Akademia HR usługa szkoleniowa - Budowa prorodzinnej kultury pracy
Akademia HR usługa szkoleniowa - Budowa prorodzinnej kultury pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa adresowana do:
właścicieli firm,
pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych/menadżerskich,
pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osoby planowane do objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
pracowników zespołu HR
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi szkoleniowej jest nabycie przez uczestników kompetencji Budowa prorodzinnej kultury pracy. Usługa szkoleniowa przygotowuje uczestników do pozyskiwania pracowników z wysokimi kompetencjami oraz wzrost poczucia lojalności i zadowolenia z miejsca pracy wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego oraz kształtowania kompetencji kadr jako biznes partnera w tym obszarzeEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych takich jak wchodzeniepracowników wyżu demograficznego w wiek emerytalny czy spadek liczby osób w wieku produkcyjnym jako wynik niskiego wskaźnika dzietności, w kontekście funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Planuje rozwiązania zzakresu uprawnień związanych z procesami demograficznymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby stabilności i elastycznościzatrudnienia wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia rozwiązania zzakresu uprawnień związanych z rodzicielstwem i ich podstaw prawnych, zarządzania elastycznymi formami pracy, wpływu planowania i posiadania rodziny na potencjał pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje jaka oferta pracownicza (EVP = Employee ValueProposition) uwzględniająca potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego, pozwala na pozyskanie odpowiednich pracowników, wzrost ich lojalności i satysfakcji. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia przypadki oparte ozaplanowanie pracy w zespole składającym się m.in. z osób mających obowiązki rodzinne. pracy w różnicowanym wiekowo zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje cechy pracowników znajdujących się w różnych fazachżycia rodzinnego. Opisuje wpływ tej sytuacji na styl pracy, organizację pracy zespołu i rozwiązywanie ewentualnych nieporozumień. | Kryteria weryfikacji Stosuje rozwiązania zzakresu uprawnień związanych z rodzicielstwem i ich podstaw prawnych, zarządzania elastycznymi formami pracy, wpływu planowania i posiadania rodziny na potencjał pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje rozwiązania zzakresu uprawnień związanych z rodzicielstwem i ich podstaw prawnych, zarządzania elastycznymi formami pracy, wpływu planowania i posiadania rodziny na potencjał pracowników. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia przypadki oparte ozaplanowanie pracy w zespole składającym się m.in. z osób mających obowiązki rodzinne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje dobre praktyki w zakresie zaspokajania potrzebpracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego oraz inicjuje dostosowanie i wdrażanie tych praktyk w firmie | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wiedzę na temat rozwiązań zzakresu uprawnień związanych z rodzicielstwem i ich podstaw prawnych, zarządzania elastycznymi formami pracy, wpływu planowania i posiadania rodziny na potencjał pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Sprawnie wykorzystuje narzędzia informacyjne (komunikacjawewnętrzna) i rekrutacyjne (tzw. Employer branding11, spotkania rekrutacyjne) w celu przekazania pracownikom oraz kandydatom do pracy informacji o stosowaniu adekwatnych praktyk prorodzinnych w firmie. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje katalog praktyk prorodzinnych w przedsiębiorstwie wykorzystując dostępne narzędzia informatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Sprawnie wykorzystuje narzędzia informacyjne (komunikacja wewnętrzna) i rekrutacyjne (tzw. Employer branding, spotkania rekrutacyjne) w celu przekazania pracownikom oraz kandydatom do pracy informacji o stosowaniu adekwatnych praktyk prorodzinnych w firmie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Monitoruje poziom satysfakcji różnych grup pracowniczych związanyz realizacją działań uwzględniających potrzeby pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Osoba potrafi wskazać konkretne metody i narzędzia, które wykorzystuje do monitorowania poziomu satysfakcji pracowników z działań prorodzinnych, a także potrafi ocenić skuteczność tych działań w kontekście różnych grup pracowniczych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Projektując pakiety korzyści pracowniczych uwzględnia w nich potrzebyosób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Osoba potrafi opisać, jak projektuje i dostosowuje pakiety korzyści pracowniczych, uwzględniając potrzeby różnych grup pracowników, w tym osób planujących założenie rodziny oraz pracowników-rodziców. Dodatkowo umie ocenić efektywność tych działań w kontekście zaspokajania potrzeb poszczególnych grup. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje dobre praktyki w zakresie zaspokajania potrzebpracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego oraz inicjuje dostosowanie i wdrażanie tych praktyk w firmie. | Kryteria weryfikacji Osoba potrafi wskazać konkretne dobre praktyki, które stosuje lub wdraża w firmie, aby wspierać pracowników planujących założenie rodziny oraz pracowników-rodziców w różnych fazach życia rodzinnego. Ponadto, ocenia skuteczność tych praktyk w kontekście ich wdrażania i dostosowywania do potrzeb pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Budowa prorodzinnej kultury pracy
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności
Przerwy wliczane go ogólnej liczby godzin usługi.
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu + wywiadu na sali szkoleniowej .
Rozdzielność funkcji jest zachowana
PROGRAM SZKOLENIA:
DZIEŃ I
1. Kultura prorodzinna w firmie jako odpowiedz na zachodzące procesy demograficzne. Wsparcie państwa dla przedsiębiorców i rodziny w oparciu o Strategię Demograficzną 2040
2. Jakie skutki dla przedsiębiorstw mają zachodzące procesy demograficzne, związane zarówno ze spadkiem dzietności jak oraz starzenie się społeczeństwa
3. W jaki sposób polityka prorodzinna wspiera organizację (przedsiębiorstwo)
4. Koncepcja Rodzinnej Odpowiedzialności Biznesu (Corporate Family Responsibility) – omówienie modelu antropologicznego i holistycznego
5. Co to jest EVP (Employee Value Proposition) i jak wpływa na budowanie polityki prorodzinnej w przedsiębiorstwie.
6. Wartości rodzinne w organizacji/przedsiębiorstwie.
7. Budowanie marki w oparciu o wartości prorodzinne/wspierające politykę prorodzinną.
8. Kobiety na rynku pracy/matki aktywne zawodowo. Macierzyństwo a aktywność zawodowa.Identyfikacja potrzeb pracowników, będących na różnych etapach życia rodzinnego.
DZIEŃ II
9 Cztery pokolenia na obecnym rynku pracy.
10. Sytuacja rodzinna pracownika, rozwiązania prawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem.
11. Elastyczne potrzeby pracowników planujących założenie rodziny Wielodzietność. Aktywność zawodowa a relacje rodzinne.
12. Rozpoznanie potrzeb związanych z życiem rodzinnym wśród różnych grup pracowniczych.
13. Elastyczne formy zatrudnienia jako narzędzie dla pracujących rodziców.
14. Konsultacje z pracownikami w zakresie potrzeb rodzinnych i wypracowywanie optymalnych kompromisów na linii zawodowo-rodzinnej.
15. Well Working, budowa dobrostanu w pracy (modele; antropologiczny i holistyczny, oraz jego badanie teoria i praktyka.
16. Projektowanie pakietów korzyści pracowniczych z uwzględnieniem szeroko pojętych potrzeb rodzinnych.
17. Monitorowanie poziomu satysfakcji pracowników po wprowadzeniu prorodzinnych zmian w organizacji.
18. Rozwiązania prorodzinne w przedsiębiorstwach prywatnych w Polsce, przykłady.
19. Analiza rozwiązań prawnych, chroniących rodzinę. Ocena atrakcyjności stosowanych rozwiązań z punktu widzenia pracodawcy.
20. Systemy przekazywania informacji wśród pracowników o prowadzonej przez firmę polityce prorodzinnej .
21.Walidacja - test z wynikiem generowanym automatycznie + wywiad swobodny online
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje dodatkowe:
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji poprzez przekazanie przez osobę prowadzącą zajęcia testów uczestnikom do rozwiązania, a następnie przekazanie ich osobie walidującej efekty uczenia się do sprawdzenia.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy oraz debaty swobodnej.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 1. Kultura prorodzinna w firmie jako odpowiedz na zachodzące procesy demograficzne. Wsparcie państwa dla przedsiębiorców i rodziny w oparciu o Strategię Demograficzną 2040 | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 PRZERWA | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 2. Jakie skutki dla przeds. mają zachodzące procesy demograficzne, związane zarówno ze spadkiem dzietności jak oraz starzenie się społ.3. W jaki sposób polityka prorodzinna wspiera organizację | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 PRZERWA | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 4. Koncepcja Rodzinnej Odpowiedzialności Biznesu (Corporate Family Responsibility) – omówienie modelu antropologicznego i holistycznego 5. Co to jest EVP | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 6. Wartości rodzinne w organizacji/przedsiębiorstwie. 7. Budowanie marki w oparciu o wartości prorodzinne/wspierające politykę prorodzinną. | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 PRZERWA | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 8. Kobiety na rynku pracy/matki aktywne zawodowo. Macierzyństwo a aktywność zawodowa.Identyfikacja potrzeb pracowników, będących na różnych etapach życia rodzinnego. | Prowadzący MARCIN SZYBKOWSKI | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 9 Cztery pokolenia na obecnym rynku pracy. 10. Sytuacja rodzinna pracownika, rozwiązania prawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem. | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 11. Elastyczne potrzeby pracowników planujących założenie rodziny Wielodzietność. Aktywność zawodowa a relacje rodzinne. 12. Rozpoznanie potrzeb związanych z życiem rodzinnym | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 PRZERWA | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 13. Elastyczne formy zatrudnienia jako narzędzie dla pracujących rodziców. 14. Konsultacje z pracownikami | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 15. Well Working, budowa dobrostanu w pracy (modele; antropologiczny i holistyczny, oraz jego badanie teoria i praktyka. 16. Projektowanie pakietów korzyści pracowniczych | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 PRZERWA | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 17. Monitorowanie poziomu satysfakcji pracowników po wprowadzeniu prorodzinnych zmian w organizacji. 18. Rozwiązania prorodzinne w przedsiębiorstwach prywatnych w Polsce, przykłady. | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 19. Analiza rozwiązań prawnych, chroniących rodzinę. Ocena atrakcyjności stosowanych rozwiązań z punktu widzenia pracodawcy. 20. Systemy przekazywania informacji wśród pracowników | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 PRZERWA | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny + wywiad swobodny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MARCIN SZYBKOWSKI
Posiada co najmniej 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia
Jestem Agile Coachem, trenerem Scrum, DSDM AgilePM, PRINCE2 7 oraz Ambasadorem PeopleCert. Od ponad 15 lat prowadzę projekty w branży IT, kreatywnej, eventowej i lokalizacyjnej. Specjalizuję się w edukacji zwinnej – projektuję narzędzia warsztatowe, szkolę i wspieram organizacje w transformacji Agile. Obecnie zdobywam certyfikat ICF-ACC.
Tworzę symulacje biznesowe – m.in. „Królewski Ogród” (zaawansowany warsztat Agile), „Sułtańskie Wesele” (AgilePM i SCRUM), „Akropolis” (zarządzanie kaskadowe), „Flerov” (zarządzanie procesami), oraz „Ambasada” (bezpieczeństwo informacji).
Doświadczenie zawodowe:
• Od 2018 – ImmerSim: Właściciel, projektant symulacji, trener Agile. Prowadzenie szkolen dla kadry zarządzającej
• 2022-2023 – Agora S.A.: Agile Coach – diagnoza dojrzałości IT, wsparcie transformacji Agile, SCRUM Master w projektach IT, współpraca z biznesem.
MARCIN FIDZIŃSKI
Wykształcenie
2023-2024 - Master of Business Administration ( MBA ) - Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
2020-2021 - Szkoła Coachów- Grupa Set
2019-2020 - Trener Biznesu- Grupa Set
2018-2019- Psychologia w Biznesie
Posiada co najmniej 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dlaosób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Anna Polak EITT anna.polak@eitt.pl
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia, karty BUR :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@eitt.pl
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu. Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania. Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług. Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym VAT
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi