Kurs zaawansowanych umiejętności coachingowych
Kurs zaawansowanych umiejętności coachingowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
1. Profil uczestnika
Program skierowany jest do osób, które:
- pracują z ludźmi w roli coacha, trenera, mentora, lidera, psychologa, terapeuty lub pedagoga,
- są w trakcie szkolenia coachingowego lub posiadają już podstawowe doświadczenie w pracy coachingowej,
- chcą pogłębić swoje umiejętności i poznać zaawansowane metody pracy w różnych nurtach coachingu (life, biznes, systemowy, prowokatywny, zespołowy).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji17-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi72
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym programu „Zaawansowane Umiejętności Coachingowe” jest rozwój zaawansowanych kompetencji coachingowych uczestników poprzez integrację teorii, narzędzi i praktyki z zakresu life coachingu, coachingu biznesowego, prowokatywnego, systemowego i zespołowego. Program ma na celu przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia pogłębionych procesów coachingowych w pracy indywidualnej i zespołowej, w różnych kontekstach życiowych i zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje i analizuje potrzeby klienta w różnych kontekstach coachingowych (life, biznes, system, zespół). | Kryteria weryfikacji • poprawnie diagnozuje kontekst i temat coachingu na podstawie rozmowy z klientem,• dobiera odpowiedni model pracy (np. model Diltsa, 6 filarów poczucia wartości), • rozróżnia cele operacyjne i rozwojowe klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje różnorodne narzędzia coachingowe dostosowane do potrzeb klienta oraz etapu procesu. | Kryteria weryfikacji • prowadzi ćwiczenia coachingowe w oparciu o wybrane narzędzia (np. pytania wznoszące, pozytywna intencja emocji, praca z wewnętrznym dzieckiem),• uzasadnia dobór narzędzia do konkretnej sytuacji klienta, • elastycznie reaguje na zmianę w dynamice sesji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje relację coachingową opartą na zaufaniu, empatii, strukturze i etyce. | Kryteria weryfikacji • prowadzi sesję zgodnie z zasadami aktywnego słuchania, neutralności i bezwarunkowej akceptacji,• stosuje model językowy adekwatny do postawy coachingowej (także w coachingu prowokatywnym), • potrafi zakończyć proces coachingowy w sposób wzmacniający klienta. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Integruje elementy coachingu systemowego, prowokatywnego i zespołowego w pracy z klientem lub grupą. | Kryteria weryfikacji • stosuje wybrane elementy podejścia systemowego (np. ustawienia, lojalności rodowe),• rozpoznaje momenty, w których technika prowokatywna może być skuteczna i bezpieczna, • potrafi poprowadzić interwencję coachingową w zespole z uwzględnieniem dynamiki grupy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program – 72 godziny
Harmonogram 8-dniowego szkolenia: Zaawansowane Umiejętności Coachingowe
Szkolenie składa się z 8 dni intensywnej nauki, po 4 moduły dziennie. Każdy dzień poświęcony jest innemu aspektowi coachingu – od life coachingu po coaching systemowy i zespołowy.
Dzień 1 – Life Coaching, część I
- Moduł 1: Poznanie typowych problemów, z jakimi ludzie mierzą się w codziennym życiu.
- Moduł 2: Zrozumienie roli coacha i obszarów, w których może wspierać klienta.
- Moduł 3: Wprowadzenie do narzędzi wykorzystywanych w coachingu życiowym.
- Moduł 4: Praca z poczuciem wartości w oparciu o 6 filarów poczucia własnej wartości.
Dzień 2 – Life Coaching, część II
- Moduł 1: Praca z wewnętrznym dzieckiem w procesie coachingowym.
- Moduł 2: Zastosowanie Analizy Transakcyjnej w pracy nad wewnętrznymi schematami.
- Moduł 3: Pogłębianie umiejętności empatycznego słuchania i odzwierciedlania.
- Moduł 4: Sesje ćwiczeniowe z wykorzystaniem narzędzi life coachingu.
Dzień 3 – Coaching biznesowy, część I
- Moduł 1: Diagnozowanie problemów i celów osób działających w środowisku biznesowym.
- Moduł 2: Rola coacha w wspieraniu właścicieli firm i kluczowych liderów.
- Moduł 3: Dobór narzędzi coachingowych dopasowanych do pracy w biznesie.
- Moduł 4: Wprowadzenie do coachingu generatywnego w pracy z liderami.
Dzień 4 – Coaching biznesowy, część II
- Moduł 1: Zastosowanie coachingu generatywnego w praktyce.
- Moduł 2: Tworzenie wspierających narracji i tożsamości wśród liderów.
- Moduł 3: Modelowanie doskonałości w biznesie.
- Moduł 4: Praktyczne ćwiczenia w parach i grupach z zakresu coachingu biznesowego.
Dzień 5 – Coaching prowokatywny
- Moduł 1: Wprowadzenie do wzorców językowych wykorzystywanych w coachingu prowokatywnym.
- Moduł 2: Ćwiczenie odwagi, humoru i lekkości w relacji coachingowej.
- Moduł 3: Trening postawy coacha prowokatora – pełnej miłości i wyzwania.
- Moduł 4: Sesje demo oraz praktyka umiejętności prowokatywnych.
Dzień 6 – Coaching systemowy
- Moduł 1: Wprowadzenie do podejścia systemowego wg Berta Hellingera.
- Moduł 2: Zrozumienie dynamik rodzinnych i wspólnotowych.
- Moduł 3: Rozpoznawanie wpływu przodków na losy klienta.
- Moduł 4: Proste metody ustawieniowe do pracy z klientem indywidualnym i w biznesie.
Dzień 7 – Coaching zespołów, część I
- Moduł 1: Wprowadzenie do coachingu zespołowego – cele i zastosowania.
- Moduł 2: Diagnoza i praca z pięcioma dysfunkcjami zespołów.
- Moduł 3: Tworzenie bezpiecznej przestrzeni dla zespołowej zmiany.
- Moduł 4: Narzędzia coachingu zespołowego w praktyce.
Dzień 8 – Coaching zespołów, część II
- Moduł 1: Coachingowa komunikacja w zespole – style i techniki.
- Moduł 2: Wzmacnianie współpracy i odpowiedzialności wśród członków zespołu.
- Moduł 3: Wspieranie efektywności zespołu poprzez indywidualne sesje coachingowe.
- Moduł 4: Zamknięcie procesu – podsumowanie i plan dalszego rozwoju uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 56 Poznanie typowych problemów, z jakimi ludzie mierzą się w codziennym życiu. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 56 Zrozumienie roli coacha i obszarów, w których może wspierać klienta | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 56 Przerwa obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 56 Narzędzia wykorzystywanych w life coachingu. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 56 Praca z poczuciem wartości | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 56 Zrozumienie własnych predyspozycji, stylu działania, źródeł motywacji i potencjalnych ograniczeń. | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 56 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 56 Test MAXI DISC - omówienie wyników | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 56 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 56 Omówienie stylów zachowań - wykorzystanie w coachingu biznesowym | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 56 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 56 Wykorzystanie wiedzy płynącej z testu MAXI DISC w coachingu | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 56 Diagnozowanie problemów i celów osób działających w środowisku biznesowym. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 56 Dobór narzędzi coachingowych dopasowanych do pracy w biznesie. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 56 Przerwa obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 56 Wprowadzenie do coachingu generatywnego w pracy z liderami. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 56 Modelowanie doskonałości w biznesie. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 56 Praktyczne ćwiczenia w parach i grupach z zakresu coachingu biznesowego. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 56 Zastosowanie coachingu generatywnego w praktyce coacha biznesowego | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 56 Przerwa obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 56 Praktyczne ćwiczenia sesji coachingowych | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 56 Demonstracje sesji coachingowych | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 56 Wprowadzenie do wzorców językowych wykorzystywanych w coachingu prowokatywnym. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 56 Ćwiczenie odwagi, humoru i lekkości w relacji coachingowej. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 56 Przerwa obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 56 Trening postawy coacha prowokatywnego | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 56 Sesje demo | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 56 Praktyka umiejętności prowokatywnych | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 56 Praktyka umiejętności prowokatywnych - cz.2 | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 56 Przerwa Obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 56 Wprowadzenie do podejścia systemowego wg Berta Hellingera | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 56 Zrozumienie dynamik rodzinnych | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 56 Proste metody ustawieniowe do pracy z klientem indywidualnym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 56 Proste metody ustawieniowe do pracy z klientem indywidualnym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 56 Przerwa obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 56 Proste metody ustawieniowe do pracy z klientem indywidualnym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 56 Proste metody ustawieniowe do pracy z klientem indywidualnym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 56 Diagnoza i praca z pięcioma dysfunkcjami zespołów. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 56 Narzędzia coachingu zespołowego w praktyce. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 56 Przerwa obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 56 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 56 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 56 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto76,39 PLN
- Koszt osobogodziny netto76,39 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Lilianna Kupaj
Trener Transforming Communication
Coach Superwizor Izby Coachingu
Praktyk Integrującej Obecności
Konsultant Zarządzania
Autorka i trener programu Szkoły Coachingu akredytowanego w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Coachów ICI. Specjalizuje się w coachingu: life, biznes i edu. Posiada najwyższą akredytację Coach Master Trainer International Association of Coaching Institutes. Jest, także akredytowanym coachem superwizorem Izby Coachingu. Pracuje jako mentor, superwizor i wykładowca akademicki. Posiada uprawnienia trenerskie do uczenia metody Transforming Communications™. Jest to komunikacja skierowana do ludzi na wymagających stanowiskach (zarządy firm, menadżerowie oświaty,terapeuci, trenerzy, coachowie).
2002- 2006 Menedżerskie w branży medycznej i farmaceutycznej,
2004 -dzisiaj Trener, konsultant zarządzania,
2006 -dzisiaj Coach,
2006 – dzisiaj Właściciel, dyrektor zarządzający, firma szkoleniowa,
2016 Prezeska Fundacji Świadomego Rozwoju Edukacji.
2015 Uzyskanie międzynarodowej akredytacji w stopniu Coach Master Trainer ICI
2015 Uprawnienia do międzynarodowej akredytacji coachów w Polsce
2011 Międzynarodowa akredytacja programu coachingowego Szkoły Coachingu Lilianna
Kupaj
2011 Uzyskanie międzynarodowej akredytacji w stopniu Master Coach ICI
2007-2008 StowarzyszenieTrenerów i Konsultantów ZarządzaniaMatrik, roczne studium
rozwijające warsztat trene
Dorota Konieczna Herdzik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników programu
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje kompletny pakiet materiałów edukacyjnych, który wspiera proces uczenia się oraz umożliwia dalszy rozwój po zakończeniu kursu.
W skład materiałów wchodzą:
- Podręcznik uczestnika (drukowany lub PDF)
- zawierający opisy modeli coachingowych (Dilts, 6 filarów, 5 dysfunkcji zespołów),
- wprowadzenia teoretyczne do każdego bloku tematycznego,
- zestaw narzędzi coachingowych z instrukcją zastosowania.
- Karty ćwiczeń i arkusze pracy
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe do każdego modułu,
- karty do pracy z emocjami, przekonaniami, celami i wartościami.
- Zeszyt refleksji własnej
- przestrzeń na zapisy z procesów własnych, wglądy i autorefleksje,
- dedykowane pytania coachingowe do pracy między modułami.
- Dostęp do platformy online (opcjonalnie)
- materiały wideo z nagranych sesji demo (jeśli zdecydujesz się je udostępniać),
- prezentacje ze slajdami z każdego dnia,
- dodatkowe artykuły, nagrania, medytacje prowadzone.
- Certyfikat ukończenia kursu
- imienny, z oznaczeniem liczby godzin szkoleniowych i zakresu merytorycznego.
Warunki uczestnictwa
Wymagania formalne
- Ukończone 21 lat,
- Co najmniej średnie wykształcenie, preferowane wyższe pedagogiczne, psychologiczne.
- Motywacja do pracy rozwojowej oraz gotowość do udziału w intensywnym procesie edukacyjnym i praktycznym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Profesjonalna sala szkoleniowa z pełnym zapleczem, kuchnią, łazienką, gabinetem coachingowym, kamera do wideokonferencji.
Budynek posiada następujące pomieszczenia dydaktyczne: pierwsze piętro - sala wykładowa, gabinet coachingowy; parter - biuro, pomieszczenie sanitarne, zaplecze socjalne. Pomieszczenia są estetyczne, funkcjonalne i utrzymane w czystości.
Wyposażenie dydaktyczne:
- plansze edukacyjne,
- filmy edukacyjne,
- prezentacje multimedialne,
- materiały dydaktyczne,
- książki,
- gry szkoleniowe,
- flipchart.
Szkoła zapewnia uczestnikom możliwość dostępu do niezbędnych urządzeń biurowych oraz internetu (sieć WIFI). Baza dydaktyczna jest unowocześniana i poszerzana zgodnie z potrzebami klientów i możliwościami Szkoły.
Adres
Adres
Budynek posiada następujące pomieszczenia dydaktyczne: pierwsze piętro - sala wykładowa, gabinet coachingowy; parter - biuro, pomieszczenie sanitarne, zaplecze socjalne. Pomieszczenia są estetyczne, funkcjonalne i utrzymane w czystości.
Wyposażenie dydaktyczne:
- plansze edukacyjne,
- filmy edukacyjne,
- prezentacje multimedialne,
- materiały dydaktyczne,
- książki,
- gry szkoleniowe,
- flipchart.
Szkoła zapewnia uczestnikom możliwość dostępu do niezbędnych urządzeń biurowych oraz internetu (sieć WIFI). Baza dydaktyczna jest unowocześniana i poszerzana zgodnie z potrzebami klientów i możliwościami Szkoły.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi