Nowoczesne środowisko edukacyjne – technologie, automatyzacja i grywalizacja- szkolenie
Nowoczesne środowisko edukacyjne – technologie, automatyzacja i grywalizacja- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- trenerów, edukatorów, mentorów i konsultantów rozwojowych realizujących szkolenia, warsztaty, projekty edukacyjne i społeczne w organizacjach pozarządowych oraz w ramach działań grantowych i społecznych
- koordynatorów i menedżerów projektów edukacyjnych i rozwojowych w fundacjach, stowarzyszeniach, administracji publicznej i instytucjach kultury odpowiedzialnych za wdrażanie nowoczesnych usług edukacyjnych i zarządzanie środowiskiem uczenia się
- specjalistów ds. e-learningu i LMS w organizacjach realizujących edukację zdalną i hybrydową na potrzeby NGO, administracji oraz projektów z komponentem cyfrowym
- innowatorów edukacyjnych i osób odpowiedzialnych za modernizację metod kształcenia, wdrażających nowoczesne technologie edukacyjne (LMS, SCORM, AI, grywalizację, automatyzację) w działaniach organizacji
- specjalistów ds. dostępności cyfrowej, edukacji włączającej i projektowania dostępnych usług edukacyjnych, zainteresowanych tworzeniem dostępnych treści
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji11-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do projektowania i zarządzania nowoczesnym środowiskiem edukacyjnym w LMS, wdrażania treści SCORM, automatyzacji procesów edukacyjnych oraz projektowania mechanizmów grywalizacji, które angażują uczestników szkoleń.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia podstawowe funkcjonalności systemów LMS (Moodle, iSpring, Captivate) | Kryteria weryfikacji Wskazuje funkcje LMS: tworzenie kursów, zarządzanie użytkownikami, śledzenie postępu, certyfikacja | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje standard SCORM i jego zastosowanie w e-learningu | Kryteria weryfikacji Opisuje standard SCORM 1.2 i 2004 oraz różnice między nimi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady działania i śledzenia postępu w LMS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia zasady projektowania angażujących treści e-learningowych | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe zasady skutecznego projektowania treści interaktywnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia możliwości automatyzacji procesów w LMS i w systemach wspierających | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykładowe procesy do automatyzacji w LMS | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia do realizacji automatyzacji w LMS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie monitorowania efektów uczenia się w e-learningu | Kryteria weryfikacji Opisuje informacje dostarczające raporty LMS wskaźniki warto analizować i jak wykorzystać dane do poprawy kursów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposób wykorzystania wskaźników do poprawy kursu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje własny scenariusz grywalizacji | Kryteria weryfikacji Opracowuje scenariusz grywalizacji zawierający: cele grywalizacji, mechaniki (np. punktacja, odznaki, rankingi), zasady przyznawania nagród | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Określa cele grywalizacji, mechaniki i zasady przyznawania nagród | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Omawia sposób wdrożenia scenariusza w kursie LMS | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakres tematyczny usługi.
Szkolenie zawiera część teoretyczną (25 h), praktyczną (5 h) oraz walidację (2 h). Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Harmonogram usługi może ulec nieznacznemu przesunięciu, ponieważ ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych, w formie zajęć praktyczno-teoretycznych, tzn. Szkolenie w formie zajęć praktyczno-teoretycznych daje możliwość wykorzystania nabytej wiedzy do praktycznego jej zastosowania.
Warunki organizacyjne: praca własna uczestników z wykorzystaniem laptopów
Dzień 1 — Wprowadzenie do LMS i zarządzanie środowiskiem edukacyjnym (6+2 h)
- Omówienie LMS: Moodle, iSpring, Adobe Captivate Prime
- Tworzenie kursów, struktura katalogów, organizacja treści
- Role użytkowników, prawa dostępu i zarządzanie uczestnikami
- Praktyczne ćwiczenia: konfiguracja i organizacja przykładowego kursu
Dzień 2 — Tworzenie treści SCORM i ich wdrażanie (8 h)
- Zasady i możliwości SCORM 1.2 i 2004
- Tworzenie treści w iSpring Suite / Adobe Captivate
- Eksport treści do SCORM i wdrażanie ich w LMS
- Konfiguracja śledzenia postępu i ocen
Dzień 3 — Automatyzacja procesów edukacyjnych i monitorowanie efektów (8 h)
- Automatyzacja zadań w LMS: certyfikaty, powiadomienia, przypomnienia
- Integracja LMS z Zapier, Make, Power Automate
- Narzędzia do walidacji efektów: quizy, testy, raporty z LMS
- Tworzenie raportów postępów i analiz efektywności szkoleń
Dzień 4 — Grywalizacja w edukacji + walidacja (3+3+2 h)
- Podstawy grywalizacji w środowisku edukacyjnym
- Mechaniki i dynamiki grywalizacji: punkty, odznaki, rankingi
- Narzędzia do wdrażania grywalizacji w kursach LMS
- Projektowanie własnego scenariusza grywalizacji
- Walidacja
Usługodawca zapewnia rozdzielność funkcji pomiędzy osobą walidującą a trenerem.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 984,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 9 984,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Flak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla Uczestników, uzyskane na usłudze to: prezentacja dotycząca zakresu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymagana jest obecność min 80%
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę. Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Przed zapisaniem się na usługę, w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 (34) 387 16 74
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi