Sztuczna inteligencja jako pomoc w skutecznym marketingu w social mediach. Chat GTP.
Sztuczna inteligencja jako pomoc w skutecznym marketingu w social mediach. Chat GTP.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby fizyczne, pracownicy, którzy chcą poznać:
- podstawy Sztucznej Inteligencji,
- zastosowanie, przegląd Al,
- wykorzystanie narzędzi Al, zasady komunikacji z systemami opartymi na Sztucznej Inteligencji
Szkoleni adresowane również do uczestników "Małopolskiego pociągu do kariery"
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji18-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom dogłębnej wiedzy na temat możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja, ze szczególnym uwzględnieniem ChatGPT. Uczestnicy dowiedzą się, jak sztuczna inteligencja i ChatGPT są rozwijane i jak mogą je wykorzystać w swojej codziennej pracy, rozwój kompetencji technologicznych i zrozumienie wpływu AI na różne aspekty pracy. Skupienie na realnych przypadkach użycia ChatGPT w różnych działach biznesowych, pokazując, jak może zwiększyć produktywność.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - Zrozumienie podstaw sztucznej inteligencji (Al)- Umiejętność zastosowania narzędzi Al - Jak rozmawiać z wirtualnym asystentem? - Podstawowe sposoby analizy danych z zastosowaniem Al w biznesie | Kryteria weryfikacji Stosuje ChatGPT w biznesie bazując na konkretnych przykładach wykorzystania ChatGPT w różnych działach, takich jak HR, marketing, sprzedaż i obsługa klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Czym Jest Sztuczna Inteligencja (AI)?
- Korzyści Z Integracji Sztucznej Inteligencji W Marketingu W Mediach Społecznościowych
- 8 Strategii Wykorzystania Sztucznej Inteligencji W Marketingu W Mediach Społecznościowych
- -Tworzenie I Zarządzanie Treścią
- -Automatyzacja Zarządzania Mediami Społecznościowymi
- -Kampanie Reklamowe W Mediach Społecznościowych
- -Analiza Konkurencji I Social Listening
- -Analiza Publiczności I Klientów
- -Marketingu Influencerów
- -Personalizacja Poprzez Chatboty
- -Połączenie AI Z AR
*program dostoswany indywidualnie do uczestników
*możliwość indywidualnego dobrania dodatkowych tematów; stworzenie indywidualnego planu rozwoju w w/w tematu dla Firmy
*1 godzina = 45 min zajęć
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 dzień 1 | Prowadzący Julia Nowaczek | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 dzień 2 | Prowadzący Julia Nowaczek | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Julia Nowaczek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Uczestnik musi posiadać dostęp do kamery i mikrofonu-wymóg konieczny.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik -
minimalna prędkość łącza: 512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to MS Teams.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników i zastosowanego narzędzia.