy:
nowekwalifikacjerybnik@gmail.com
Do skanów należy dołączyć CV z uwzględnieniem doświadczenia zawodowego.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji20-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnego prowadzenia badania klinicznego zgodnie z protokołem obserwacji ADOS-2, który jest uznawany za "złoty standard" w diagnostyce autyzmu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje i wykorzystuje narzędzie w praktyce klinicznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje zasady przeprowadzania badania oraz algorytm diagnostyczny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kompleksowo, zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne zastosowanie ADOS-2 | Kryteria weryfikacji Uczestnik obserwując dziecko koduje badanie z wykorzystaniem narzędzia ADOS - 2. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielne koduje uczestnika badania i potwierdza zgodność wyników kodowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik raportuje wyniki diagnozy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje strukturę i funkcję narzędzia ADOS-2 w kontekście diagnozy zaburzeń ze spektrum autyzmu.2. Rozróżnia moduły narzędzia ADOS-2 oraz wskazuje kryteria doboru właściwego modułu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia główne komponenty narzędzia ADOS-2 i uzasadnia ich zastosowanie w diagnozie.Uczestnik dobiera odpowiedni moduł do przypadku klinicznego i uzasadnia jego wybór. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik przestrzega zasad etyki podczas prowadzenia diagnozy i współpracy z rodziną pacjenta.Uczestnik współpracuje w zespole diagnostycznym podczas opracowywania wyników i formułowania wniosków. | Kryteria weryfikacji W symulacji rozmowy z rodzicem zachowuje standardy etyczne i komunikacyjne.Uczestniczy w omówieniu diagnozy i aktywnie wnosi wkład w interpretację danych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęPoradnia Psychologiczno - Pedagogiczna MAGNOLIA
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoPoradnia Psychologiczno - Pedagogiczna MAGNOLIA
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
PSYCHIATRA
1. Objawy wspólne i różnicujące z perspektywy psychiatry. Przegląd kryteriów DSM-5 i ICD-11 dla ADHD i ASD. Nakładanie się objawów: problemy z koncentracją, impulsywność, stereotypie, regulacja emocji, interakcje społeczne. Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą.
2. ADHD i spektrum autyzmu – współwystępowanie, różnicowanie i implikacje terapeutyczne z perspektywy psychiatrycznej. Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą.
3. Współchorobowość i diagnostyka różnicowa. Najczęstsze komorbidności: zaburzenia lękowe, depresyjne, zaburzenia snu, tikowe. ADHD + ASD, a ryzyko uzależnień i zachowań autoagresywnych w okresie dojrzewania. Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą.
4. Narzędzia diagnostyczne w psychiatrii i psychologii: Conners 4, MOXO, DIVA – 5, ASRS, ADOS-2, ADI-R – co wnosi każde z nich i jak interpretować wyniki w kontekście współwystępowania. Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą.
5. Farmakoterapia ADHD u pacjentów z ASD – wskazania, ograniczenia, działania niepożądane. Leki niefarmakologiczne i alternatywy – jak psychiatra i psycholog mogą wspólnie monitorować efekty. Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą.
PSYCHOLOG KLINICZNY
1. Opis pomocy w skrzyni ADOS - 2 wraz z wykorzystaniem podczas badań zgodnie z zeszytami Modułów 1-4.
2. Opisy kliniczne po badaniach.
3. Superwizja.
MIĘDZYNARODOWY TRENER ADOS - 2 MAŁGORZATA JUTRZENKA
ADOS 2 – Moduł 1. Wprowadzenie. Prezentacja. Niezależne kodowanie. Kalibracja. Algorytm.
ADOS 2 – Moduł 2. Wprowadzenie. Prezentacja. Niezależne kodowanie. Kalibracja. Algorytm.
ADOS 2 – Moduł 3. Wprowadzenie. Prezentacja. Niezależne kodowanie. Kalibracja. Algorytm.
ADOS 2 – Moduł 4. Wprowadzenie. Prezentacja. Niezależne kodowanie. Kalibracja. Algorytm.
WALIDACJA.
Walidacja polega na kodowaniu i raportowaniu obserwacji badania zgodnie z protokołem obserwacji ADOS-2.
Szkolenie zakłada ścisłe powiązanie treści teoretycznych z komponentem praktycznym, umożliwiając uczestnikom natychmiastowe zastosowanie omawianych zagadnień w kontekście warsztatowym – zgodnie z zasadą adekwatności metodycznej i responsywności dydaktycznej. Realizacja programu odbywa się z wykorzystaniem podejścia sekwencyjno-integracyjnego, w którym wiedza teoretyczna i praktyczna wzajemnie się przenikają, wspierając efektywny transfer wiedzy w działanie oraz sprzyjając trwałemu rozwojowi kompetencji zawodowych uczestników.
Około 40 % zajęć przewidziana jest na część teoretyczną, wykładową, pozostałe 60% na część praktyczną, warsztatową
Szkolenie odbywa się w języku polskim zdalnie w czasie rzeczywistym.
Arkusze do kodowania zapewnia Organizator szkolenia.
Przerwy nie wliczają się w ilość godzin dydaktycznych.
Jednostka lekcyjna to 45 min.
Podczas pracy warsztatowej liczba osób nie przekracza 5 w jednej grupie.
Jedna osoba korzysta z jednego nośnika (komputer/laptop/tablet/telefon).
Nie dopuszcza się udziału dwóch osób przy jednym urządzeniu (komputer/laptop/tablet/telefon).
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Objawy wspólne i różnicujące z perspektywy psychiatry. Przegląd kryteriów DSM-5 i ICD-11 dla ADHD i ASD. Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą. | Prowadzący Mateusz Maziarz | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Narzędzia diagnostyczne w psychiatrii i psychologii: Conners 4, MOXO, DIVA – 5, ASRS, ADOS-2, ADI-R – co wnosi każde z nich i jak interpretować wyniki. Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą. | Prowadzący Mateusz Maziarz | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 ADHD i spektrum autyzmu. Współchorobowość i diagnostyka różnicowa. Najczęstsze komorbidności: zaburzenia lękowe, depresyjne, zaburzenia snu, tikowe(cz.1).Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą. | Prowadzący Mateusz Maziarz | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Najczęstsze komorbidności: zaburzenia lękowe, depresyjne, zaburzenia snu, tikowe(cz.2). ADHD + ASD, a ryzyko uzależnień. Wykład/rozmowa/chat z psychiatrą. | Prowadzący Mateusz Maziarz | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Diagnoza, zasady przeprowadzania badania. Narzędzia w diagnostyce ASD. Wykład/rozmowa/chat z psychologiem klinicznym. | Prowadzący Monika Kromolan | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Omówienie skrzynki ADOS – 2. Opiniowanie po badaniu. Wykład/rozmowa/chat z psychologiem klinicznym. | Prowadzący Monika Kromolan | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Wprowadzenie do ADOS – 2. Wykład. | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Moduł 1. Prezentacja. Niezależne kodowanie. Warsztat/Chat/Rozmowa na żywo | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Moduł 1 - konsensus kodowania. Algorytm | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Moduł 2 i Moduł 3 – indywidualna analiza kryteriów kodowania | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Moduł T. Moduł 2. Wprowadzenie. Prezentacja. Kodowanie | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Moduł 2. Konsensus kodowania. Algorytm | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł 3 i 4 – wprowadzenie. Moduł 3 – prezentacja | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Moduł 3 – indywidualna analiza kryteriów kodowania | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł T. Moduł 3. Konsensus kodowania. Algorytm | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Moduł 4. Prezentacja. Kodowanie | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Moduł 4. Konsensus kodowania. Algorytm. Rola i miejsce ADOS-2 w diagnozie klinicznej. Zasady certyfikacji. | Prowadzący Małgorzata Jutrzenka | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja. Prezentacja badania. Kodowanie. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 86,21 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 86,21 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 300,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Jutrzenka
Certyfikowany Trener ADOS -2
Międzynarodowy Certyfikowany Trener ADOS-2, Psycholog, Pedagog Specjalny, Nauczyciel Edukacji Wczesnoszkolnej i Wychowania Przedszkolnego, Międzynarodowy Niezależny Trener i Diagnosta ADOS-2, Certyfikowany Diagnosta ADI-R, Certyfikowany Praktyk Metody TOMATIS®, Terapeuta, Superwizor, Konsultant i Szkoleniowiec.
Założycielka MC PROGRAM Centrum Diagnozy i Terapii Dzieci i Dorosłych oraz Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego. Współwłaścicielka Edukidsmed Centrum Diagnozy i Terapii Dzieci i Dorosłych, Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego oraz Przedszkola Akademia Samodzielności w Sierpcu.
Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju, w tym szczególnie z autyzmem i zespołem Aspergera, ADHD a także z opóźnieniem rozwoju mowy oraz wycofanych i nieśmiałych.
Ukończyła studium z zakresu terapii dzieci z autyzmem organizowane przez Fundację Synapsis, 2-letni kurs terapii rodzin w nurcie systemowym organizowany przez Grupę Synapsis, kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży orgaznizowany przez CBT, oraz liczne szkolenia specjalistyczne, w tym z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania, ESDM, PECS, MAKATON, Metody Krakowskiej, Metody Tomatisa, Metody Handle, mikropolaryzacji mózgu tDCS i elektrostymulacji.
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie nie jest przerwane w przeciągu ostatnich 5 lat. Zachowuje ciągłość na termin prowadzenia szkolenia.
Mateusz Maziarz
Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie nie jest przerwane w przeciągu ostatnich 5 lat. Zachowuje ciągłość na termin prowadzenia szkolenia.
Monika Kromolan
Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie nie jest przerwane w przeciągu ostatnich 5 lat. Zachowuje ciągłość na termin prowadzenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują od Organizatora szkolenia:
- arkusze do kodowania,
- dostęp do zamkniętej grupy na FB,
- dostęp do platformy z filmami/wykładami z obszaru pracy z osobą w spektrum autyzmu.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują:
- zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej niezbędne do rozliczenia usługi z Operatorem,
- certyfikat ukończenia usługi rozwojowej,
Warunkowo, po samodzielnym kodowaniu badania oraz uzyskaniu zgodności kodowania na poziomie 60% - certyfikat diagnosty ADOS - 2 w języku angielskim i języku polskim.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, z późn. zm.) w związku z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2023 r. poz. 102).
Zwolnienie dotyczy usług kształcenia zawodowego finansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Informacja dla uczestników korzystających z dofinansowania:
W przypadku osób korzystających z dofinansowania udziału w szkoleniu, wymagane jest spełnienie następujących warunków:
- Obecność na zajęciach na poziomie co najmniej 80% czasu trwania szkolenia.
- Obowiązkowe potwierdzanie obecności – w formie raportów logowania lub list obecności.
Dostawca usługi nie ma wpływu na wysokość wkładu własnego ani na liczbę bonów przyznanych uczestnikowi szkolenia – te kwestie należą do kompetencji Operatora. PEŁNĄ decyzję uczestnictwa w szkoleniu ponosi tylko i wyłącznie uczestnik szkolenia, którą podejmuje po zapoznaniu się z umową pomiędzy sobą samym jako uczestnikiem usługi rozwojowej oraz Operatorem, który w umowie określa wysokość dofinansowania i wnoszenia ewentualnego wkładu własnego. Po stronie uczestnika szkolenia leży wywiązanie się z warunków umowy pomiędzy Operatorem a odbiorcą/uczestnikiem szkolenia.
Usługodawca na dzień publikacji karty podpisał umowy z poniższymi operatorami środków unijnych:
- WUP Kraków.
- WUP Toruń.
- WUP Kielce.
- WUP Katowice.
- WUP Warszawa.
- Akademia Śląska.
- Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego.
- Lubelska Fundacja Rozwoju.
- Agencja Rozwoju Regionalnego “ARES” S.A. w Suwałkach.
- Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie.
- Rzeszowska Agencja Rozwoju.
- Karkonowska Agencja Rozwoju Regionalnego.
- Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna.
- Centrum Rozwoju Kompetencji Województwa Łódzkiego i PGE Polskiej Grupy Energetycznej w Woli Grzymalinej.
- HRP Grants.
- Bełchatowsko Kleszczowskim Parkiem Przemysłowo Technologicznym – Reaktywacja zawodowa.
- Stowarzyszenie Przemyśl.
- Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości.
- Stowarzyszenie EBI.
- Stawil.
- Studium Nowoczesnych Technologii. Szkoleniowo Wdrożeniowych sp. z o.o.
Nie znalazłeś/łaś operatora ze swojego regionu? Napisz do nas lub zadzwoń, a podpiszemy umowę, żebyś mogła/mógł uzyskać dofinansowanie na szkolenie/egzamin/usługi doradcze/inne, które Cię interesuje.
Realizujemy również "szkolenia na zamówienie" dla pracodawców oraz/lub dla indywidualnych grup odbiorców jednego szkolenia/obszaru tematycznego.
e-mail: nowekwalifikacjerybnik@gmail.com
tel: 516 826 025, 797 173 501
Whatsapp: 502 162 365
Jeżeli nie znalazłaś/znalazłeś szkolenia/egzaminu/usługi doradczej, którą jesteś zainteresowany/zainteresowana - napisz proszę lub zadzwoń. Przygotujemy kartę usługi.
Osoby finansujące szkolenie poprzez bony szkoleniowe mają obowiązek przekazania wszystkich koniecznych informacji do rezerwacji bonów najpóźniej na 72 godziny PRZED rozpoczęciem szkolenia/usługi rozwojowej.
Warunki uczestnictwa
Kandydaci proszeni są o przesłanie na adres mailowy: nowekwalifikacjerybnik@gmail.com
- skany potwierdzające posiadane wykształcenie kierunkowe (co najmniej tytuł magistra)
oraz CV z uwzględnionym doświadczeniem zawodowym w pracy z osobami w spektrum autyzmu.
Informacje dodatkowe
Podczas szkolenia udostępniane są również (zdalnie w czasie rzeczywistym) nagrania z badań prowadzonych według Modułów 1 - 4, które są częściami składowymi protokołu obserwacji ADOS - 2.
Nie będzie udostępnione archiwum nagrań z odbywających się zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym z Trenerem ADOS - 2: Małgorzatą Jutrzenką.
Archiwum nagrań z certyfikowanym diagnostą ADOS - 2 - Moniką Kromolan - Garbocz będzie udostępnione na platformie Usługodawcy po zakończonym szkoleniu do 1 stycznia 2027 roku.
Archiwum nagrań z psychiatrą będzie udostępnione na platformie Usługodawcy po zakończonym szkoleniu do 1 stycznia 2027 roku.
Archiwum nagrań z certyfikowanym diagnostą ADOS - 2 - Beatą Czogalla będzie udostępnione na platformie Usługodawcy po zakończonym szkoleniu do 1 stycznia 2027 roku.
Metody interaktywne i aktywizujące prowadzenia usługi:
- Symulacje tworzące realistyczne sytuacje diagnostyczne ADOS (np. próby diagnostyczne na nagraniach video).
- Rozmo
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do plaformy LivewebinaDostęp do plaformy Livewebinar
(Usługodawca wysyła link do zajęć - wskazano go również w kodach dostępu w karcie usługi.
Nie ma potrzeby sciągania oprogramowania. Wystarczy w dniu i godzinie szkolenia wejść w link, żeby zostać przekierowanym do pokoju, gdzie czeka Trener i odbywa się szkolenie).
Komputer stacjonarny/laptop/tablet/telefon/etc/, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB, łącze internetowe minimum 10 kb/s.
Oprogramowanie: Pakiet MS Office lub Open Office dla Windows/Linux lub Key Note lub Pages dla Przeglądarka internetowa: Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, MacOS: Safari 7+, Firefox 27+,Chrome 30+, Linux: Firefox 27+, Chrome 30+.
Łącze internetowe: prędkość pobierania min 512 kbps.
Podstawą do rozliczenia usługi jest:
- wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Raporty obecności generuje się po każdych zajęciach (nie są generowane zestawienia zbiorcze).
Uczestnicy PROSZENI SĄ o logowanie się na szkolenie z komputera stacjonarnego lub laptopa. Logowanie się z urządzeń mobilnych (telefon, tablet) BARDZO CZĘSTO powoduje u uczestników nagminne wylogowanie się/rozłączenie/ z systemu konferencyjno-szkoleniowego, co utrudnia i zakłóca prowadzenie zajęć.
Trener prowadzi szkolenie i jest skupiony na treściach oraz współudziale uczestników usługi rozwojowej w zajęciach. Nie sprawdza co 10 minut poczekalni ani wylogowanych uczestników.
Urządzenia mobilne często skonfigurowane są by wchodzić w stan uśpienia przy braku aktywnej interakcji użytkownika z ekranem urządzenia, nawet jeśli w przeglądarce pojawiają się treści audiowizualne, czy mikrofon użytkownika jest włączony. Stan ten wyłącza ekran urządzenia, i prowadzi do wylogowania użytkownika.
Pokój zamykany jest 15 minut po rozpoczęciu zajęć, dlatego raz jeszcze uprzejmie prosimy o logowanie się z urządzeń, które nie powodują notorycznego wylogowania z zajęć, co zakłóca zarówno Państwa odbiór treści merytorycznych jak i przerywa tryb szkolenia. Dziękujemy.