Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2+.
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2+.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej na poziomie średnio zaawansowanym (B1-B2) w języku angielskim, która chce rozwijać swoje umiejętności językowe do codziennego użytku. Kurs jest skierowany do osoby pragnącej swobodnie komunikować się w sytuacjach związanych z czasem wolnym, zdrowiem, podróżami, edukacją oraz technologią.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi74
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do skutecznego posługiwania się językiem angielskim w codziennych sytuacjach, takich jak rozmowy o czasie wolnym, zdrowiu, technologii, podróżach czy edukacji na poziomie B2+. Uczestnik nabędzie umiejętność swobodnego wyrażania myśli, analizy problemów oraz planowania działań z użyciem odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje swoje hobby, omawia formy pomocy społecznej oraz wyraża strategie rozwiązywania konfliktów w miejscu nauki lub pracy w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Opisuje w języku angielskim co najmniej 5 sposobów spędzania czasu wolnego oraz szczegółowo omawia jeden z nich. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia w języku angielskim trzy formy pomocy społecznej, podając konkretne przykłady ich zastosowania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje w języku angielskim sytuację konfliktową, wskazując przyczyny oraz proponując możliwe rozwiązania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik omawia w języku angielskim wpływ nowoczesnych technologii na codzienne życie oraz porównuje wybrane wynalazki pod względem ich zastosowania i znaczenia. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia w języku angielskim wpływ dwóch technologii na codzienne życie, podając konkretne przykłady. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Porównuje w języku angielskim dwa wynalazki, wskazując ich różnice w zastosowaniu i znaczeniu dla społeczeństwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje w języku angielskim zdrową dietę, omawia korzyści wynikające z regularnej aktywności fizycznej oraz ocenia różne style życia. | Kryteria weryfikacji Projektuje w języku angielskim tygodniowy plan zdrowego odżywiania, uwzględniając różnorodność składników odżywczych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia w języku angielskim korzyści zdrowotne wynikające z dwóch wybranych form aktywności fizycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia w języku angielskim wady i zalety dwóch stylów życia, wskazując ich wpływ na zdrowie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje w języku angielskim podróż, rekomenduje atrakcje turystyczne oraz ocenia warunki zakwaterowania. | Kryteria weryfikacji Opisuje w języku angielskim szczegółowy plan podróży, uwzględniając harmonogram i atrakcje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rekomenduje w języku angielskim dwie atrakcje turystyczne w kraju lub za granicą, uzasadniając ich wartość dla turystów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia w języku angielskim warunki zakwaterowania, wskazując ich zalety i wady. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik porównuje w języku angielskim różne systemy edukacyjne, projektuje swoją ścieżkę kariery oraz uzasadnia wybór określonego zawodu. | Kryteria weryfikacji Porównuje w języku angielskim dwa systemy edukacyjne, wskazując ich różnice i podobieństwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje w języku angielskim swoją potencjalną ścieżkę kariery, uzasadniając wybór zawodowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia w języku angielskim wymagania i perspektywy wybranego zawodu, wskazując kluczowe umiejętności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres leksykalny:
Czas wolny, pomoc innym, praca, konflikty
- Tematy związane z aktywnościami wykonywanymi w czasie wolnym, różnymi formami wsparcia dla innych, aspektami pracy zawodowej oraz sposobami rozwiązywania konfliktów.
Nauka i technologia, wynalazki, badania naukowe
- Pojęcia związane z technologią w codziennym życiu, procesami naukowymi, wynalazkami oraz innowacjami.
Zdrowie i styl życia, dieta, ćwiczenia fizyczne
- Zagadnienia dotyczące dbania o zdrowie, odpowiedniego odżywiania się, aktywności fizycznej i codziennych wyborów związanych ze stylem życia.
Podróże i turystyka, planowanie wakacji, atrakcje turystyczne
- Wyrażenia związane z organizacją podróży, planowaniem urlopu, odkrywaniem atrakcji turystycznych i sytuacjami typowymi podczas wyjazdów.
Edukacja i kariera, wybór ścieżki zawodowej, systemy edukacyjne
- Zakres dotyczący edukacji na różnych poziomach, planowania kariery, wyboru zawodu oraz opisu doświadczeń zawodowych i porównania różnych systemów edukacji na świecie.
Zakres gramatyczny:
Zdania rozszczepione, czasy narracyjne
- Konstrukcje służące podkreślaniu informacji oraz różne czasy przeszłe wykorzystywane do opowiadania historii i relacjonowania wydarzeń.
Strona bierna, zdania warunkowe
- Tworzenie zdań w stronie biernej oraz różne typy zdań warunkowych (pierwszy, drugi i trzeci).
Czasowniki modalne, wyrażenia ilościowe
- Użycie czasowników modalnych w kontekście obowiązku, możliwości, sugestii oraz różnorodnych wyrażeń opisujących ilość.
Czasy przyszłe, konstrukcje z "going to"
- Różnice między czasami przyszłymi w zależności od kontekstu, takich jak spontaniczne decyzje, plany i przewidywania.
Mowa zależna, czasowniki złożone
- Przekształcanie wypowiedzi z mowy bezpośredniej na zależną oraz zastosowanie czasowników frazowych w różnych kontekstach.
W trakcie indywidualnego szkolenia zostaną wykorzystane metody interaktywne i aktywizujące, które pozwolą uczestnikowi na praktyczne zastosowanie wiedzy.
Dyskusje i burza mózgów
- Omawianie tematów związanych z czasem wolnym, pracą, podróżami czy zdrowiem, z naciskiem na użycie różnorodnego słownictwa i konstrukcji gramatycznych.
Symulacje i odgrywanie ról
- Ćwiczenie sytuacji z życia codziennego, takich jak rozmowa kwalifikacyjna, planowanie podróży czy udzielanie porad.
Ćwiczenia gramatyczne
- Tworzenie zdań rozszczepionych, stosowanie zdań warunkowych, strony biernej oraz czasów narracyjnych w kontekście omawianych tematów.
Zadania praktyczne
- Opracowywanie planów, np. wakacji czy działań w pracy, z użyciem czasów przyszłych i wyrażeń związanych z organizacją.
Prezentacje i quizy
- Przygotowanie krótkich wypowiedzi na wybrane tematy oraz gry językowe, które pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.
Metody te pozwolą na zaangażowanie uczestnika i rozwój zarówno kompetencji językowych, jak i praktycznych.
Efekty usługi będą walidowane przez inną osobę niż trener prowadzący zajęcia.
Osoba prowadzący walidację przeprowadzi ją w oparciu o zdefiniowane w karcie usługi kryteria i metody weryfikacji efektów uczenia się.
W ramach usługi szkoleniowej zostanie zachowana rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji.
Czas trwania jednej godziny to 45 minut.
Czas trwania części stacjonarnej oraz części zdalnej w czasie rzeczywistym jest indywidualne dostosowany do uczestnika szkolenia. O zmianach dotyczących formy prowadzenia zajęć będzie informowany uczestnik szkolenia oraz Operator projektu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Rozwiązywanie konfliktów – w pracy i w życiu - forma zdalna (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Wolontariat lokalnie i globalnie – jak mogę pomóc? | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Rozmowa kwalifikacyjna – symulacja i przygotowanie (strona bierna + język formalny) | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Wymarzona praca – co byś robił, gdybyś mógł? (drugi tryb warunkowy) | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Sukces i satysfakcja – co sprawia, że praca jest wartościowa? | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Picture This Trip – Share tourist attractions and travel advice using modal verbs of possibility (might, could) and comparative forms. | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Work Talk – Explore basic workplace vocabulary, job roles, and routines using Present Continuous and “going to” for near-future arrangements. | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Conflicts and Resolutions – Learn vocabulary for workplace and personal conflicts, while practicing First Conditional in problem-solving situations. | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Job Interviews That Stick – Role-play interviews and self-presentation using Present Perfect to describe experiences and achievements. | Prowadzący Bartłomiej Kowalewicz | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 110,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 110,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartłomiej Kowalewicz
Jestem magistrem filologii angielskiej Uniwersytetu w Białymstoku, a moje umiejętności językowe doskonaliłem również podczas wieloletniego pobytu w USA. Dzięki temu łączę biegłość językową z dogłębnym zrozumieniem kultury anglojęzycznej.
W ostatnich latach specjalizuję się w nauczaniu dorosłych na różnych poziomach zaawansowania – zarówno w formule indywidualnej, jak i grupowej, online oraz stacjonarnie. Prowadzę kursy z języka ogólnego i specjalistycznego (m.in. biznes, medycyna, technologia), koncentrując się na praktycznej komunikacji i przełamywaniu barier językowych.
Skupiam się na praktycznym podejściu do nauczania oraz skutecznej ewaluacji efektów kształcenia. Regularnie przeprowadzam walidacje, w których oceniam stopień realizacji założonych celów edukacyjnych, dbając o przejrzystość procesu i komfort uczestnika. Dzięki doświadczeniu oraz znajomości nowoczesnych metod dydaktycznych potrafię trafnie ocenić postępy kursantów i zaproponować działania doskonalące. Moim celem jest wspieranie uczestników w osiąganiu realnych kompetencji językowych, które przekładają się na pewność w komunikacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne wybiera lektor w porozumieniu z uczestnikiem szkolenia, są to np.:
- podręcznik,
- ćwiczenia,
- konspekty,
- skrypty,
- pliki dokumentów przygotowane w dowolnym formacie,
- scenariusze.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
Uczestnik jest zobowiązany do uczestnictwa w co najmniej 80% zajęć. Frekwencja na zajęciach oraz uzyskanie pozytywnej oceny z walidacji osiągnięcia efektów uczenia się są warunkami uznania ukończenia szkolenia oraz wydania zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo i nabycie efektów uczenia się wynikających ze szkolenia.
Sposób potwierdzenia frekwencji:
W przypadku zajęć realizowanych w formie stacjonarnej:
- Obecność uczestnika będzie potwierdzana poprzez podpisywanie listy obecności na każdych zajęciach.
W przypadku zajęć realizowanych w formie zdalnej na platformie Zoom:
- Obecność uczestnika będzie weryfikowana na podstawie automatycznych raportów z platformy Zoom dotyczących czasu obecności uczestnika na zajęciach.
Raporty z platformy Zoom, listy obecności oraz dziennik zajęć będą archiwizowane w dokumentacji szkolenia.
Dziennik zajęć będzie prowadzony przez lektora, zawierający informacje o obecności uczestników oraz realizacji programu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma zaświadczenie wewnętrzne o zakończeniu kursu wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Usługa realizowana zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
INFORMACJE DOTYCZĄCE CZĘŚCI ZDALNEJ:
1. Platforma /rodzaj komunikatora - ZOOM Cloud Meetings.
2. Komputer Uczestnika musi być wyposażony w kamerę internetową lub zewnętrzną kamerę internetową, słuchawki oraz mikrofon.
3. Dodatkowo niezbędne wymagania systemowe komputera to:
ZOOM Cloud Meetings:
- Windows XP SP3 lub nowsze,
- Mac OS X 10.7 lub nowsze ,
- Ubuntu 12.04 lub nowsze,
- Mint 17.1 lub nowsze,
- Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze,
- Oracle Linux 6.4 lub nowsze,
- Cent OS 6.4 lub nowsze,
- Fedora 21 lub nowsze
- OpenSUSE 13.2 lub nowsze,
- ArchLinux (tylko 64-bit),
4. Minimalna szybkość do prowadzenia rozmowy wideo (1:1)
- ZOOM Cloud Meetingspobieranie 600kb/s, przesyłanie 600kb/s.
5. Prezentowane treść i materiały udostępniane będą tylko na platformie Zoom.
6. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - nie dotyczy.
Sposób walidacji usługi - Usługa zakończona zostanie testem pisemnym bądź ustnym, określającym osiągnięcie wymaganych efekty uczenia.
Szczegółowy harmonogram usługi - Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi