Prototypowanie ze Sztuczną Inteligencją - nauka tworzenia własnych prototypów i POC produktów cyfrowych z użyciem sztucznej inteligencji w prowadzeniu biznesu i rozwoju osobistym - szkolenie (ONLINE - forma zdalna)
Prototypowanie ze Sztuczną Inteligencją - nauka tworzenia własnych prototypów i POC produktów cyfrowych z użyciem sztucznej inteligencji w prowadzeniu biznesu i rozwoju osobistym - szkolenie (ONLINE - forma zdalna)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Usługa jest skierowana do firm MŚP oraz osób fizycznych zainteresowanych praktyczną wiedzą z obszaru Sztucznej Inteligencji i budowy własnych prototypów produktów cyfrowych - w tym przedsiębiorców, managerów zarządzajacych oraz pracowników działów administracji, księgowości, sprzedaży, HR, rekrutacji, IT, marketingu, logistyki, a także entuzjastów nowych technologii, którzy chcą zrozumieć i zdobyć praktyczne umiejętnościw swoich obszarach z zakresu tworzenia własnych protptypów i POC z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji. Usługa jest przeznaczona przede wszystkim dla osób chcących rozwijać się zawodowo oraz odnosić sukcesy zawodowe poprzez pracę nad samym sobą.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa opracowana została na podstawie rzeczywistych doświadczeń projektowych i przygotowuje do samodzielnego projektowania prototypów za sprawą nabycia fundamentalnej wiedzy teoretycznej i praktycznej o narzędziach sztucznej inteligencji wspierające proces ideacji, makietowania, tworzenia interfejsów i testowania założeń produktów cyfrowych.Każdy uczestnik zostanie poddany pre-testowi sprawdzającemu poziom wiedzy oraz post-testowi sprawdzającemu nabyte w czasie usługi kompetencje.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Posługuje się wiedzą na temat narzędzi opartych o sztuczna inteligencję | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia dotyczące sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe typy narzędzi sztucznej inteligencji wspierające proces tworzenia prototypów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia etapy budowy prototypów produktów cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje komponenty kompletnego prototypu produktu cyfrowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozumie proces tworzenia makiet produktów cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Tworzy własny prototyp produktu cyfrowego ze wsparciem sztucznej inteligencji | Kryteria weryfikacji Tworzy szybkie prototypy graficzne | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Testuje hipotezy z pomocą Sztucznej Inteligencji | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Tworzy koncepcje produktów cyfrowych | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Integruje sztuczna inteligencję z procesem projektowym | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Tworzy makiety z użyciem Sztucznej Inteligencji | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Krótki opis usługi:
Usługa ma na celu wprowadzenie uczestników w praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w procesie tworzenia prototypów i koncepcji produktów (Proof of Concept – POC). Szkolenie skupia się na wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi AI wspierających ideację, makietowanie, projektowanie interfejsów użytkownika oraz przygotowanie prezentacji koncepcji produktowej. Uczestnicy nauczą się, jak efektywnie wdrażać AI w procesie projektowania i testowania MVP oraz jak automatyzować poszczególne etapy pracy koncepcyjnej. Szkolenie ma charakter warsztatowy i nie wymaga znajomości kodowania – uczestnicy korzystają z narzędzi no-code i low-code, takich jak ChatGPT, Midjourney, Uizard, Framer, Tome AI czy Relume. Celem jest zdobycie praktycznych umiejętności szybkiego prototypowania oraz integracji AI z procesami projektowymi.
Ramowy program usługi:
Szkolenie skierowane jest do firm MŚP oraz osób fizycznych zainteresowanych wiedzą z obszaru Sztucznej Inteligencji, którzy chcą zrozumieć jak z pomocą AI tworzyć koncepcje produktów przy wsparciu narzędzi. Uczestnicy szkolenia poznają metody ideacji z użyciem AI, nauczą się tworzyć graficzne prototypy, testować hipotezy produktowe oraz integrować narzędzia AI w procesach projektowych. Po zakończeniu szkolenia uczestnik: potrafi wykorzystać narzędzia AI w procesie projektowania produktów cyfrowych, umie generować prototypy graficzne oraz testować koncepcje produktowe, zna narzędzia AI wspierające UX, UI oraz prezentację POC, rozumie, jak zintegrować AI z istniejącym workflow projektowym.
Poniżej prezentujemy szczegółowy program usługi:
Dzień 1 (1 spotkanie online w dniu 06.11.2025 od 9:00 do 17:00 - 8h)
Wprowadzenie do AI w prototypowaniu
- Rola AI w pracy koncepcyjnej i produktowej
AI w generowaniu pomysłów produktowych (Notion AI, ChatGPT)
- Kreatywne burze mózgów z AI
- Tworzenie user stories i roadmap produktowych
- Ćwiczenia indywidualne z narzędziami AI
Midjourney i DALL·E: Szybka wizualizacja pomysłów produktowych
- Generowanie pierwszych koncepcji graficznych interfejsu
- Stylizowanie pomysłów i tworzenie moodboardów
- Warsztat z promtowania
Uizard i Framer AI: Budowanie prototypów bez kodu
- Wprowadzenie do UI prototypowania
- Tworzenie makiet z AI na podstawie opisu
- Personalizacja i eksport projektów
Warsztat zespołowy: Prototyp koncepcji AI POC
- Praca w grupach: wybór idei i stworzenie mini-prototypu
- Stworzenie historii użytkownika, moodboardu i makiety
- Prezentacja pierwszych wyników
Dzień 2 (1 spotkanie online w dniu 07.11.2025 od 9:00 do 17:00 - 8h)
Tworzenie testowalnych wersji MVP z pomocą AI (Visily, Framer, Relume)
- Krótkie wprowadzenie do pojęcia MVP i jego roli w walidacji pomysłów
- Demonstracja Visily: generowanie makiet na podstawie tekstu i rysunków
- Praktyczna praca z Framer AI: tworzenie interaktywnych widoków bez kodu
- Omówienie Relume: szybka budowa landing page’y i stron prezentacyjnych
- Ćwiczenia zespołowe – przekształcenie koncepcji w weryfikowalny produkt
Generowanie prezentacji i treści do POC (Tome AI, Gamma App)
- Wprowadzenie do narzędzi AI do storytellingu i prezentacji
- Automatyczne generowanie slajdów, grafik i treści w oparciu o koncepcję POC
- Personalizacja narracji produktowej dla różnych odbiorców (biznes, klient, inwestor)
- Warsztat indywidualny – stworzenie własnej prezentacji prototypu
Integracja narzędzi w zwinny proces projektowy (workflow AI Design Stack)
- Jak łączyć narzędzia: od idei do prototypu i prezentacji
- Ustalanie etapów projektowych z wykorzystaniem AI (ideacja – design – POC – test)
- Budowanie własnego procesu: wybór zestawu narzędzi w zależności od potrzeb
- Studium przypadku: przykładowy projekt prototypu zrealizowany w 48h z AI
- Ćwiczenia praktyczne – zaplanowanie własnego AI-workflow
Prezentacja projektów uczestników i Q&A - konsultacje, pytania, problemy
W każdym dniu Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe wraz z instrukcjami do narzędzi omawianych na zajęciach. Materiały szkoleniowe oraz zadania wdrożeniowe będą przesyłane do uczestników za pomoca poczty e-mail.
Efekty kształcenia zostaną sprawdzone za pomocą przeprowadzonych pre- i post-testów oraz ćwiczeń praktycznych uczestników (prezentacja pracy, informacja zwrotna, krótka ocena).
Rozliczeniu podlegaja 16 godziny szkoleniowe usługi. Usługa prowadzona jest w trybie godzin zegarowych (godzina szkolenia = 60 minut), przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Walidacja usługi - w zakresie spełnienia celu edukacyjnego będzie przeprowadzony post-test i ocena prac po zakończeniu usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Zasady obowiązujące na szkoleniu. Omówienie agendy i organizacji pierwszego dnia szkolenia (wykład) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Pre-test wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych (test) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 AI w generowaniu pomysłów produktowych (Notion AI, ChatGPT) (wykład) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Midjourney i DALL·E: Szybka wizualizacja pomysłów produktowych (wykład/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Uizard i Framer AI: Budowanie prototypów bez kodu (wykład) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Warsztat zespołowy: Prototyp koncepcji AI POC (ćwiczenia/rozmowa na żywo) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Podsumowanie dnia 1 i organizacji drugiego dnia szkolenia (rozmowa na żywo) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Tworzenie testowalnych wersji MVP z pomocą AI (Visily, Framer, Relume) (wykład/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Generowanie prezentacji i treści do POC (Tome AI, Gamma App) (wykład/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Integracja narzędzi w zwinny proces projektowy (workflow AI Design Stack) (wykład/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Post-test wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych (test) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Ostatnia iteracja projektów i przygotowanie prezentacji (rozmowa na żywo) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Prezentacja projektów uczestników (rozmowa na żywo) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Q&A - konsultacje, pytania, problemy (rozmowa na żywo) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 230,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 439,02 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 264,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 214,94 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartłomiej Dec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa prowadzona w formule warsztatowej, z naciskiem na praktykę. Uczestnicy usługi, po jej zakończeniu, otrzymują:
- Opracowane materiały zagadnień poruszanych w trakcie usługi wraz z listą artykułów i prac naukowych pozwalających na pogłębienie wiedzy przekazanej w trakcie usługi
- Certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzający uzyskane kompetencje
Warunki uczestnictwa
- Podstawowa znajomość obsługi komputera
- Dostęp do komputera z internetem i kamerą
- Zainteresowanie tematyką AI
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa zostanie przeprowadzona na platformie Google Meet. Link do spotkania zostanie przesłany uczestnikom drogą e-mail najpóźniej dzień przed rozpoczęciem Usługi.
Podstawowe minimalne wymagania sprzętowe:
Aby skorzystać z usługi online, potrzebny jest komputer ze stabilnym łączem internetowym i bez blokad firmowych. Zalecana minimalna prędkość pobierania danych: 10 Mb/s oraz prędkość wysyłania: 5 Mb/s. Twój komputer powinien posiadać minimum:
- najnowszą wersję przeglądarki internetowej (Edge lub Chrome),
- 2-rdzeniowy procesor 1,6 GHz lub szybszy,
- pamięć 4 GB pamięci RAM (wersja 32-bitowa – 2 GB),
- jeżeli chcesz zadawać pytania głosowo, konieczny jest mikrofon. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Dodatkowe wymagania:
- konto na platformie google (do spotkania)
- (do ćwiczeń) konto na platformach: ChatGPT, Uizard, Framer, Tome, Midjourney (Discord), Notion (opcjonalnie: Figma, Canva)
- brak wymagań dotyczących wykształcenia kierunkowego.
- mile widziana podstawowa znajomość obsługi komputera i internetu.
- mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego (część narzędzi i dokumentacji może być w tym języku).