Psychologia reklamy i komunikacji – studia online (Opole)
Psychologia reklamy i komunikacji – studia online (Opole)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do osób:
- osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji,
- pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji,
- rzeczników prasowych,
- kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi140
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest:- zapoznanie studentów z mechanizmami psychologicznymi wykorzystywanymi w reklamie,
- nabycie umiejętności tworzenia skutecznych strategii marketingowych,
- opanowanie efektywnej komunikacji z otoczeniem marki i jej interesariuszami,
- przekazanie wiedzy na temat tworzenia wartościowego contentu,
- poznanie zachowań współczesnych konsumentów, co umożliwi tworzenie bardziej dopasowanej i skutecznej komunikacji z odbiorcami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu mechanizmów psychologicznych w tworzeniu efektywnych strategii marketingowych. | Kryteria weryfikacji Egzamin końcowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje czynniki psychologiczne wpływające na skuteczność komunikacji perswazyjnej i potrafi je krytycznie ocenić. | Kryteria weryfikacji Kryteriami weryfikacji są umiejętność identyfikacji elementów przekazu wpływających na postawy, emocje i zachowania odbiorcy (np. użycie metafor, emocji, heurystyk), a także zdolność do oceny, na ile dany przekaz jest etyczny, skuteczny i dostosowany do grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zaprojektować kampanię komunikacyjną uwzględniającą potrzeby psychologiczne i motywacje odbiorcy. | Kryteria weryfikacji Kryteriami weryfikacji są umiejętność zdefiniowania potrzeb i oczekiwań grupy docelowej, dopasowanie języka, obrazów i tonu przekazu do tych potrzeb oraz spójność komunikatu z wartościami marki i celem kampanii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program zajęć na kierunku Psychologia reklamy i komunikacji:
Psychologia reklamy (65 godz.)
- Wstęp do psychologii
- Procesy poznawcze-nastrój, emocje
- Psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
- Psychologia mediów
Komunikacja marketingowa (25 godz.)
- Budowanie strategii marketingowej
- Public relations
Współczesny konsument (50 godz.)
- Promocje konsumenckie i perswazyjność reklamy
- Zachowania konsumenckie
- Motywacja i postawy konsumentów
Forma zaliczenia
- Zaliczenie wszystkich przedmiotów objętych programem studiów, zaliczenie egzaminu końcowego obejmującego cały zakres studiów.
Liczba godzin: 140 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30 minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 37,14 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 37,14 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mira Krzyścin
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu filia w Opolu, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu (dla. woj. opolskiego liderem projektu jest OCRG);
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie
dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni
poprzez formularz online dostępny na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok14. Po zapisie online proszę o kontakt z Biurem Rekrutacji w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie zawiera wymaganej opłaty końcowej w kwocie - 95 zł (opłata uwzględnia wydanie świadectwa oraz końcowe rozliczenie studiów).
Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
Szczegółowe informacje na stronie: www.merito.pl/opole/
Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących.
Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.