Executive MBA Gdańsk XIII w języku polskim cz. I - Program rozwojowy
Executive MBA Gdańsk XIII w języku polskim cz. I - Program rozwojowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Kandydat powinien posiadać co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej. W szczególnych przypadkach decyzję podejmuje komisja rekrutacyjna.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi135
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program MBA GFKM przygotowuje m.in. do skutecznej analizy problemów biznesowych, tworzenia wizji strategicznej, jak również wyciągania wniosków z działalności biznesowej.Absolwent programu będzie posiadać umiejętność przyjęcia szerokiej perspektywy i holistycznego podejścia menedżerskiego, wynikającego z posiadania pogłębionej, specjalistycznej wiedzy z zakresu głównych obszarów zarządzania oraz rozumienia wzajemnego oddziaływania poszczególnych aspektów funkcjonowania organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada wizję rozwoju powierzonej organizacji w realizacji przyjętych celów | Kryteria weryfikacji Rozumie złożoność i kompleksowość procesu decyzyjnego w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje siłę oddziaływania poszczególnych czynników decydujących o sukcesie w realizacji celów organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Potrafi zarządzać zespołem | Kryteria weryfikacji Odpowiednio do kompetencji deleguje zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Skutecznie motywuje zespół do rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie, na czym polega wpływ osobowości na efektywność pracy | Kryteria weryfikacji Potrafi zastosować wybrane modele motywacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Zna praktyczne techniki motywacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem głównym programu jest przygotowanie menedżerów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym w warunkach silnej konkurencji, także w środowisku międzynarodowym.
Program skierowany jest do osób, które posiadają co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej na stanowisku menedżerskim, bądź bezpośrednio związanym z zarządzeniem. Dla lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestnicy Programu Executive MBA GFKM będą mieli do dyspozycji platformę szkoleniową, na której prowadzący będą zamieszczać materiały edukacyjne. 135 godzin zegarowych Programu Executive MBA GFKM prowadzonych będzie przy wykorzystaniu metodologii ABL (Activity Based Learning – warsztatu partycypacyjnego), a oprócz tego w ramach kultywowania praktycznego aspektu Programu w trakcie zajęć następuje podział na grupy (maksymalnie 5 osobowe), w których uczestnicy rozwiązują realne case study, uczestniczą w zintegrowanej symulacji biznesowej, jak również mają możliwość wizytacji w firmach. Dodatkową możliwością jest opcja wyjazdu na sesję zajęciową na uczelni zagranicznej.
PROGRAM:
SEMESTR I
1 Zachowania w organizacji
2 Digital Marketing
3 Skuteczne kierowanie zespołem
4 Sztuka prezentacji i prowadzenie spotkań
5 Strategia w organizacji
6 Makroekonomia - aspekty gospodarki rynkowej
7 Etyka w biznesie
8 Strategiczna symulacyjna gra biznesowa I
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Zachowania w organizacji | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Zachowania w organizacji | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Digital Marketing | Prowadzący Andrzej Żurawik | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Skuteczne kierowanie zespołem | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Skuteczne kierowanie zespołem | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Sztuka prezentacji i prowadzenie spotkań | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Strategia w organizacji | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Strategia w organizacji | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Strategia w organizacji | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Makroekonomia- aspekty gospodarki rynkowej | Prowadzący Tomasz Sowiński | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Makroekonomia- aspekty gospodarki rynkowej | Prowadzący Tomasz Sowiński | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Etyka w biznesie | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Strategiczna symulacyjna gra biznesowa I | Prowadzący Krystyna Połubińska | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Strategiczna symulacyjna gra biznesowa I | Prowadzący Krystyna Połubińska | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Strategiczna symulacyjna gra biznesowa I | Prowadzący Krystyna Połubińska | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 13 837,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 11 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 102,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 83,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Parteka
Posiada prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych min. w bankach z kapitałem polskim jak i zagranicznym. Był również Członkiem Zarządu. Uczestniczył w realizacji wielu projektów strategicznych.
Posiada tytuł magistra ekonomii. Jest certyfikowanym Trenerem Leadership Pipeline. Uczestniczył w wielu kursach i warsztatach min. w 2016 roku ukończył kurs The Science of Everyday Thinking, The University of Queensland oraz Inclusive Leadership Training: Becoming a Successful Leader and Get Beyond Work-Life Balance – CATALYST.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Bank Millennium, Izostal SA, Straż Miejska w Gdańsku, Energa-Obrót S.A., Koleje Mazowieckie, OLPP SA, Grupa PKP, Energa- Operator S.A., ARiMR, FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.
Andrzej Żurawik
Marketing odziedziczył w genach ponieważ wywodzi się z rodziny Profesorów tej specjalizacji. Jest Absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, specjalności marketing oraz studiów menedżerskich Executive Master of Business Administration Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów.
Pracował dla takich firm jak VECTRA, AXN, TLC, GALEON, MEYN, LPP i wiele innych dzięki czemu zyskał szerokie doświadczenie w takich branżach jak telekomunikacja, tv, dobra luksusowe, produkcja i usługi. Dzięki temu do dzisiaj świadczy wysokiej jakości usługi marketingowe dla swoich Klientów oraz szkoli i pozyskuje ich kadry mające za zadanie zarządzać lub operacyjnie zajmować się obszarami marketingu w swoich firmach.
Tomasz Owczarek
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Grupa Żywiec, Bank PKO S.A, Bank PKO BP, Bank BPH, Hestia, Raiffeisen Polbank S.A., Marcopol, Asseco, T-Mobile, Plus, Grupa ENERGA i Grupa LOTOS.
Z wykształcenia magister psychologii, certyfikowany coach ICC, ukończył czteroletni kurs terapii poznawczo-behawioralnej, kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz wiele kursów z zakresu rozwoju.
Jako konsultant, trener i coach realizował projekty w kilkunastu branżach, współpracując z ponad setką organizacji. Współrealizował konferencje i wydarzenia rozwojowe dla największych Polskich firm, występując również jako keynote speaker. Realizował filmy instruktażowe i rozwojowe z zakresu prezentacji i wizerunku.
Tomasz Sowiński
Jako Prezes Zarządu firmy Synergia 99 Sp. z o.o. odpowiadał za całokształt funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jako lider realizował projekty w ramach restrukturyzacji i reorganizacji Stoczni Gdynia SA. Jako praktyk zarządzania i trener szkolił pracowników wszystkich szczebli zarządczych w wielu firmach polskich oraz dużych holdingach międzynarodowych. Inicjator i współwłaściciel firm EG Project Sp. z o.o.
Jest magistrem ekonomii oraz absolwentem Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego w specjalizacji Finanse Międzynarodowe.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in.:
w PKO Bank Polski, Grupa Kapitałowa Stocznia Gdynia S.A., spółka ochrony Euro-Guard Sp. z o.o.
Krystyna Połubińska
Jako Dyrektor Zarządzający w firmie Sircom sp. z o.o. zajmowała się budowaniem jej wizerunku oraz wprowadzaniem nowych produktów na rynek. Jako pełnomocnik Rektora Olsztyńskiej Wyższej Szkoły odpowiadała za jej rozwój oraz promocję. Jako lider zrealizowała 22 projekty w ramach EFS. Jako Trener szkoliła pracowników wszystkich szczebli. Inicjatorka i właścicielka firmy Multi Pol Agencja Public Relations. Jej kariera zawodowa obejmuje również prace przy wdrożeniach dużych projektów m.in. w firmie Budimex Olsztyn oraz Pax Serwis w Koninie.
Jest magistrem ekonomii. Absolwentka Politechniki Szczecińskiej. Ukończyła seminarium z zakresu zarządzania, marketingu oraz technik szkoleniowych w Delta College w Middelburgu w Holandii. Ukończyła szkolenia instruktażowe z zakresu wykorzystania symulacyjnych gier decyzyjnych organizowane przez Duński Instytut Techniczny. Uzyskała licencję – Marketplace Trainer Certificate. Ukończyła również studia podyplomowe z Informatyki.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in.:
Polskie Linie Lotnicze LOT, Bank BGŻ, PKP Cargo, PKO BP, Poczta Polska S.A., Bumar Amunicja, Energa, International Paper Polska.
Adam Ubertowski
Ekspert i komentator telewizyjnych programów informacyjnych w zakresie tematów gospodarczo-ekonomicznych. Publicysta oraz autor książek biznesowych, w tym „Psychologii Biznesu” oraz pozycji „Ja.com” – z obszaru budowania marki osobistej.
Przez ponad dekadę był Dyrektorem Programowym MBA GFKM, aktualnie jest wykładowcą studiów podyplomowych Masters of Business Administration. Brał udział w projektach doradczo-szkoleniowych dla kilkuset czołowych firm obecnych na polskim rynku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały z zajęć zostaną dostarczone uczestnikom podczas zajęć w formie dokumentów elektronicznych. W przypadku zajęć stacjonarnych uczestnicy będą mieli dostęp do papierowych wersji materiałów wykorzystywanych do ćwiczeń. Wszystkie materiały będą dostępne w formie dokumentów elektronicznych umieszczanych na platformie.
Warunki uczestnictwa
- Ukończone studia wyższe
- Minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata
- Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjne