szkolenie - Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy /Szkolenie w ramach Projektu Akademia HR /
szkolenie - Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy /Szkolenie w ramach Projektu Akademia HR /
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa adresowana do:
właścicieli firm,
pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych/menadżerskich,
pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osoby planowane do objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
pracowników zespołu HR
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest nabycie kompetencji„Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy".Usługa przygotowuje do Zrozumienia i wykorzystanie nowych trendów w obszarze HR/zarządzania kapitałem ludzkim.Wykorzystania dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym.Wdrażania zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR.Pracy z różnymi grupami interesariuszy procesów zmianamiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA- Opisuje znaczenie zmian społecznych igospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim | Kryteria weryfikacji wskazuje przykłady zmian społecznogospodarczych oraz ich wpływ napraktyki HR (np. migracje, starzenie się społeczeństwa, automatyzacja pracy). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI - Identyfikuje i opisuje nowe trendy wobszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje wdrażanie trendóww HR, takie jak praca zdalna, well-being, employer branding, i potrafi wskazać ich konsekwencje dla organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI - Monitoruje działania, programy HR,które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami | Kryteria weryfikacji Stosuje działania HR w branży orazocenić ich mocne i słabe strony | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI - Sporządza wnioski z analizy dobrychpraktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje wdrażanie dobrych praktyk w HRoraz ocenić ich potencjalne zastosowanie w innej firmie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI - Opracowuje innowacyjne rozwiązania wobszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Stosuje innowacyjne rozwiązania HR istosuje mechanizmy jego wdrażania z uwzględnieniem różnych grup interesariuszy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się POSTAWY (KOMPETENCJE SPOŁECZNE) Wspiera u pracowników budowanienowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje metody wspierania zmianypostaw i zachowań pracowników (np. coaching, szkolenia, komunikacja wewnętrzna). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI - Ocenia gotowość przedsiębiorstwa ipracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji Ocenia gotowość przedsiębiorstwa ipracowników do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI -Inicjuje i wdraża w organizacji zmianyzwiązane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje wdrażania innowacyjnychrozwiązań HR oraz etapy ich wdrażania w organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI - Diagnozuje potrzeby różnychinteresariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje wdrażanie programów HRdostosowanych do potrzeb zróżnicowanych grup pracowniczych oraz ich funkcje integracyjne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się WIEDZA- Identyfikuje źródła (np. obawypracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Wymienia typowe źródła oporu wobeczmian i wskazuje metody ograniczania tego oporu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZA- Identyfikuje potrzeby, obawy ioczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice w oczekiwaniach iobawach interesariuszy wobec zmian HR oraz opisuje sposoby ich uwzględnienia w planowaniu działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI - Odpowiednio do potrzeb różnych grupinteresariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Skutecznie komunikuje zmianyHR dostosowane do specyfiki różnych grup interesariuszy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się POSTAWY (KOMPETENCJE SPOŁECZNE ) Kształtuje wśród współpracownikówpozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia i technikiwpływające na pozytywne nastawienie pracowników wobec zmian (np. angażowanie w proces, informowanie o korzyściach, szkolenia adaptacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Grupa kompetencji: Orientacja biznesowa i strategiczna
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności
Przerwy wliczane go ogólnej liczby godzin usługi.
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu + wywiadu na sali szkoleniowej .
Rozdzielność funkcji jest zachowana
PROGRAM SZKOLENIA:
DZIEŃ I
Omówienie znaczenia zmian społecznych i gospodarczych w Polsce i na świecie oraz ich wpływu na politykę personalną organizacji.
Wskazanie kluczowych trendów w HR wynikających z transformacji rynku pracy (m.in. digitalizacja, demografia, elastyczność).
Analiza wpływu nowych trendów na politykę personalną – jak dostosować strategie HR do bieżących wyzwań.
Przegląd najczęściej wdrażanych programów HR w danej branży – korzyści, ograniczenia i zagrożenia.
Ocena przykładów dobrych praktyk HR w innych organizacjach oraz ich przydatność w kontekście własnej firmy.
Projektowanie innowacyjnych rozwiązań HR – tworzenie pomysłów dopasowanych do specyfiki organizacji.
Wskazanie sposobów angażowania różnych grup pracowników w realizację zmian HR w firmie.
Omówienie mechanizmów wspierających budowanie nowych postaw i zachowań wśród pracowników.
Ocena gotowości organizacji i pracowników do zmian – czynniki sukcesu i zagrożenia.
Przedstawienie procesu wdrażania innowacyjnych rozwiązań HR – krok po kroku.
Identyfikacja zróżnicowanych potrzeb pracowników z uwzględnieniem różnic pokoleniowych, kulturowych, płciowych.
DZIEŃ II
Tworzenie programów HR wspierających integrację i różnorodność – przykłady działań.
Wskazanie źródeł oporu przed zmianą – jak je diagnozować i eliminować w praktyce.
Omówienie technik łagodzenia obaw pracowników przed utratą pracy lub zmianą zakresu obowiązków.
Analiza oczekiwań i postaw interesariuszy wobec zmian HR – kadra zarządzająca, związki zawodowe, zespoły.
Sposoby prowadzenia dialogu z interesariuszami – jak uwzględniać ich opinie w działaniach HR.
Dostosowanie komunikatów i sposobów objaśniania zmian HR do różnych grup odbiorców.
Wskazanie metod wzmacniania pozytywnego nastawienia do zmian wśród współpracowników.
Walidacja- test teoretyczny + wywiad swobodny
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji poprzez przekazanie przez osobę prowadzącą zajęcia testów uczestnikom do rozwiązania, a następnie przekazanie ich osobie walidującej efekty uczenia się do sprawdzenia.
Dostawca usługi oświadcza, że:
- cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu,
- karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług,
- usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills)”
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Omówienie znaczenia zmian społ. i gospod. w Polsce i na świecie, Wskazanie kluczowych trendów w HR, Analiza wpływu nowych trendów na politykę personalną,Przegląd najczęściej wdrażanych programów HR | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 PRZERWA | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Ocena przykładów dobrych praktyk HR w innych organ., Projekt. innowacyjnych rozwiązań HR,Wskazanie sposobów angażowania różnych grup pracowników | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 PRZERWA | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Omówienie mech. wspierających bud. nowych postaw i zach. | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Ocena gotowości organizacji i pracowników do zmian | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 PRZERWA | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Przedstawienie procesu wdrażania innowacyjnych rozwiązań HR, Identyfikacja zróżnicowanych potrzeb pracowników | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Tworzenie programów HR wspierających integrację i różnorodność , Wskazanie źródeł oporu przed zmianą Omówienie technik łagodzenia obaw pracowników . | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Analiza oczekiwań i postaw interesariuszy wobec zmian HR | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 PRZERWA | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Sposoby prowadzenia dialogu z interesariuszami | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Dostosowanie komunikatów i sposobów objaśniania zmian HR | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 PRZERWA | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Wskazanie metod wzmacniania pozytywnego nastawienia do zmian | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 PRZERWA | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny + wywiad swobodny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
MARCIN SZYBKOWSKI
Posiada co najmniej 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia, np. V- XII 2024 Adaptacja organizacji do zmian na rynku pracy 80 godzin, I- V 2025 Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy 40 godzin
Jestem Agile Coachem, trenerem Scrum, DSDM AgilePM, PRINCE2 7 oraz Ambasadorem PeopleCert. Od ponad 15 lat prowadzę projekty w branży IT, kreatywnej, eventowej i lokalizacyjnej. Specjalizuję się w edukacji zwinnej – projektuję narzędzia warsztatowe, szkolę i wspieram organizacje w transformacji Agile. Obecnie zdobywam certyfikat ICF-ACC.
Tworzę symulacje biznesowe – m.in. „Królewski Ogród” (zaawansowany warsztat Agile), „Sułtańskie Wesele” (AgilePM i SCRUM), „Akropolis” (zarządzanie kaskadowe), „Flerov” (zarządzanie procesami), oraz „Ambasada” (bezpieczeństwo informacji).
Doświadczenie zawodowe:
• Od 2018 – ImmerSim: Właściciel, projektant symulacji, trener Agile. Prowadzenie szkolen dla kadry zarządzającej
• 2022-2023 – Agora S.A.: Agile Coach – diagnoza dojrzałości IT, wsparcie transformacji Agile, SCRUM Master w projektach IT, współpraca z biznesem.
MARCIN FIDZIŃSKI
Wykształcenie
2023-2024 - Master of Business Administration ( MBA ) - Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
2020-2021 - Szkoła Coachów- Grupa Set
2019-2020 - Trener Biznesu- Grupa Set
2018-2019- Psychologia w Biznesie
Posiada co najmniej 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dlaosób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia- z zakresu "zarządzanie zmianą- rynek pracy", np. III- XII 2024 Nowa era pracy – przewodnik po zmianie dla liderów 48 godzin, I- VI 2025 80godzin Zarządzanie zmianą pracowniczą – narzędzia i techniki adaptacji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu oraz wywiadu swobodnego
minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80 %
walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills)”
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Anna Polak EITT anna.polak@eitt.pl
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia, karty BUR :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@eitt.pl
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu. Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania. Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług. Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym VAT
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi