Media społecznościowe w zarządzaniu branżą beauty - szkolenie
Media społecznościowe w zarządzaniu branżą beauty - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do:
1. Właścicieli lub pracowników salonów beauty (salony kosmetyczne, studia makijażu, salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne itp.), którzy chcą skutecznie wykorzystać media społecznościowe do promocji swojej marki, przyciągnięcia klientów i zwiększenia zaangażowania społeczności
2. Początkujących social media managerów, którzy pragną zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego zarządzania kontami w mediach społecznościowych dla firm beauty
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji15-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Media społecznościowe w zarządzaniu branżą beauty - szkolenie" przygotowuje uczestnika do prowadzenia kont w social mediach (Facebook/Instagram) oraz budowanie świadomości biznesowej z zakresu profesjonalnego wizerunku firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy i prowadzi konta w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji • analizuje konta w mediach społecznościowych• analizuje najczęściej popełniane błędy • wskazuje obszary wymagające poprawy • określa grupę docelową • świadomie tworzy i stosuje lejek marketingowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nagrywa i montuje Reels na Instagramie | Kryteria weryfikacji • analizuje trendy na Instagramie• tworzy spójne treści z marką • przyspiesza tempo pracy w social mediach • stosuje automatyzację procesów • stosuje narzędzia wspomagające skrócenie procesu obsługi Klienta w SM • tworzy estetyczne i spójne grafiki na social media • stosuje narzędzia do tworzenia grafik • nagrywa estetyczne kadry • opanował podstawy kompozycji i oświetlenia • stosuje aplikacje i narzędzie do montażu video • tworzy plan publikacji i strategii contentowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Świadomie kształtuje własny rozwój i swojej marki | Kryteria weryfikacji • przeprowadza autodiagnozę własnego wizerunku w mediach społecznościowych• dostosowuje komunikaty do odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina = 45 minut).
Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych, w tym 12 godzin teoretycznych i 18 godzin praktycznych
Harmonogram usługi może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu ze względu na umiejętności uczestnika. Podczas usługi przewidziane są przerwy ujęte w harmonogramie, które nie wliczają się w czas usługi.
Usługa przeznaczona jest dla 1. właścicieli lub pracowników salonów beauty (salony kosmetyczne, studia makijażu, salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne itp.), którzy chcą skutecznie wykorzystać media społecznościowe do promocji swojej marki, przyciągnięcia klientów i zwiększenia zaangażowania społeczności 2. Początkujących social media managerów, którzy pragną zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego zarządzania kontami w mediach społecznościowych dla firm beauty
Usługa składa się z części teoretycznej (prezentacja multimedialna) oraz praktycznej praca na laptopie/telefonie z własnym kontem w mediach społecznościowych.
- Sztuka nagrywania estetycznych kadrów - warsztaty praktyczne nagrywania video dla Instagram Reels
- Audyt konta na Instagramie: wskazanie błędów, obszary do poprawy dla estetycznego konta, dopracowanie BIO dla lepszego pozycjonowania się w wyszukiwarce IG
- Analiza sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa: określenie grupy docelowej, rekomendacje dotyczące treści, ćwiczenia praktyczne w tworzeniu przekazów reklamowych
- Lejek marketingowy w praktyce: omówienie konceptu lejka marketingowego oraz praktyczne zastosowanie czyli od obserwatora do lojalnego Klienta
- Viral na Instagramie: analiza trendów na Instagramie, kiedy warto dążyć do viralu, a kiedy skupić się na innych formach treści, ocena spójności treści z marką
- Jak przyspieszyć tempo pracy w social mediach: wstęp do automatyzacji i narzędzi wspomagających skrócenie procesu obsługi Klienta w SM
- Jak stworzyć estetyczne i spójne grafiki na social media: wprowadzenie do zasad projektowania graficznego, narzędzia do tworzenia grafik oraz praktyczny instruktarz krok po kroku
- Sztuka nagrywania estetycznych kadrów: podstawy kompozycji i oświetlenia, techniki nagrywania video z myślą o Instagram Reels
- Montaż Instagram Reels, które przekażą wartość marki: wprowadzenie do montażu video oraz narzędzia i aplikacje do montażu
- Ćwiczenia praktyczne w tworzeniu i montażu Reels: nagrywanie materiału video, montaż nagranych klipów
- Tworzenie planu publikacji i strategii contentowej: jak zaplanować publikacje na Instagramie, tworzenie harmonogramu i strategii contentowej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Część teoretyczne: sztuka nagrywania estetycznych kadrów | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Warsztaty praktyczne: nagrywanie video dla Instagram Reels | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Część teoretyczne: Audyt konta na Instagramie: wskazanie błędów, obszary do poprawy dla estetycznego konta, dopracowanie BIO dla lepszego pozycjonowania się w wyszukiwarce IG | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Część teoretyczne: Analiza sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Część teoretyczne: Lejek marketingowy w praktyce | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Warsztaty praktyczne: Lejek marketingowy w praktyce | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Warsztaty praktyczne: Viral na Instagramie | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Część teoretyczne: Tworzenie planu publikacji i strategii contentowej: | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Warsztaty praktyczne: Sztuka nagrywania estetycznych kadrów: | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Warsztaty praktyczne: Montaż Instagram Reels | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Ćwiczenia praktyczne w tworzeniu i montażu Reels: nagrywanie materiału video, montaż nagranych klipów | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Skrzyniarz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały graficzno-tekstowe.
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina szkolenia = 45 minut).
Cena nie zawiera kosztów wyżywienia, noclegu i transportu.
Warunkiem zaliczenia szkolenia jest min. 80% obecności na zajęciach potwierdzone na liście obecności.
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie min. 70%, koszt szkolenia jest zwolniony z podatku VAT (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień: § 3 ust. 1 pkt 14).
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie mniejsze niż 70%, podmiot świadczący usługę wystawi fakturę doliczając 23% VAT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi