Szkolenie: Komunikacja dopasowana do osobowości - 4 kolory w zespole na bazie Insights Discovery
Szkolenie: Komunikacja dopasowana do osobowości - 4 kolory w zespole na bazie Insights Discovery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Osoby zarządzające zespołami,
- Pracowników mających kontakt z klientami lub kontrahentami,
- Osoby współpracujące z innymi,
- Specjalistów przekazujących innym swoją wiedzę,
- Pracowników działu HR.
W usłudze mogą uczestniczyć również osoby z innych projektów
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ,,Komunikacja dopasowana do osobowości - 4 kolory w zespole na bazie Insights Discovery'' wyposaża uczestników w praktyczne techniki i narzędzia do skutecznego zarządzania zespołami, nawiązywania efektywnych relacji z klientami i kontrahentami, współpracy w grupach, przekazywania wiedzy oraz doskonalenia umiejętności komunikacyjnych w dziale HR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje swój styl komunikacji i współpracy oraz szczegółowo go charakteryzuje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia profesjonalny raport opisujący swój styl komunikacji: Indywidualny Profil Insights Discovery™. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik współpracuje efektywnie z osobami o różnych preferencjach osobowościowych, dostosowując do nich swoje działania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje sposoby na dobrą współpracę z osobami o przeciwnych preferencjach osobowościowych podczas ćwiczeń warsztatowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje różnice osobowościowe do budowania relacji, przekonywania oraz skutecznego motywowania innych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki budowania relacji i motywowania w oparciu o różnice osobowościowe. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych i obejmuje ewentualne przerwy.
Szkolenie adresowane jest do osób wszystkich osób, chcących poznać różnice w stylach komunikacji i wykorzystywać sposoby na dobrą współpracę z nimi
Warsztat prowadzony jest przy wykorzystaniu wystąpień indywidualnych, symulacji grupowych oraz w podziale na grupy. Szkolenie obejmuje walidajcę.
Program szkolenia Efektywna komunikacja szkolenie na podstawie diagnozy osobowości Insight Discowery™
Oprócz tytułowego warsztatu, którego program prezentujemy poniżej, możesz także wybrać alternatywne 3-dniowe szkolenie: Komunikacja Interpersonalna rozszerzona o 1-dniowy warsztat z diagnozą osobowości Insights Discovery.
Przed warsztatem:
Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™
Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl
- Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
- W czasie szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
- Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
- Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie całego szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.
Przejdź na naszą stronę, żeby zapoznać się z programem komunikacja w biznesie szkolenie 4GROW lub czytaj dalej.
Dzień 1
- Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
- Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
- Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
- Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
- Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
- Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
- Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
- Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
- Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
- Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
- Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
- Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.
Komunikacja wewnętrzna szkolenie 4GROW - Jak nasi Uczestnicy i Zamawiający oceniają je
Porady były bardzo uniwersalne, można skorzystać z nich zarówno w życiu prywatnym i w pracy. Na szkoleniu można poznać lepiej siebie oraz poznać punkt widzenia innych.
Senior project manager,
Epicode Sp. z o.o.
Precyzyjnie wyjaśniona metoda zadawania pytań. Dużo rekwizytów wykorzystywanych. Trener nie dawał usnąć. Styl prowadzenia bardzo dynamiczny.
Shift Leader,
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Opinia po szkoleniu zamkniętym przygotowanym na podstawie szkolenia otwartego komunikacja w zespole szkolenie 4GROW
Warsztat rozwojowy prowadzony dla naszego zespołu menadżerskiego był pouczający, pozwalający poznać członków zespołu i ich opinie.
Polecam udział w takim warsztacie szczególnie zespołom, które chcą zadbać o dobrą komunikację i zrozumienie osób z którymi pracują.
W sposobie prowadzenia warsztatu przez trenera szczególnie doceniam pilnowanie czasu wypowiedzi, chęć doradzania i wyciąganie „perełek” i „smaczków” z dłuższej wypowiedzi.
Operations Manager,
Emplo Sp. z o.o.
W związku z wprowadzaniem RODO nazwiska pod opiniami na tej stronie zostały usunięte, aby się z nimi zapoznać zapraszamy na stronę: Szkolenie współpraca w zespole.
Chcesz pracować wspólnie ze swoim zespołem?
Zamów szkolenie zamknięte, dedykowane specjalnie dla Twojego zespołu!
Skontaktuj się z nami, a dopasujemy termin, miejsce i scenariusz szkolenia do specyfiki oraz potrzeb Twoich i Twojego zespołu!
Jak pracujemy - efektywna komunikacja - szkolenie 4GROW?
min. 75% czasu na formę warsztatową - działanie i doświadczanie
Wiedzę, umiejętności, techniki i praktyczne narzędzia odkryjesz wspólnie z trenerem, „na własnej skórze” – podczas różnorodnych interaktywnych zadań, scenek, gier, ćwiczeń i dyskusji, wymagających Twojej stałej aktywności i zaangażowania.
Zaangażowanie i skuteczność poprzez osobiste odkrycia i autorefleksję
Sprowokujemy Cię do weryfikacji lub nawet do zmiany Twoich dotychczasowych przekonań! Szkolenie będzie dla Ciebie tak bardzo efektywne, bo będziesz pracować dodatkowo na bazie własnych refleksji i wniosków, które niejednokrotnie będą dla Ciebie zaskakujące!
Motywujemy Cię do zmian i działania także po szkoleniu
Zmiana blokujących Cię przekonań pozytywnie wpływa na Twoją motywację do praktycznych zmian w Twoim życiu! Wspieramy Cię w utrwalaniu nowych nawyków poprzez dodatkowe materiały online, indywidualny trening w pakiecie oraz nieograniczony kontakt @ i z trenerem!
Czas trwania:
Szkolenie trwa 16 godzin. (2 dni). Przerwy wliczone są w czas trwania usługi.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Magia percepcji i osobowości | Prowadzący Karolina Prusińska | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Karolina Prusińska | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 8 Efektywna komunikacja | Prowadzący Karolina Prusińska | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Lunch | Prowadzący Karolina Prusińska | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Model pracy zespołowej i nowe techniki komunikacji | Prowadzący Karolina Prusińska | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Karolina Prusińska | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Konstruktywna reakcja na feedback i konflikty | Prowadzący Karolina Prusińska | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 586,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto198,34 PLN
- Koszt osobogodziny netto161,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Prusińska
Pracując jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji, opracowała i wdrożyła cykl szkoleń dla menedżerów, wspierający efektywność działania w sytuacji dużych zmian organizacyjnych, zawierający elementy komunikacji w sytuacji zmiany, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań.
Tworzyła i wdrażała projekty rozwojowe oraz szkoleniowe z zakresu efektywności osobistej, zarządzania stresem, profesjonalnej prezentacji, komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania sobą w czasie, zarządzania emocjami oraz standardów obsługi klienta, obejmujące pracowników na różnych szczeblach organizacyjnych i w różnych obszarach.
Osiągała wyznaczane cele i realizowała szkolenia na najwyższym poziomie. Jej szkolenia spotykały się z wysokimi ocenami uczestników i wpływały znacząco na poprawę efektywności jednostek oraz zespołów.
Wprowadziła do organizacji coaching grupowy, jako narzędzie wspierające rozwój menedżerów.
Ma doświadczenie w projektach team-buildingowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały w formie notatnika szkoleniowego oraz materiałów poszkoleniowych w formie elektroniczej. Istnieje także możliwość otrzymania materiałów w formie papierowej.
Informacje dodatkowe
Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia?
- Ty i trener
- W ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 60 min indywidualnego treningu
- Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem
- Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem
- Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy.
- Wygodne fotele :)
- Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika.
- * Szkolenia w 90% odbywają się w sali 4GROW .
Adres
Adres
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro:
Ratusz Arsenał (6 min komunikacją miejską)
Rondo Daszyńskiego (10 min: komunikacja miejska + spacer)
Rondo ONZ (8 min komunikacją miejską)
Dworce kolejowe (12 min komunikacją miejską):
Warszawa Centralna
Warszawa Śródmieście WKD
Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności poza parkingami przy ulicy można zostawiać samochody dodatkowo na parkingach prywatnych, na przykład przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z miejsc parkingowych, w miarę dostępności, można też skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi