Szkolenie -fotografia produktowa
Szkolenie -fotografia produktowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do właścicieli i pracowników przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty lub usługi w Internecie z użyciem profesjonalnie wykonanych zdjęć. Uczestnicy zdobędą bogatą wiedzę teoretyczną i praktyczną w oparciu o najnowsze trendy. Po ukończonym kursie zdobędą umiejętności kreowania wizerunku, który później będą mogli wykorzystać w social mediach i pozostałych działaniach marketingowych w firmie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego wykonywania zdjęć, przygotowania ich do odpowiedniej publikacji oraz samodzielnego wykonania sesji produktowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się obsługuje sprzęt oraz osprzęt fotograficzny | Kryteria weryfikacji dokonuje analizy odpowiedniego kadru | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje właściwe kompozycje obrazu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji odpowiednio dobiera parametry do wykonywania zdjęć | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji dokonuje odpowiednich ustawień oświetleniowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą z zakresu fotografii produktow | Kryteria weryfikacji stosuje odpowiednie techniki postprodukcji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji rozumie kluczowe informacje teoretyczne związane z fotografią produktową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji ocenia potencjał własnej pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji poprawnie archiwizuje pliki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji organizuje odpowiednie miejsce na potrzeby planu zdjęciowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa skierowana jest do pracowników przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty lub usługi w Internecie z użyciem profesjonalnie wykonanych zdjęć.
Uczestnicy będą pracować samodzielnie. Szkolenie odbywa się w studiu fotograficznym Brodnica ul. 18 Stycznia 97D oraz w siedzibie kursanta. Przerwy kawowe wliczone w czas kursu. Czas liczony w godzinach lekcyjnych /45 min/.
Ramowy program - Podstawy fotografii.
- Rodzaje aparatów – wybór odpowiedniego sprzętu
- Kompaktowy/cyfrowy,
- Lustrzanka,
- Bezlusterkowiec,
- Smartfon
2. Czym kierować się kupując aparat fotograficzny?
Do jakiego typu fotografii dany aparat będzie najlepszy, a który jest uniwersalny.
Czy potrzebujesz koniecznie aparatu? Kiedy smartfonem zrobimy dobre zdjęcia.
3. Jakie są różnice pomiędzy światłem ciągłym, a błyskowym? W jaki sposób wybrać źródło światła w zależności od fotografowanego przedmiotu. Omówienie:
- Światło ciągłe, a błyskowe
- Wbudowana lampa błyskowa, a lampa błyskowa zewnętrzna
- Światło zastane
- Lampa pierścieniowa
- 4.Oświetlanie produktów blendami i ekranami dyfuzyjnymi.
5. Tło – znaczenie i dobór tła do rodzaju fotografii. Jak wykorzystać tło o odpowiednim kolorze do przekazania informacji o produkcie. Omowienie rodzajów teł.
6. Jak samodzielnie skompletować wyposażenie potrzebne do wykonania sesji produktowej.
7. Jak ustawić parametry aparatu w zależności od rodzaju światła jakiego używa się podczas sesji zdjęciowej.
8. Format – RAW, a jpg
9. Wprowadzenie – trojkąt ekspozycji
10. Podstawy kadrowania i perspektywy – jak kadrować ujęcie, tak żeby uniknąć deformacji perspektywy i linii
11. Wprowadzenie do rodzajów fotografii produktowej – packshot, flat lay, splash, duch
12. Omówienie przygotowania produktów do sesji zdjęciowej, uwzględniając strukturę przedmiotu/obiektu oraz wielkość.
13. Omówienie fotografii bezcieniowej.
14. W jaki sposób poradzić sobie w trudnych sytuacjach fotograficznych takich jak fotografia szkła, metalu, lakierowanych powierzchni, białego na białym.
15. Jak unikać podstawowych błędów podczas pracy z produktem.
16. Fokus stacking, czyli fotografia idealnie ostra.
17. Jak tworzyć i oświetlać aranżowaną fotografię reklamową i czym różni się w praktyce od fotografii typu packshot.
18. Wprowadzenie do fotografii smartfonem – kiedy smartfon jest wystarczającym narzędziem?
19. Ustawienia aparatu w smartfonie
20. Omówienie programów do obróbki zdjęć – Lightroom, Photoshop, Camera Raw
21. Katalogowanie zdjęć, selekcja, archiwizowanie
22. Omówienie podstaw postprodukcji zdjęć – retusz, presety, maski, wycinanie z tła , usuwanie kurzu
23. Przygotowanie zdjęć do publikacji – format, wymiary
24. Praktyczne wykonanie wybranej sesji produktowej – od doboru oświetlenia, aranżacji po przygotowanie do publikacji
25. Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 255,56 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 255,56 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Bauk
-Psychologia w biznesie
-kursy i szkolenie fotograficzne
Doświadczenie zawodowe:
menager, własna działalność gospodarcza z zakresu usług:
-fotograficznych (fotografia okolicznościowa, reportażowa, biznesowa, wizerunkowa, produktowa)
- usług marketingowych dla firm usługowych, produkcyjnych oraz marek osobistych (obsługa social media, budowanie wizerunku marki w sieci, content marketing)
-szkolenia i walidacja w zakresie fotografii, marketingu i psychologii
Ukończone szkolenia w 2023:
-Skuteczna strategia marketingowa i sprzedażowa w Internecie
-Marketing w social mediach
- Orientacja strategiczna – Kształtowanie wizerunku
- Vizrt technologie telewizyjne – narzędzia do produkcji na żywo
-Grafika 2D i 3D w pigułce
w 2022:
- Zarządzanie nowoczesnym przedsiębiorstwem
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie papierowej lub elektronicznej w zależności od preferencji oraz opiekę poszkoleniową.
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera, własny smartfon
Informacje dodatkowe
miejsce usługi - studio fotograficzne, plener, miejsce firmy biorącej udział w szkoleniu
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi