Kierunek Rozwój: Usuwanie tatuażu i makijażu permanentnego removerem Warszawa
Kierunek Rozwój: Usuwanie tatuażu i makijażu permanentnego removerem Warszawa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nie są stawiane wymagania odnośnie do poziomu lub rodzaju wykształcenia.
Niemniej, szkolenie jest polecane przede wszystkim osobom zafascynowanym tematyką kosmetyczną i branżą beauty.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji11-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie do samodzielnego wykonywania zabiegów kosmetycznych należących do kategorii makijażu permanentnego, polegających na chemicznym usuwaniu makijażu permanentnego, szczególnie w przypadkach nieudanego wykonania zabiegu PMU, wymagających usunięcia uprzednio wprowadzonego pigmentu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody usuwania tatuażu i makijażu permanentnego | Kryteria weryfikacji • Charakteryzuje budowę anatomiczną i funkcje skóry• Rozróżnia rodzaje pigmentów i ich cechy • Rozróżnia remover jako preparat stosowany do usuwania tatuażu i makijażu permanentnego • Wyróżnia składniki i sposoby działania preparatu Lift | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawy prawne związane z wykonywaniem zabiegów z zakresu PMU | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje prawny zakres odpowiedzialności za wykonywanie zabiegów z zakresu PMU oraz celowość ochrony prawnej w formie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje stanowisko pracy do zabiegu | Kryteria weryfikacji • Omawia zestaw narzędzi i akcesoriów potrzebny do zabiegu• Dobiera zestaw potrzebnych preparatów • Rozpoznaje sposoby użycia i przeznaczenie akcesoriów i narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia zabiegu • Stosuje wymagania sanitarne, higieniczne oraz zasady BHP, które znajdują zastosowanie do zabiegów makijażu permanentnego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metodykę przeprowadzenia wywiadu z klientem | Kryteria weryfikacji • Określa wskazania i przeciwwskazania do zabiegu w każdym konkretnym przypadku• Przekazuje klientowi niezbędne informacje o możliwych powikłaniach • Przekazuje klientowi zalecenia pozabiegowe • Informuje jak wypełnić formularz świadomej zgody | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Planuje zabieg | Kryteria weryfikacji • Opisuje spodziewane efekty zabiegu• Ustala z klientem zakres zabiegu • Planuje ilość i częstotliwość wykonywania zabiegów • Przeprowadza próbę uczuleniową na preparat Lift • Dobiera odpowiedni zestaw igieł i obrotów urządzenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje klienta do zabiegu | Kryteria weryfikacji • Wykonuje demakijaż, oczyszczenie i dezynfekcję skóry w obszarze zabiegowym• Wykonuje znieczulenie miejscowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przeprowadza zabieg | Kryteria weryfikacji • Wykonuje aplikację preparatu Lift stosując serię nakłuć z zastosowaniem wymaganej techniki iniekcyjnej• Ocenia skuteczność przeprowadzonego zabiegu i jego jakość • Wykorzystuje i stosuje w praktyce zasób posiadanej i nabytej wiedzy oraz umiejętności, z poczuciem odpowiedzialności za swoje działania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje na czym polega empatia i asertywność w odniesieniu do klienta | Kryteria weryfikacji • Stosuje empatię i asertywność w odniesieniu do klienta w kontekście planowanego i wykonywanego zabiegu kosmetologicznego• Buduje relacje z klientem • Komunikuje się z klientem w celu określenia jego potrzeb oraz oczekiwań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Teoria
Wymagania sanitarne oraz BHP wykonywania zabiegów depigmentacji
- Zakres wymagań higieniczno-sanitarnych dotyczących zabiegów nielaserowego usuwania makijażu permanentnego
- Pigmentologia – omówienie składów chemicznych pigmentów, cząsteczkowość, rodzaje pigmentów i ich reakcja na czynniki fizyczne i chemiczne
Lift - preparat do usuwania makijażu permanentnego - omówienie preparatu
- Zastosowanie
- Metodyka działania
- Składniki
- Przebieg gojenia się ran
- Kryteria wyboru preparatu Lift jako optymalnej metody do zabiegu usuwania makijażu permanentnego lub rozjaśnienia tatuażu
Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu
- Przeciwwskazania bezwględne
- Reakcje uczuleniowe (patch test)
Środki medyczne stosowane do zabiegu usuwania pigmentów oraz sposób ich zastosowania
- Igły – dobór rozmiaru
- Urządzenia Perfect Touch, Permanent World Shadow– częstotliwość obrotów
- Akcesoria
Przebieg zabiegu z zastosowaniem preparatu Lift oraz jego efekt i częstotliwość powtarzania zabiegu
- Znieczulenie – środki znieczulające i sposób ich podania
- Technika i krotność iniekcji
- Ocena efektu, określenie zakresu częstotliwości powtarzania zabiegu
Wywiad z klientem – dokumentacja (formularz świadomej zgody)
- Zebranie informacji medycznych w celu wykluczenia przeciwwskazań do zabiegu
- Ustalenie oczekiwań klienta co do spodziewanego efektu zabiegu
- Poinformowanie klienta o sposobie wykonywania zabiegu, możliwych dolegliwościach oraz zalecenia pozabiegowe w kontekście procesu gojenia skóry w obszarze poddanym zabiegowi
- Uzyskanie pisemnej zgody na wykonanie zabiegu na odpowiednim formularzu oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych
Praktyka
Zabieg pokazowy wykonywany na modelce przez szkoleniowca z omówieniem poszczególnych etapów
Przygotowanie stanowisk pracy do zabiegu przez uczestników szkolenia
- Dobór jednorazowych igieł
- Ustawienie obrotów urządzenia
- Płyny do dezynfekcji skóry i urządzeń
- Znieczulenie (preparat znieczulający, folia kosmetyczna, nożyczki)
- Środki higieniczne m.in. : płatki kosmetyczne, chusteczki
- Kosmetyki do demakijażu
- Preparat Lift
Przygotowanie modelek do zabiegu
- Indywidualny wywiad z modelką, określenie celu i zakresu zabiegu, wykluczenie przeciwwskazań
- Uzyskanie zgody na wykonanie zabiegu oraz przetwarzanie danych osobowych, przekazanie zaleceń pozabiegowych
- Przygotowanie obszaru zabiegowego (demakijaż, oczyszczenie i dezynfekcja skóry, znieczulenie)
Etapowe wykonywanie zabiegu według instrukcji szkoleniowca
„Kurs jest skierowany zarówno dla osób pracujących w gabinetach kosmetycznych jak i właścicieli salonów kosmetycznych.”
Kursant otrzymuje certyfikat w momencie osiągnięcia głównego celu szkolenia. Poprzez potwierdzenie osiągnięcia głównego celu szkolenia rozumie się:
-samodzielne przygotowanie i wykonanie zabiegu kosmetycznego, zgodnie z nabytą wiedzą podczas szkolenia
-uzyskanie prawidłowego efektu końcowego zabiegu kosmetycznego,
-pozytywną oceną prowadzącego.
Organizator szkolenia zapewnia kompleksowo wyposażoną salę szkoleniową, która umożliwia przeprowadzenie szkolenia tj.:
-materiały i akcesoria potrzebne do pracy, wraz z materiałami jednorazowego użytku oraz preparatami niezbędnymi do wykonania zabiegu.
-w pełni wyposażone stanowisko pracy wraz z niezbędnymi urządzeniami w zależności o tematyki szkolenia (np. łóżko kosmetyczne, taboret kosmetyczny, lampa kosmetyczna, stolik kosmetyczny na kółkach).
Szkolenia przeprowadzane są w grupach maksymalnie 4 osobowych, każdy uczestnik ma zapewnione własne stanowisko pracy w trakcie trwania szkolenia. Liczba stanowisk pracy podczas szkolenia uzależniona jest od ilości uczestników.
Podczas trwania szkolenia kursant wykonuje zabiegi na modelkach, ich ilość zależna jest od umiejętności i doświadczenia Uczestników, a także tempa ich pracy. Zabiegi na modelkach wykonywane są na kilku obszarach, jedna modelka często udostępnia kilka okolic. Minimalna ilość modelek do ćwiczeń zabiegowych :1. Usługodawca odpowiada na miejscu za zorganizowanie modelek, trener decyduje o pracy praktycznej.
Dostawca usługi zapewnia kursantom materiały dydaktyczne w formie skryptu.
Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu ze względu na czas wykonywanych zabiegów i umiejętności uczestników.
Usługa szkoleniowa odbywa się w jednostkach dydaktycznych.
Jedna godzina szkoleniowa = 45 minut dydaktycznych
Przerwy nie wliczają się w czas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do szkolenia zorganizowanie stanowisk pracy | Prowadzący Marta Madejska | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Część teoretyczna Wykład szkoleniowy Prezentacja multimedialna.Świadomość proekologiczna | Prowadzący Marta Madejska | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Część praktyczna Pokaz zabiegu na modelce usuwania makijażu permanentnego/tatuażu wykonywany przez trenera (1) | Prowadzący Marta Madejska | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa | Prowadzący Marta Madejska | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Część praktyczna Usuwanie makijażu permanentnego/tatuażu na modelce (2) | Prowadzący Marta Madejska | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Część praktyczna Usuwanie makijażu permanentnego/tatuażu na modelce (3) | Prowadzący Marta Madejska | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto212,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto212,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Madejska
Specjalizacja zawodowa i szkoleniowa
Zawodowa- mgr.Kosmetolog
szkoleniowa-linergistka
Od 2009 roku – Międzynarodowe szkolenia ; Polska, Niemcy, Chiny, Francja oraz Anglia;
2009 Licencja Long Time Liner
2010 Metody i techniki LTL w Toruniu salon ArtiSpa
2011 Szkolenie Ellite LTL Monachium
2012 Najnowsze techniki i metody makijażu twałego – Chiny/ Pekin
2013 Szkolenie Ellite LTL Monachium
2019 Szkolenie technika włosa Browzy Brow
2022 Szkolenie – techniki bezkonturowej makijażu ust
2022 Szkolenie Lamajja i kolejna najnowsza technika włosa – Veronika Petrus
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostawca usługi zapewnia kursantom materiały dydaktyczne w formie skrytpu po zakończonym szkoleniu. |
„Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój”
Informacje dodatkowe
Aby zaliczyć szkolenie niezbędne jest spełnienie następujących wymagań: 100% obecność na zajęciach realizowanych zgodnie z programem szkolenia, aktywny udział w zajęciach, pozytywna ocena nabytych umiejętności praktycznych na podstawie sposobu przygotowania i wykonywania zabiegu kosmetologicznego w trakcie szkolenia oraz uzyskanego efektu końcowego.
Nasze szkolenia są przeprowadzane zgodnie z reżimem sanitarnym.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na https://broadwaybeauty.pl/
Podstawa prawna zwolnienia z Vat: art. 43 ust.1 pkt.26 lit. a ustawy o Vat
Celem rezerwacji terminu na szkolenie prosimy o kontakt z wybraną placówką Broadway Beauty.
Podstawa prawna zwolnienia z Vat: art.§3ust.1pkt14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U.z2020r.,poz.1983)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi